Nuoruutesi idoli?
Ketä ihailit tai fanitit lapsena/nuorena? Mä halusin Dingon Neumannin kanssa naimisiin. Olin silloin ehkä 11 tai 12 ja Dingohuuma kävi kuumana. Vuosi taisi olla 1984.
Kommentit (47)
Musta Anna-Liisa Tilus oli maailman kaunein.
Remu, Ile ja Cisse ehkäpä lapsena alle 10.vuotiaana musiikin takia, mutta mitä se idoli oikeastaan on ja mitä se tarkoittaa?
Duran Duranin John Taylor, Dingon Neuman,
Vierailija kirjoitti:
Kate Bush
Nainen jolla on maailman kaunein ääni. Tykkäsin hänestä hullun lailla nuorena, sellainen ihminen, että luultavasti pyörtyisin jos tänä päivänä näkisin elävänä. Ylimaallinen. Bushin joka ikinen solu on täynnä karismaa.
Dingon Quuppaa fanitin musiikissa. Don Johnsonia Miami Vicessä, samoin Dallasin Bobby oli komea ja Roger Moore Pyhimyksessä. Ja Galactikan miesnäyttelijöitä ja cyloneita.
Kim Wilde. En saattanut käsittää, että joku voi olla niin kaunis. Ihailin. Ja olin tosi kateellinen. :D
Neumann oli ainoa. Dingo kävi keikalla pikkukylämme yhteiskoulullakin. Vuosi oli ehkä 1985. Sen jälkeen ei muita idoleita. Vm-73.
Michael Jackson ja Marilyn Manson. Yhteinen nimittäjä taitaa näillä kahdella olla teatraalisuus, mutta näen molemmat tietyllä tapaa herkkinä ja erinäisistä ongelmista kärsivinä ihmisinä. Kaipa se vetosi yläasteella. Mansonin olemassaolon unohdan nykyään pitkiksi ajoiksi. Jacksoniä olen pohtinut tänä vuonna uuden dokumentin vuoksi. Enää ei harmita, että Helsingin keikka jäi aikoinaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kim Wilde. En saattanut käsittää, että joku voi olla niin kaunis. Ihailin. Ja olin tosi kateellinen. :D
Mulla oli Kim Wilden iso juliste seinällä nuorena ja oli kyllä erittäin seksikäs ja kaunis.
Samantha Fox oli minusta tosi kaunis, upeat hiukset ja hyvät biisit. 80-luvun puolivälin jälkeen. Oli hänen kuviaan huoneeni seinät täynnä. N73
Neiti Etsivä oli lapsuuden sankaritar nro 1
Lapsuuden idoli: Prätkähiirien Vinski
Nuoruuden idoli: Mikael Forssell
Ala-asteella Marco Bjurström😅 Yläasteella Antti Tuisku.
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella Marco Bjurström😅 Yläasteella Antti Tuisku.
Minä tykkäsin 70--luvulla Mösjöö Mossesta ja 90-luvulla Jorma Uotisesta.
Nykyisin idoluni on Tuure Borelius.
Guy Lafleur