Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijalle kukkia?

Kysynpävaan
31.08.2019 |

Mitä mieltä olette, onko asiakaspalvelijalle ok viedä kukkia? Kysessä kauneudenalan palvelu (verrattavissa esim kampaaja tai kosmetologi). Olen yli vuoden käynyt hänen asiakkaana ja nyt menossa viimeistä kertaa. Palvelu ollut aina priimaa ja hänen asiakkaana on ollut mukava käydä. Olisiko teistä kiusallista jos asiakas tuo kiitokseksi jotain?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vie. Ei sitä aspaa oikeasti kiinnosta juuri sinä sen vertaa, että ilahtuisi. Pelkkä kiitos ja hyvät jatkot -toivotus riittää. 

T. entinen aspa

Vierailija
2/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käynyt vuosia ja koet että olette sellaisissa väleissä, että jos törmäisitte kadulla niin moikkaisitte, niin on OK viedä jotain pientä ja ei niin rahallisesti arvokasta. Muuten on tosi kiusallista. T. aspa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää joku vielä mielipide. Nyt aloin epäröimään :/ siis omasta mielestä kiva idea, mut mulla on useinkin hyviä" ideoita :D

Vierailija
4/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpävaan kirjoitti:

Siis joo kyllä moikataan kadulla ja jäädään juttelemaan. Seurataan myös toistemme someja. Aina höpötellään käynnin aikana kaikesta maan ja taivaan väliltä, ei vain säästä :D mutta ei sinänsä olla kavereita, että vapaa-ajalla nähtäisiin. Ei siis perus kaupan kassa-aspa nyt kyseessä

Burger Kingin kassa ja nyt olet menossa rasvaimuun?

Vierailija
5/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit viedä. Minäkin olen vienyt esim. monivuotiselle kampaajalleni joskus kukkia ja yhtenä vuonna ennen joulua kynttilän, kiitoksena loistavasta palvelusta, joka ei tosiaankaan ole aina itsestäänselvyys.

Vierailija
6/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti viet. Se ei voi loukata ketään!

Vierailija
7/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kovin arkoja niin antamaan kuin vastaanottamaan kiitoksia - olivat sitten sanallisia tai fyysisiä. Uskon, että tekijä varmasti ilahtuu pienestä muistamisesta ja asianhan voi hyvin esittää kevyesti "kiitos ammattitaidostasi, tässä pieni kukka ilahduttamaan päivääsi".

Vierailija
8/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kovin arkoja niin antamaan kuin vastaanottamaan kiitoksia - olivat sitten sanallisia tai fyysisiä. Uskon, että tekijä varmasti ilahtuu pienestä muistamisesta ja asianhan voi hyvin esittää kevyesti "kiitos ammattitaidostasi, tässä pieni kukka ilahduttamaan päivääsi".

Ja tosiaan oletettavasti olet kiitosta viemässä tälle kauneus tmv. hoidon tekijälle itselleen etkä vain vaikka varaustiskistä huolehtivalle "perus"aspalle.

Vierailija
9/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin asuntolaina-asiaa hoitaneelle pankkivirkailijalle kukkakimppu. Hoiti niin sydämestään asiat eteenpäin ja auttoi meitä kohti unelmaa omasta kodista. 😊

Vierailija
10/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Nyt sain varmuuden tälle. En ole vuosia ehtinyt hänen asiakkaana käymään, mutta palvelu on ollut niin hyvää ja ollaan tultu lisäksi superhyvin juttuun.

Ja samaa mieltä olen siitä, että liian vähän suomalaiset antaa kiitosta. Ihan siis esim sanalla kiitos. Herkemmin valitetaan kuin kiitetään. Aina olen yrittänyt antaa positiivista palautetta ja nyt tekee mieli ojentaa myös joku konkreettinen kiitos, ja koska tämä ei ole kovin yleistä suomessa, pelkäsin tämän olevan liian repäisevää.

Vierailija
11/11 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok! Minä olen saanut muutaman kerran suklaata ja muita herkkuja asiakkailta kiitokseksi hyvästä palvelusta. Ei ole ollut yhtään kiusallista, olen ollut erittäin otettu.