Tietävätköhän kauniit/kuumat 40+ naiset olevansa kauniita/kuumia
Vai onko tuossa iässä enemmän mielessä se että on muka vanha ja ei miehet voi pitää enää kauniina ja kuumana oikeasti?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tietää.
Olen 44 v nainen. Hoikka, urheilullinen. Kiinteä kroppa. Isot siniset silmät ja baby face.
Minun personal trainer pyysi treffeille, bussipysäkillä on yritetty iskeä. Miehet katselevat perään. Töissä miehet flirttailevat.Olen jo aikuinen nainen. Uskallan olla seksuaalinen ja seksikäs. Töissä aina korkokengät ja sukkahousut, usein hame. Ja pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Kun on tehnyt kovan työn saadakseen sporttisen kehon, sitä ei halua piilotella. Mitään tissivakopaitaa en tosin ikinä käytä.
"Aina korkokengät ja sukkahousut, usein hame"? Menetkö muuten töihin pelkissä korkkareissa ja sukkahousuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää.
Olen 44 v nainen. Hoikka, urheilullinen. Kiinteä kroppa. Isot siniset silmät ja baby face.
Minun personal trainer pyysi treffeille, bussipysäkillä on yritetty iskeä. Miehet katselevat perään. Töissä miehet flirttailevat.Olen jo aikuinen nainen. Uskallan olla seksuaalinen ja seksikäs. Töissä aina korkokengät ja sukkahousut, usein hame. Ja pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Kun on tehnyt kovan työn saadakseen sporttisen kehon, sitä ei halua piilotella. Mitään tissivakopaitaa en tosin ikinä käytä.
"Aina korkokengät ja sukkahousut, usein hame"? Menetkö muuten töihin pelkissä korkkareissa ja sukkahousuissa?
Perus huomiohoratsu. Hevosetkin nauraa.
Tiedän hyvinkin, koska olen sellainen ja miehet pitävät kuumana.. jopa ne parikymppiset
Vierailija kirjoitti:
Jos tietävät ni eivät ole oikeasti kauniita. Kaunis on kaunis ilman hiventäkään meikkiä.
No niinhän minä olenkin
t nainen yli 40v
Odottele omalle kohdalle, et sinäkään nuorru, vanhenet vuosi vuodelta...