Tänään kaupassa surullinen näky
Edelläni kassajonossa oli nuori nainen joka oli yhtä leveä kuin pitkäkin. Hihnalle työnsi kolme isoa sipsipussia, pari karkkipussia, pari pakettia eineksiä, energiajuomaa, kokista, siideriä ja lonkeroa.
Varmasti ihmettelee kotona että on se kumma ei laihdu.
Kommentit (84)
öh. Mä vedän vain keskiviikkosin ja lauantaisin tolllasen ison herrkusatsin, muuten syön terveellisesti VHH-ruokavaliolla. Lisäksi olen pätkäpaastolla joka päivä 16 tuntia. NÄin pysyn kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se voi ostaa myös miehelleen ja lapsilleen. Mä kun ostan perjantaisin lapselleni fazerin sinisen suklaalevyn ja sipsipussin saan katseita kun mulla on 40kg ylipainoa. Lapsi, kohta 11v on hoikka, melkein alipainoinen.
Vaikka lapsesi on nyt hoikka tai lähes alipainoinen, aikuisena hän ei todellakaan tule sitä olemaan opittuaan kotona noin epäterveelliset ruokailutottumukset. Kaikista surullisinta on kuitenkin se, miten lapsesi verisuonisto kärsii tuosta.
Kerran viikossa on hänellä herkkupäivä, eikä hän niitä kaikkia syö. Minulla on myös aikuinen lapsi joka hänkin on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaus voisi olla vaikka minusta. Olin viime viikolla kaupassa ostamassa firman juhliin naposteltavia, josta syystä kärryssäni oli kymmenisen sipsipussia, suklaalevyä ja pari karkkilaatikkoa.
Aikuisten juhlat?
Surullinen näky viittasi varmaan kyylääjään, joka analysoi muiden mittoja ja ostoksia sekä kirjoittelee kokemuksiaan niistä johonkin keskustelupalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen lihavuuden syyn usein ostoksista näkee.
T. Kauppias
Niin näkee.
Joku sekopää näköjään uskoo, että itse Kauppias kirjoittelee tänne :D. Kyllä oikea kauppias on tyytväinen jokaisen ostoksiin, ei kiinnosta pätkääkään kenenkään ylipaino. Kunhan ostaa paljon!
Surullinen näky? Ja silti naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei ihmettele yhtään ja on sinut itsensä kanssa. Kaikki ei lue päivän otsikoita missä pitää olla kireessä kunnossa ja näin on hiukset oikein ja näin meikataan tänään. Kaikkia ei vaan kiinnosta olla samassa muotissa.
Normaalin näköinen ja terve ihminen ei ole mikään muotti, vaan ihan peruslähtökohta josta voi sitten tehdä mitä vain. Vähän veikkaan, ettei kukaan syö itseään plösöksi ollakseen yksilöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei ihmettele yhtään ja on sinut itsensä kanssa. Kaikki ei lue päivän otsikoita missä pitää olla kireessä kunnossa ja näin on hiukset oikein ja näin meikataan tänään. Kaikkia ei vaan kiinnosta olla samassa muotissa.
Ei sitten tarvitse myöskään itkeä, kun miehiä ei kiinnosta. Toki miehissäkin on aina feedereitä.
Siinähän se tuli. Miehen takia pitäisi syödä tietyllä tavalla :D. Mistähän tuollainen säälittävä epävarmuus kumpuaa? Tai kommentin takana on peräkammarin poika (Sinccis).
tänään tuli tuet. oli varaa ostaa herkkuja ja varmaan bb:n takia osti. :d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen lihavuuden syyn usein ostoksista näkee.
T. Kauppias
Niin näkee.
Joku sekopää näköjään uskoo, että itse Kauppias kirjoittelee tänne :D. Kyllä oikea kauppias on tyytväinen jokaisen ostoksiin, ei kiinnosta pätkääkään kenenkään ylipaino. Kunhan ostaa paljon!
K-kauppiashan tarjoaa aina niitä täsmätarjouksia. Laihdutan, ja ärsyttää kun tarjouksena on aina jotain karkki- ja sipsipusseja eikä porkkanaa. Jotenkin en jaksa uskoa kauppiaan välittävän terveydestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on pulmista pienin kun saa jonkun aivohalvauksen noilla syömisillä.
Ei sinua kiinnosta kenenkään aivohalvaus.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassana koen että minun velvollisuuteni on huomauttaa jos lihava ostaa ison kasan herkkuja. Onhan se kaikkien etu että alkaa vähän miettimään omia syömisiään.
Hyvä provo,kauppa suosittelee ostamaan vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on pulmista pienin kun saa jonkun aivohalvauksen noilla syömisillä.
Ei sinua kiinnosta kenenkään aivohalvaus.
Asianomaista varmasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Söin viikonloppuna pitkän tangon maksamakkaraa, kun oli tarjouksessa K-Supermarketissa.
Pelkiltään? 🤮🤮🤮
Yksilöillä voi olla eri vaiheita elämässä. Sama voi olla vuosien saatossa välillä laiha, välillä lihava. Parasta on keskitie.
Tärkeintä se mitkä tavat siirtyy lapsille.
Mitä oletatit lihavan ihmisen ostavan, kun nuin surustuit? Totta kai lihavat syövät runsaskalorista ruokaa enemmän kuin heidän kultuksensa on. Pyhä yksinkertaisuus.
Onhan sillä oikeus olla just niin paksu kun on ja vetää herkkuja silti just niin paljon ku huvittaa, ihan niinkuin kaikilla muillakin on oikeus olla mitä on. Ite oot näemmä kus ipää joka luulee muiden asioita omikseen. Ehkä se ei halua että sä ja sinunlaisesi tykkäisitte hänestä. Huomannut että elämässä on parempi olla kun miehet pysyvät kaukana. Ihan turha vetää mitään terveyskortteja esiin, ei kukaa ole ennen syntymäänsä allekirjoittanut mitään lupausta pysyä terveenä ja laihana ja miellyttää toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaus voisi olla vaikka minusta. Olin viime viikolla kaupassa ostamassa firman juhliin naposteltavia, josta syystä kärryssäni oli kymmenisen sipsipussia, suklaalevyä ja pari karkkilaatikkoa.
"firman" juhliinhan ne kaikki ostaa ;)
Sinccis
Minäkin käyn alkossa aina ostamassa firman juhliin vaan ..
Kerranki hauska läppä, Sinccis :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten juhlat?
Oli aikuisten juhlat, noi naksut ja raksut oli jatkoille :)
Ei sitten tarvitse myöskään itkeä, kun miehiä ei kiinnosta. Toki miehissäkin on aina feedereitä.