Armi Toivanen diivaili Hyvinkäällä kaupassa
Olin lähikaupassa, kun tämä diiva etuili muita asiakkaita ja ei meinannut millään uskoa, että ko. kassalla johon siirtyi etuillen toiselta kassalta, jossa ilmeisesti tälle diivalle liikaa jonoa, kun ei juuri siinä kassalla myydä tupakkaa, tivasi vaan ja lähti ostokset tehtyään nokka pystyssä menemään... Uskomatonta, mitä nämä pienen maan pienet näyttelijä alut kuvittelevat olevansa... Onneksi saan olla vain tavallinen tarvis, joka saa/voi käyttäytyä ystävällisesti ja muut kanssa olijat huomioiden sekä kassalla toimivankin henkilön työtä ymmärtäen... Putousko noussut päähän vai mikä saavutus, että noin pitää käyttäytyä???
Kommentit (38)
Oli kiire Red Carpettiin? Kaverinsa Krista Kosonen sai palkinnon.
Armilla on nenä niin kippurassa, että vesi sataa sisään.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan ikinä koko ihmisestä. Ihan tavallisen näköinen nainen.
Hyvin olet onnistunut Putoukselta piiloutumaan.
Hohhoijaa kirjoitti:
Niin... Tilanne kävi niin äkkiä, ehkä siinä oltiin vaan niin hämmentyneitä, kun hän alkoi siirtää ostoksiaan kassalta toiselle, kun huomasi vieressä vapautuvan kassan... Ei katsonut taakseen, onko muita tulossa ko. kassalle...pyysi tupakkaa ja myyjä kertoi, että tällä kasalla ei myydä, tivasi uudestaan ja myyjä kertoi, ettei hänellä ole valtuuksia myydä, kun tuotteet toisella kassalla. Myyjä toivotti hyvää päivänjatkoa mutta nirppanokka ei sanonut mitään.... Harmittaa tuollainen käytös, kun toisetkin tekevät vaan työtään... No ehkä Armikin oli vapaalla omana itsenään "näyttelijän töistä"
-Ap
Siis hän siirtyi vapautuneelle kassalle? No ketä hän siinä sitten muka etuili, jos oli toinen kassa oli vapaa ja toisessa jonossa hän oli itse kärjessä?
En itse yllättynyt yhtään. Olen ennenkin saanut hänestä ikävän kuvan. Hauska näyttelijä kuitenkin, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa kirjoitti:
Niin... Tilanne kävi niin äkkiä, ehkä siinä oltiin vaan niin hämmentyneitä, kun hän alkoi siirtää ostoksiaan kassalta toiselle, kun huomasi vieressä vapautuvan kassan... Ei katsonut taakseen, onko muita tulossa ko. kassalle...pyysi tupakkaa ja myyjä kertoi, että tällä kasalla ei myydä, tivasi uudestaan ja myyjä kertoi, ettei hänellä ole valtuuksia myydä, kun tuotteet toisella kassalla. Myyjä toivotti hyvää päivänjatkoa mutta nirppanokka ei sanonut mitään.... Harmittaa tuollainen käytös, kun toisetkin tekevät vaan työtään... No ehkä Armikin oli vapaalla omana itsenään "näyttelijän töistä"
-ApSiis hän siirtyi vapautuneelle kassalle? No ketä hän siinä sitten muka etuili, jos oli toinen kassa oli vapaa ja toisessa jonossa hän oli itse kärjessä?
Tätä minäkin ihmettelin. Sitten minäkin etuilen usein. Nauratti tuo aloituksen "näyttelijänalut", heh, melkein nelikymppinen täti.
Ohis
Se halusi nopeasti pois ahdistavasta paikasta eli teidän kyyläävien junttien keskeltä.
Plus luulisi nyt, että yksi tupakka-aski onnistuu myyjältä. Mistä kukin ulkopuolelta tuleva asiakas tietää, mitä kautta tuotteita pitää pyydellä.
Stadissa kyllä asiakaspalvelija esim.pyytää tupakkamerkin loppuessa röökejä viereiseltä kassalta.
Aika töykeää jos ei hyvän päivän toivotukseen vastaa.
Ööö... okei... En ymmärrä mitä tässä on tehty väärin. Melkein kaikkihan tekee noin kun viereinen kassa aukee. Siinä ei ohiteta ketään... Tästä on vaa tehty turha juttu. Ymmärrän kyllä, että voi olla hyvin hämmentävää kun pienessä lähikaupassa on julkkis. Pakkohan siitä on kertoa ja kun ei ole mitään muutakaan, niin on pakko keksiä jotain :D
Onpas täällä pikkusievää rouvaa paikalla. Kauheaa kun oikein tupakkaa polttaa.
Armi Toivanen on HUONO ja EPÄVARMA näyttelijätär. Sori vaan, mutta niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Ööö... okei... En ymmärrä mitä tässä on tehty väärin. Melkein kaikkihan tekee noin kun viereinen kassa aukee. Siinä ei ohiteta ketään... Tästä on vaa tehty turha juttu. Ymmärrän kyllä, että voi olla hyvin hämmentävää kun pienessä lähikaupassa on julkkis. Pakkohan siitä on kertoa ja kun ei ole mitään muutakaan, niin on pakko keksiä jotain :D
Mikä pieni lähikauppa?
Ei kai K-Jokelassa tai Runeberginkadun entisessä Siwassa ole kuin yksi kassa? Munckinkatu on remontissa. Olisko ollut Vieremän kaupassa vai Ukko-Pekassa? Tuskin Hakalassa sentään. Sitten on tietty Kirjavantolpan kaupat ja sairaalan lähellä entinen Pyrhönen. Vai olisko S-markettiin mennyt vanhan Sokoksen taloon? Vai sittenkin Willan Cittarissa tai Prismassa?
Minä ostan kaupasta vain Graham-puuroa.
Onhan näitä nähty viime aikoina... Esim. Hirviniemen toilailut... Häntä ei edes hävetä näyttää naamaansa ajankohtaisesti...