Missä harhamaailmassa jotkut miehet elää kun vasta nelikymppisenä havahtuvat että perhe ois kiva
Aika harvalle tulee toteutumaan, jos ei ole vielä edes vakiintunutta parisuhdetta.
Kommentit (82)
Mun mies oli yli neljäkymmentä, kun esikoisemme syntyi. Itse olen jokusen vuoden nuorempi.
Hänestä on tullut aivan ihana isä. On kypsä ja ymmärtää jo elämää. Oli valmis sitoutumaan perheeseen.
Ikinä ikä ei ole tuonut mitään ongelmia. Ihan vanhanaikaisesti alulle saatetut kolme lasta meillä on nyt.
Lukematta koko ketjua, niin muutama huomio.
1. Perhe tulee ihmiselle ajankohtaiseksi kun siltä tuntuu. Harvalla on läpi koko elämän yltävää strategiaa mail stoneneineen. Moni nelikymmpinen mies on voinut hakea perhettä muutenkin jo pidempään siinä onnistumatta - takana voi olla eroja ja muita pettymyksiä - ihan niin kuin naisilla. Sillä erolla vain, että nelikymppinen nainen alkaa jo hiljalleen luopua toivesta, miehellä on vielä viimeiset saumat yrittää.
2. Tuo parikymppisistä naisita jauhminen on parin palstalasskukan ja sen seurauksena av mammojen yhteinen päähänpinttymä. Kyllä ne yli 30-vuotiaat naisetkin lapsia saa. Joo - 40-vuotias mies tarvitsee itseään nuoremman naisen, mutta jos olette huomanneet, niin aika usein se nainen parisuhteessa on nuorempi. 5 vuottakin riittää ihan hyvin. Ei se sitä poista, että riski lapsettomuudesta on suurempi kuin nuorempana aloittaneilla, mutta saahan sitä yrittää.
3. Ne, jotka tulee selittämään, että mulla on jo lapset. Hyvä teille. Ihmiset haluaa parisuhteelta eri asioita ja match syntyy, kun sopiva pari kohtaa. On aika outoa, jos kuvittelette olevanne ainoat naiset markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on mukava jahdata sitä irtopimpsaa niin pitkään kuin mahdollista, sitten 40-vuotiaana kun on saanut kairata tarpeeksi voi asettua aloilleen näpsäkän 25-vuotiaan kanssa ja perustaa perheen.
Tuo on ihan hyvä tavoite, kunhan vain muistaa olla katkeroitumatta jos sitä nuorta naista ei enää löydykään parisuhteeseen. Ihan liikaa näkee miehiä, jotka pitää itsestään selvyytenä että tämä kuvio toteutuu, ja sitten kun näin ei tapahdu, aletaan haukkumaan naisia. Kannattaa siis muistaa se, että nuoren ja kauniin naisen haluavat kaikenikäiset miehet, joten väistämättä vain vähemmistölle sellainen on oikeasti luvassa.
Näitä naisia on myös pilvinpimein, he eivät löydä edes omanikäistään, koska ovat omasta mielestään liian hyviä.
Jos joku on omasta mielestään liian hyvä, niin todellakaan ei ota mitään vanhaa äijää. Miltä se instassakin näyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli yli neljäkymmentä, kun esikoisemme syntyi. Itse olen jokusen vuoden nuorempi.
Hänestä on tullut aivan ihana isä. On kypsä ja ymmärtää jo elämää. Oli valmis sitoutumaan perheeseen.
Ikinä ikä ei ole tuonut mitään ongelmia. Ihan vanhanaikaisesti alulle saatetut kolme lasta meillä on nyt.
Ei ennenkuin teini-iässä nuorten ne sosiaaliset taidot taantuu ja mielenterveysongelmat alkaa. Kannattaa ryhtyä panomastamaan näihin kunnolla vielä kun voi. Iäkäs isä on riski ja kun äitikin on vanha riskit ovat vielä suuremmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaillessani tuli vastaan monta 45v miestä, jotka nyt haluis alkaa perustaa perhettä. Omat tavat jo niin pinttyneet, miten siihen enää perhe sopii.
Ne tuonikäiset, jotka perheen on saaneet, vaimo on ulkomaalainenTämä!
Minullekin on tulossa 17-v nuorempi vaimo ja hän haluaa lapsi. Itse olen 44-v mies. Niin siis Aasialainen vaimo on tulossa, mutta olen tavannut hänet ihan Suomessa. Hän haluaa lapsia kanssani ja mitäpä en tekisi oman ihanan taskuvenukseni eteen. Tehdään 1-2 lasta.
Ja voitteko oikeasti uskoa, hän on vielä neitsyt! Minä 44-v mies, en olisi uskonut, että vien vielä tässä iässä joltain neitsyyden. Viimeksi, kun neitsyyden olen vienyt, niin olin itse 14-v. Tämä minun tuleva nuorikko on nimittäin syvästi uskonnollinen ja hän harrastaa seksiä vain avioliitossa ja hän ei ole koskaan vielä ollut naimisissa, olen hänen ensimmäinen. Voi tätä vanhan hopeaketun onnea ja tämä ei ole provo oikeasti. Ei kukaan keksisi näin hullua provoa, vaan tämä on täyttä totta. Onnitelkaa minua, ainakin miehet voivat olla onnellisia puolestani ja toivon teille muutkin hopeaketut, että löydätte saman onnen. Kannattaa katsella Aasialaisia naisia. Ja naiset, yrittääkä nyt olla olematta kovin mustasukkaisia meidän onnesta.
Juu en uskokaan. Tuollahan on tapana kaikki ho@rit ommella kiinni uudelleen. Menee täydestä näihin huijattaviin pappoihin. Onnea vaan tulevaisuuteen.
Huomasin kanssa 35 v sinkkuna, että 38 v miehet halusivat lapsia sitten joskus myöhemmin. En tiedä miten heidän toiveet ovat toteutuneet, en jäänyt odottamaan "sitten myöhemmin" - aikaa.
Ihan turhaan tämä lisääntymisasia pistetään naisten kontolle ja kehotetaan synnytystalkoisiin. Miehet se ongelma on. Eletään siinä harhassa että se lapsen saanti onnistuu loputtomiin. Monenkohan vanhan isän lapsen perimä on haettu naapurista?
Sanoisin että jos mies ei ole vakiintunut kolmessakymmenissään ei tämän kanssa kannata tehdä lasta enää myöhemminkään. Jotain vikaa täytyy miehessä olla jos ei ole parisuhteeseen halunnu tätä ennen tai jos ei ole onnistunut sellaista saamaan.
Tokihan nuorempi nainen saattaa kokea etuna lasten hankinnan kannalta vähän vanhemman miehen, mutta tämäkin etu on miehen puolella vain ehkä johonkin kolmeenviiteen saakka ja jos nainen itse havahtuu lastenhankintaan myöhemmällä iällään, niin silloin kannattaisi tehdä lapsi itseään nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö sai lapsen 70-vuotiaana. Eli ei rajoitteita.
Aina tää Niinistö-kortti vedetään esiin miesten toimesta :D
Siis kuinka moni muu teistä on presidentti. Ja ootteko koskaan kuulleet hedelmöityshoidoista?
Ääliöt :D
Minusta on täysin ok, että joku haluaa lapsen vasta nelikymppisenä. Ainoa, mitä edellytän, on ettei hän syyllistä vastakkaista sukupuolta siitä, jos ei kelpaakaan. Ulkomailtakin saa puolison hakea, ei ole mitenkään minulta tai muilta suomalaisilta naisilta pois, mutta siinäkin odotan, että ei sitten myöskään käytetä energiaa meidän suomalaisten naisten haukkumiseen.
Tunnen muutaman tällaisen miehen ja neuvoisin pysymään kaukana. Heissä on jotain todella outoa ja lapsellista, eivät ole kasvaneet aikuiseksi. Kaiken huipuksi kun tulivat sitten isäksi, hylkäsivät lapsesa. Ei heistä ole isiksi sitten 4-kymppisinäkään.
Entäs nelikymmpinen nainen, jolla ei ole jo lapsia. Eikä tällä haavaa seurustele. Täysin viaton, ja vain onnettomien sattumusten uhri?
Tosin kyllähän minua varoitettiin, mutten mä vielä ole yhtään vikaa löytänyt.
40 vuotiaalla asiansa hyvin hoitaneella miehellä ei ole mitään ongelmia saada kumppania, joka haluaa lapsia. Jos on ulkonäköä, työpaikka, hyvässä kunnossa ja iän tuomaa itsevarmuutta, niin 28-35 vuotiaat naiset suunnilleen kaatuvat tämän näiden edessä.
40 vuotiaalla lihavalla alkoholistilla ei taas ole kovin kummoisia mahdollisuuksia. Kuten ei 28 vuotiaalla lihavalla alkoholistilla. Miehellä elintavat, vaikuttavat viehättävyyteen ikää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaillessani tuli vastaan monta 45v miestä, jotka nyt haluis alkaa perustaa perhettä. Omat tavat jo niin pinttyneet, miten siihen enää perhe sopii.
Ne tuonikäiset, jotka perheen on saaneet, vaimo on ulkomaalainenTämä!
Minullekin on tulossa 17-v nuorempi vaimo ja hän haluaa lapsi. Itse olen 44-v mies. Niin siis Aasialainen vaimo on tulossa, mutta olen tavannut hänet ihan Suomessa. Hän haluaa lapsia kanssani ja mitäpä en tekisi oman ihanan taskuvenukseni eteen. Tehdään 1-2 lasta.
Ja voitteko oikeasti uskoa, hän on vielä neitsyt! Minä 44-v mies, en olisi uskonut, että vien vielä tässä iässä joltain neitsyyden. Viimeksi, kun neitsyyden olen vienyt, niin olin itse 14-v. Tämä minun tuleva nuorikko on nimittäin syvästi uskonnollinen ja hän harrastaa seksiä vain avioliitossa ja hän ei ole koskaan vielä ollut naimisissa, olen hänen ensimmäinen. Voi tätä vanhan hopeaketun onnea ja tämä ei ole provo oikeasti. Ei kukaan keksisi näin hullua provoa, vaan tämä on täyttä totta. Onnitelkaa minua, ainakin miehet voivat olla onnellisia puolestani ja toivon teille muutkin hopeaketut, että löydätte saman onnen. Kannattaa katsella Aasialaisia naisia. Ja naiset, yrittääkä nyt olla olematta kovin mustasukkaisia meidän onnesta.
Juu en uskokaan. Tuollahan on tapana kaikki ho@rit ommella kiinni uudelleen. Menee täydestä näihin huijattaviin pappoihin. Onnea vaan tulevaisuuteen.
Arvasin, että olet vain kateellinen. Tunnen hänen sukuaan, ketkä asuvat täällä Suomessa, kyseessä on todellakin todella kiltti tyttö ja uskovainen. Ole sinä katkera, mutta minä olen todella onnellinen, kun minulle vielä tässä iässä neitsyt suodaan, siitä on kyllä syytäkin olla kateellinen. Taannun itsekin ihan lapseksi nyt.
Vierailija kirjoitti:
40 vuotiaalla asiansa hyvin hoitaneella miehellä ei ole mitään ongelmia saada kumppania, joka haluaa lapsia. Jos on ulkonäköä, työpaikka, hyvässä kunnossa ja iän tuomaa itsevarmuutta, niin 28-35 vuotiaat naiset suunnilleen kaatuvat tämän näiden edessä.
40 vuotiaalla lihavalla alkoholistilla ei taas ole kovin kummoisia mahdollisuuksia. Kuten ei 28 vuotiaalla lihavalla alkoholistilla. Miehellä elintavat, vaikuttavat viehättävyyteen ikää enemmän.
Älä viitsi höpöttää. 95% 28-vuotiasta ei halua perustaa perhettää 40+ miehen kanssa.
Mä ajattelin niin, että miesten olisi parempi hankkiutua isäksi vasta vähän vanhemmiten, 30- 40 -vuotiaina. Silloin ehkä jo osaa nauttia myös perhe-elämästä ja ehkä on jotain vastuuntynkääkin olemassa. Eli tällaiset miehet ovat edes jotenkin harkitsevia, jotka perustavat sen perheen vasta vähän vanhempina.
Mutta noin yleisesti: mies on lähtökohtaisesti niin itsekeskeinen ja heikko, että kannattaisi hyvin tarkkaan miettiä, haluaako ollenkaan isäksi.
Itse olen haaveillut omasta perheestä parikymppisestä asti, mutta eipä nuoria naisia tunnu kiinnostavan kuin baareissa juokseminen ja irtosuhteet, eikä tunteellinen insinöörimies kelpaa kumppaniksi kuin vasta joskus lähempänä neljääkymmentä. Minkäs teet :(
Nelikymppinen mies vastaa henkiseltä kehitykseltään teinityttöä eli muutaman vuoden päästä vois jo olla valmis isäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies vastaa henkiseltä kehitykseltään teinityttöä eli muutaman vuoden päästä vois jo olla valmis isäksi :)
Eli juuri sillä tasolla, johon naiset jämähtävät loppuelämäkseen.
Jos et ole parisuhde ja lisääntymismielessä kiinnostanut aikaisemminkaan niin kyllä vanha raakki ei kelpaa kellekkään. Mikäli ei löydy massiivisesti rahaa, jolloin voit ostaa kumppanin tai sitten täytyy olla julkkis, jolloin houkuta julkisuutta haluavia naisia. Välttämättä kummassakaan tapauksessa et niitä lapsia saa. Harva haluaa prsettään repiä kuitenkaan julkisuuden tai rahan takia. Tämähän laskee sitä omaa pääomaa markkinoilla.