Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tykkäävät lähinnä itsensä näköisistä miehistä

Vierailija
31.08.2019 |

Tummat miehet saavat matcheja vain tummilta naisilta ja vaaleat miehet vain vaaleilta naisilta. Vaikka mies itse antaisi tykkäyksiä monipuolisemmin.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti voisi luulla heidän olevan veli ja sisko, eivätkä edes ole böndejä.

Vierailija
2/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Vaaleat sirot lyhyet naiset tykkää kyllä varsin usein pitkistä, tummista, miehekkäistä miehistä. Se kenen kanssa lopulta pariutuu, on toki toinen juttu, itsekin olen naimisissa hiukan lyhyemmän vaalean miehen kanssa. Mutta jos ulkonäöllisesti ihannemiestä kysytään....

Samoin ne pitkät tummat miehet kyllä tykkää vaaleista lyhyemmistä naisista. Ikinä en ole kuullut, että olisi jotenkin yleistä että pitkä tumma mies ihannoisi pitkää tummaa naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, etpä voisi enempää väärässä olla. Samannäköinen mies tuntuu liikaa sukulaiselta. t. pieni pyöreä punapää, joka tykkää pitkistä, laihoista, kalpeista, tummatukkaisista miehistä

Vierailija
4/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Vaaleat sirot lyhyet naiset tykkää kyllä varsin usein pitkistä, tummista, miehekkäistä miehistä. Se kenen kanssa lopulta pariutuu, on toki toinen juttu, itsekin olen naimisissa hiukan lyhyemmän vaalean miehen kanssa. Mutta jos ulkonäöllisesti ihannemiestä kysytään....

Samoin ne pitkät tummat miehet kyllä tykkää vaaleista lyhyemmistä naisista. Ikinä en ole kuullut, että olisi jotenkin yleistä että pitkä tumma mies ihannoisi pitkää tummaa naista?

Tummuudesta tai vaaleudesta en osaa sanoa, mutta tuo että pitkät miehet ihannoisivat lyhyitä naisia on kyllä ihan totaalista puppua.

Vierailija
5/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ihmiset viehättyvät eniten omankaltaisistaan kasvoista. Tätä oli tutkittu niin, että koehenkilöitä pyydettiim arvioimaan sattumanvaraisten kasvokuvien viehättävyyttä ja kaikki pitivät omasta kasvokuvastaan muokattua kuvaa "vastakkaisesta sukupuolesta" viehättävänä. Ei tietenkään tarkoita, että pitävät vain samankaltaisista kasvoista, monesta muustakin naamasta varmasti.

Oma mieheni on enemmän näköiseni kuin veljeni. Siinä mielessä voin allekirjoittaa. Ei ole laatikkoleuka vaan aika kaunis mieheksi, häntä on kauniiksi kuvailtukin. On paremman näköinen kuin minä.

Vierailija
6/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... itse olen pitkä ja tumma nainen ja kyllä minusta ovat hyvinkin kiinnostuneita pitkät ja tummat miehet. Vaaleat ja/tai lyhyet harvemmin.

Vierailija
7/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä "vaaleat naiset" ovat feikkiblondeja. Siksi on hieman hankala sanoa mistä vaaleat naiset tykkäävät.

Vierailija
8/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida kuinka lähellä itseni näköisiä ovat muuten olleet mutta yhdistävä tekijä on ollut tummapiirteisyys. En ole koskaan kiinnostunut vaaleasta miehestä ja hyvin harva sellainen on ollut kiinnostunut minusta (ainakaan tunnustanut olevansa).

Vierailija
9/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Millaiset naiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita lyhyistä, vaaleista ja siropiirteisistä miehistä?

Haiskahtaa 121212:n kuuluisalta "samanlaisuus-erilaisuusperiaatteelta" koko juttu (samanlakset leikkivät parhaiten yhdessä/vastakohdat täydentävät toisiaan -> kaikkien naisten toivemies on se sama pitkä, tumma, raamikas mies).

Vierailija
10/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä "vaaleat naiset" ovat feikkiblondeja. Siksi on hieman hankala sanoa mistä vaaleat naiset tykkäävät.

Tummilla naisilla taas on usein maantienharmaat hiukset luonnostaan.

Vierailija
11/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti miehet hakevat oman äidinsä näköisiä naisia.

Että sellaista.

Vierailija
12/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimanaamat. Esimerkkinä käy hyvin Selänteet, ne oli nuorena silmäpusseja myöten samannäköiset.

Vierailija
13/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Millaiset naiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita lyhyistä, vaaleista ja siropiirteisistä miehistä?

Haiskahtaa 121212:n kuuluisalta "samanlaisuus-erilaisuusperiaatteelta" koko juttu (samanlakset leikkivät parhaiten yhdessä/vastakohdat täydentävät toisiaan -> kaikkien naisten toivemies on se sama pitkä, tumma, raamikas mies).

Jep.

Sama pätee kaikkeen muuhunkin.

Itsevarma ja määrätietoinen uranainen: miehen pitää olla vähintään yhtä itsevarma, määrätietoinen je menestynyt kuin minäkin koska haluan veroiseni miehen joka pysyy kyydissäni. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Epävarma, hiljainen ja vaatimaton nainen: haluan itsevarman, määrätietoisen ja urakeskeisemmän miehen koska jonkun pitää hoitaa se puoli. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Pitkä nainen: Haluan miehen olevan pitkä, koska olenhan sitä itsekin. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Lyhyt nainen: Olen itse lyhyt joten haluan pitkän miehen jottei tule lyhyitä lapsia. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Roteva nainen: Olen itsekin vahva ja lihaksikas, en halua miehen olevan kukkakeppi rinnallani. Samanlaiset leikivät parhaiten yhdessä.

Siro nainen: Sirous on naisellista, raamikkuus miehekästä. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
14/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja tummat naiset tykkäävät lähinnä itsensä näköisistä miehistä, eli pitkistä ja tummista miehistä.

Lyhyt ja vaaleat tykkäävät eri näköisistä miehistä, eli pitkistä ja tummista miehistä.

Vierailija
15/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tunnen useita "blondeja", ehkä toistakymmentä, vain yksi niistä on aito. Oikeat blondit ovat harvinaisia.

Vierailija
16/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee kuin yllä on selitetty.

Naiset tykkää funtsia mikä saa tykkäämään tietyn laisista miehistä.

Oikeasti kaikki naiset tykkää samanlaisista miehistä, sen perusteella millainen nainen on itse rationalisoidaan asia ja yritetään saada fiilis mausta joka poikkeaa muista (jotkut tykkää samiksista, toiset ei, vautsi ollaan kaikki erilaisia!!!).

Vierailija
17/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tummat miehet saavat matcheja vain tummilta naisilta ja vaaleat miehet vain vaaleilta naisilta. Vaikka mies itse antaisi tykkäyksiä monipuolisemmin."

Itse asiassa tummat miehet saavat enemmän matcheja sekä vaaleilta että tummilta naisilta. Tutkittu juttu.

Vierailija
18/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea aito blondi ja pidän pitkistä tummista miehistä. Olen itsekin suht pitkä.

Vierailija
19/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaalea aito blondi ja pidän pitkistä tummista miehistä. Olen itsekin suht pitkä.

Harmi sinulle että nuo pitkät tummat miehet kelpuuttavat vain lyhyen vaalean naisen.

Vierailija
20/61 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväpiirissäni ei ole yhtään feikkiblondia. Kaikki jotka ovat blondeja, ovat sitä aidosti.

Olen tuntenut nämä ihmiset ala-asteelta asti.