Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tykkäävät lähinnä itsensä näköisistä miehistä

Vierailija
31.08.2019 |

Tummat miehet saavat matcheja vain tummilta naisilta ja vaaleat miehet vain vaaleilta naisilta. Vaikka mies itse antaisi tykkäyksiä monipuolisemmin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo tummuus/vaaleus vaikuttaa hyvin vähän vaikka ihmisten puheissa se saattaa tulla voimakkaasti esiin. 99% ihmisistä valitsee kuitenkin mielummin nättinaamaisen kuin rumanaamaisen, vaikka olisikin "väärää väriä".

Vierailija
22/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaalea aito blondi ja pidän pitkistä tummista miehistä. Olen itsekin suht pitkä.

Harmi sinulle että nuo pitkät tummat miehet kelpuuttavat vain lyhyen vaalean naisen.

Miksi ihmeessä tunnet tarvetta tylyttää?

Minulla ei ole koskaan ollut pula seurasta/pitkistä tummista miehistä. Nykyinen miehenikin on sellainen.

Mutta rakastun aina persoonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vaikuttaisi menevän että miehet tykkäävät vastakohdista. Kun miettii kavereita, monella pitkällä ja tummalla on vaimona lyhyt blondi. Pitkillä ja vaaleilla on vaimona lyhyempi brunette. Nuo esimerkit kertovat mausta hyvin koska pitkillä/komeilla miehillä on eniten valinnan varaa.

Jossain oli sitten tutkimus että kun mies ei itse edusta ihannetta, tyypillisesti naismaku on myös vastakohta. Minäkin lyhyenä, hoikahkona ja vaaleahkona pidän eniten pitkistä ja muodokkaista tummista naisista.

Harmi kyllä naisilla se ei mene noin, vaan miesihanne on yleensä tismalleen sama riippumatta naisen omista piirteistä. Päälle tulee periaatteet kuten mies ei saa olla lyhyempi tai sirompi, jne.

Vierailija
24/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehet hakevat oman äidinsä näköisiä naisia.

Että sellaista.

Itse en ainakaan hae.

Vierailija
25/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaalea aito blondi ja pidän pitkistä tummista miehistä. Olen itsekin suht pitkä.

Harmi sinulle että nuo pitkät tummat miehet kelpuuttavat vain lyhyen vaalean naisen.

Miesten ihannenainen on tutkimusten mukaan 8cm miestä itseään lyhyempi. Eli aika pitkäkin nainen jää liian lyhyeksi pidemmän miehen makuun. Naisten ihannemies on sitten 19cm naista itseään pidempi, eli todella paljon on pariskuntia joissa kumpikin osapuoli on joutunut tyytymään lyhyempään kuin olisi halunnut.

Vierailija
26/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen hyvinkin tummana naisena huomannut sen että minusta kiinnostuvat lähinnä tummat miehet ja joskus sellaiset todella vaaleat. Mutta ristiveriset tai "vaaleahkot" miehet eivät yleensä ole kiinnostuneita.

Vierailija
27/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä "vaaleat naiset" ovat feikkiblondeja. Siksi on hieman hankala sanoa mistä vaaleat naiset tykkäävät.

Minun ystäväpiirissäni ei ole yhtään feikkiblondia. Kaikki jotka ovat blondeja, ovat sitä aidosti.

Olen tuntenut nämä ihmiset ala-asteelta asti.

Ei ole käynyt mielessä että kolmekymppisellä tuo vaalea hiusväri saattaa olla feikkiä, vaikka se ala-asteella olikin saman värinen luonnostaan?

Vierailija
28/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu juttu että ihmiset etsivät mielellään itseään muistuttavia kumppaneita.

Vierailija
29/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihannenainen on tutkimusten mukaan 8cm miestä itseään lyhyempi. Eli aika pitkäkin nainen jää liian lyhyeksi pidemmän miehen makuun. Naisten ihannemies on sitten 19cm naista itseään pidempi, eli todella paljon on pariskuntia joissa kumpikin osapuoli on joutunut tyytymään lyhyempään kuin olisi halunnut.

Mistä tuollainen tutkimus on peräisin?

Suomalaisen tutkimuksen mukaan miehen toivepituus oli 185cm (todellinen keskipituus 179cm) ja naisen 166cm (todellinen keskipituus 166cm).

Myös kv. tutkimus on tehty, ja sen mukaan

- miesten toivoma pituusero oli keskimäärin 12cm (todellinen keskimääräinen pituusero 13,5cm, Suomessa 13cm)

- naisten toivoma pituusero oli keskimäärin 20cm

- pitkät miehet toivoivat suurempaa pituuseroa kuin lyhyemmät miehet

- miehet olivat joustavampia pituustoiveissaan kuin naiset

Kuulostaa vähän keksityltä jutulta jolla yrität perustella ett mutku miehetkin...

Vierailija
30/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehet hakevat oman äidinsä näköisiä naisia.

Että sellaista.

Anoppi on tosi siro, pieni ja tumma. Mä olen tämmönen riski, romuluinen vaalea emäntä. (En läski, ei tarvi laihduttaa). Miehen kolmella veljellä myös vaaleat naiset. Ja pitkät.

Mies pitkä, kalju ja parrakas eli ei sekään mätsää.

Mut oon toki itsekin kavereissa nähny näitä samannäköisiä, ja jotenkin jännä kun tajuat sen.

Vierailija
31/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Vaaleat sirot lyhyet naiset tykkää kyllä varsin usein pitkistä, tummista, miehekkäistä miehistä. Se kenen kanssa lopulta pariutuu, on toki toinen juttu, itsekin olen naimisissa hiukan lyhyemmän vaalean miehen kanssa. Mutta jos ulkonäöllisesti ihannemiestä kysytään....

Samoin ne pitkät tummat miehet kyllä tykkää vaaleista lyhyemmistä naisista. Ikinä en ole kuullut, että olisi jotenkin yleistä että pitkä tumma mies ihannoisi pitkää tummaa naista?

Mun tuntemat pitkät ja komeat tummat miehet sanoivat tykkäävänsä pitkistä ja hoikista blondeista. Kaikki ovat silti rakastuneet ja menneet naimisiin tumman naisen kanssa.

Vierailija
32/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, sehän tarkottaa, että olen aika hottis niin kuin se ihana mies kenestä tykkään 😃

Vierailija
33/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä "vaaleat naiset" ovat feikkiblondeja. Siksi on hieman hankala sanoa mistä vaaleat naiset tykkäävät.

Minun ystäväpiirissäni ei ole yhtään feikkiblondia. Kaikki jotka ovat blondeja, ovat sitä aidosti.

Olen tuntenut nämä ihmiset ala-asteelta asti.

Ei ole käynyt mielessä että kolmekymppisellä tuo vaalea hiusväri saattaa olla feikkiä, vaikka se ala-asteella olikin saman värinen luonnostaan?

Ei ole käynyt mielessä että ulosantisi ja ilmeisesti myös oletuksesi muista ihmisistä ovat inhottavia, ilkeitä ja pahansuopia.

Itsellänikin on luonnostaan vaaleat hiukset.

Vierailija
34/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tykkäämisessä pitää erottaa laatu ja määrä toisistaan. Olen itse vaaleatukkainen mies, ja kyllä siltä vaikuttaa että minusta kiinnostuneet naiset ovat voittopuolisesti itsekin melko vaaleita. Toisaalta mitä tummempi nainen minusta on kiinnostunut, niin sitä voimakkaammin hän tuo esiin sitä että vaaleatukkaisuuteni on nimenomaan se kiinnostava asia minussa.

Vierailija
35/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää kuinka naiset tässä ketjussa kiistävät tuon, vaikka tutkimukset sen vahvistavat. Naiset suosivat itseään muistuttavia miehiä.

Vierailija
36/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Millaiset naiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita lyhyistä, vaaleista ja siropiirteisistä miehistä?

Haiskahtaa 121212:n kuuluisalta "samanlaisuus-erilaisuusperiaatteelta" koko juttu (samanlakset leikkivät parhaiten yhdessä/vastakohdat täydentävät toisiaan -> kaikkien naisten toivemies on se sama pitkä, tumma, raamikas mies).

Tosiasiahan on, että kaikkien naisten toivemies on sama pitkä, tumma, raamikas, mielellään jännä tai varakas mies. Naiset ovat uskomattoman pinnallisia hirviöitä, mutta eivät halua että muut näkevät tämän, joten sitten keksitään kaikenlaisia selityksiä miksi juuri kullekin naiselle se pitkä tumma komea pankkiiri tai jänn-ä- mies on SE OIKEA.

M/39

Vierailija
37/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää kuinka naiset tässä ketjussa kiistävät tuon, vaikka tutkimukset sen vahvistavat. Naiset suosivat itseään muistuttavia miehiä.

En vaaleana naisena ole koskaan viehättynyt vaaleista miehistä. En sitten yhtään.

Ai ettäkö kun on tutkittu, niin se joka väittää omaavansa päinvastaisen maun valehtelee.😄

Vierailija
38/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Millaiset naiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita lyhyistä, vaaleista ja siropiirteisistä miehistä?

Haiskahtaa 121212:n kuuluisalta "samanlaisuus-erilaisuusperiaatteelta" koko juttu (samanlakset leikkivät parhaiten yhdessä/vastakohdat täydentävät toisiaan -> kaikkien naisten toivemies on se sama pitkä, tumma, raamikas mies).

Tosiasiahan on, että kaikkien naisten toivemies on sama pitkä, tumma, raamikas, mielellään jännä tai varakas mies. Naiset ovat uskomattoman pinnallisia hirviöitä, mutta eivät halua että muut näkevät tämän, joten sitten keksitään kaikenlaisia selityksiä miksi juuri kullekin naiselle se pitkä tumma komea pankkiiri tai jänn-ä- mies on SE OIKEA.

M/39

Näkemyksesi muista ihmisistä on uskomattoman pinnallinen, mistä luulet sen johtuvan..?

Ei kenestäkään muusta kuin itsestäsi.

Vierailija
39/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sekä miesten että naisten todelliset ulkonäköihanteet poikkeavat aika paljon siitä miten he itse sanallisesti selittävät asian. Haastatteluissa halutaan "huippumiehekäs" tai "huippunaisellinen" kumppani, mutta kun tuodaan esiin oikeita ihmisiä joiden ulkonäköä pitää arvioida, niin sekä naiset että miehet antavat parhaat pisteet huomattavasti puheitaan "androgyynisimmille" ehdokkaille.

Vierailija
40/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta olen ihastunut mieheen, jolla hymyilessä vain toiselta puolelta näkyy ienraja samalla tavalla kuin itsellänikin. Molemmilla on myös muhkeat nenät, mutta nämä asiat huomasin vasta pitkään sen jälkeen, kun tapasin hänet. Ei muuten muistuteta toisiamme yhtään.