Sivut

Kommentit (10745)

Vierailija

ntig kirjoitti:
ntig kirjoitti:
Voi että miten mielenkiintoinen ketju! En ole koskaan omistanut mitään legendaarista “klassikkotuoksua”, hajuvesien käytön aloitin muutenkin vasta 2000-luvun puolessa välissä teini-ikäistyessäni. Ehkä tuon ajan tuoksuista tulee vielä joskus niitä klassikoita, heh... 

Viime kuussa ostin nostalgian vuoksi pikkupullon vanhaa suosikkia, Calvin Kleinin Euphoriaa, ja on se vaan edelleen ihana! Tätä ennen käytin pitkään Lushin Lord of Misrulea. Tymäkkä, mutta vähän samantyylinen tuoksu kuitenkin. Pullollisen V&R Flowerbombiakin olen joskus käyttänyt - tuon kukkaisemmasta en olekaan varmaan koskaan innostunut. Kaikki pehmeämpi makea, vaniljainen, jotenkin “flirttaileva” houkuttelee... “Woody” tuntuu olevan yhdistävä tekijä myös. YSL Black Opiumista olen unelmoinut vuosia, en ole vielä malttanut ostaa.

Mutta nämä vintageklassikot... Chanel 5:a olen joskus haistanut, se oli iso järkytys. Ehkä nenäni on täysin tärvelty halvoilla sokkarituoksuilla, tai ehkä olen väärää sukupolvea? 

Suosituksia olisi kiva kysyä, mutta tilasin nyt ensialkuun Notinolta pienen kasan näytteitä. Saa nähdä, kelpaako yksikään tähän nenään. Tämä ketju on ainakin antanut paljon eväitä ja inspiraatiota uusien tuoksujen kohtaamiseen. Kiitos siitä! Jään lueskelemaan ja oppimaan lisää.

Lainaan ensimmäistä viestiäni. Edelleen seurailen aktiivisesti tätä ketjua, ihanaa kun olen löytänyt tuoksumaailman ihan uudelleen! Fragranticaakin selailen harva se päivä. Notinon tuoksunäytteet on korkattu (tai osa niistä), Toristakin ostin pari dekanttia. Opiskelen tällä hetkellä pääosin etänä, eli kotona tulee oltua paljon yksin ja maltan kokeilla näitä uusia tuoksuostoksia lähinnä viikonloppuisin tai muuten kun on jotain vähän spesiaalimpaa. Tässä vähän fiiliksiä:

Molinard: Cher Wood. Tosi nätti tuoksu, tykästyin heti! Woody. Ei kuitenkaan tunnu ihan täysin omalta tuoksulta, en ehkä ostaisi isoa pulloa. 

Guerlain: Shalimar. Tätä jännitin kovasti, on niin monesti täällä mainittu. :D Ei yhtään niin kamala kuin jostain syystä odotin, mutta tulee mieleen juuri sellaiset tuoksut, joita teininä tuoksuttelin tavarataloissa mutta jotka tuoksui ihan liian aikuiselta. Liian aikuiselta tuoksuu edelleen, ei tunnu omalta. Löytyy amberia, woodya ja vanillaa joista pidän, mutta on ehkä kuitenkin liian sitrus mun makuun. Ehkä tulee kuitenkin tuo pieni putkilo käytettyä. 

Kilian: Love, Don't Be Shy. Maailmani muuttui kun ensimmäisen kerran suihkautin tätä tuoksua, jonka vuoksi Rihannaa kuulemma kutsutaan maailman parhaimman tuoksuiseksi. Tämä on kuin mulle tehty, aivan tajuttoman ihana jälkkärituoksu, sukat pyörii jaloissa. Mutta! Kesto on valitettavasti aika kehno, eikä taida olla vika mussa, koska Fragranticassa moni kommentoi samaa. Voi itku! En siis todellakaan aio sitä 200 euron pulloa ostaa, jos kesto on näin huono. Pakko löytää joku korvaava, mahdollisimman lähelle osuva dupe, joka olisi kestävämpi ja edullisempi. 

Avon: Far Away Rebel. Tämä oli rehellinen heräteostos Notinosta samalla kun näytteitä tilasin. On vähän sellainen "julkkistuoksu", ehkä siksi että mielestäni tämä tuoksuu täysin Rihannan Reb'l Fleurilta, jota käytin joskus 20-vuotiaana. Onneksi tykkään tästä tuoksusta edelleen! Makea, muttei mielestäni överi. 

Paria muutakin näytettä olen tuoksutellut ja mitään ihan hirvittävää en ilmeisesti ole tilannut, mikä on tietysti kiva! Jatkan raportointia taas myöhemmin - tilasin viikonloppuna ensimmäisen Narciso Rodriguezini alesta. Jännittää! 

Tuli varmaan pitkä viesti taas, pahoittelut, yritän opetella tiivistämistä. 

Hajuvesianalyysejä ei tarvitse tiivistää! Niitä on kiva lukea. Mä pidän tuosta Molinardin Cher Woodista todella paljon. Kuvauksesti Kilianin tuoksusta sai ajattelemaan, että sitä merkkiä en olekaan vielä testannut. Kuulostaa mielenkiintoiselta. En pidä makeista kukkatuoksuista, mutta on olemassa jonkinlainen sivupolku nimeltä purkkakarkkimeikki-tuoksut, joka miellyttää nenääni. Ja tuohan kuulostaa vähän sellaiselta :)

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Kilianin Love Extremessä on (vielä) parempi kesto kuin normi-Lovessa, mutta en ole nähnyt sitä hetkeen missään myynnissä, mutta ehkäpä sitä tulee lisää jossain vaiheessa.

Se muistuttaa hyvin paljon alkuperäistä Lovea, mutta siinä on huomattavasti enemmän ruusua.

Minulla on kyllä todella kuiva iho, jonka takia tuoksut eivät kestä kovin kauaa iholla, ja en ole koskaan huomannut mitään ongelmaa Loven kanssa, vaan tuoksu kestää iholla ihan koko päivän. :O

Mutta olet siinä kyllä oikeassa että monet kyllä valittavat huonosta kestosta iholla.

Samanlaisia tuoksuja on ainakin Memo Sintra, Micallefin Watch, Mancera Velvet Vanilla ja Nobile 1942 Perdizione.. Ehkä joku niistä voisi kestää ihollasi paremmin?

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kilianin Love Extremessä on (vielä) parempi kesto kuin normi-Lovessa, mutta en ole nähnyt sitä hetkeen missään myynnissä, mutta ehkäpä sitä tulee lisää jossain vaiheessa.

Se muistuttaa hyvin paljon alkuperäistä Lovea, mutta siinä on huomattavasti enemmän ruusua.

Minulla on kyllä todella kuiva iho, jonka takia tuoksut eivät kestä kovin kauaa iholla, ja en ole koskaan huomannut mitään ongelmaa Loven kanssa, vaan tuoksu kestää iholla ihan koko päivän. :O

Mutta olet siinä kyllä oikeassa että monet kyllä valittavat huonosta kestosta iholla.

Samanlaisia tuoksuja on ainakin Memo Sintra, Micallefin Watch, Mancera Velvet Vanilla ja Nobile 1942 Perdizione.. Ehkä joku niistä voisi kestää ihollasi paremmin?

Veikkaisin ainakin Manceran olevan kestoltaan hyvä, talo on tunnettu voimakkaista ja pitkäkestoisista tuoksuista, kuten Montalekin. Saman parfymöörin brändejä molemmat.

Vierailija

Täällä on moni kaipaillut Guerlainin Nahemaa. Nyt sitä näyttää olevan huutonetissä huutokaupassa 30 ml parfyymi, siis oikea parfyymi ja lähes täysi pullo!

Minulla oli sitä joskus 80-luvun lopulla pdt-versiona, ei ollut ihan minun tuoksuni, mutta ruusutuoksujen voittajahan tuo on monta kertaa ollut fragranticassa.

Vierailija

Muutamia tuoksuja joita ei enää saa, kaipailen kovasti. Esim. Oscar de la Rentan Ruffles, josta joku kirjoitti äskettäin, ja Rochasin Alchimie.

Pitkään etsiskelin YSL Yvresseä, nyt löytyi Saksan ebaysta, kuvassa oli avattu pullo mutta tulikin tuliterä muoveissa oleva. 60 ml edt, 150 e. Onneksi se on riittoisa joten pullo kestää pitkään, tiedä milloin löytää seuraavan vai löytääkö edes. Käytin sitä monta pulloa kun se lanseerattiin, ja se sai paljon kehuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vintagehajuvedet alkaneet kiinnostaa.
Onko pk-seudulla jotain 2nd hand -puotia tai kirpputoria missä myydään parfyymeja?

Huom: nettikirppikset ei kiinnosta.

Taitaa olla kirppisten sääntöjen vastaista ja riski saada mitä sattuu on aika suuri. Parfyymit rinnastetaan kai kosmetiikkaan ym hygieniatuotteisiin.

Siis mikä on kirppisten sääntöjen vastaista?
Käytetttä tavaraa ostaessa on paremmat mahikset tarkistaa mitä ostaa kuin jos netistä tilailet
Jututtamalla myyjää saa paljon irti.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Tänään siivoilin testerivarastojani. Olen laittanut jokaisen tuubin minikokoiseen minigrip-pussiin, jotta tuoksut eivät sekoitu. Nyt huomaa hyvin, miten osa putkiloista on oudosti tyhjiä ja joissain on vielä reilusti ainetta jäljellä.

Huonoksi todettuja on 1/3 kokonaismäärästä. Olen aika tyytyväinen siihen, että olen osannut pohtia mistä tuoksuista pitäisin. Toki osa on vain uteliaisuudesta tilattuja.

Nyt mietin, laittaisinko ne inhokit roskiin (ei, en jaksa alkaa myymään tai antamaan niitä, ne ovat melkein tyhjiä, vanhoja ja käytettyjä miniputkiloita) vai vieläkö pitäisi kokeilla.

Ehkä listaan ne tänne? Jos vaikka jokainen listaisi omat TOP-inhokkinsa vaihteeksi. Kunhan kukaan ei suutu sitten kun satavarmasti jonkun lemppari löytyy niiltä listoilta.

Vierailija

Taidan odottaa jo salaa kevättä, kun suihkin aamuin illoin Après L'Ondéeta. Se tuntuu kuin lintujen villiltä sirkutukselta hämärissä, kun mennään jo kohti kesää. Ja tuoksusta tulee mieleen myös vapaus, aika, jossa ei ole koronaa eikä korona-ahdistusta. Ja vielä: tuoksusta tulee mieleen Winstonin toivo ja rakastuminen teoksessa Vuonna 1984. Satakieli laulaa...

ntig

Nyt se Narciso Rodriguez on täällä. 30 millin sokkonen, Ambrée, ja voih, hyvä muistutus siitä että pitää välttää tätä sokkona ostamista. (Valitettavasti asun vielä keskikokoisessa kaupungissa jossa ei oikeastaan ole kauppoja joissa tuoksutella jotain tämän tyylisiä tuoksuja.)

Tunnistan tämän kyllä heti hyväksi tuoksuksi, on mielestäni tyylikäs. Mutta ei ole mun tuoksu! Ei taida kelvata äidillenikään, olisi muuten hyvä joululahja. Olisipa tässä enemmän vaniljaa ja jotain vastaavaa, kaipaan sellaista hattaran pehmeyttä tähän... Yllättävän trooppinen tuoksu? Fragrantican mukaan kuitenkin musky ja powdery ihan ensimmäisinä, enkä mielestäni kuulu näiden inhoajiin. Ehkä tuo puuterisuus on tässä jotenkin liian vauvanpyllymäinen? Mutta on listassa myös pian näiden jälkeen tropical - tästä tapahtumasta ehkä nyt opin sitten ainakin sen, että tropicalia täytyy muistaa välttää. En oikein missään muussakaan ole trooppisten hajujen fani, paitsi tietysti hedelmissä itsessään. 

Tästä tulee kyllä mieleen moni tuoksu, jota olen aikoinaan jossain Stockalla/Sokoksella haistellut, eli ei ainakaan näin ensivaikutelmiltaan ole kovin erikoinen tai persoonallinen tuoksu. 

Olin ajatellut, että tästä saan viikonlopun menoihin uuden tuoksun, mutta eipä sittenkään. Ehkä kokeilen tätä vielä kerran tai pari tai vaikka annan odottaa kaapissa pari kuukautta ja jos ei kelpaa sittenkään, niin myyntiin vaan. Jostain syystä kuitenkin Narcisot kiinnostaa kovasti, ehkä löydän sieltä vielä omani! 

https://www.fragrantica.com/perfume/Narciso-Rodriguez/Narciso-Eau-de-Par...

-ntig, eli haluaneroonmarkettituoksuista89. 

Vierailija

Ostin tänään itselleni lahjaksi ihan parfyymikaupasta (ei netistä) Arquisten The Architects Clubin. :) Tyyris, mutta juuri sellainen aromaattinen, ei-makea unisex-vanilja, jota olen etsinyt. Päihitti Diptyquen Eau Duellen mennen tullen. 

Kävin matkan varrella myös Guerlainin putiikissa ja testasin kolmea L'Art et la Matière-sarjan tuoksua. Kaikkia olin jo kerran testannut, mutta piti vielä käydä kokeilemassa ja fiilistelemässä. 

Angelique Noire - Angelique on suomeksi aika arkisesti väinönputki (archangelica officinalis) Sen vihreä aromaattisuus tuntuu erityisesti latvatuoksussa; kun tuoksu kehittyy iholla se muuntuu tavanomaisemmaksi vaniljaksi. Ihan kiva ja harmiton tuoksu, muttei minusta lainkaan hintansa väärti. 

Iris Torrefié - tässä on siis kurjenmiekkaa ja kahvia sekä mausteita. En oikeastaan haista juuri kahvia lainkaan, vaan lähinnä jotain epämääräisen, kuivan paahteista. Kurjenmiekka ei ollut kovin voimakas minun nenääni. Tämä tuoksu paranee iholla seestyessään (Guerlainin tyypillinen vanilja tulee enemmän esiin), muttei kuitenkaan lopulta säväyttänyt tarpeeksi. 

Cuir Beluga - paras kokeilemani, meni toivelistalle. Tämä ei ole oikeastaan nahkatuoksu ollenkaan, vaan vaniljainen, ehkä miedosti mokkanahkainen "tumma" ja makea tuoksu. Syystalveen ja iltaan. Mielenkiintoisempi ja nyanssisempi kuin Angelique Noire. Ostaisin, mutta hinta on niin suolainen että se luultavasti jää ikuisiksi ajoiksi toivelistalle. 

Olen kyllä hiukan vihainen Guerlainille, että vaihtoivat L'Art et la Matièren pullot rumempiin ja isompiin. Kuka ihmeessä haluaa ostaa 100ml parfyymia, saati sitten 200ml? Itse en koskaan osta 50ml isompaa pulloa (paitsi jos on ihan pakko). Sanoin myyjälle tästä kohteliaasti, ja hän kyllä myönteli. Eihän se myyjien vika ole, vaan LVMH:n. N50

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään siivoilin testerivarastojani. Olen laittanut jokaisen tuubin minikokoiseen minigrip-pussiin, jotta tuoksut eivät sekoitu. Nyt huomaa hyvin, miten osa putkiloista on oudosti tyhjiä ja joissain on vielä reilusti ainetta jäljellä.

Huonoksi todettuja on 1/3 kokonaismäärästä. Olen aika tyytyväinen siihen, että olen osannut pohtia mistä tuoksuista pitäisin. Toki osa on vain uteliaisuudesta tilattuja.

Nyt mietin, laittaisinko ne inhokit roskiin (ei, en jaksa alkaa myymään tai antamaan niitä, ne ovat melkein tyhjiä, vanhoja ja käytettyjä miniputkiloita) vai vieläkö pitäisi kokeilla.

Ehkä listaan ne tänne? Jos vaikka jokainen listaisi omat TOP-inhokkinsa vaihteeksi. Kunhan kukaan ei suutu sitten kun satavarmasti jonkun lemppari löytyy niiltä listoilta.

Listaa ihmeessä! Jos jaksat vielä kertoa, miksi joku tuoksu oli inhokki, se olisi vielä kiinnostavampaa. 

Mullakin on todella paljon testereitä, joista olisi hyvä päästä eroon. Täytyy yrittää treidata niitä Fragranticassa. N50

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä lajittelin mahdollisimman pieniin tiiviskantisiin lasipurkkeihin. Semmosiin jotka on just niukasti näyteputkiloa korkeampia.
Sit väljästi lajin mukaan: makeat, puiset ym., synkät/raskaat. Vähän isompaan purkkiin mahtuu notinonäytteen korkuiset. Vihoviimesessä purkissa on eri kauden näytteet, joita en kaipaa ainakaan pariin kolmeen kuukauteen. Ja ne mitä en taida kaivata ikinä, mutta otan ne esiin kun säätila vaihtuu. Joskus ihme tapahtuu, kammotus on muuttunut käyttökelpoiseksi.

Aromatin millin putket on pikkuisessa purkissa. Kaikki ei mahdu, loput on vanhassa puhelimen laatikossa. Se oli niin kaunis että säästin sen aikanaan, näin sille löytyi virka.

Yöpöydällä on kaksi kaunista kippoa. Toisessa on 9 Aromatin lasiputkea, toisessa 2-5 ml:n näytteitä joita parhaillaan testailen.

Välillä otan silmät kiinni putkilon ja sokkotestaan. Kynnellä kokeilen missä kohtaa suihku tulee.
Se vasta on hauskaa!! Joskus menee niin railakkaasti pieleen että saa nauraa ääneen.

Ja sitten mä pengon purkkejani, luen muistiinpanojani, opin itsestäni, mieltymyksistäni ja hajuvesistä.
On tämä hauskaa!
Samanlaista kuin kiltsikoiden keräily ja järkkäily, mut kivempaa.😃😃

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään itselleni lahjaksi ihan parfyymikaupasta (ei netistä) Arquisten The Architects Clubin. :) Tyyris, mutta juuri sellainen aromaattinen, ei-makea unisex-vanilja, jota olen etsinyt. Päihitti Diptyquen Eau Duellen mennen tullen. 

Kävin matkan varrella myös Guerlainin putiikissa ja testasin kolmea L'Art et la Matière-sarjan tuoksua. Kaikkia olin jo kerran testannut, mutta piti vielä käydä kokeilemassa ja fiilistelemässä. 

Angelique Noire - Angelique on suomeksi aika arkisesti väinönputki (archangelica officinalis) Sen vihreä aromaattisuus tuntuu erityisesti latvatuoksussa; kun tuoksu kehittyy iholla se muuntuu tavanomaisemmaksi vaniljaksi. Ihan kiva ja harmiton tuoksu, muttei minusta lainkaan hintansa väärti. 

Iris Torrefié - tässä on siis kurjenmiekkaa ja kahvia sekä mausteita. En oikeastaan haista juuri kahvia lainkaan, vaan lähinnä jotain epämääräisen, kuivan paahteista. Kurjenmiekka ei ollut kovin voimakas minun nenääni. Tämä tuoksu paranee iholla seestyessään (Guerlainin tyypillinen vanilja tulee enemmän esiin), muttei kuitenkaan lopulta säväyttänyt tarpeeksi. 

Cuir Beluga - paras kokeilemani, meni toivelistalle. Tämä ei ole oikeastaan nahkatuoksu ollenkaan, vaan vaniljainen, ehkä miedosti mokkanahkainen "tumma" ja makea tuoksu. Syystalveen ja iltaan. Mielenkiintoisempi ja nyanssisempi kuin Angelique Noire. Ostaisin, mutta hinta on niin suolainen että se luultavasti jää ikuisiksi ajoiksi toivelistalle. 

Olen kyllä hiukan vihainen Guerlainille, että vaihtoivat L'Art et la Matièren pullot rumempiin ja isompiin. Kuka ihmeessä haluaa ostaa 100ml parfyymia, saati sitten 200ml? Itse en koskaan osta 50ml isompaa pulloa (paitsi jos on ihan pakko). Sanoin myyjälle tästä kohteliaasti, ja hän kyllä myönteli. Eihän se myyjien vika ole, vaan LVMH:n. N50

Todella pätevän näköinen toi sun käyttämä lihavointi.

Vierailija

Pikkujoulutuoksuna Sisleyn Soir de Lune. Juhlava, vintagemainen, mutta yllättävän mutkikas. Kuutamoilta, jännitystä ja mahdollisuuksia. Mausteet ja hedelmät hehkuvat iltaruskossa ja kuutamon noustessa taivaalle tuoksusta nousee aivan uusi luomus, hyvin kukkainen ja feminiininen. Myöhemmin, siinä vaiheessa kun silmäluomet ovat jo raukeina, ilmassa leijuu nyt jo tummuva myski ja patsuli, mutta hunajalla makeaksi pyöristettynä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

ntig kirjoitti:
Nyt se Narciso Rodriguez on täällä. 30 millin sokkonen, Ambrée, ja voih, hyvä muistutus siitä että pitää välttää tätä sokkona ostamista. (Valitettavasti asun vielä keskikokoisessa kaupungissa jossa ei oikeastaan ole kauppoja joissa tuoksutella jotain tämän tyylisiä tuoksuja.)

Tunnistan tämän kyllä heti hyväksi tuoksuksi, on mielestäni tyylikäs. Mutta ei ole mun tuoksu! Ei taida kelvata äidillenikään, olisi muuten hyvä joululahja. Olisipa tässä enemmän vaniljaa ja jotain vastaavaa, kaipaan sellaista hattaran pehmeyttä tähän... Yllättävän trooppinen tuoksu? Fragrantican mukaan kuitenkin musky ja powdery ihan ensimmäisinä, enkä mielestäni kuulu näiden inhoajiin. Ehkä tuo puuterisuus on tässä jotenkin liian vauvanpyllymäinen? Mutta on listassa myös pian näiden jälkeen tropical - tästä tapahtumasta ehkä nyt opin sitten ainakin sen, että tropicalia täytyy muistaa välttää. En oikein missään muussakaan ole trooppisten hajujen fani, paitsi tietysti hedelmissä itsessään. 

Tästä tulee kyllä mieleen moni tuoksu, jota olen aikoinaan jossain Stockalla/Sokoksella haistellut, eli ei ainakaan näin ensivaikutelmiltaan ole kovin erikoinen tai persoonallinen tuoksu. 

Olin ajatellut, että tästä saan viikonlopun menoihin uuden tuoksun, mutta eipä sittenkään. Ehkä kokeilen tätä vielä kerran tai pari tai vaikka annan odottaa kaapissa pari kuukautta ja jos ei kelpaa sittenkään, niin myyntiin vaan. Jostain syystä kuitenkin Narcisot kiinnostaa kovasti, ehkä löydän sieltä vielä omani! 

https://www.fragrantica.com/perfume/Narciso-Rodriguez/Narciso-Eau-de-Par...

-ntig, eli haluaneroonmarkettituoksuista89. 

Näytteitä mäkin tilailen, vaikka asun kaupungissa joka kuuluu 5top suurimpaan. Eu-alueella on ihan kivasti kauppoja.

Hajuvesiä on vain kerta kaikkiaan niin paljon, että vaikka poikkeaa Emotioniin, missä on kohtuuisot kaapit, niin usein just sitä mikä kiinnostaa ei ole.

Mutta esim. Aromat (Viro) myy näytteitä designereistakin, samoin Notino.

Vai onko markettituoksut joku mulle tuntematon alalaji?

Nyt mulla on mielessä yksi hajuvesi, joka pitäisi ostaa sokkona. Se ei ole mun tuntemaa tyyppiä, joten voi olla että inhoaisin sitä. Se maksaa yli 60e alessa.
Lisäksi ostin kyseisen talon yhden näytteen. Nuotit oli hyvät, tuoksu ei kummoinen.
Joten en tilaa sokkona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mullakin on todella paljon testereitä, joista olisi hyvä päästä eroon. Täytyy yrittää treidata niitä Fragranticassa. N50

Ai jaa! Mites se onnistuu?
Mä en edes tiedä miten siellä löytää ihmisiä.
Mä käytän fragranticaa vain itseäni varten. Taisin mä kerran löytää sieltä jonkun keskustelupalstan, mut se oli tosi kömpelön näköinen.

Mä voisin vaihtaa näytteitä tyyliin "mulla on 8 puoliksi tai vähemmän käytettyä 1-2 millin näytettä, suurin osa nichetä.
Luettelisin nimet ja näyttäisin kuvan.
"Vaihtuuko samaan määrään? Designeritkin kelpaa, mutta niitä saisi olla sitten vähän enemmän."

Enkä rupeaisi lähettelemään yhtä tai kahta näytettä sinne sun tänne, vaan mielellään koko roska. Ja vain Suomeen. Kirjemerkki saa luvan riittää.

Vierailija

En tunne lainkaan Narciso Rodreqiezia...
Sori meni varmaan väärin.

Onko se teistä hyvä?
Mistä tuoksuista aloittaisin?

Vierailija

Bvlgarin teetuoksut, erityisesti au the noir ja au the blanc - kokemuksia, kellään? Harkitsen sokko-ostosta, koska black friday -tarjouksista ison pullon saa etuisasti, ja testerit (5 ml) puolestaan ovat suhteessa noihin aika hintavia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bvlgarin teetuoksut, erityisesti au the noir ja au the blanc - kokemuksia, kellään? Harkitsen sokko-ostosta, koska black friday -tarjouksista ison pullon saa etuisasti, ja testerit (5 ml) puolestaan ovat suhteessa noihin aika hintavia.

Ei noista. Ainut kokemukseni Bvlgarista on Omnia-sarja. Olen kytännyt yhtä, ostaisin sen pienen 25 ml:n pullon, mutta ne on musta liian kalliita tuoksun simppeliyteen ja lyhyeen kestoon nähden.
Isot pullot taas on hirveän rumia, eikä ne taida pysyä pystyssä kuten ei se pikkupullokaan. Olen kuullut että iso pullo on hankala käyttääkin.

Anteeksi, tämä oli sun kyssärin vierestä.
Mut kertokaa muut mitä tiedätte Bvlgarista. Jotkut sanovat ihan hyväksi merkiksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.