Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhusten röyhkeys irtokarkkihyllyllä NYT OIKEASTI

Vierailija
31.08.2019 |

Taas monessa paikkaa on alennukset ja joku mummeli kyseli kovaan ääneen neuvoja muilta ottajilta että missä on kauhat ja pussit ja mitä pitää painaa jne. ja kuulutti että nämä on hänen Guilty Pleasure (mistä vanhus edes tietää sanoa noin??) JA maiskutteli niitä karkkeja samalla. Vaikka olisi minkä ikäinen omasta mielestään kunnioitettava tweedtakkimummo niin KAIKKI joutuu ostaan ne karkit mitä tahtoo vaikka vaan maistaa. JOKU RAJA

Kunnioitus ansaitaan toimilla eikä iällä ja muut saa kiertää alet kaukaa näpistäjien takia.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkihyllyillä pörräävät lähinnä metrinmitat ja teinit, lisäksi muutama ylipainoinen aikuinen. En ole nähnyt koskaan vanhuksia ko. hyllyillä.

En minäkään. Jos vanhukset ostavat karkkia, he ostavat valmiin pussin.

Tajutkaa nyt että ne ostaa niitä liivatelöllöhariboja LASTENLAPSILLEEN ja ainaki jouluna konvehteja/marmeladeja mariskooliin esiteltäväksi. Ei riitä eläkkeet Pihlaja -pusseihin!

Vierailija
62/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkihyllyillä pörräävät lähinnä metrinmitat ja teinit, lisäksi muutama ylipainoinen aikuinen. En ole nähnyt koskaan vanhuksia ko. hyllyillä.

En minäkään. Jos vanhukset ostavat karkkia, he ostavat valmiin pussin.

Tajutkaa nyt että ne ostaa niitä liivatelöllöhariboja LASTENLAPSILLEEN ja ainaki jouluna konvehteja/marmeladeja mariskooliin esiteltäväksi. Ei riitä eläkkeet Pihlaja -pusseihin!

Tai lapsenlapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taktikoi ja ostaa niitä tiettyjä suklaita ym

Vierailija
64/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tweedtakkimummot vankilaan!!! Lock her up!

Vierailija
65/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostais irtokarkkeja, pelkkä ajatuskin äklöttää, kun kattoo millaista porukkaa niitäkin kauhoo. Jos karkkia joskus ostan, ostan sitten jonkun pussin tai suklaapatukan.

Vierailija
66/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä minä asun, on irtokarkit tarjouksessa lähes viikottain.Välillä hinta on vain 2.99e/kg eikä  mitään tungosta karkkihyllyllä näy. Ja eikö tokmanni ole jo joka kylällä ja siellä on irtokarkin viikonloppuisin aina  tarjouksena alle 5e/kg.  Minä kyllä ihmettelen, miski toisia täytyy olla lähes "tapp-amas-sa" irtokarkkien takia?

Vierailija
67/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhana sitä taantuu takaisin lapsuuteen. Muisti ei pelaa samalla tavalla, itsehillintä heikkenee jne.

Usein oletetaan liian kärkkäästi, että vanhusten tulisi olla viisaampia ja osata käyttäytyä vaikka se on juurikin päin vastoin.

Vanhuksen harkintakyky ja käytös taantuu hiljalleen lapsen tasolle.

Ja ennen kuin joku ehtii mainita, niin toki näissä on yksilöllisiä eroja.

Minkähän ikäisiä tässä tarkoitetaan? Itse olen 58v enkä käyttäydy noin. En kyllä pidä karkeistakaan,enkä niitä rohmua, mutta haluaisin tietää, mikä on palstan mukaan vanhus? Siis vanhus, joka on taantunut lapset tasolle jälleen?

Vierailija
68/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi mua huvittamaan, katsoin eilen koomarketin irtokarkkikäytävällä vanhempia ihmisiä, joka lootalla oli joku mummu pylly pystyssä. Kävi mielessä, että mitä tämä on, taisi siis olla joku tarjous. Ja en, itse en edes karkkia syö, menin kärryni kanssa ohi.

Vierailija
69/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on vanhanaikainen ikijuntti joka ahdistuu nähdessään eksentrisen ihmisen. Hän ei voi syvän konformistisen mielenlaatunsa vuoksi tunnustaa tai ymmärtää ahdistumatta että kaikki käytös mitä hän näkee ei edusta jonkun hänen ihmisryhmäksi ymmärtämänsä porukan käytöstä.

Sunko mielestä mummon toiminta oli ok?

Et siis ymmärtänyt, että en puhunut lainkaan mummon toiminnasta muuten kuin antamalla ymmärtää että se on ollut eksentristä eli normeista poikkeavaa ja erikoista. Oletko kenties eri mieltä?

Jos et ymmärtänyt edellistä, tuskin ymmärsit mitään muutakaan kommentistani.

Vierailija
70/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itteä henkilökohtaisesti huvittaa nämä irtokarkkitarjousten perässä menevät aikuiset.

Sama porukka ei osta eikä syö elokuvissa ilmeisesti irtokarkkia, koska ne karkit elokuvateattereissa on sairaan kalliita.

Vierailija
71/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä missä minä asun, on irtokarkit tarjouksessa lähes viikottain.Välillä hinta on vain 2.99e/kg eikä  mitään tungosta karkkihyllyllä näy. Ja eikö tokmanni ole jo joka kylällä ja siellä on irtokarkin viikonloppuisin aina  tarjouksena alle 5e/kg.  Minä kyllä ihmettelen, miski toisia täytyy olla lähes "tapp-amas-sa" irtokarkkien takia?

Tokkan valikoima on meh. Stadissa saa irtona Fazerin suklaitaki niin on siinä syytäki T A P P A A

Vierailija
72/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on vanhanaikainen ikijuntti joka ahdistuu nähdessään eksentrisen ihmisen. Hän ei voi syvän konformistisen mielenlaatunsa vuoksi tunnustaa tai ymmärtää ahdistumatta että kaikki käytös mitä hän näkee ei edusta jonkun hänen ihmisryhmäksi ymmärtämänsä porukan käytöstä.

Sunko mielestä mummon toiminta oli ok?

Et siis ymmärtänyt, että en puhunut lainkaan mummon toiminnasta muuten kuin antamalla ymmärtää että se on ollut eksentristä eli normeista poikkeavaa ja erikoista. Oletko kenties eri mieltä?

Jos et ymmärtänyt edellistä, tuskin ymmärsit mitään muutakaan kommentistani.

Luin kommenttisi ja kysyin näkemystäsi mummon poikkeavasta toiminnasta. Kiinnosti oletko itsekin ikijuntti kuten Ap mielestäsi on :)

Vierailija
73/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itteä henkilökohtaisesti huvittaa nämä irtokarkkitarjousten perässä menevät aikuiset.

Sama porukka ei osta eikä syö elokuvissa ilmeisesti irtokarkkia, koska ne karkit elokuvateattereissa on sairaan kalliita.

Vaasan Jodelissa tää on viety uudelle tasolle - porukka tivaa joka päivä IRTOKARKKIkanavalla onko missään aleja :D

Vierailija
74/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaasan Jodelissa tää on viety uudelle tasolle - porukka tivaa joka päivä IRTOKARKKIkanavalla onko missään aleja :D

Mäkin tajusin ton kanavan nähtyäni etten oo yhtään paha karkkirohmu :D

Vierailija
75/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tweedtakki?

Nyt ap jo pikkuhiljaa selvitys tähän tweedtakkiasiaan IHAN OIKEESTI!!!

Vierailija
76/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään torilla ostamassa kantarelleja. Jouduin pitkän jonon takia odottamaan aikas kauan. Koko tämän ajan yksi mummeli kävi kaikki kantarellit läpi. Otti käteen, katsoi, laittoi takaisin. Osti 5 kpl. Kaikki muut pari sataa oli lähminyt läpi. En tiedä monesko mummo oli rupes ällöttään ja ostin herneitä.

Vierailija
77/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä sieltä ostaa kun voi hakea samalla hinnalla parempia Candytownista.

Vierailija
78/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus teorian että koska suomalaiset saavat niin vähän oikeanlaisia rasvoja ruoastaan, niin meillä on järkyttävä karkin ym. himo. Siksi aikuiset mättävät täällä karkkia päivittäin. 

Vierailija
79/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tweedtakki?

Nyt ap jo pikkuhiljaa selvitys tähän tweedtakkiasiaan IHAN OIKEESTI!!!

Ajattele skotteja.

Vierailija
80/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään torilla ostamassa kantarelleja. Jouduin pitkän jonon takia odottamaan aikas kauan. Koko tämän ajan yksi mummeli kävi kaikki kantarellit läpi. Otti käteen, katsoi, laittoi takaisin. Osti 5 kpl. Kaikki muut pari sataa oli lähminyt läpi. En tiedä monesko mummo oli rupes ällöttään ja ostin herneitä.

Hyi sienimummo