Ellie Gouldingin hääpuku vs suomalaisten koltut
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7414221/Ellie-Goulding-Ca…
Tässäpä tämä. Goulding voisi pukea ylleen kroppansa puolesta mitä vain, mutta valitsee peittävän ja hillityn. Miksi pönäkät morsiamet kuvittelevat, että prinsessapuku pukee heitä? Tursuu rinnoista, kainaloista, selästä. Pelkkää laardia. Missä tyylitaju?
Terveisin kesähäissä tursokkeisiin törmännyt
Kommentit (57)
Avioituessani olin 170cm ja 50kg. Rahaa ei ollut ostaa omaa pukua, joten vuokrasin sellaisen. Mittojen mukaan se kuitenkin tuunattiin ja hyvä oli. Aviokin on kestänyt jo 24 vuotta. Mitä kaikki muuten tekevät niillä once a lifetime-puvuillaan, etenkin kun ovat jo kolmatta kertaa aviossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kurja ajatus, jos ei edes omissa häissään saisi laittaa sellaista prinsessahörhellystä päälleen kuin itse haluaa. Ei sitä juhlita, jotta oltaisiin hillittyjä, vaan iloitakseen.
Siinä on kyllä ilo ylimmillään, kun tarkastelee tuhtia makkaraa luonnon suolessa.
Kannattaisiko sitten ilmoittaa itsensä esteelliseksi, kun hääkutsu kolahtaa luukusta, jos ei edes juhlan ajan pysty olemaan muuten, kuin ilkeällä mielellä arvostelemassa illan onnellisinta naista/paria?
Tarkoittanet tuhdilla makkaralla ylipainoista morsianta, vai? Vaikeaa on näköjään joillekin irrottaa itsensä edes hetkeksi omasta pirullisesta minästään ja iloita muiden puolesta ulkonäköön katsomatta. Ethän myöskään sitten onnittele tai näyttele mitään sydämellistä, vaan sanot ihan suoraan, jos sinulta kysytään morsiamen ulkonäöstä, että kauhea ja paksu makkara.
Oletko nähnyt makkaran luonnonsuolessa? Se näyttää samalta kuin kainalotissit ja selkäläskit. Mutta mitäs nyt suutut? Kulinaristin mieleen saattaa tulla varsin maukkaita mietteitä.
On ala-arvoista arvostella/haukkua ihmistä ulkonäön perusteella. Eli ei todellakaan fiksua, kuten voisin olettaa sinun omasta mielestäsi olevan, kun et osaa edes hävetä. Typeryys, itsekkyys, röyhkeys ja pinnallisuus, noita ilmennät hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan jokainen pukee ylleen mitä tykkää. Jos mä hyväkroppaisena ja isotissisenä naisena menen illanistujaisiin vartaloa nuolevassa asussa, niin muut eukot alkaa näyttää nyrpeiltä. Miehiä kyllä ympärillä pörrää, ja nekin jotka alkuillasta vaimo-kullan käsipuolesta vain kuikuilevat käyvät loppuillasta ihan tuntumassa. Nämä ahdasmieliset naiset ei tykkää yhtään siitä miten pukeudun ja ovat sitä mieltä, että pitäisi ajatella muitakin.
Samoja kokemuksia. Tuntuu, että ei haittaa jos vähemmän trimmi nainen paljastelee, mutta annas olla jos timmi nainen tämän tekee. Sitä kuiskuttelua ja pahansuopaa mulkoilua ja varsinkin naisilta.
En jaksa uskoa. Maailmahan on täynnä kauniita naisia. Jos heitä rupeaisi mulkoilemaan, ei ehtisi muuta tehdäkään. Luulen, että useimmiten nuo puheet toisten naisten mulkoiluista ovat vain oman egon pönkitystä. On mukava kuvitella olevansa niin ihmeellinen, että muut ovat kateudesta vihreinä.
Aika tönkön näköinen kolttu oli elliellä.
Olipa outo valinta reilusti yli kolmekymppiselle morsiamelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kurja ajatus, jos ei edes omissa häissään saisi laittaa sellaista prinsessahörhellystä päälleen kuin itse haluaa. Ei sitä juhlita, jotta oltaisiin hillittyjä, vaan iloitakseen.
Siinä on kyllä ilo ylimmillään, kun tarkastelee tuhtia makkaraa luonnon suolessa.
Kannattaisiko sitten ilmoittaa itsensä esteelliseksi, kun hääkutsu kolahtaa luukusta, jos ei edes juhlan ajan pysty olemaan muuten, kuin ilkeällä mielellä arvostelemassa illan onnellisinta naista/paria?
Tarkoittanet tuhdilla makkaralla ylipainoista morsianta, vai? Vaikeaa on näköjään joillekin irrottaa itsensä edes hetkeksi omasta pirullisesta minästään ja iloita muiden puolesta ulkonäköön katsomatta. Ethän myöskään sitten onnittele tai näyttele mitään sydämellistä, vaan sanot ihan suoraan, jos sinulta kysytään morsiamen ulkonäöstä, että kauhea ja paksu makkara.
Oletko nähnyt makkaran luonnonsuolessa? Se näyttää samalta kuin kainalotissit ja selkäläskit. Mutta mitäs nyt suutut? Kulinaristin mieleen saattaa tulla varsin maukkaita mietteitä.
On ala-arvoista arvostella/haukkua ihmistä ulkonäön perusteella. Eli ei todellakaan fiksua, kuten voisin olettaa sinun omasta mielestäsi olevan, kun et osaa edes hävetä. Typeryys, itsekkyys, röyhkeys ja pinnallisuus, noita ilmennät hyvin.
No nyt tuntui menevän ihon alle! Miten itse kuvaisit niitä rasvakohtia? Pullataikina on tietysti aika hyvä kanssa.
Jotenkin talvinen mekko, sopis myöhäisempään ajankohtaan hyvin.
Britit ovat kyl euroopan tyylitajuttomimpia. Fergiekin hautajaisvaatteissa.
Oli tosi Paksu ja tönkkö mekko ja ei ihan istunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan jokainen pukee ylleen mitä tykkää. Jos mä hyväkroppaisena ja isotissisenä naisena menen illanistujaisiin vartaloa nuolevassa asussa, niin muut eukot alkaa näyttää nyrpeiltä. Miehiä kyllä ympärillä pörrää, ja nekin jotka alkuillasta vaimo-kullan käsipuolesta vain kuikuilevat käyvät loppuillasta ihan tuntumassa. Nämä ahdasmieliset naiset ei tykkää yhtään siitä miten pukeudun ja ovat sitä mieltä, että pitäisi ajatella muitakin.
Samoja kokemuksia. Tuntuu, että ei haittaa jos vähemmän trimmi nainen paljastelee, mutta annas olla jos timmi nainen tämän tekee. Sitä kuiskuttelua ja pahansuopaa mulkoilua ja varsinkin naisilta.
En jaksa uskoa. Maailmahan on täynnä kauniita naisia. Jos heitä rupeaisi mulkoilemaan, ei ehtisi muuta tehdäkään. Luulen, että useimmiten nuo puheet toisten naisten mulkoiluista ovat vain oman egon pönkitystä. On mukava kuvitella olevansa niin ihmeellinen, että muut ovat kateudesta vihreinä.
Mun ystäväni ihmeellisyys on sitä luokkaa, että esimerkiksi korismatsissa tuomarilla meni peli sekaisin kun alkoi tuijottaa ystävääni. Olen nähnyt myös miesten törmäilevän toisiinsa jalkakäytävällä, isossa porukassa meni useamman miehen pasmat sekaisin. On näitä olemassa, eivät ole satuolentoja. Kiva juttu, saan usein ilmaiset drinksut siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin talvinen mekko, sopis myöhäisempään ajankohtaan hyvin.
Britit ovat kyl euroopan tyylitajuttomimpia. Fergiekin hautajaisvaatteissa.
Ikävä kyllä Fergie ja tyttärensä ovat tunnettuja erikoisesta maustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystäväni ihmeellisyys on sitä luokkaa, että esimerkiksi korismatsissa tuomarilla meni peli sekaisin kun alkoi tuijottaa ystävääni. Olen nähnyt myös miesten törmäilevän toisiinsa jalkakäytävällä, isossa porukassa meni useamman miehen pasmat sekaisin. On näitä olemassa, eivät ole satuolentoja. Kiva juttu, saan usein ilmaiset drinksut siivellä.
Kuva tai ei tapahtunut!
Mutta Ellien ja jälkeläistensä ei tarvitse nolostella äitinsä pukua vuosikymmenien jälkeenkään. Ihan ok valinta, ei herätä ainakaan myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori hyvinhoidettu iho ei niin pahalta näytä vaikka vähän tursottaisikin. Kokonaisuus ratkaisee.
Tulee mieleen Meghanin puku vaan vähän enemmillä koristuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuntui menevän ihon alle! Miten itse kuvaisit niitä rasvakohtia? Pullataikina on tietysti aika hyvä kanssa.
Ihon alle? Nyt alkaa sitten kliseitä sadella oikein kunnolla? Minä keskustelen, minulla ei mene mitään "ihon alle, tunteisiin, ei ole kyyneliä, jaksuhaleja" tai muutakaan palstavakioita menossa tai tulossa.
Jos ylipainoinen morsian miehensä kanssa on onnellinen, niin mikä sinä olet makkaraksi, yleensäkään ketään, nimittelemään? Onko ensimmäinen tekosi hääpaikalle saapuessa alkaa mittailla katseellasi mahdollisia liikakiloja tms? Vai kadehditko kenties muiden onnea? Tyytyväinen ja onnellinen ihminen ei ole pilkallinen ja pahansuopa, vaan levittää hyvää mieltä ympäristöönsäkin. Kovin on maailmasi pieni, ankea ja ahdasmielinen.
Olen hyvin visuaalinen kuten miehet yleensäkin. Ja kyllä silmään osuu makkarat, onhan se karun näköistä. Usein tietty ovat astinpareja nämä morsmaikut miestensä kanssa. Olisi sitä sulhasillakin läskejä, mutta pukeutuminen on peittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tuli Meghanin puvusta mieleen kuningatar Silvian yksinkertaisen tyylikäs puku. Silvia nyt oli niin mahdottoman kaunis, ettei muuta blingiä tai isoja koruja olisi saanut ollakaan. Puku korosti upeaa tummuutta loistavasti.
Tämä aloituksen puku taas muistuttaa jotain amish-vaimon pukua ja ehkä pieni talo preerialla-morsiamen siveää ja puritaanista vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tuli Meghanin puvusta mieleen kuningatar Silvian yksinkertaisen tyylikäs puku. Silvia nyt oli niin mahdottoman kaunis, ettei muuta blingiä tai isoja koruja olisi saanut ollakaan. Puku korosti upeaa tummuutta loistavasti.
Tämä aloituksen puku taas muistuttaa jotain amish-vaimon pukua ja ehkä pieni talo preerialla-morsiamen siveää ja puritaanista vastaavaa.
Vaikutteita otettu varmaan 60-luvulta, kun toi kulkuneuvokin on volkkari.