Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löytänyt paikkaani yhteiskunnassa?

Vierailija
30.08.2019 |

Vaikka kuinka yritin. Miksi minulla ei ollut mitään, missä olisin ollut hyvä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisitkö sen jonkun yhdistyksen kautta kuten Pelastusarmeija, Viola, Greenpeace, Pelastakaa Lapset, Hope, SPR, Suomen luonnonsuojeluliitto, Fida, UFF tms. 

Olen tehnyt kyllä vapaaehtoistyötä, siitä ei ole kyse. Vaan siitä että tulisin itsenäisesti taloudellisesti toimeen.

Vierailija
22/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut ammattivalittaja jo vuosia. Kuinka kauan?

Se on elämäsi sisältö.

Haet vääriä asioita. Aina negatiivista. Aina jotain savuttamatonta.

Voit milloin vain elättää itsesi kuten muutkin työkyvyttömät yksin asuvat. Se on tarinasi ratkaisu. Muuta ei ole. Saat asumistukea ja päivärahaa ja elät kuten muutkin.

Kunhan lakkaat tarinoimisen täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin sillä tavoin epäsosiaalinen, että paikkaa ei tunnu löytyvän. Tuntuu että ihmissuhteet pohjimmiltaan ovat se liima, joka vaikka työelämäänkin kiinnittää (nykyään kun mitään elinikäisiä työsuhteita ei ole). Niitä minulla vain ei muodostu.

En ole mikään tarkoituksellinen ilkeilijä tai selkäänpuukottaja - sellaiset muuten usein menestyvätkin hyvin. Minua ei jaksa ihmiset kiinnostaa sillä tavoin että välittäisin. En myöskään ole mikään klikkiytyjä, mistä siitäkin olisi hyötyä pärjäämisen kanssa. Vierastan kaikenlaista ryhmähengen ja yhteishengen lietsontaa. Työpaikkailmotuksia kun katselen niin puistattaa niiden kuvat joissa kauniit ihmiset hymyilevät  niin innostuneita. Tiedän etten kykene tuntemaan samaa. Teen hommani asiallisesti, minulta saa kysyä, en piikittele, teen mielelläni annetut tehtävät, kiitän palveluksista - mutta en ole kenenkään kaveri, en näkyvästi hehku intoa, en usko että me ollaan parhaita. Tämä vain ei riitä. Sekä työ- että yksityiselämässä halutaan enemmän samanmielisyyttä ja nuoleskelua.

Pohjimmiltani en usko, että ajatukseni ketään kiinnostaisivat. Tänne näitä sentään saa kirjoitella ilman että pahemmin joutuu nolatuksi tai turhautuu.

Vierailija
24/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😖

Vierailija
25/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on elämäsi sisältö.

Voit milloin vain elättää itsesi kuten muutkin työkyvyttömät yksin asuvat. Se on tarinasi ratkaisu. Muuta ei ole. Saat asumistukea ja päivärahaa ja elät kuten muutkin.

Sinun vastaustasi ihmettelen. Miksi aloittajan pitäisi lakata täällä tarinoimasta? Kyllä tänne sanoja mahtuu! Lakkaa mieluummin sinä lukemasta ketjuja joista et ole kiinnostunut. Tai kirjoita itse parempia.

Vierailija
26/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on elämäsi sisältö.

Ei nykyään uskalla tukien varaan jäädä enkä pidä sitä pahana että haluaisin tulla omillani toimeen. Ja miten minä yksin asuisin koska minullahan on lapsikin? Hänenkin elatustaan on mietittävä. Ap

Vierailija
27/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama fiilis. Olen kolmikymppinen korkeastikoulutettu nainen ja teen kovapalkkaista työtä, mikä on minulle järjettömän stressaavaa. Muut tuntuu töissä ottavan paljon rennommin. Kaikki aika kuluu töissä tai töitä stressatessa. Haluaisin niin löytää oman paikkani; olla edes ajoittain onnellinen ja tehdä kivoja asioita vapaa-aikana ilman työn tuomaa kokonaisvaltaista ahdistusta.

Vierailija
28/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama fiilis. Olen kolmikymppinen korkeastikoulutettu nainen ja teen kovapalkkaista työtä, mikä on minulle järjettömän stressaavaa. Muut tuntuu töissä ottavan paljon rennommin. Kaikki aika kuluu töissä tai töitä stressatessa. Haluaisin niin löytää oman paikkani; olla edes ajoittain onnellinen ja tehdä kivoja asioita vapaa-aikana ilman työn tuomaa kokonaisvaltaista ahdistusta.

Sinulla on kuitenkin palkka ja olet itsenäinen. Minä olen huonossa avioliitossa kun ei ole omia tuloja ja rahaa enkä ole koskaan päässyt työelämään. Ap

Vierailija
29/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kuitenkin palkka ja olet itsenäinen. Minä olen huonossa avioliitossa kun ei ole omia tuloja ja rahaa enkä ole koskaan päässyt työelämään. Ap

Valepukki. Miehesi maksaa sulle 800 kuussa leppoisasta puhelimeenvastaamistyöstä.

Vierailija
30/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on elämäsi sisältö.

Sinun vastaustasi ihmettelen. Miksi aloittajan pitäisi lakata täällä tarinoimasta? Kyllä tänne sanoja mahtuu! Lakkaa mieluummin sinä lukemasta ketjuja joista et ole kiinnostunut. Tai kirjoita itse parempia.

Ammattivalittaja marisee tätä samaa elämäntilannettaan 365 päivää vuodessa, vähintään 10 ketjua päivässä ja on tehnyt näin ainakin ne lähemmäs 10 vuotta, kun olen täällä käynyt.

Eri

Vierailija
31/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valepukki. Miehesi maksaa sulle 800 kuussa leppoisasta puhelimeenvastaamistyöstä.

Niin nyt maksaa mutta ei maksaisi jos eroaisimme. Menettäisin ainoan työpaikkani. Ap

Vierailija
32/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tämä nyt joku kilpailu siitä, kenellä menee paskimmin? Halusin vain jakaa oman tilanteeni, sillä minusta tuntuu myös samalta, en verrata sitä kenenkään toisen ihmisen tilanteeseen.

Vierailija
33/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vois sopia sulle:

Vierailija
34/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt maksaa mutta ei maksaisi jos eroaisimme. Menettäisin ainoan työpaikkani. Ap

Jos eroaisit, saisit työttömyyskorvausta ja asumistukea yhteensä enemmän kuin mitä miehesi maksaa sinulle nyt palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan