Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olet seurannut vauva.fi-palstaa?

Vierailija
31.08.2019 |

Ja miksi? Jos olet seurannut pitkään niin mikä täällä on se juttu joka saa avaamaan keskustelupalstan uudestaan ja uudestaan :)

Kommentit (25)

21/25 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä 2016. Saimme silloin tietää odottavamme esikoista. Yritin varautua millaista on lapsen odotus ja kasvatus Suomessa ja eksyin tänne. Tällä samalla tiellä ollaan vielä toisenkin lapsen jälkeen.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
22/25 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tarkkaan parisen vuotta, sitä ennen hain kokemuksia mielialalääkkeistä kun kaipasin vertaistukea, turun (kielletty sana) kosketti ja olin masis jaksolla, joten päädyin tänne aiheesta keskustelemaan.

nyt pitäisi päästä pois pahasta tavasta, harvemmin piristää, ajan voisi käyttää paremminkin ja huomaan itsessäni puolia niitä negatiivisiä mitä palsta tuo esille.

Sain myös häirikön tätä kautta, joten täällä käyminen tulisi lopettaa, vääristää ihmiskuvaa, toisaalta olen nähnyt sen ihmisen raadollisen puolen ja en ole niin sinisilmäinen läheisriippuvainen kaiketi palstan ansiosta.

Ristiriitaista.

Masis jaksoon ok, säilyy joku kontakti ihmisiin, mutta onko tämä oikea tapa, niin epäilen.

Häirikön?

kyllä klikkasin kai väärää linkkiä. . .

ja huonosti kävi. kyllä siitä poliisi juttu aikanaan tulee nyt ei ole voimia.

Lääkkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Onko tämä palsta ollut noin pitkään jo?

Mä jotenkin eksyin tuossa keväällä tänne.

Viikoittain silmäilen näitä juttuja. Tämä on mille vähän liian lapsellinen paikka.

Tosin onhan tämä jotenkin hauskakin palsta.

Vierailija
24/25 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta täällä tullut pyörittyä on-off. Tosin alussa kyllä onlinen puolella.

Vierailija
25/25 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi 2001. Siitä lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä