Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellie Gouldingin hääpuku vs suomalaisten koltut

Vierailija
31.08.2019 |

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7414221/Ellie-Goulding-Ca…

Tässäpä tämä. Goulding voisi pukea ylleen kroppansa puolesta mitä vain, mutta valitsee peittävän ja hillityn. Miksi pönäkät morsiamet kuvittelevat, että prinsessapuku pukee heitä? Tursuu rinnoista, kainaloista, selästä. Pelkkää laardia. Missä tyylitaju?

Terveisin kesähäissä tursokkeisiin törmännyt

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anneta jokaisen pukea just mitä itse tykkää. Osoita sinä omalla tyylitajullasi vaikka sitten miten poikkeat kaikista muista...

Vierailija
2/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa esineellistää naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, juuri minun tyyliäni. Naimisiin olen menossa ensi vuonna ja nimenomaan haluan peittävän mutta tyköistuvan puvun. 

Vierailija
4/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen puku nimenomaan käy vain hoikille. Kuvittelepa paksumman päälle, ei toimi. 

Vierailija
5/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ainakaan ole tyylikäs, kun haukut muita. Junttimaista käyttäytymistä.

Vierailija
6/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja tyylikäs puku on kyllä. Veikkaan, että tuo on tosin vain tuohon kirkkovihkimisosuuten ja vaihtaa illan juhliin jonkun kevyemmän, jossa parempi tanssia.

Vierailija
7/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään paljastelusta välitä, mutta ei toi nyt mielestäni kauhean kiva ollut, toi poolokaulus oli jotenkin liian ahdistavan ”viktoriaaninen”. Plussaa kyllä erikoisuudesta.

Vierailija
8/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yläosa hirveä.

Vierailija
9/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan jokainen pukee ylleen mitä tykkää. Jos mä hyväkroppaisena ja isotissisenä naisena menen illanistujaisiin vartaloa nuolevassa asussa, niin muut eukot alkaa näyttää nyrpeiltä. Miehiä kyllä ympärillä pörrää, ja nekin jotka alkuillasta vaimo-kullan käsipuolesta vain kuikuilevat käyvät loppuillasta ihan tuntumassa. Nämä ahdasmieliset naiset ei tykkää yhtään siitä miten pukeudun ja ovat sitä mieltä, että pitäisi ajatella muitakin.

Vierailija
10/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kurja ajatus, jos ei edes omissa häissään saisi laittaa sellaista prinsessahörhellystä päälleen kuin itse haluaa. Ei sitä juhlita, jotta oltaisiin hillittyjä, vaan iloitakseen.

Vierailija
11/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja tyylikäs puku on kyllä. Veikkaan, että tuo on tosin vain tuohon kirkkovihkimisosuuten ja vaihtaa illan juhliin jonkun kevyemmän, jossa parempi tanssia.

Mikä onkin ihan fiksua. Nämä kainalo-tissi-tursottajat voisivat edes kirkkoon vähän peitellä ”muotojaan”.

Vierailija
12/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo ja ihan turhaan peittänyt sen täysin kokonaan. Minusta ainakin ahdistavan näköinen, kun ei mitään keventävää pitsiä tai muuta jujua ole. Kaulakin peitossa. Helma laskeutuu sentään hienosti.

Samaa mieltä suomalaisten tursuiluista. Mutta ei mikään pursuaisi, kun valittaisiin sopiva koko. Hääohjelmien morsiamilla ainakin melkein kaikilla on täysi työ pitää valtavat rinnat puvun sisällä. Voi sitä nostelua. Onko tarkoitus, että tatskat varmasti näkyy, vai luullaanko, että ollaan hoikemman näköisiä aivan liian pienessä ja tiukassa puvussa?

Vierailija
13/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean kurja ajatus, jos ei edes omissa häissään saisi laittaa sellaista prinsessahörhellystä päälleen kuin itse haluaa. Ei sitä juhlita, jotta oltaisiin hillittyjä, vaan iloitakseen.

Siinä on kyllä ilo ylimmillään, kun tarkastelee tuhtia makkaraa luonnon suolessa.

Vierailija
14/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä hävettää edelleen kaikki nuoruuden olkaimettomat bilemekot joita käytin kaikissa juhlissa lakkiaisista kirkkohäihin - jotka soveltuivat paremmin sinne jatkoille. Harmittaa ettei kukaan opettanut pukeutumaan etiketin mukaan tai ede tyylikkäästi, mutta tapakasvatus nyt taitaa suomessa olla vähän harvinaisempaa (vaikken edes ole mistään wt perheestä).

Toisaalta kun tajusin että kehoani imartelee hihat ja palelen muutenkin helposti, tajusin ettei niitä hihallisia mekkoja myydä missään. Ei oikeasti missään. Useamman kerran olen sekä kesä- että talvikaudella käynyt parikin tavarataloa läpi: yli 100 mekkoa joista lähes kaikki olkaimettomia tai naruolkaimilla. Se ainoa hihallinen muuten vain ruma tai epäsopiva. Eli ei haluta myydä kuin niitä tursakkeita.

Oletan samojen syiden olevan myös häämuodin taustalla.

Vierailija
15/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vartalo ja ihan turhaan peittänyt sen täysin kokonaan. Minusta ainakin ahdistavan näköinen, kun ei mitään keventävää pitsiä tai muuta jujua ole. Kaulakin peitossa. Helma laskeutuu sentään hienosti.

Samaa mieltä suomalaisten tursuiluista. Mutta ei mikään pursuaisi, kun valittaisiin sopiva koko. Hääohjelmien morsiamilla ainakin melkein kaikilla on täysi työ pitää valtavat rinnat puvun sisällä. Voi sitä nostelua. Onko tarkoitus, että tatskat varmasti näkyy, vai luullaanko, että ollaan hoikemman näköisiä aivan liian pienessä ja tiukassa puvussa?

Varmaankin jälkimmäinen. Kun puristaa tiukemmalle, niin on pienempi. Paljon näkee myös arkipukeutumisessa.

Itsekin vyötärörasvan kanssa elävänä kuitenkin valitsen alusasuista alkaen vaatteet niin, että löllykettä ei jää vyötärönauhan yläpuolelle. Paremmalta näyttää kuin pienempi koko, johon varmasti myös mahtuisin.

Vierailija
16/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä ilo ylimmillään, kun tarkastelee tuhtia makkaraa luonnon suolessa.

Älä viitsi. Muistan yhden sukulaisen häät, joissa morsian ei kyllä ollut mikään ruusu. Hänellä oli jokin luustojuttu, eli hän oli varmaan 190 cm pitkä ja romuluinen ja laiha. Silti häissä hänellä oli leveä krinoliinihame, hunnut sun muut hörhellykset ja pörhellykset ja niin oli onnellisen näköinen tyttölapsi että. Taisi tulla onnellinen vaimokin, kun vielä vuosien jälkeenkin on saman miehen kainalossa viihtynyt. Antaa ihmisten nauttia leningeistään olivat ne sitten makkarankuoria tai vähemmän makkarankuoria.

Vierailija
17/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä hävettää edelleen kaikki nuoruuden olkaimettomat bilemekot joita käytin kaikissa juhlissa lakkiaisista kirkkohäihin - jotka soveltuivat paremmin sinne jatkoille. Harmittaa ettei kukaan opettanut pukeutumaan etiketin mukaan tai ede tyylikkäästi, mutta tapakasvatus nyt taitaa suomessa olla vähän harvinaisempaa (vaikken edes ole mistään wt perheestä).

Toisaalta kun tajusin että kehoani imartelee hihat ja palelen muutenkin helposti, tajusin ettei niitä hihallisia mekkoja myydä missään. Ei oikeasti missään. Useamman kerran olen sekä kesä- että talvikaudella käynyt parikin tavarataloa läpi: yli 100 mekkoa joista lähes kaikki olkaimettomia tai naruolkaimilla. Se ainoa hihallinen muuten vain ruma tai epäsopiva. Eli ei haluta myydä kuin niitä tursakkeita.

Oletan samojen syiden olevan myös häämuodin taustalla.

Mä tilaan Briteistä. On myös helmaa sen verran, ettei jää vesirajaan.

Vierailija
18/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla "Ellillä" tursuilee botoxit poskissa ja huulissa. Paljon pahempi juttu. Näkyvät hymyillessä ilkeästi.

Vierailija
19/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sitten ilmoittaa itsensä esteelliseksi, kun hääkutsu kolahtaa luukusta, jos ei edes juhlan ajan pysty olemaan muuten, kuin ilkeällä mielellä arvostelemassa illan onnellisinta naista/paria?

Tarkoittanet tuhdilla makkaralla ylipainoista morsianta, vai? Vaikeaa on näköjään joillekin irrottaa itsensä edes hetkeksi omasta pirullisesta minästään ja iloita muiden puolesta ulkonäköön katsomatta. Ethän myöskään sitten onnittele tai näyttele mitään sydämellistä, vaan sanot ihan suoraan, jos sinulta kysytään morsiamen ulkonäöstä, että kauhea ja paksu makkara.

Oletko nähnyt makkaran luonnonsuolessa? Se näyttää samalta kuin kainalotissit ja selkäläskit. Mutta mitäs nyt suutut? Kulinaristin mieleen saattaa tulla varsin maukkaita mietteitä.

Vierailija
20/57 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin pukekoon juhlapäivänään mitä itse haluaa ja vieraat keskittyköön juhlimiseen eikä toisten ilkeämieliseen arvosteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi