Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tykkäävät lähinnä itsensä näköisistä miehistä

Vierailija
31.08.2019 |

Tummat miehet saavat matcheja vain tummilta naisilta ja vaaleat miehet vain vaaleilta naisilta. Vaikka mies itse antaisi tykkäyksiä monipuolisemmin.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöpön. Minä olen tumma ja minulla on hyvin voimakkaat kontrastivärit luonnostaan (kalpea iho, tummat hiukset ja kulmat) ja hyvin voimakkaat piirteet. Viehätyn eniten miehistä jotka on sellaisia "harmaita miehiä". Tiedättehän, sellaista vakooja-ainesta: huippuälykkäitä hiljaisia havaintokykyisiä miehiä joihin kukaan ei koskaan kiinnitä mitään huomiota. Paitsi minä.

Toiseen olen keskimittainen ja naiseksi tosi roteva. Minulla on leveämmät hartiat kuin monilla miehillä. Kuitenkin pidän enemmän pienistä kuin isoista miehistä.

Vierailija
42/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää kuinka naiset tässä ketjussa kiistävät tuon, vaikka tutkimukset sen vahvistavat. Naiset suosivat itseään muistuttavia miehiä.

En vaaleana naisena ole koskaan viehättynyt vaaleista miehistä. En sitten yhtään.

Ai ettäkö kun on tutkittu, niin se joka väittää omaavansa päinvastaisen maun valehtelee.😄

Ihon väri ynnä muut ovat irrallisia ominaisuuksia, eivätkä varsinaisti ominaispiirteitä. Ne tummat miehet, joista pidät todennäköisesti muistuttavat eniten itseäsi kasvonpiirteiltään, mutta tummuus itsessään ei ole ohjaava tekijä ulkonäön osalta, vaan kertoo muista ominaisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Vaaleat sirot lyhyet naiset tykkää kyllä varsin usein pitkistä, tummista, miehekkäistä miehistä. Se kenen kanssa lopulta pariutuu, on toki toinen juttu, itsekin olen naimisissa hiukan lyhyemmän vaalean miehen kanssa. Mutta jos ulkonäöllisesti ihannemiestä kysytään....

Samoin ne pitkät tummat miehet kyllä tykkää vaaleista lyhyemmistä naisista. Ikinä en ole kuullut, että olisi jotenkin yleistä että pitkä tumma mies ihannoisi pitkää tummaa naista?

Ööö... itse olen pitkä ja tumma nainen ja kyllä minusta ovat hyvinkin kiinnostuneita pitkät ja tummat miehet. Vaaleat ja/tai lyhyet harvemmin.

No tottakai, ei nuo toisiaan poissulkevia olekaan. Tottahan toki pitkä ja tumma mies kiinnostuu pitkästä tummasta naisesta todennäköisemmin kuin vaalea lyhyt mies.

Vierailija
44/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpön. Minä olen tumma ja minulla on hyvin voimakkaat kontrastivärit luonnostaan (kalpea iho, tummat hiukset ja kulmat) ja hyvin voimakkaat piirteet. Viehätyn eniten miehistä jotka on sellaisia "harmaita miehiä". Tiedättehän, sellaista vakooja-ainesta: huippuälykkäitä hiljaisia havaintokykyisiä miehiä joihin kukaan ei koskaan kiinnitä mitään huomiota. Paitsi minä.

Toiseen olen keskimittainen ja naiseksi tosi roteva. Minulla on leveämmät hartiat kuin monilla miehillä. Kuitenkin pidän enemmän pienistä kuin isoista miehistä.

Olipa virkistävä kirjoitus, kiitos =)

Vierailija
45/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää kuinka naiset tässä ketjussa kiistävät tuon, vaikka tutkimukset sen vahvistavat. Naiset suosivat itseään muistuttavia miehiä.

En vaaleana naisena ole koskaan viehättynyt vaaleista miehistä. En sitten yhtään.

Ai ettäkö kun on tutkittu, niin se joka väittää omaavansa päinvastaisen maun valehtelee.😄

Ihon väri ynnä muut ovat irrallisia ominaisuuksia, eivätkä varsinaisti ominaispiirteitä. Ne tummat miehet, joista pidät todennäköisesti muistuttavat eniten itseäsi kasvonpiirteiltään, mutta tummuus itsessään ei ole ohjaava tekijä ulkonäön osalta, vaan kertoo muista ominaisuuksista.

Itse asiassa, nyt kun tarkemmin ajattelee niin noinhan se on itselläkin. Vaikka pidän pitkistä tummista miehistä (itse olen vaalea ja keskimittainen), niin kaikkien tapailemieni miesten kasvonpiirteet ovat olleet todella samanlaiset kuin itselläni: kapeat, jopa suipot kasvot, isot silmät ja silmänkuopat, tuuhea hiuskasvu, korkea otsa jne

Aina sitä oppii uutta!

Vierailija
46/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Millaiset naiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita lyhyistä, vaaleista ja siropiirteisistä miehistä?

Haiskahtaa 121212:n kuuluisalta "samanlaisuus-erilaisuusperiaatteelta" koko juttu (samanlakset leikkivät parhaiten yhdessä/vastakohdat täydentävät toisiaan -> kaikkien naisten toivemies on se sama pitkä, tumma, raamikas mies).

Jep.

Sama pätee kaikkeen muuhunkin.

Itsevarma ja määrätietoinen uranainen: miehen pitää olla vähintään yhtä itsevarma, määrätietoinen je menestynyt kuin minäkin koska haluan veroiseni miehen joka pysyy kyydissäni. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Epävarma, hiljainen ja vaatimaton nainen: haluan itsevarman, määrätietoisen ja urakeskeisemmän miehen koska jonkun pitää hoitaa se puoli. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Pitkä nainen: Haluan miehen olevan pitkä, koska olenhan sitä itsekin. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Lyhyt nainen: Olen itse lyhyt joten haluan pitkän miehen jottei tule lyhyitä lapsia. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Roteva nainen: Olen itsekin vahva ja lihaksikas, en halua miehen olevan kukkakeppi rinnallani. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Siro nainen: Sirous on naisellista, raamikkuus miehekästä. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Tämä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
47/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaalea aito blondi ja pidän pitkistä tummista miehistä. Olen itsekin suht pitkä.

Harmi sinulle että nuo pitkät tummat miehet kelpuuttavat vain lyhyen vaalean naisen.

Miesten ihannenainen on tutkimusten mukaan 8cm miestä itseään lyhyempi. Eli aika pitkäkin nainen jää liian lyhyeksi pidemmän miehen makuun. Naisten ihannemies on sitten 19cm naista itseään pidempi, eli todella paljon on pariskuntia joissa kumpikin osapuoli on joutunut tyytymään lyhyempään kuin olisi halunnut.

Miesten keskimääräinen ihannepituus kumppanille on huomattavasti lähempänä keskimääräistä pituuseroa. Naisten keskipituus 169, miesten 179. Naiset taas haaveilevat keskimäärin 20+ cm pidemmistä kumppaneista. Itse olen rakastunut 8 ja 22 senttiä pidempään eikä pituus mitenkään merkittävässä roolissa ole ollut. Lyhyempiä ei juuri tule vastaan. Jos nyt kysyttäisiin mikä olisi ihannepituus kumppanille niin ehkä minua 10-15 cm pidempi, olen 160. Toisaalta olisin mielelläni itse vähän pidempi. :D

Vierailija
48/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittukin, että ihmisiä yleensä viehättää tutut piirteet. Esimerkiksi jos suvussa on paljon isonenäisiä ihmisiä, henkilö ei koe isoa nenää niin epäviehättävän kuin ihminen, jonka kasvuympäristössä on paljon töpöneniä.. On myös tutkittu, että toisilleen ventovieraat sisarukset ihastuvat poikkeavan usein toisiinsa silloin, kun eivät ole kasvaneet samassa ympäristössä. Sukurutsaa ei niinkään ehkäise se, että henkilö kokisi vastenmielisyyttä geneettisesti läheistä sukulaista kohtaan vaan ns. Westermack efekti liittyy lähinnä yhdessä kasvamiseen ja siihen liittyvään yhteiseen ominaistuoksuun.

Vierailija
49/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen: Olen itse lyhyt joten haluan pitkän miehen jottei tule lyhyitä lapsia. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Tuollaisessa pitkän miehen ja lyhyen naisen liitossa käy yleensä niin että lapset ovat lyhyitä jos ovat poikia, ja pitkiä jos ovat tyttöjä.

Vierailija
50/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin tuttavaperhe parkkiksella. Huvitti kyllä kun sitten toiseen autoon siirtyi viisi lyhyttä blondia ja toiseen viisi tummahiuksista hongankolistajaa. Toteutettiin hyvin AP n aloitusta. Uskoisin kyllä että tämä tapaus ei ole kuitenkaan kovin yleistä.

Vierailija
51/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Millaiset naiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita lyhyistä, vaaleista ja siropiirteisistä miehistä?

Haiskahtaa 121212:n kuuluisalta "samanlaisuus-erilaisuusperiaatteelta" koko juttu (samanlakset leikkivät parhaiten yhdessä/vastakohdat täydentävät toisiaan -> kaikkien naisten toivemies on se sama pitkä, tumma, raamikas mies).

Jep.

Sama pätee kaikkeen muuhunkin.

Itsevarma ja määrätietoinen uranainen: miehen pitää olla vähintään yhtä itsevarma, määrätietoinen je menestynyt kuin minäkin koska haluan veroiseni miehen joka pysyy kyydissäni. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Epävarma, hiljainen ja vaatimaton nainen: haluan itsevarman, määrätietoisen ja urakeskeisemmän miehen koska jonkun pitää hoitaa se puoli. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Pitkä nainen: Haluan miehen olevan pitkä, koska olenhan sitä itsekin. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Roteva nainen: Olen itsekin vahva ja lihaksikas, en halua miehen olevan kukkakeppi rinnallani. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Siro nainen: Sirous on naisellista, raamikkuus miehekästä. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Missä nämä ohjeet olivat aiemmin? Olen ihastunut pari senttiä itseäni lyhempään (168cm), pisin ihastus ollut parikymmentä senttiä pidempi. Yksi oli liikunnallinen, mutta selkeästi ylipainoinen, yksi hyvin hoikka minua kevyempi. Urakeskeiset vähemmistönä.

Helpommalla ois päässyt kun ois ollut heti kunnollinen sapluuna, jonka kanssa vaeltaa. eri

Vierailija
52/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lyhyt, luonnostani vaaleahiuksinen nainen, jolla on tummanruskeat silmät. En tiedä lasketaanko minut tummaksi vai vaaleaksi, sillä silmieni takia näytän melko tummapiirteiseltä vaikka hiukset ja iho ovat vaaleita. Kun värjäsin nuorempana hiuksia tummiksi, monet luulivat minun olevan kotoisin jostain Itä-Euroopata. Pidän yleensä tummista miehistä, eikä suurin osa ole ollut mitenkään kovin pitkiä. Suurisilmäisistä miehistä olen aina kyllä pitänyt, itselläkin on. 

Vierailija
53/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleista miehistä ei pidä juuri kukaan, tästä oli jokin tutkimuskin. Olisiko siinä yksi syistä miksi vasurifemakot vihaavat valkoisia miehiä niin paljon?

Vierailija
54/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pituuskeskusteluksi tämä(kin) on mennyt. Tuntuu jollakulla olevan pakkomielle jankata naisten samankaltaisesta miesmausta. Eikö pointti ollut kuitenkin se, että samankaltaiset kasvonpiirteet viehättävät? Minä ja mieheni ainakin olemme aika samannäköisiä jos alan asiaa ajattelemaan: pitkät, kapeat kasvot, suuret ja terävät nenät sekä paksut ja tummat kulmakarvat. Joku on joskus kommentoinutkin, että voisimme olla sisaruksia. 

Sellaiset nätit pojat eivät itseäni viehätä ollenkaan, eivätkä he kyllä ole ikinä minuakaan katselleet. 

Vierailija
55/61 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quasimodon ulkonäkö viehättää harvemmin naisia, ainakin veikkaisin näin kymmenen sinkkuvuoden jälkeen.

Vierailija
56/61 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä ihmiset viehättyvät eniten omankaltaisistaan kasvoista. Tätä oli tutkittu niin, että koehenkilöitä pyydettiim arvioimaan sattumanvaraisten kasvokuvien viehättävyyttä ja kaikki pitivät omasta kasvokuvastaan muokattua kuvaa "vastakkaisesta sukupuolesta" viehättävänä. Ei tietenkään tarkoita, että pitävät vain samankaltaisista kasvoista, monesta muustakin naamasta varmasti.

Oma mieheni on enemmän näköiseni kuin veljeni. Siinä mielessä voin allekirjoittaa. Ei ole laatikkoleuka vaan aika kaunis mieheksi, häntä on kauniiksi kuvailtukin. On paremman näköinen kuin minä.

En tiedä miksi alapeukut, tämä on tutkittu tosiasia kuitenkin. "Naimanaamat" is a thing. Toisiaan muistuttavat ihmiset pariutuvat ja alkavat muistuttaa toisiaan vuosien myötä yhä enemmän. -eri

Vierailija
57/61 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Quasimodon ulkonäkö viehättää harvemmin naisia, ainakin veikkaisin näin kymmenen sinkkuvuoden jälkeen.

Kyllä se niille "Quasimodo"-naisille voisi kelvata, mutta niitähän sinä et katsele, eikö niin.

Vierailija
58/61 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia tälläisia aivopieruja pitää tulla tänne suoltamaan? Ei, et voi yleistää tässäkään asiassa. Naisissa ja heidän mieltymyksissään on eroja. Et vain tätä tajua kun et ole koskaan sellaisen kanssa tekemisissä ollut.

Vierailija
59/61 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä itsekin pidän pitkistä, hoikista, tummahiuksisista miehistä, mieluiten vieläpä pitkähiuksisista. Mutta olen jotenkin ajatellut, että se olisi se yleinen komeusihanne, eikä "peilikuvan ihailua".

Vierailija
60/61 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittukin, että ihmisiä yleensä viehättää tutut piirteet. Esimerkiksi jos suvussa on paljon isonenäisiä ihmisiä, henkilö ei koe isoa nenää niin epäviehättävän kuin ihminen, jonka kasvuympäristössä on paljon töpöneniä.. On myös tutkittu, että toisilleen ventovieraat sisarukset ihastuvat poikkeavan usein toisiinsa silloin, kun eivät ole kasvaneet samassa ympäristössä. Sukurutsaa ei niinkään ehkäise se, että henkilö kokisi vastenmielisyyttä geneettisesti läheistä sukulaista kohtaan vaan ns. Westermack efekti liittyy lähinnä yhdessä kasvamiseen ja siihen liittyvään yhteiseen ominaistuoksuun.

Tää on kyllä merkillinen juttu. Luulisi, että meille olisi kehittynyt luontainen kyky tunnistaa tuoksusta nimenomaan geneettisesti liian läheiset ihmiset ja tuntea vastenmielisyyttä seksuaalista kanssakäymistä kohtaan näiden kanssa. Sehän olisi biologiselta kannalta tarkoituksenmukaista ja hyödyllistä. Eiväthän eläimetkään yleensä kai lisäänny lähisukulaisten kanssa, jos valinnanvaraa partnereista on.