Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään kaupassa surullinen näky

Vierailija
02.09.2019 |

Edelläni kassajonossa oli nuori nainen joka oli yhtä leveä kuin pitkäkin. Hihnalle työnsi kolme isoa sipsipussia, pari karkkipussia, pari pakettia eineksiä, energiajuomaa, kokista, siideriä ja lonkeroa.
Varmasti ihmettelee kotona että on se kumma ei laihdu.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä itsekkin joskus huomaa katsovansa tuollaista pitkään, mutta tulee myös mieleen, että monella menee aika huonosti, masennusta, elämänhallintaongelmia, lääkitystä, kotikuviot...Ruoka tuo usein lohtua, edes joku tuntuu hyvältä, kun suklaa sulaa suussa. Jos on huono-olo, ei aina jaksa hakea apua ongelmiin. Kyllähän usea meistä haluaisi olla kaunis, hoikka ja terveen näköinen, se nyt vaan ei aina onnistu, joten eihän se meille kuulu, jos ostaa, mitä ostaa.

Vierailija
82/84 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juuri ravintolassa syömässä. Viereisessä pöydässä sairaalloisen lihava nainen syö pitsaa. Mukana lihava isä ja pikku poika. Pojan äiti ei varmaan ikinä jaksa esim. Jalkapallon perässä juosta. Kyllä surettaa ja meni ruokahalu.

Olet ravintolassa syömässä, mutta sen sijaan, että keskittyisit ateriaan ja sen makuihin, näpräät kännykkää. Ei hyvin mene sinullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/84 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se voi ostaa myös miehelleen ja lapsilleen. Mä kun ostan perjantaisin lapselleni fazerin sinisen suklaalevyn ja sipsipussin saan katseita kun mulla on 40kg ylipainoa. Lapsi, kohta 11v on hoikka, melkein alipainoinen.

Vaikka lapsesi on nyt hoikka tai lähes alipainoinen, aikuisena hän ei todellakaan tule sitä olemaan opittuaan kotona noin epäterveelliset ruokailutottumukset. Kaikista surullisinta on kuitenkin se, miten lapsesi verisuonisto kärsii tuosta.

Kerran viikossa on hänellä herkkupäivä, eikä hän niitä kaikkia syö. Minulla on myös aikuinen lapsi joka hänkin on hoikka.

Toivottavasti on edes pieni pussi. Ihan sairas määrää moskaa, vaikka onkin kerran viikkoon. Ja mitään muuta herkkuja ei syö? Pullaa, keksiä, limppaa, irttareita, sokerimuroja, tms?