Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhusten röyhkeys irtokarkkihyllyllä NYT OIKEASTI

Vierailija
31.08.2019 |

Taas monessa paikkaa on alennukset ja joku mummeli kyseli kovaan ääneen neuvoja muilta ottajilta että missä on kauhat ja pussit ja mitä pitää painaa jne. ja kuulutti että nämä on hänen Guilty Pleasure (mistä vanhus edes tietää sanoa noin??) JA maiskutteli niitä karkkeja samalla. Vaikka olisi minkä ikäinen omasta mielestään kunnioitettava tweedtakkimummo niin KAIKKI joutuu ostaan ne karkit mitä tahtoo vaikka vaan maistaa. JOKU RAJA

Kunnioitus ansaitaan toimilla eikä iällä ja muut saa kiertää alet kaukaa näpistäjien takia.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitithan ap kaupan henkilökunnalle näpistäjästä?

Itse asiassa ympärillä pörräsi kaupan työntekijöitä täyttämässä viereistä karkkihyllyä (ei irtokarkkeja) eivätkä sanoneet mitään vaikka näyttivät siltä että olisivat halunneet. Pelkäsivät varmaan mummoraivoa.

Ap

Mua ihmetyttää että  sinä, muut asiakkaat tai lähellä ollut henkiolökunta ei muka voi opastaa mummoa kertomalla missä kauhat jne. Ja jos hän sitten onnistuu keräämään karkkinsa, punnitsee pussinsa, laittaa hintalapun pussiin paikalleen ja sitten maistaa karkkejaan, haittaako se oikeesti ketään?

Nimenomaan opastivat muttei kukaan sanonut maistelusta joka siis tapahtui laareista. Se tuossa mummossa pistikin silmään että ihan muina mummoina maiskutti avoimesti kaikkien nähden ja vielä kiinnitti huomion itseensä kun kyseli. Itse olin kassajonossa niin en sanonut.

Ap

Se oli lyöny päiväkaffet vetoa että postää kaupassa ranttaliksi :D

Vierailija
42/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitithan ap kaupan henkilökunnalle näpistäjästä?

Itse asiassa ympärillä pörräsi kaupan työntekijöitä täyttämässä viereistä karkkihyllyä (ei irtokarkkeja) eivätkä sanoneet mitään vaikka näyttivät siltä että olisivat halunneet. Pelkäsivät varmaan mummoraivoa.

Ap

Mua ihmetyttää että  sinä, muut asiakkaat tai lähellä ollut henkiolökunta ei muka voi opastaa mummoa kertomalla missä kauhat jne. Ja jos hän sitten onnistuu keräämään karkkinsa, punnitsee pussinsa, laittaa hintalapun pussiin paikalleen ja sitten maistaa karkkejaan, haittaako se oikeesti ketään?

Nimenomaan opastivat muttei kukaan sanonut maistelusta joka siis tapahtui laareista. Se tuossa mummossa pistikin silmään että ihan muina mummoina maiskutti avoimesti kaikkien nähden ja vielä kiinnitti huomion itseensä kun kyseli. Itse olin kassajonossa niin en sanonut.

Ap

Se oli lyöny päiväkaffet vetoa että postää kaupassa ranttaliksi :D

*pistää lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta karkkilakko enää

Vierailija
44/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin pitäs oikeasti puuttua. Ei auta puhtaat kauhat ku osa läimii

Vierailija
45/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana sitä taantuu takaisin lapsuuteen. Muisti ei pelaa samalla tavalla, itsehillintä heikkenee jne.

Usein oletetaan liian kärkkäästi, että vanhusten tulisi olla viisaampia ja osata käyttäytyä vaikka se on juurikin päin vastoin.

Vanhuksen harkintakyky ja käytös taantuu hiljalleen lapsen tasolle.

Ja ennen kuin joku ehtii mainita, niin toki näissä on yksilöllisiä eroja.

Vierailija
46/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt mummoja rynnivän irtokarkeille. Ja tuokin on ilmeisesti ollut ekaa kertaa, kun ei tiedä miten toimia.

Ja miksi ette ymmärrä, että monien vanhusten on vaikea seistä tai kävellä. Omat vanhempani hoitavat asiansa vaikka heidän kyvyt ovat taantuneet. Toinen ei pääse kävelemään ja toisen pää ei toimi. Silti he ovat siellä kaupoajonossa yrittäen selvitä. Se reissu vie päivän voimat, mutta pakko heidän on ne hoitaa. Itse päästän ohi, jos näyttää siltä että toisella on vaikeaa seistä.

Vierailija
47/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt mummoja rynnivän irtokarkeille. Ja tuokin on ilmeisesti ollut ekaa kertaa, kun ei tiedä miten toimia.

Ja miksi ette ymmärrä, että monien vanhusten on vaikea seistä tai kävellä. Omat vanhempani hoitavat asiansa vaikka heidän kyvyt ovat taantuneet. Toinen ei pääse kävelemään ja toisen pää ei toimi. Silti he ovat siellä kaupoajonossa yrittäen selvitä. Se reissu vie päivän voimat, mutta pakko heidän on ne hoitaa. Itse päästän ohi, jos näyttää siltä että toisella on vaikeaa seistä.

