Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko vaarallista
30.08.2019 |
Laitoin eilen deodoranttia kello 19.00 ja ajattelin laittaa nyt ulos lähdettäessä, mutta purkissa lukee et 24h ja eikä vielä oo menny tuota 24 tuntia, niin miten vaarallista on saanko liikaa jotain kemikaaleja jos pistän?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On vaarallista. Jos laitat ennen 24h kulumista niin tapahtuu sellainen syöpymisreaktio että kainalot sulaa pois kokonaan. Näitä sattuu aina silloin tällöin mutta Big Deodorant lakaisee aina maton alle nämä tapaukset.