Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain appivanhemmilta 50v lahjan

Vierailija
30.08.2019 |

Appivanhempani ovat olleet aina etäisiä minua kohtaan. Olemme olleet mieheni, eli heidän poikansa kanssa naimisissa 25v. Koko tämän ajan en ole appivanhempieni kanssa päässyt lähentymään. He eivät minulle puhu eikä kysele mitään. He eivät ole koskaan minua mitenkään muistaneet (Ei lasten synnyttyä, ei syntymäpäivinä, ei valmistujaisissa yms). Nyt mieheni vanhemmat toki jo iäkkäitä, mutta he ihme kyllä tulivat minun 50v juhliini. He eivät tuoneet kukkia ja korttia, mutta he toivat minulle leivinliinan. Siis yhden leivinliinan. Liinasta roikkui hintalappu. Ymmärrän että he ovat 70v, mutta silti. Nyt tiedän mitä heille merkkaan...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ap yleistä! Harvat seitsemänkymppiset ovat niin torveloita kuin sinun appivanhempasi. Sinä valitat, että appivanhempasi eivät huomioi sinua mitenkään. Entäs miten sinä huomioit miehesi vanhempia, lastesi isovanhempia. Oletko opettanut lapsesi huomioimaan isovanhempiaan?

Kyllä ovat, koska suurin osa heistä on ahneita ja pihejä. Itselle kyllä kelpaa, mutta toiselle ei annettaisi mitään. Minä en ole opettanut nyt jo aikuisia lapsiani huomioimaan isovanhempia, koska isovanhemmat eivät huomioineet lapsia heidän ollessaan lapsia. Silmä silmästä jne.

Oho, vautsi, sä tunnet suurimman osan Suomen seittemänkymppisistä! Kuinka oot ehtinyt kaikkiin tutustua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan