Tänään kaupassa surullinen näky
Edelläni kassajonossa oli nuori nainen joka oli yhtä leveä kuin pitkäkin. Hihnalle työnsi kolme isoa sipsipussia, pari karkkipussia, pari pakettia eineksiä, energiajuomaa, kokista, siideriä ja lonkeroa.
Varmasti ihmettelee kotona että on se kumma ei laihdu.
Kommentit (84)
Tai sitten ei ihmettele yhtään ja on sinut itsensä kanssa. Kaikki ei lue päivän otsikoita missä pitää olla kireessä kunnossa ja näin on hiukset oikein ja näin meikataan tänään. Kaikkia ei vaan kiinnosta olla samassa muotissa.
Tuskin ihmettelee. Kyllä lihavat osaavat ihan hyvin ajatella, vaikka heillä onkin ongelmia syömisen hallinnassa.
Kuvaus voisi olla vaikka minusta. Olin viime viikolla kaupassa ostamassa firman juhliin naposteltavia, josta syystä kärryssäni oli kymmenisen sipsipussia, suklaalevyä ja pari karkkilaatikkoa.
No ei ihmettele😂 vaan nauttii herkuistaan
Kelpaisi minullekin. Kipaisepa kuule hakemassa, kun tunnut siellä kassahihnan vierellä niin hyvin viihtyvän muiden ostoksia töllistelemässä.
Tai sitten se voi ostaa myös miehelleen ja lapsilleen. Mä kun ostan perjantaisin lapselleni fazerin sinisen suklaalevyn ja sipsipussin saan katseita kun mulla on 40kg ylipainoa. Lapsi, kohta 11v on hoikka, melkein alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaus voisi olla vaikka minusta. Olin viime viikolla kaupassa ostamassa firman juhliin naposteltavia, josta syystä kärryssäni oli kymmenisen sipsipussia, suklaalevyä ja pari karkkilaatikkoa.
Oletko 160cm/130kg? Tuskin osti firman juhliin.
Hmm.
Vai olisko sittenkin niin että laihduttaminen ei nyt ollut hänen agendallaan?
Vierailija kirjoitti:
Kai muistit katsoa paheksuvasti?
En. Naurettiin kyllä kaverin kanssa ton nikeijulle.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minullekin. Kipaisepa kuule hakemassa, kun tunnut siellä kassahihnan vierellä niin hyvin viihtyvän muiden ostoksia töllistelemässä.
Osta myös dildo ja liukkaria, oot aika kireä nupistasi.
Se olin varmaan minä. :D Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin. Miten niin "tuskin osti"? Tuskin sinä tuon kyseisen henkilön ammattia naamataulusta luet.
Kyllä sen lihavuuden syyn usein ostoksista näkee.
T. Kauppias
Ap täyttää sielunsa tyhjyyttä muiden elämällä. Omaa kun ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai muistit katsoa paheksuvasti?
En. Naurettiin kyllä kaverin kanssa ton nikeijulle.
Hulluilla on halvat huvit, idi_ooteilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin. Miten niin "tuskin osti"? Tuskin sinä tuon kyseisen henkilön ammattia naamataulusta luet.
Tuskin tuollainen merinorsu mihinkään töihin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei ihmettele yhtään ja on sinut itsensä kanssa. Kaikki ei lue päivän otsikoita missä pitää olla kireessä kunnossa ja näin on hiukset oikein ja näin meikataan tänään. Kaikkia ei vaan kiinnosta olla samassa muotissa.
Ei kukaan yhtä pitkä ja leveä ole sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"firman" juhliinhan ne kaikki ostaa ;)
Sinccis
Minäkin käyn alkossa aina ostamassa firman juhliin vaan ..
Energiajuomaa osti varmaan siksi että jaksaa lähteä lenkille.