Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhusten röyhkeys irtokarkkihyllyllä NYT OIKEASTI

Vierailija
31.08.2019 |

Taas monessa paikkaa on alennukset ja joku mummeli kyseli kovaan ääneen neuvoja muilta ottajilta että missä on kauhat ja pussit ja mitä pitää painaa jne. ja kuulutti että nämä on hänen Guilty Pleasure (mistä vanhus edes tietää sanoa noin??) JA maiskutteli niitä karkkeja samalla. Vaikka olisi minkä ikäinen omasta mielestään kunnioitettava tweedtakkimummo niin KAIKKI joutuu ostaan ne karkit mitä tahtoo vaikka vaan maistaa. JOKU RAJA

Kunnioitus ansaitaan toimilla eikä iällä ja muut saa kiertää alet kaukaa näpistäjien takia.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt 30-vuotiaita oikein urakalla syömässä, kyse ei ollut vain maistelusta

Teinit on pahimpia, niitä on aina iso rypäs ja meteli on kova ja koko kauppa kuulee samalla, että v*ttu mä v*ttu viime v*ttu viikonloppuna v*ttu join ja v*ttu ett se on v*ttu sitä ja v*ttu tätä ja v*ttu että v*ttu 

Vierailija
22/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen ehdottomasti hauskin kohta on se syvä närkästys siitä että ”vanhus” osaa sanoa ”guilty pleasure”. En ole koskaan nähnyt vanhuksia irtokarkkeja ostamassa enkä edes irtokarkkitarjouksia, joten hyvin vaikea kuvitella mistä olosuhteista tämä purkaus on lähtöisin.

Omat isovanhempani oppivat englantia koulussa 40-luvulla. APlla lienee melko rajoittunut elinpiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo vanhat ylimieliset ja äänekkäät tweedtakkimummot ovat ihan saakelin rasittava ihmisryhmä. Yksi asuu naapurissa ja kuvittelee omistavansa koko maailman. Kääkät, prkl.

Mulla on niitä naapurissa kaksi. Ne loukkaantuu syvästi kun mä en tervehdi niitä rappukäytävässä. Nyt ne on lakannut tervehtimästä mua, nyt ne vain mulkoilee mua vihaisina kun kävelen ohi =D

Voitko kuvitella mikä nuori kelvoton hunsvotti olen, en arvosta ikäihmisiä, en osoita heille heidän ansaitsemaan kunnioitusta, olen oikea selkärangaton maanpetturi heittiö!

Kuulostat lähinnä idiootilta

Vierailija
24/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen ehdottomasti hauskin kohta on se syvä närkästys siitä että ”vanhus” osaa sanoa ”guilty pleasure”. En ole koskaan nähnyt vanhuksia irtokarkkeja ostamassa enkä edes irtokarkkitarjouksia, joten hyvin vaikea kuvitella mistä olosuhteista tämä purkaus on lähtöisin.

Omat isovanhempani oppivat englantia koulussa 40-luvulla. APlla lienee melko rajoittunut elinpiiri.

Luultavasti elinpiiri sisältää paljon henkilöitä, jotka käyttävät v*ttu -sanaa ja guilty pleasurea erotakseen muusta väestöstä.

Vierailija
25/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot on härskejä! Niillä on mielestään ihan omat säännöt ja täys kapina päällä - se mikä on sopivaa tai oikein ei heitä koske. Vai mitä sanotte mummosta, joka kaivaa vesipullon käsväskystä kahvilassa tai ottaa kahvilasta kuuman veden (ilmaseksi) ja kaivaa samasta väskystä kotoa tuomansa teepussin. Näiden Guilty pleasures on oikeesti rikontunnusmerkistön täyttäviä toimia! Näpistys on näpistys!!

Vierailija
26/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein maistelen karkkeja irtokarkkihyllyllä ja jos maistuu pahalle niin syljen takaisin laatikkoon. Mitäs laittavat paskan makuisia karkkeja myyntiin.

27/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä törmännyt tuollaisiin mummoihin irtokarkkihyllyllä. En muista oikeastaan koskaan nähneeni vanhuksia irtokarkkeja ostamassa.

Vierailija
28/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mummot" eli ööööööö yli 35-vuotiaat, vai?

Eiköhän näitä törkimyksiä ole joka ikäluokassa ihan lapsista alkaen, ei ole riippuvainen ikäluokasta

Vierailija
29/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 2070 luvulla itse käytän ainakin omg ja wtf huudahduksia. Saatan myös sanoa daa~ käden heilautuksella sekä huutaa kassa jonossa etsä tiiä kuka mä oon?

Koska olen vanha. I can do anything.

Vierailija
30/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En ole ikinä törmännyt tuollaisiin mummoihin irtokarkkihyllyllä. En muista oikeastaan koskaan nähneeni vanhuksia irtokarkkeja ostamassa.

Juu, eivät osta.Jos ostavat, niin Kettukarkkeja tai Marianne-karkkeja ja ihan pussissa.

Vierailija
31/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitithan ap kaupan henkilökunnalle näpistäjästä?

Itse asiassa ympärillä pörräsi kaupan työntekijöitä täyttämässä viereistä karkkihyllyä (ei irtokarkkeja) eivätkä sanoneet mitään vaikka näyttivät siltä että olisivat halunneet. Pelkäsivät varmaan mummoraivoa.

Ap

Vierailija
32/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Juu, eivät osta.Jos ostavat, niin Kettukarkkeja tai Marianne-karkkeja ja ihan pussissa.

Kauhovat kuule lapsenlapsia varten juuri kaikkia värikkäimpiä sekasikiökarkkeja.

Vierailija
33/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen joskus tarjonnut irtokarkkeja "mummoilleni", kysyivät molemmat, että mitä nuo ovat?Ja eivät tykänneet-outoja, kuulemma.

Miksi siis yleensä pyörisivät irtokarkkihyllyllä, kun a)eivät tiedä mitä ne ovat b)eivät osta

Epäloogista, mielestäni

Vierailija
34/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En närkästynyt siitä vaan lähinnä huvitti se kaiken päälle.

Ap

Vierailija
35/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi on aina tappamisen maku ilmassa, kun kaupassa sattuu olemaan irtokarkkitarjous. Olen aina ollut köyhä, mutta kyllä karkkia on silti ollut vara ostaa silloin tällöin, eikä tarvitse seota, kun kilohinta on vitosen seitsemän euron sijaan.

Tokkalla joo mut K-kaupoissa vajaa 5e vajaan 9e sijaan.

Vierailija
36/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT OIKEASTI. Kannattaisko sun vaan jäädä kotiin, kun siellä kaupassa on vähän hankalaa? Jaxuhalit.

Mä hakuun kanssa jaxuhalit, väsyttää.

Vierailija
37/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todi moni vanhus ei "häpeä siinä iässä enää mitään" ja luulee olevansa lain yläpuolella.

Vierailija
38/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilla on liikaa aikaa. Ne on joko juoppoja tai varkaita

Vierailija
39/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ympärillä pörräsi kaupan työntekijöitä täyttämässä viereistä karkkihyllyä (ei irtokarkkeja) eivätkä sanoneet mitään vaikka näyttivät siltä että olisivat halunneet. Pelkäsivät varmaan mummoraivoa.

Ap

Mua ihmetyttää että  sinä, muut asiakkaat tai lähellä ollut henkiolökunta ei muka voi opastaa mummoa kertomalla missä kauhat jne. Ja jos hän sitten onnistuu keräämään karkkinsa, punnitsee pussinsa, laittaa hintalapun pussiin paikalleen ja sitten maistaa karkkejaan, haittaako se oikeesti ketään?

Vierailija
40/82 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mua ihmetyttää että  sinä, muut asiakkaat tai lähellä ollut henkiolökunta ei muka voi opastaa mummoa kertomalla missä kauhat jne. Ja jos hän sitten onnistuu keräämään karkkinsa, punnitsee pussinsa, laittaa hintalapun pussiin paikalleen ja sitten maistaa karkkejaan, haittaako se oikeesti ketään?

Nimenomaan opastivat muttei kukaan sanonut maistelusta joka siis tapahtui laareista. Se tuossa mummossa pistikin silmään että ihan muina mummoina maiskutti avoimesti kaikkien nähden ja vielä kiinnitti huomion itseensä kun kyseli. Itse olin kassajonossa niin en sanonut.

Ap