Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille ei ole ikinä huudettu mitään tyyliin "hyvä p***e tai t***it" ja ei ymmärrä miksi ei ole

Vierailija
30.08.2019 |

Ja sitten kaikkialla puhutaan kuinka naisille huudetaan tuollaisia. Onko kyse vain vaatevalinnoista vai onko jotkut naiset vain jotenkin sellaisia että saavat miehet helpommin kommentoimaan törkeyksiä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain teininä olla melko rauhassa mutta nyt 22 vuotiaana epämieluisa huomio on lisääntynyt.. olin jotenkin helpottunut nuorena aikuisena ja ajattelin että varmaan saan aina olla rauhassa. Mielestäni ainut mikä on muuttunut, on parempi iho. Akne oli ilmeisesti niin luontaantyöntävää.

Jos vain olisit ihan rehellinen itsellesi. Nyt olet ollut tyytyväinen kun kelpaat. Kaikki ei sitä saa kokea.

Vierailija
42/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani koen, että mitä nuorempi ja epävarmempi olin kropastani, sitä enemmän tuli ahdistelua. Huutelua, kommentteja, vislailua, kourimista, dickpicejä netissä ja muuta asiatonta. En ole nykyäänkään mikään vanha, vaan 26-vuotias. Omaan takuulla paremman kropan kuin 10v. sitten, jolloin olin hiukan pyöreä ja nykyään treenatumpi ja timmimpi. En nykyäänkään ole mikään superitsevarma, mutta en kuitenkaan samalla tavalla hyväksy sitä asiatonta käytöstä ja kai vieraat ihmiset jotenkin sen aistivat. Huomiota tulee, mutta se jää lähinnä katseiden tasolle tai asiallisempiin kehuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huudettu "hyvä perskele!" eikä "tsempit!". Ymmärrän kyllä miksei, olen aika huono eikä tässä maassa juuri positiivisesti kannusteta muuta kuin ihan parhaita.

Vierailija
44/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osa luulee että olen "sakkolihaa" koska olen lyhyt? Juopot ainakin katsoo eli en ihan hirveältä näytä. Tai sitten kuulun niihin onnekkaisiin joiden kohdalle törkyisiä kommentteja ei ole osunut.

Vierailija
45/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kumpaakin huudeltu perään. Isot rinnat ja hyvän muotoinen takamus. Sitten kasvoin aikuiseksi ja aloin pukeutua niin, ettei kommentteja enää tule.

Vierailija
46/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan osa luulee että olen "sakkolihaa" koska olen lyhyt? Juopot ainakin katsoo eli en ihan hirveältä näytä. Tai sitten kuulun niihin onnekkaisiin joiden kohdalle törkyisiä kommentteja ei ole osunut.

Juopot tuntuu olevan naisten ahdistelijoina aktiivisia. Moni sanoo heiltä kuulleensa törkykommentteja.

Vierailija
47/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on huudeltu vain kaukomaissa. Pohjois- tai Keski-Euroopassa ei koskaan.

Vastikään ihmettelin sitä ystävälleni, ja hän veti kilarit. Hänen mielestään (aito) ihmettelyni tarkoitti, etten usko että kukaan muukaan nainen kokee huutelua tai muuta häirintää.

Vierailija
48/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on huudeltu vain kaukomaissa. Pohjois- tai Keski-Euroopassa ei koskaan.

Vastikään ihmettelin sitä ystävälleni, ja hän veti kilarit. Hänen mielestään (aito) ihmettelyni tarkoitti, etten usko että kukaan muukaan nainen kokee huutelua tai muuta häirintää.

Onhan se täällä niin paljon vähäisempää

Vierailija
49/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanhempi nainen tuli kertomaan baaritiskillä avausrepliikkinä että olen todella seksikäs mies. En ollut hänestä siinä mielessä kiinnostunut mutta juteltiin jonkin aikaa ja jatkoin sitten matkaa. Olin 46 vuotias silloin. En kokenut sitä törkeäksi eikä jäänyt traumoja.

Vierailija
50/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pystynyt välttämään paikkoja joissa on spurguja. Yleensä ne on niitä ne huutelijat.

Jopa viimeisellääm raskaana pitkä toppatakki päällä tuli spugen suusta kaupan tuulikaapissa kuultua "hyvä perse".

Vierailija
51/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen, meikki ja muu olemus... Jos haluat törkypuhetta, niin saat sitä kyllä muuttamalla tyyliäsi...

Vierailija
52/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani koen, että mitä nuorempi ja epävarmempi olin kropastani, sitä enemmän tuli ahdistelua. Huutelua, kommentteja, vislailua, kourimista, dickpicejä netissä ja muuta asiatonta. En ole nykyäänkään mikään vanha, vaan 26-vuotias. Omaan takuulla paremman kropan kuin 10v. sitten, jolloin olin hiukan pyöreä ja nykyään treenatumpi ja timmimpi. En nykyäänkään ole mikään superitsevarma, mutta en kuitenkaan samalla tavalla hyväksy sitä asiatonta käytöstä ja kai vieraat ihmiset jotenkin sen aistivat. Huomiota tulee, mutta se jää lähinnä katseiden tasolle tai asiallisempiin kehuihin.

Omankin kokemuksen mukaan hyökäävät niiden kimppuun jotka ovat selvästi epävarmoja.

Nuorena tuli huutelua ja juuri spugeilta, kännisiltä yms. Sitten kun tuli itsevarmuutta jäi sellainen taakse vaikka vartalo oli minullakin paljon parempi kuin pulskana teininä.

Vierailija
53/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos töissä ahdistellaan ja sitä on tapahtunut useasti

Vierailija
54/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huudeltu perään. Kaksi kertaa on koskettu, molemmilla kerroilla vanha pappa joka tarttui rintoihin ihan puskista. Flirttailtu on, varmaan useammin kuin olen ymmärtänytkään. Sellaiset tilanteet, joissa esim. ratsiaa pitävä poliisi flirttailee, on olleet vähän kiusallisia, tai jos vastapuoli on ollut paljon vanhempi. 

En ole koskaan pukeutunut paljastavasti, mutta en kyllä säkkiinkään. 

Vähättelyä olen sitten kokenut senkin edestä, mutta se varmaan menee eri hästägin alle. Siitäkin kyllä pitäisi puhua enemmän, miten monelle miehelle ei mene jakeluun että nainenkin voi tietää paljon tai osata jotakin ennen miehiseksi jutuksi miellettyä. 

Vierailija
55/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huudeltu perään. Kaksi kertaa on koskettu, molemmilla kerroilla vanha pappa joka tarttui rintoihin ihan puskista. Flirttailtu on, varmaan useammin kuin olen ymmärtänytkään. Sellaiset tilanteet, joissa esim. ratsiaa pitävä poliisi flirttailee, on olleet vähän kiusallisia, tai jos vastapuoli on ollut paljon vanhempi. 

En ole koskaan pukeutunut paljastavasti, mutta en kyllä säkkiinkään. 

Vähättelyä olen sitten kokenut senkin edestä, mutta se varmaan menee eri hästägin alle. Siitäkin kyllä pitäisi puhua enemmän, miten monelle miehelle ei mene jakeluun että nainenkin voi tietää paljon tai osata jotakin ennen miehiseksi jutuksi miellettyä. 

Vähättely on täysin eri asia kun tuollainen huutelu

Vierailija
56/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ainakaan kukaan huutaa jos pukeutuu telttaan

Jopa kaapuun pukeutuneen kaunisvartaloinen naisen pystyy tunnistamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme