Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään kaupassa surullinen näky

Vierailija
02.09.2019 |

Edelläni kassajonossa oli nuori nainen joka oli yhtä leveä kuin pitkäkin. Hihnalle työnsi kolme isoa sipsipussia, pari karkkipussia, pari pakettia eineksiä, energiajuomaa, kokista, siideriä ja lonkeroa.
Varmasti ihmettelee kotona että on se kumma ei laihdu.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se voi ostaa myös miehelleen ja lapsilleen. Mä kun ostan perjantaisin lapselleni fazerin sinisen suklaalevyn ja sipsipussin saan katseita kun mulla on 40kg ylipainoa. Lapsi, kohta 11v on hoikka, melkein alipainoinen.

Vaikka lapsesi on nyt hoikka tai lähes alipainoinen, aikuisena hän ei todellakaan tule sitä olemaan opittuaan kotona noin epäterveelliset ruokailutottumukset. Kaikista surullisinta on kuitenkin se, miten lapsesi verisuonisto kärsii tuosta.

Vierailija
22/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaus voisi olla vaikka minusta. Olin viime viikolla kaupassa ostamassa firman juhliin naposteltavia, josta syystä kärryssäni oli kymmenisen sipsipussia, suklaalevyä ja pari karkkilaatikkoa.

Oletko 160cm/130kg? Tuskin osti firman juhliin.

Saatan ollakin. Miten niin "tuskin osti"? Tuskin sinä tuon kyseisen henkilön ammattia naamataulusta luet.

Tuskin tuollainen merinorsu mihinkään töihin pääsee.

Särkänniemeen delfiinien tilalle on otettu valas!

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaus voisi olla vaikka minusta. Olin viime viikolla kaupassa ostamassa firman juhliin naposteltavia, josta syystä kärryssäni oli kymmenisen sipsipussia, suklaalevyä ja pari karkkilaatikkoa.

Saatan ollakin. Miten niin "tuskin osti"? Tuskin sinä tuon kyseisen henkilön ammattia naamataulusta luet.

Olen 174 cm pitkä, painan 136 kiloa, ja olen ollut töissä siitä lähtien kun yliopistosta valmistuin eli yli 25 vuotta. Ja kyllä, olin lihava jo opiskeluaikana. Työssäni olen pärjännyt aina erittäin hyvin.

Vierailija
24/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassana koen että minun velvollisuuteni on huomauttaa jos lihava ostaa ison kasan herkkuja. Onhan se kaikkien etu että alkaa vähän miettimään omia syömisiään.

Vierailija
25/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja firman juhlathan on joka viikonloppu mutta osallistujia vain yksi :^)

Vierailija
26/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, ei meinannut hanuri mahtua työtuoliin tänä aamuna, kun söin niin paljon sipsiä viikonloppuna. Pitää pyytää pomolta erikoisvalmisteinen ja -mitoitettu istuin, ettei tule selkä kipeäksi. 

Vierailija
27/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen lihavuuden syyn usein ostoksista näkee.

T. Kauppias

Niin näkee.

Vierailija
28/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan hissikin hälytti, kun menin siihen aamulla, mutta onneksi joku laiha viereisestä toimistosta lähti portaisiin vapaaehtoisesti.

Vierailija
29/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kutsunut Armanin lohduttaan sua tuon näyn johdosta, kun olit niiin järkyttynyt.

Vierailija
30/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armani voisi tulla lohduttamaan minua, kun minulla on niin hyvä ruokahalu ja harmittaa, kun ei housu mene jalkaan. :'( 

Vierailija
31/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit on niin hyviä, ei niitä voi lihavakaan vastustaa. Oopra.

Vierailija
32/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut katoaa yleensä nopeasti kun joku pahoittaa niistä mielensä. Liekkö sitten mo-de itse.

Vierailija
33/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin viikonloppuna pitkän tangon maksamakkaraa, kun oli tarjouksessa K-Supermarketissa.

Vierailija
34/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei ihmettele yhtään ja on sinut itsensä kanssa. Kaikki ei lue päivän otsikoita missä pitää olla kireessä kunnossa ja näin on hiukset oikein ja näin meikataan tänään. Kaikkia ei vaan kiinnosta olla samassa muotissa.

Ulkonäkö on pulmista pienin kun saa jonkun aivohalvauksen noilla syömisillä.

Vierailija
35/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaa ja ulkonäkö on ansioista suurin, kun saa jonkun aivohalvauksen huonolla perimällään.

Vierailija
36/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisnaiseni päätyi samaan kuntoon,on kyllä totta että naisilla ulkonäkö vaikuttaa työhönottoon.

Vierailija
37/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"firman" juhliinhan ne kaikki ostaa ;)

Sinccis

Minäkin käyn alkossa aina ostamassa firman juhliin vaan ..

No en tiedä minkälaisessa firmassa "Sinccis" on töissä, mutta meillä ainakin kaikki osallistuu työpaikan tapahtumajärjestelyihin. Nakki voi napsahtaa vaikka kuljetuksiin tai tarjoiluihin, kuten itselläni viimeksi.

Vierailija
38/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta tälle palstalle aikoinaan eksyttyäni, tajunnut, että jotkut oikeasti tuijottelee toistensa ostoksia kaupassa :D. Ja vielä tekee aloituksen niistä tänne.

Mä kävin myös tänään kaupassa ja ulos tultuani ajattelin, että mitähän nämä muiden ostoksien tuijottelijat miettii mun ostoskorista tänään: Kolme omenaa, neljä tomaattia, yksi mozzarellapallo, kissan ruokaa. Ja painan 85kg (163cm). 

Hirveää miten tämä palsta välillä menee ihon alle. En ole itse koskaan katsellut mitä muut ostaa, enkä kyllä jaksa kiinnostua aiheesta vieläkään. Aloittajan kaltaiset ihmiset mietityttää. Mitä ihmeen iloa tuollaisesta kyttäämisestä on? Joku kehitysvaihe jäänyt elämässä väliin?

Vierailija
39/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällainen "merinorsu" kun itse olen, on päässyt ihan hyviin asiantuntijatehtäviin ulkonäöstään huolimatta. Voin kuvitella ettei ehkä asiakaspalveluun haettaisi juuri minun näköistäni henkilöä, mutta omalla alallani kysyntä on niin suurta ettei yleensä pärstäkertoimen avulla paljoa karsita hakijoita jos meriittejä löytyy.

Vierailija
40/84 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"firman" juhliinhan ne kaikki ostaa ;)

Sinccis

Minäkin käyn alkossa aina ostamassa firman juhliin vaan ..

No en tiedä minkälaisessa firmassa "Sinccis" on töissä, mutta meillä ainakin kaikki osallistuu työpaikan tapahtumajärjestelyihin. Nakki voi napsahtaa vaikka kuljetuksiin tai tarjoiluihin, kuten itselläni viimeksi.

Ei se missään ole töissä. Ellei työ ole av-palstalle kirjoittelu. Epäilen.