Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mielestänne tosikko? Suutuin kun deittini nauroi sängyssä

Vierailija
31.08.2019 |

Sekstaillessamme, kärsin limakalvojen kuivuudesta ja työntyessään minuun, olin hankalan kuiva. Radiosta kuului samalla evelinan sahara-kappaleesta kohta jossa lauletaan Koht jäljell on vaa, shara-ra-ra-raa
Sahara-ra-ra-raa.. Deitti repesi täyteen nauruun ja minä syöksyin tilanteesta pois. Mielestäni ei ole todellakaan korrektia nauraa, varsinkin kun tietää että kuivuus on minulle ongelma. Passitin miehen matkoihinsa ja laittelee viestiä jossa käskee minunkin vain nähdä asian hauska puoli. Vielä en siihen kykene, enkä ehkä ikinä. Suututtaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on iloinen asia. Porvoossakin.

Vierailija
2/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava deitti, paska provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosikko

Vierailija
4/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nauranut itse kilpaa miehen kanssa. On onnellisempi elämä kun osaa nauraa itselleenkin. Ja ihan normia, että joskus voi kärsiä kuivuudesta siellä.

Vierailija
5/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kukaan mies noin juntti! Jos on niin jätä se.

Vierailija
6/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laulanut i bless thö reins daun in aafrikaa. Nikkö toto.

Vierailija
7/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on joskus kuivuutta, mutta olisin taatusti nauranut. Ei seksin kuulu olla niin totista.

Vierailija
8/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tulit nyt osoittaneesi deitillesi kyvyttömyytesi nauraa itsellesi. Hänenä minä vetäisin siitä johtopäätökseni.

Vierailija
9/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva on  myös huumorintajusi. Yritä ottaa rennommin, ei seksi nyt niin vakavaa suoritusta tarvitse olla.

Vierailija
10/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauranut olisin mukana

Mut jos kärsit tuosta, niin hieman outoa ettet oo hankkinut liukkaria

Vierailija
11/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhtä tosikko eli olisin suuttunut. Mutta olen myös sinut tosikkouteni kanssa. Tosin minua ei kiusata siitä.

Vierailija
12/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla kukaan mies noin juntti! Jos on niin jätä se.

Taas jonkun kuivan tosikon vastaus.

Vierailija
13/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
14/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin naisena nauranut myös.

Suosittelen myös liukkaria, ei ole mikään häpeä. Kiva kun luistaa eikä käy kipeää.

N34

Vierailija
15/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Kuka ei käytä liukkaria jos kuivuus on ongelma.

Vierailija
16/24 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olisit vastaukses vaan laulanut Mercedes Bentzoa: " Hein munaton mies, sun pitäis jo muistaa - se on susta kiinni jos keli on kuivaa.."

Vierailija
17/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno provo.

Vierailija
18/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli nuorena ongelmana se, että jos sormetus meni vähän yliajalle, niin emätin kuivui. Alkoi jopa ekan kerran näin tapahduttua avautumaan ja itkemään. Oli edelliset exät haukkuneet frigidiksi. No sitähän ei todellakaan ollut, kiiman herätettynä ärhäkkä kaiken ottava tiikeri.  Sen myös hänelle myöhemmin pystyin vakuuttamaan. Kun liukkaria ei siihen aikaan tajuttu käyttää, aloin varomaan liiallista sormettamista ja ajoittamaan naimisen aloittamisen paremmin. Onneksi kumien liukkaus helpoitti myös asiaa. Tällä varmistin naimisen sujuvuuden ja molemmille orkut. Seuraavana vuonna aloin pienestä vastustelusta huolimatta nuolemaan pillua. Tämä helpoitti kiihoittamiseen ja liukkauteen  suuresti.  Myöhemmin tuli liukkaritkin mukaan, mutta siitä lähtien pillun nuoleminen on ollut niin sanotusti pakkollista jo yli 40 vuotta.

Molemmille, ap:lle ja hänen kumppanilleen sanon, että on  tyhmää naida kuivaan pilluun. Siitä ei tule kuin ongelmia. Vähintä mitä voi tehdä, on miehen antaa suuseksiä ja naisen sen jälkeen hetki miehelle. Sillä syljellä tekee jo ihmeitä. Meilläkin molemmat käytössä yhä vieläkin, etukäteen laitetusta liukkarista huolimatta ja varsinkin ilman sitä.

Vierailija
19/24 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vaimollani oli nuorena ongelmana se, että jos sormetus meni vähän yliajalle, niin emätin kuivui. Alkoi jopa ekan kerran näin tapahduttua avautumaan ja itkemään. Oli edelliset exät haukkuneet frigidiksi. No sitähän ei todellakaan ollut, kiiman herätettynä ärhäkkä kaiken ottava tiikeri.  Sen myös hänelle myöhemmin pystyin vakuuttamaan. Kun liukkaria ei siihen aikaan tajuttu käyttää, aloin varomaan liiallista sormettamista ja ajoittamaan naimisen aloittamisen paremmin. Onneksi kumien liukkaus helpoitti myös asiaa. Tällä varmistin naimisen sujuvuuden ja molemmille orkut. Seuraavana vuonna aloin pienestä vastustelusta huolimatta nuolemaan pillua. Tämä helpoitti kiihoittamiseen ja liukkauteen  suuresti.  Myöhemmin tuli liukkaritkin mukaan, mutta siitä lähtien pillun nuoleminen on ollut niin sanotusti pakkollista jo yli 40 vuotta.

Molemmille, ap:lle ja hänen kumppanilleen sanon, että on  tyhmää naida kuivaan pilluun. Siitä ei tule kuin ongelmia. Vähintä mitä voi tehdä, on miehen antaa suuseksiä ja naisen sen jälkeen hetki miehelle. Sillä syljellä tekee jo ihmeitä. Meilläkin molemmat käytössä yhä vieläkin, etukäteen laitetusta liukkarista huolimatta ja varsinkin ilman sitä.

Ihanaa!

T: Nainen 50-v

Vierailija
20/24 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kuitannut asian laulamalla 'pienen pieni veturi aamulla kerran...'

Eiköhän se mies olisi osannut ihan itse ulos mokomakin tosikko!