Ei varmaan ollut eka kerta kun ihan mainosti että Guilty Pleasure ja ei kuulosta kovin heiveröiseltä tämä mummo. Pikemminkin tällä viirasi päästä.

Vierailija
48/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia sympatisoida jotain laahustajamummoa kuin karkkiosastolla ihan elämänsä kunnossa mättävää.

Vierailija
49/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhana sitä taantuu takaisin lapsuuteen. Muisti ei pelaa samalla tavalla, itsehillintä heikkenee jne.

Usein oletetaan liian kärkkäästi, että vanhusten tulisi olla viisaampia ja osata käyttäytyä vaikka se on juurikin päin vastoin.

Vanhuksen harkintakyky ja käytös taantuu hiljalleen lapsen tasolle.

Ja ennen kuin joku ehtii mainita, niin toki näissä on yksilöllisiä eroja.

Totta. Moni pikkulapsi ja uhmaikäinen ajaa omaa etuaan ajattelematta onko se väärin.

Vierailija
50/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vanhanaikainen ikijuntti joka ahdistuu nähdessään eksentrisen ihmisen. Hän ei voi syvän konformistisen mielenlaatunsa vuoksi tunnustaa tai ymmärtää ahdistumatta että kaikki käytös mitä hän näkee ei edusta jonkun hänen ihmisryhmäksi ymmärtämänsä porukan käytöstä.

Vierailija
51/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on vanhanaikainen ikijuntti joka ahdistuu nähdessään eksentrisen ihmisen. Hän ei voi syvän konformistisen mielenlaatunsa vuoksi tunnustaa tai ymmärtää ahdistumatta että kaikki käytös mitä hän näkee ei edusta jonkun hänen ihmisryhmäksi ymmärtämänsä porukan käytöstä.

Tämä koko palsta on omistettu eri tavalla käyttäytyvien ihmisten luokitteluun ja paheksumiseen.

Vierailija
52/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunko mielestä mummon toiminta oli ok?

Vierailija
53/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kaupat ymmärtää nekään tuollaisia mummoja.

Vierailija
54/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkihyllyillä pörräävät lähinnä metrinmitat ja teinit, lisäksi muutama ylipainoinen aikuinen. En ole nähnyt koskaan vanhuksia ko. hyllyillä.

Vierailija
55/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asia korjaantunut sillä, että olisi jättänyt tweed-takin kotiin?

Vierailija
56/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT OIKEESTI tähänkin "uutisointiin" JOKU RAJA yks mummeli EI KESÄÄ TEE. Älä tuomitse kaikkia jonkun joukkoon kuuluvan töppäilystä.

Vierailija
57/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mummeli oli ollut takuulla Hämeenkyrössä eilen! Minä toinen suloinen - mutta arempi - mummeli kilti plesörilläni kauhoin punssinappeja pussukkaan, kun siihen kauhaan osui sellainen yksilö, mistä oli nompparellit hävinneet ja pinta kluhmuinen. Meinasi kilti plesörit hyytyä osaltani siihen, mutta tyydyin asettamaan kelvottoman yksilön takaisin namilaatikkoon ja jatkoin kauhomista. Olin varma, että joku suloinen lapsukainen oli vähän punssinappia suussaan käyttänyt. Mutta se olikin ollut suloinen mummeli! Oi!

Vierailija
58/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen ehdottomasti hauskin kohta on se syvä närkästys siitä että ”vanhus” osaa sanoa ”guilty pleasure”. En ole koskaan nähnyt vanhuksia irtokarkkeja ostamassa enkä edes irtokarkkitarjouksia, joten hyvin vaikea kuvitella mistä olosuhteista tämä purkaus on lähtöisin.

Omat isovanhempani oppivat englantia koulussa 40-luvulla. APlla lienee melko rajoittunut elinpiiri.

Aina oppikouluissa on englantia tai saksaa opiskeltu. 60-luvulla jo kansakoulussa. T. 61v vanhus :)

Vierailija
59/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkihyllyillä pörräävät lähinnä metrinmitat ja teinit, lisäksi muutama ylipainoinen aikuinen. En ole nähnyt koskaan vanhuksia ko. hyllyillä.

En minäkään. Jos vanhukset ostavat karkkia, he ostavat valmiin pussin.

Vierailija
60/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksia en ole hyllyillä nähnyt, mutta noin nelikymppisiä aikuisia ja nuorempia on valtavasti, jopa enemmän kuin lapsia tai teinejä! Ja heillä on tosi rumaa se käytös, etenkin miehet jyräävät pieniä lapsia surutta ja kauhoistakin voi heidän kanssaan tulla tappelua. Teinit eivät ole koskaan omaa eskarilaistani tönineet karkkien takia, aikuiset kylläkin. Ja eläkeläiset ovat nojailleet häneen!