Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...
Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.
Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.
Kommentit (19266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, Se Bronze Goddes joka on hullareilla myynnissä on nyt sitten "Bronze Goddes", eikä "Bronze Goddes Eau Fraiche ". Omin silmin näin.
Ei ollut ainakaan Hgin Itiksessä. Ostin Nuit-version.
Lisään vielä, että nopeasti vilkaistuna putkilo näytti Bronze Goddess -versiolta (josta ilahduin), mutta lähempi tarkastelu paljasti, että kyseessä oli Bronze Goddess Eau Fraiche. Sen takia ostin vain Nuit-version.
Unisex omaa nykyään poliittisen latauksen. Valitettavasti.
Stockalla on myynnissä nettisivulla hullareilla Bronze Goddess _Eau Fraiche_ ja _Nuit_ versiot.
Voi olla myymälöissä loppuunmyyty, mut nämä niillä on tarjollla nyt, tästä ei tarvii vääntää enempää.
Vierailija kirjoitti:
Stockalla on myynnissä nettisivulla hullareilla Bronze Goddess _Eau Fraiche_ ja _Nuit_ versiot.
Voi olla myymälöissä loppuunmyyty, mut nämä niillä on tarjollla nyt, tästä ei tarvii vääntää enempää.
Vääntää? Ja joku vielä mietti miksei täällä ole keskustelua. :p
Onko jollakulla suosituksia matka täyttöpulloista?
Tykkään Cleanin Rain-tuoksusta, se on mukavan neutraali "hieno saippuatuoksu" mutta parfum ei kestä minulla paria tuntia enempää.
Ottaisin mielelläni käsilaukkuun pienen määrän mukaan päivän aikana lisättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, Se Bronze Goddes joka on hullareilla myynnissä on nyt sitten "Bronze Goddes", eikä "Bronze Goddes Eau Fraiche ". Omin silmin näin.
Tarjolle tuli BG ja BG nuit. Toinen on sitten loppu itiksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjolle tuli Itikseen BG Eau Fraiche ja BG Nuit. Molempia on edelleen tarjolla Itiksessä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Cleanin Rain-tuoksusta, se on mukavan neutraali "hieno saippuatuoksu" mutta parfum ei kestä minulla paria tuntia enempää.
Ottaisin mielelläni käsilaukkuun pienen määrän mukaan päivän aikana lisättäväksi.
Itsellä on sekä Travalon matkatäyttöpulloja että Normalista ja Kicksistä ostettuja. Kaikki toimivat hyvin, sama mekanismi.
Tuli ihan typerä kysymys mieleen 😃
Onko missään kerrottu, paljonko millilitroissa on 1 suihkaus (oletan että suunnilleen vakio pullosta riippumatta)? Itse käytän tuoksuja päivittäin, mutta aika maltilla, 1-3 suihkausta max.
Tuntuu etten saa edes 30 ml pulloja käytettyä, kun kokoelmaa kuitenkin kymmeniä tuoksuja. Tästä tuli mieleeni edellisen kirjoittajan innoittamana, jos alkaisin ostaa noita näytekokoja, mutta mitenköhän monta suihkausta esim. 10 ml riittää.. Tai jos ottaisi noista matkapulloon talteen, ja myisi muutamat vähemmän käytetyt pois sen jälkeen..
-N43
Vierailija kirjoitti:
Onko missään kerrottu, paljonko millilitroissa on 1 suihkaus (oletan että suunnilleen vakio pullosta riippumatta)? Itse käytän tuoksuja päivittäin, mutta aika maltilla, 1-3 suihkausta max.
Tuntuu etten saa edes 30 ml pulloja käytettyä, kun kokoelmaa kuitenkin kymmeniä tuoksuja. Tästä tuli mieleeni edellisen kirjoittajan innoittamana, jos alkaisin ostaa noita näytekokoja, mutta mitenköhän monta suihkausta esim. 10 ml riittää.. Tai jos ottaisi noista matkapulloon talteen, ja myisi muutamat vähemmän käytetyt pois sen jälkeen..
-N43
Muistaakseni ne vaihtelee kyllä vähän pullottain, osa suuttimista päästää kerralla enemmän tavaraa? Youtubessa on video missä joku pumppaa 30ml pullon tyhjäksi ja siitä tulee 500 suihkausta.
Eilen Hki/keskustan Stockalla hullupäivillä oli Lancomen hienoa ruusutuoksua monta kappaletta jäljellä. Versacen sitä vihreää tuoksua ja Bright Crystalia löytyi myös.
Millainen tuoksu on Tom Of Finland?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjolle tuli Itikseen BG Eau Fraiche ja BG Nuit. Molempia on edelleen tarjolla Itiksessä.
Kävin lounastunnilla katsomassa Itiksen Stokkalla. Bronze Goddess Eau Fraiche EdT ja Bronze Goddess Nuit EdP tarjolla. Samat oli tarjolla myös keskiviikkona. Harmi, kun ei ollut Bronze Goddess EdP:tä. :/
Sitten vaan odottelemaan uusinta versiota, jonka nimi on BG Aegea https://www.fragrantica.com/perfume/Estee-Lauder/Bronze-Goddess-Aegea-1…
Vierailija kirjoitti:
Cleanin omat 30 ml pullot on aika käteviä pitää mukana. Niissä ei ole mitään turhia krumeluureja, mahtuvat hyvin käsilaukkuun. Mulla oli samasta syystä aina töissä mukana Floral Fresh-tuoksua. Lisäillä piti.
Verkkokauppojen hintavertailu kannattaa. Tilaa ensin 2ml näyte kaupoista tai harrastajilta, ellet tunne tuoksua oikeasti. Maalla asujana säästää reilusti, kun ei osta ylihintaan. Postikulut huomioitava tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cleanin omat 30 ml pullot on aika käteviä pitää mukana. Niissä ei ole mitään turhia krumeluureja, mahtuvat hyvin käsilaukkuun. Mulla oli samasta syystä aina töissä mukana Floral Fresh-tuoksua. Lisäillä piti.
Mä ostin emotionista viime kesänäköhän se oli, noita cleanin tuoksuja setin sellaisia pikkuisia roll on-pulloja. Just sopivia kun lähtee reissuun esim.
Vierailija kirjoitti:
-N43
10 ml näytteestä saa (joidenkin näytteitä myyvien sivustojen mukaan) 150 suihkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin emotionista viime kesänäköhän se oli, noita cleanin tuoksuja setin sellaisia pikkuisia roll on-pulloja. Just sopivia kun lähtee reissuun esim.
Taisi olla tää setti https://www.sinunapteekki.fi/products/clean-classic-edp-rollerball-laye…
Testasin tänään Calvin Kleinin Euphoriaa pitkästä aikaa. Yksi suihkaus ranteeseen oli tukahduttava! Tässä on nyt sitä ainetta mitä nykyajan tuoksuissa inhoan ja mikä tekee hengittämisestä vaikeaa. On niin kaikkinielevä ja ahdistava. Ja tuota on melkein kaikissa tuoksuissa. Mikä se aine on??