Paras miesten uikkarimalli?
Mikä malli miellyttää eniten ja miksi?
Kommentit (26)
Speedo on merkki, brief-malleja tarkoitat varmaan? Boksereiden jälkeen tulee vielä jammerit.
Mutta brief on paras, kisoissa toki jammer
Vierailija kirjoitti:
Speedo on merkki, brief-malleja tarkoitat varmaan? Boksereiden jälkeen tulee vielä jammerit.
Mutta brief on paras, kisoissa toki jammer
Tottahahan toki, mutta puhekielessä speedot on käytännössä synonyymi briefille.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin läpällä speedoja.
Ei ne voi kenenkään mielestä olla hyvät, vain vitsillä kaikki äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Läpällä äänestäminen on tyhmää, oli sitten kyse vaaleista tai uikkareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speedoissa on paras jalkojen liikkuvuus, sopii tosissaan uivalle. Ei tietenkään itsestään epävarmoille jonneille, jotka käy vaan pussihousuissa räpiköimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarina olen eri mieltä asiasta. Ei tietenkään kisoissa mutta stadikalla tai etelässä kun ottaa arskaa... Tällaselle 185cm / 77kg / rasvat alle 10 ne sopii oikein hyvin. Eihän noissa shortseissa pysty edes uimaan oikeasti.
Speedot toimii parhaiten uinnissa, varustus pysyy paikoillaan ja jalat liikkuu sujuvasti. Tietenkin vaatii ripauksen itseluottamusta, jos on epävarma vartalostaan.
Miehet isoissa shortseissa näyttävät siltä kun olisi hame päällä. Ja uidessa taatusti tosi epäkäytännölliset.
Vierailija kirjoitti:
Miehet isoissa shortseissa näyttävät siltä kun olisi hame päällä. Ja uidessa taatusti tosi epäkäytännölliset.
Ei shortseissa voikaan uida, maksimissaan pulikoida. Rannallakin jää valtavat ruskettumattomat alueet ja se näyttää koomiselta alasti.
Speedot on ainakin hirveimmät. Niitä näkee yleensä sitä paitsi vain vanhemmilla (ja yleensä mahakkailla) miehillä.
Speedot, koska niissä näkyy kikla
Minä olen itsevarma 44-v, niin ei tee heikkoa olla speedoissa.
Vierailija kirjoitti:
Speedot on ainakin hirveimmät. Niitä näkee yleensä sitä paitsi vain vanhemmilla (ja yleensä mahakkailla) miehillä.
Uimahallissa speedoja näkee iästä riippumatta. Yleensä niillä, jotka aikovat oikeasti uida. Ja monet uimarit ovat kropaltaan kohtuullisen hyvässä kuosissa.
Tekis mieli sanoa speedot ihan vain siksi, että niissä erottuu parhaiten varustus. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Speedot, koska niissä näkyy kikla
Minä olen itsevarma 44-v, niin ei tee heikkoa olla speedoissa.
44v
näkyyy kikla
jep jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speedoissa on paras jalkojen liikkuvuus, sopii tosissaan uivalle. Ei tietenkään itsestään epävarmoille jonneille, jotka käy vaan pussihousuissa räpiköimässä.
Ja vielä parempi ois ilman mitään turhuuksia jalassa. Harmi, että se onnistuu vain yhdessä hallissa koko maassa.
Shortsit on lapsellisen näkösiä, tyköistuvat mallit on miehekkäimpiä.