Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde kriisissä

Sydänpakahtuu
02.09.2019 |

Hei

Olen päälle 20v töissä käyvä toimeentuleva nainen ja mieheni on saman ikäinen.
Suhteemme on aika tuore, alle puoli vuotta ollaan samaa matkaa kuljettu, mutta nyt jo suhteemme on kriisissä. Kaikki alkoi siitä kun mies alkoi vältellä seuraani ja näin miestä ehkä kerran kahdessa viikossa. Miehellä on kaiken näköisiä tekosyitä vältellä seuraani tai miksi emme voisi tavata sekä suorasta valehtelusta jäänyt myös kiinni välttääkseni seuraani. Kaikki menee edelleni, aina jos olemme sopineet että näemme ja miehelle tulee vaikka kutsu baariin sinne on lähdettävä joka viikonloppu. Minusta myös tuntuu että mies ei ole päästänyt irti existään, koska minun seura ei kelpaa kun kerran viikossa tai kahdessa mutta kyllä heidän kanssa oltiin joka päivä sekä nukuttiin öitä yhdessä mutta minun kanssa ei voi nukkua. Olen monta kertaa sanonut miehelle että minulla ei ole hyvä olla ja että haluan erota jos en saa aikaa enemmän miehen kanssa, mutta mies aina väittää että haluaa olla vain kanssani ja muuttuu tms. Tämä käytös on aiheuttanut minulle mm. Sen etten ole riittävä, tuntuu että mies ei välitä tai että minussa on joku vika tai että vaadin liikaa, sanomatta että mieheni sanaan ei voi luottaa. Tämä tilanne ahdistaa ja surettaa minua päivittäin mutta mies tuntuu niin oikealta kaikesta huolematta, pidänkö vain turhaan kiinni miehestä?:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet läheisriippuvainen takertuja. Toivottavasti mies tajuaa häipyä tuollaisesta suhteesta.

Miksi mies sitten väittää että haluaa jatkaa?

Sillä on varma paikka mistä se saa aina. Kyllä siinä pientä nalkutusta jaksaa kuunnella, kun tietää mistä napista painaa että eukko on taas valmis.

Niin joo, aivan.

Hyi hitto mitä tyyppejä.

Kumpi olikaan tyhmempi toistaan käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?

Vierailija
22/26 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet läheisriippuvainen takertuja. Toivottavasti mies tajuaa häipyä tuollaisesta suhteesta.

Sillä on varma paikka mistä se saa aina. Kyllä siinä pientä nalkutusta jaksaa kuunnella, kun tietää mistä napista painaa että eukko on taas valmis.

Niin joo, aivan.

Hyi hitto mitä tyyppejä.

Niin että kumpi on tyhmempi, se joka johtaa tahallaan harhaan vai se joka uskoo? Sulla on varmaan vastaus tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, aivan.

Hyi hitto mitä tyyppejä.

Niin että kumpi on tyhmempi, se joka johtaa tahallaan harhaan vai se joka uskoo? Sulla on varmaan vastaus tähän.

Eka kerta menee käyttäytyjän piikkiin, mutta jos kerta toisensa jälkeen antaa toisen jatkaa käytöstään se on ihan oma vika.

Vierailija
24/26 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, aivan.

Hyi hitto mitä tyyppejä.

Eka kerta menee käyttäytyjän piikkiin, mutta jos kerta toisensa jälkeen antaa toisen jatkaa käytöstään se on ihan oma vika.

Joo, mutta kumpi on tyhmempi? Sitähän sä kysyit.

Vierailija
25/26 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, miten voit? Erositteko vai yritättekö vielä?

Vierailija
26/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

En ole miestäni nähnyt hänen”kiireiden” takia enkä eroa viitsisi viestitse hoitaa. Joten pitää odottaa kun miehellä on aikaa nähdä ja kertoa sekä jutella vakavasti miten asiat on. Kiitos kysymästä<3

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän