Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille ei ole ikinä huudettu mitään tyyliin "hyvä p***e tai t***it" ja ei ymmärrä miksi ei ole

Vierailija
30.08.2019 |

Ja sitten kaikkialla puhutaan kuinka naisille huudetaan tuollaisia. Onko kyse vain vaatevalinnoista vai onko jotkut naiset vain jotenkin sellaisia että saavat miehet helpommin kommentoimaan törkeyksiä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa sanoa kirjoitti:

Eipä kukaan huutele kun hoikkia naisia ei näe. Toista oli 80-luvulla.

Mistä keksit, että kukaan ei huutele? Tässä juuri moni kuitenkin kertoo, että huutelee. Onko sulla asioiden ymmärtämisessä enemmänkin tuommoista häikkää?

Vierailija
22/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa sanoa kirjoitti:

Eipä kukaan huutele kun hoikkia naisia ei näe. Toista oli 80-luvulla.

Miehistä noin 28 prosenttia on hoikkia tai normaalipainoisia. Toista oli 80-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huudeltu mitään, saati koskettu. Mutta syy on selvä, pienet tissit, ruma perse ja näiden seikkojen johdosta peittävä pukeutuminen. Ei mitään kommentoitavaa ohikulkijoille siis.

Harmittaa, että geenilotto ei ole suosinut. Näkymättömän naisen elämä on haljua.

Jaaha. Jos saisit mahdollisuuden elää näkymättömänä miehenä, niin veikkaan että haluaisit hyvin nopeasti taas takaisin "näkymättömäksi" naiseksi...

Jaaha. Jos olis normaalilla järjellä varustettu, empaattinen ihminen, niin sitä sanois että hei kohtalotoveri, I feel you. Mutta kun on vähä-älyinen, katkera uli, niin sitten sitä kommentoi tuolla tavalla...

Näkymätön mies ja "näkymätön" nainen eivät ole kohtalotovereita. He ovat täysin eri planeetalta. Jokainen näkymätön mies olisi onnensa kukkuloilla saadessaan saman verran huomiota, mitä näkymättömäksi itseään tituleeraavat naiset saavat.

Vierailija
24/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän liikkumista yksin sellaisissa paikoissa. En pukeudu ihan telttaan, mutta ei myös niin lyhyt hame tai tissit niin tyrkyllä. Minusta sellaisen huomion saaminen ei ole tavoiteltava asia. Parempi on kun miehet käyttäytyvät kun herrasmiehet.

Vierailija
25/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä ole ikinä isketty koskaan missään. Olen ihan nätti nainen, nuorempana olin vielä sievempi. Koskaan ei ole kukaan tullut juttelemaan, edes yhtä iskuyritystä en ole saanut edes ulkomaalaisilta tai ulkomailla. Surullista, mutta näillä mennään.

Vierailija
26/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
27/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mua on ahdisteltu just tosi itsevarma Aki ehk joku eri tyyppinen ahdistelu kohdistetaan avuttomiin, mut mua on kyl ahdisteltu ja puristeltu myös just ku oon ollu itsevarma 😁

Vierailija
28/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mun hyvä perse ja tissit paljastuu vasta, kun otan vaatteet pois päältä. En ole mikään kim kardashian vaan hoikka sopusuhtainen nainen. Onneksi ei tuollaista huutelua tarvitse sietää. Harmi vain että mun kokema ahdistelu on yleensä ollut fyysistä.

Vierailija
29/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huudeltu mitään, saati koskettu. Mutta syy on selvä, pienet tissit, ruma perse ja näiden seikkojen johdosta peittävä pukeutuminen. Ei mitään kommentoitavaa ohikulkijoille siis.

Harmittaa, että geenilotto ei ole suosinut. Näkymättömän naisen elämä on haljua.

Jaaha. Jos saisit mahdollisuuden elää näkymättömänä miehenä, niin veikkaan että haluaisit hyvin nopeasti taas takaisin "näkymättömäksi" naiseksi...

Jaaha. Jos olis normaalilla järjellä varustettu, empaattinen ihminen, niin sitä sanois että hei kohtalotoveri, I feel you. Mutta kun on vähä-älyinen, katkera uli, niin sitten sitä kommentoi tuolla tavalla...

Näkymätön mies ja "näkymätön" nainen eivät ole kohtalotovereita. He ovat täysin eri planeetalta. Jokainen näkymätön mies olisi onnensa kukkuloilla saadessaan saman verran huomiota, mitä näkymättömäksi itseään tituleeraavat naiset saavat.

Se huomio on molemmilla nolla.

Vierailija
30/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se huomio on molemmilla nolla.

Niinhän sinä luulet. Mutta kun vähän kyselee tarkemmin, niin paljastuu että kyllähän silloin tällöin baarissa, nettideitissä yms. miehet tulevat juttusille, mutta koska miehet eivät miellytä silmää, niin se on yhtä kuin nollahuomio.

Vierailija
31/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syynä naisellisuus, ei kauneus? Martina Aitolahti on ollut kaunis nainen nuorempana mutta tosi testosteroinia huokuva, ei mitenkään naisellinen. Olen varma että hänelle ei ole ikinä huudeltu.

Vierailija
32/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljolta säästynyt mutta tietysti sitä hiukan jopa miettii miksi urpot jättävät juuri minut rauhaan.

Et ole ainoa

Vierailija
33/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole huudeltu, mutta jotkut on joskus tulleet juttusille kommentoidakseen. Aiheita on kaksi a) olet tosi kaunis b) sulla on liian pienet tissit (75B).

Vierailija
34/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näkymättömämä naisena saa lainkaan huomiota koskaan, keneltäkään, missään.

Vierailija
35/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se  riipu vaatteista. Kuitenkin kymmeniä kertoja tapahtunut elämän aikana. Ihan sama mitkä vaatteet on päällä. Sinä vaan et ole mitenkään näyttävä ilmestys. 

Tyrkky olemus riittää.

Vierailija
36/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole huudeltu, eikä edes vislattu koskaan. Vaikea kuvitella tuollaista tapahtumaa, mutta kaiketi sellaista tapahtuu jos siitä puhutaan tapahtuvan. Ehkä minä sitten olen jotenkin ruma tai epäkiinnostava. Olen kuitenkin aina ollut suhteessa ja pitkiä aikoja. Miesten mielenkiinto herää vasta kun ovat tunteneet minut pidempään, esim kaverina tai töistä/opiskeluista.

Ihan ok näinkin vaikka ei julkista ihailua tule. Olishan se kuitenkin ihan jännä kokea joskus sellainen "vau mikä nainen"-ihailu.

Vierailija
37/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä siitä missä on liikkeellä ja mihin aikaan, kuinka usein tulee törmänneeksi huutelijoihin. Tyttäreni jakoi lukioikäisenä postia öisin. Varhaisjakelijana hän oli liikkeellä silloin kun ravintolat menivät kiinni. Hän talutti työnsä ohessa useita sammuneita pois ajoradalta nukkumasta ja tarkisteli porttikäytävissä, että sammuneet ovat hengissä. Latoessaan lehtipinkkoja hänelle kyllä huudeltiin kehuja takapuolesta ym. tyhmää. Muuten hän ei tuollaisiin huutelijoihin ole ilmeisesti juurikaan törmäillyt, eli kellonajalla on aika suuri merkitys.

Vierailija
38/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan ole huudeltu. Lapsena ihastukseni huusi perääni "läski!" :'D enkä edes ollut..

Yksi mies kyllä tarttui kerran minuun junassa ja kielisuuteli väkisin. Oli pelottavaa, ei edes näyttänyt erityisen isolta, mutta silloin tajusin, että miehet on fyysisesti h.e.lvetin vahvoja.. Tämä oli noussut Jokelan asemalta kyytiin ja mietin, että olisiko voinut olla joku hullu päässyt juuri vapauteen.

Muuten ei ole ahdisteltu. En kyllä semmoista kaipaakaan.

Vierailija
39/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain teininä olla melko rauhassa mutta nyt 22 vuotiaana epämieluisa huomio on lisääntynyt.. olin jotenkin helpottunut nuorena aikuisena ja ajattelin että varmaan saan aina olla rauhassa. Mielestäni ainut mikä on muuttunut, on parempi iho. Akne oli ilmeisesti niin luontaantyöntävää.

Vierailija
40/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole huudeltu, eikä edes vislattu koskaan. Vaikea kuvitella tuollaista tapahtumaa, mutta kaiketi sellaista tapahtuu jos siitä puhutaan tapahtuvan. Ehkä minä sitten olen jotenkin ruma tai epäkiinnostava. Olen kuitenkin aina ollut suhteessa ja pitkiä aikoja. Miesten mielenkiinto herää vasta kun ovat tunteneet minut pidempään, esim kaverina tai töistä/opiskeluista.

Ihan ok näinkin vaikka ei julkista ihailua tule. Olishan se kuitenkin ihan jännä kokea joskus sellainen "vau mikä nainen"-ihailu.

Jos et kuule törkeyksiä niin ei ole seksuaalisesti kiinnostava.

Mitäköhän nämä metoo vouhottajat sanoo tästä, luulen että useimmat niistä jotka eniten vouhottaa ei ikinä itse saa (tai iän takia eivät enää saa) kuulla niitä "törkeyksiä",

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän