Tietävätköhän kauniit/kuumat 40+ naiset olevansa kauniita/kuumia
Vai onko tuossa iässä enemmän mielessä se että on muka vanha ja ei miehet voi pitää enää kauniina ja kuumana oikeasti?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Onko sillä jotain merkitystä pitävätkö tuntemattomat miehet kauniina ja kuumana vai eivät?
Hiveleehän se nyt itsetuntoa jos on jonkun mielestä kuuma! Jos ei koskaan saa tuntea olevansa kaunis jonkun mielestä, ihminen ikään kuin rapistuu pois. Kukkakin lakastuu, jos se ei saa huomiota ja huolenpitoa.
Hyvin sanottu.
t. lakastunut N40, joka tietää ettei ole kaunis eikä kuuma (eikä ole koskaan ollutkaan joten ikä ei ole tässä suhteessa muuttanut yhtikäs mitään)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kuumimmillaan yli 80-kymppisenä. Ihan tässä rupeaa penis jäykistymään.
Karvaton ja kaunis häpy.
Jeps ja lämmin ESBL virtsa vaipassa tai päin naamaa on vain plussaa 😃
Jos on vielä sinkku niin ainakaan ei ole kuumaa kamaa treffimarkkinoilla, useimmat suosii nuorempaa lihaa
Lakastunut N38. Olen kuin ilmaa, Perään huudellaan kassalla, kun unohdan sinne ostokseni, linja-autopysäkillä kysellään meneeks tää bussi paikkaan x. Kaunis ja kuuma en ole koskaan ollut, tavallinen tallukka joita mahtuu kolmetoista tusinaan. Baarissakin saan istua ihan rauhassa, korkeintaan joku Pena tai Masa tulee siihen jorisemaan omiaan, se tosin juttelisi ne samat jutut vaikka siinä ei olisi kukaan kuulemassa.
Omanikäisiltä tulee vielä joskus katseita, nuoremmilta ei, eniten joltain vaareilta. T. Nelikymppinen, kai ihan ok -näköinen nainen
Minä olin teininä tosi kauniina pidetty, mutta aikuiseksi kasvaessani kasvot muuttuivat ja minusta tuli rumahko. Se oli ensin kova kolaus, koska olin tottunut siihen, että minulle halutaan olla mieliksi pelkästään ulkonäköni vuoksi. Jouduin sitten aikuisena opettelemaan ihmissuhdetaitoja ja empaattista asennetta, mistä olen nykyisin todella kiitollinen.
Nyt kun 40 vuotta on mennyt rikki, olen alkanut saada palautetta että näytän paljon ikäistäni nuoremmalta. Varmaan se vaikuttaa, että minulla on hyvä, parhaita puoliani korostava tyyli ja olen ihan ok kunnossa eikä ylipainoa ole. Siis vaikka en olekaan kasvoiltani missi, olen muihin tämän ikäisiin nähden freesimmästä päästä. Saan treffikutsuja paljonkin itseäni nuoremmilta miehiltä, ja useampi olisi halunnut ihan vakavissaan seurustellakin.
Luultavasti minulla on aika realistinen käsitys ulkonäöstäni, mutta paljon tärkeämpänä asiana minulla on terve itsetunto. Uskon sen olevan paljon kaunista ulkonäköä viehättävämpi asia. Ajattelen, että kyllä nelikymppinenkin voi olla viehättävä, ja myös sisäisesti koen itseni viehättäväksi.
Mä olen kuullut tänä vuonna monelta mieheltä olevani kaunis (ja välillä myös haluttava). Mulle tää on tullut yllätyksenä. Seksikäs oon tiennyt olevani, mutta nyt "vanhempana" alettu sanomaan kauniiksi.
Itse ajattelen, että olen sellainen kasin tyttö, ehkä ihan ok, mutta en todellakaan kaunis. Hyvännäköinen toki voin olla sopivissa vaatteissa ja laitettuna.
Mutta mulle tuo usean miehen suusta kauniiksi sanominen on tullut yllätyksenä ja ilahduttanut tosi paljon. Itsetuntoni ei ole paras mahdollinen ja kauniiksi mua ei ole juurikaan aikaisemmin sanottu. Ehkä tämän ikäiset miehet sitten uskaltaa sanoa enemmän kuin nuoret?
N45
Olen yli 40, ja saan usein kuulla olevani kuuma miehiltä. Oma uusi miesystävänikin hokee sitä koko ajan. Minusta tämä tuntuu hassulta, kun olen vain oma itseni enkä yritä olla mitään.
Itse olin teininä ihan perus... ehkä lähinnä ruma. Tyyli hukassa, hiukset ruma pehko, finnejä. Kakskymppisenä aloin löytää tyylini... urheilin ja kroppa oli ihan Ok. Kolmekymppisenä olin nätti, ehkä jopa kaunis joidenkin silmissä. Baareista sai seuraa jne. Nyt olen 45v ja ylipainoa on 15 kg... olen taas kuin 30 v sitten - ruma 😕 olihan se kivaa olla suosittu joskus hetken aikaa, enää ei kukaan vilkaise... 😏
Minä en ainakaan tiedä yhtään mihin sijoitun jollain kauneusakselilla. Olen ollut parisuhteessa 20 vuotta, oma mies ei kommentoi ulkonäköä mitenkään. Baarista saisi seuraa mutta sehän voi olla vain siksi että ajattelevat että tuollainen kurppa nyt ainakin on helppo.
En nyt tiedä tiedänkö, mutta tunnen. Minuun tarrutaan ja kosketellaan.
Sellaisia ei kovin monia ole, joten luultavasti kyllä ne muutamat harvat ymmärtävät oman "arvonsa" ja huomaavat miten harvinaisia he ovat.
Tuo on lahinna itsetunnosta kiinni. Joka ei ole ns. klassisen kaunis voi kuitenkin olla persoonallisen nakoinen, jos osaa korostaa niita hyvia puoliaan.
Mina olen omasta mielestani, omalla tavallani - vaikkakin ylipainoisena - kaunis ja kuuma. Itsetuntoa ja luonnetta on sen verran, etta jo pelkastaan niilla parjaa. Ollessani sinkkuna n. reilu vuosi takaperin ei tullut edes mieleen, etta "parasta ennen -paiva" olisi jo mennyt tjms, tai etta olisi jotenkin pitanyt tyytya sellaiseen, joka viela huolii.
Ylvaana, ylpeana ja oman arvonsa tuntevana vaan hyppasin sinkkupoolin syvaan paahan ja kavin sukeltamassa sielta sen just itselleni parhaan, just semmoisen jonka halusin. <3
Kun on omasta mielestaan hyvannakoinen, sita myos sateilee ulospain. Se voi olla se pilke silmakulmassa tai se karehtiva hymy suupielessa. Tietoisuus omasta kehostaan ja siita, miten sita kantaa. Kehon kielesta.
Ja ne paat kaantyy kylla.
(Tama ei muuten toimi pieruverkkareissa ja crockseissa, ei ainakaan mulle. Eli tietynlainen panostus huoliteltuun ulkonakoon kylla auttaa asiaa. ;) )
treffit kirjoitti:
Tuo on lahinna itsetunnosta kiinni. Joka ei ole ns. klassisen kaunis voi kuitenkin olla persoonallisen nakoinen, jos osaa korostaa niita hyvia puoliaan.
Mina olen omasta mielestani, omalla tavallani - vaikkakin ylipainoisena - kaunis ja kuuma. Itsetuntoa ja luonnetta on sen verran, etta jo pelkastaan niilla parjaa. Ollessani sinkkuna n. reilu vuosi takaperin ei tullut edes mieleen, etta "parasta ennen -paiva" olisi jo mennyt tjms, tai etta olisi jotenkin pitanyt tyytya sellaiseen, joka viela huolii.
Ylvaana, ylpeana ja oman arvonsa tuntevana vaan hyppasin sinkkupoolin syvaan paahan ja kavin sukeltamassa sielta sen just itselleni parhaan, just semmoisen jonka halusin. <3
Kun on omasta mielestaan hyvannakoinen, sita myos sateilee ulospain. Se voi olla se pilke silmakulmassa tai se karehtiva hymy suupielessa. Tietoisuus omasta kehostaan ja siita, miten sita kantaa. Kehon kielesta.
Ja ne paat kaantyy kylla.
(Tama ei muuten toimi pieruverkkareissa ja crockseissa, ei ainakaan mulle. Eli tietynlainen panostus huoliteltuun ulkonakoon kylla auttaa asiaa. ;) )
Ihana kirjoitus! Sieluni silmillä näen sinut upeana ja itsevarmana ottamassa paikan haltuun 😍
Hurraa, me nelikymppiset itsevarmat naiset!!
Saan aika paljon katseita perääni kyllä. Verrattuna muihin oman ikäisiin, tiedän olevani paljon paremmassa fyysisessä kunnossa ja henkisestikin olen aika freesi vielä. Miehiltä saan huomiota ja tykkään siitä. Oma mies kehuu kuumaksi myös.
+40
Kaikki ei varmaan tiedä olevansa upeita. Upeita naisia ei juuri uskalleta lähestyä.