mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa
Hei,
Mitä olette tehneet tai toimineet, kun olette saaneet tietää, että miehenne pettää teitä? Olemme olleet pitkään yhdessä nuoruudesta alkaen. Meillä on kaksi poikaa 2-v ja 5-v. Olen kotona nuoremman kanssa kodinhoidontuella ja mies käy töissä. Hän joutuu työn vuoksi välillä matkustamaan Suomessa.
Vanhempi lapsistamme meni päiväkotiin ja on todella vilkas lapsi. Olemme mieheni kanssa nukkuneet eri huoneissa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. En oikein tiedä mitä tehdä?
Kuitenkin me matkustamme esim. mieheni vanhempien mökille juhannuksena, hautajaisiin kahdestaan pienimmän lapsen kanssa, kävimme toukokuussa Espanjassa lomalla. Hän viettää meidän kanssamme aikaa.
Hän ei tiedä, että tiedän hänen kaksoiselämästään. Hänen piti lähteä eilen tämän rakkaansa kanssa matkalle, mutta se jostain syystä oli peruuntunut ja on nyt ollut kotona kanssamme tänään.
Kommentit (206)
Avioero tuossa. Elatusmaksut saat. Ei oikeen muuta vaiheista suna.
Pitäisikö sinun kertoa mistä tiedät tämän meille?
No mitäpä tuosta jos kuitenkin on valinnut olla sinun kanssasi naimisissa. Ketään ei voi omistaa ja pääset helpommalla kun hoitaa paineitaan muuallakin, pysyy leppoisana kotona.
Oleellisempaa ois tietää, että paljonko teillä on seksiä, kuin että milloin kävitte Espanjassa. Kuulostaa kuin olisitte kämppiksiä.
Miten pettäminen selvisi sinulle?
Miksi menit homon kanssa naimisiin?
Kysäseppäs, että kumman vaihtoehdon mies haluaisi valita. Kai se nyt jotain on velvollinen kertomaan, kun olette lapsinenne ihan oikea perhe, eikä mikään jonninjoutava suhde ole kyseessä. Noin ei tehdä. Kyllä se heijastuu lapsiinnekin, vaikka ei itse sitä luulisi. Lapset ovat todella tarkkanäköisiä.
Miten sulla on kaikki noin hyvin tiedossa? Ja tosiaankin, miten siedät moista? Ilmoitat matkankin peruuntumisesta, kuin jostain marketin tarjoustuotteen loppumisesta.
Meillä on pitkä suhde. Ollaan oltu yhdessä nuoruudesta asti.
Sain tietään, kun mieheni puhelin oli jäänyt pöydälle viime lauantaina, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä tuttujen kanssa pihalla. Siihen tuli viesti ja näin viestin ruudulla, jossa toinen nainen kiitti ihanasta yhteisestä yöstä sillä viikolla.
Luulen, että peruuntui matka sen naisen kanssa. En siis tiedä varmasti. Mieheni piti mennä työmatkalle to-la, mutta yllättäen jäikin kotiin nyt eikä antanut siihen mitään selitystä. Piti vielä tänään vapaapäivän, joten epäilen, että olisi oikeasti työmatkasta kyse.
Kommenttien perusteella suhtaudut tilanteeseen aika rauhallisesti. Oletko miettinyt mahdollisia vaihtoehtoja miten toimia?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pitkä suhde. Ollaan oltu yhdessä nuoruudesta asti.
Sain tietään, kun mieheni puhelin oli jäänyt pöydälle viime lauantaina, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä tuttujen kanssa pihalla. Siihen tuli viesti ja näin viestin ruudulla, jossa toinen nainen kiitti ihanasta yhteisestä yöstä sillä viikolla.
Ja olet kuin viilipytty :o Yritätkö pitkittää teidän yhteistä elämää olemalla vaiti, uskoen että mies lopettaa nuo touhut?
Nosta nyt katti heti pöydälle, niin pääset tuosta epätietoisuudesta ja pahasta olostasi. Mitä nopeammin asia selviää/selvitetään, sitä pikemmin alkaa sun toipuminen kaikesta pskasta.
Ei meillä ole kauheasti enää seksiä ollut. Espanjassa yllättäen oli vähän jotain intiimiä, mutta muuten ei oikeastaan ole ollut pitkään aikaan ja silloinkin on tuntunut siltä, että mies vain tyydyttää itsensä eikä välitä minusta lainkaan. Haluaa käyttää kondomia, jotta ei tulisi lisää lapsia.
Olen aikoinani kokenut ihan saman. Heti kun sain tietää, laitoin miehen selkä seinää vasten. Eli asia on otettava puheeksi. Menkää pariterapiaan. Siellä saatte puhuttua asiantuntijan kanssa, ettei mene pelkäksi syyttelyksi ja riitelyksi. Terapiassa selviää, onko mahdollista jatkaa vai erotako. Ei kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja, asioista voi selvitä. Me selvittiin terapian ja muutaman kuukauden erossa asumisen jälkeen. Mies on saanut työpaikalla joltain ihailua ja se viehättää. Yleensä työpaikkaromanssit on ohimeneviä (niitä on ollut ympärillä monia) eikä niiden takia kannata heittää perhettä kaivoon. Meillä avioliitto jatkui entistä parempana vuoden katastrofin jälkeen.
Mutta siis asia pöydälle.
Luulen että kommentoijilla ei ole mitään sitä vastaan vaikka jatkattekin yhdessä.
Pystyyn kuivunut, nykyään pelkkä kaverisuhde. Onko tuossa mitään elvytettävääkään enää? Vain lapset yhdistävänä tekijänä. Olen kuullut useista tapauksista, missä kotona on sitä kiihkeämpää seksiä, jos on jommallakummalla joku toinen jossain. Mutta taitaa olla se työkaveri aika tärkeä jo, eli paljon muutakin kuin pelkkä pano.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole kauheasti enää seksiä ollut. Espanjassa yllättäen oli vähän jotain intiimiä, mutta muuten ei oikeastaan ole ollut pitkään aikaan ja silloinkin on tuntunut siltä, että mies vain tyydyttää itsensä eikä välitä minusta lainkaan. Haluaa käyttää kondomia, jotta ei tulisi lisää lapsia.
Näemmä kannattaa se kondomi muistakin syistä.
Miehesi on luotettavuutensa tietyiltä osin sössinyt, mutta mitä sinä aiot? Jatkaa taloudellisista syistä liitossa? Valmistautua rauhassa mahdolliseen eroon? Jotain muuta?
Teidän elämä taitaa olla ihan jees, mä en kyllä haluaisi nukkua eri huoneissa, eli sen mä muuttaisin oitis.
Et myöskään maininnut edes, että onko teillä seksielämää ollenkaan, vai onko elämä vain kuin siskolla ja veljellä.
Pitäisikö ottaa miehesi kanssa asia puheeksi?