Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19341)

Vierailija
19341/19341 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään mitään sisäpiirin tietoa että miksi noi Kayalin hajuvedet ei oo enää H&M beautyn verkkokaupassa? Koko tuotesivu ammottaa nyt tyhjyyttään ja avajaisten aikaan kaikissa tuotteissa luki vaan "tulossa pian" ja n. viikko sitten kaikki tuotteet poistettiin verkkokaupasta kokonaan. Onko siellä liikkeessä oikeesti ostettu kaikki varastot viimeistä putelia myöten tyhjäksi vai mikä juttu? Aika persiilleen mennyt lanseeraus mielestäni.

Vierailija
19342/19341 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Chloe Nomade sini-punottu naruinen Egyptiversio, onko saman tyylinen kuin alkuperäiset Nomadet, eka makean taatelimainen ja puuterinen ruskea-punottu naruinen eka Nomade Naturelle (joka vissiin lopetettu?) vai aivan jotain muuta?

Nomadesta on kahta sininaruista, mahdatkohan tarkoittaa Nuit d'Egypte vai Lumiere d'Egypte? Siitä on aikaa kun testailin näitä mutta Nuit-versio tummemmalla narulla on mielestäni melko erilainen kuin alkuperäinen Nomade, se on muutenkin uniikki tuoksu. Olen itsekin miettinyt joskus että tekisi mieli ostaa se itselle. Lumieresta minulla on näyte enkä osaa enää sanoa kuinka paljon se muistuttaa Nomaden perusversiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme