Missä harhamaailmassa jotkut miehet elää kun vasta nelikymppisenä havahtuvat että perhe ois kiva
Aika harvalle tulee toteutumaan, jos ei ole vielä edes vakiintunutta parisuhdetta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku julkkis saa kauniin nuoren vaimon 48v se on vähän eri asia kun tavis Taavi 45v... mut periaatteesa jokaisen oma asia koska lapset hankkii jos hankkii. Tosin kun sen päätöksen on tehnyt niin vanhemmalla iällä pitää hyväksyä se mahis, ettei lapsia tule.
Itse tykkään, että olen n. 50v sitten kun lapset on aikuisia. Jaksan vielä tukea elämässä eteenpäin. Jos oon hengissä vielä.
Miks se on eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua lapsia ennen sitä ikää, niin se on jokaisen oma asia. Se on sitten jo harhaa, jos nelikymppinen mies luulee saavansa 20-vuotiaan naisen.
Miten niin harhaa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkareiden-kulisseissa-kipinoi-ke…
Sami Uotila on 48v ja sai 25v nätin naisen.
Miten ne jo tavan talkaaja käy Sami Uotilasta tai Dannystä? Eihän näiden " suhteet " kestä ja tosiaankaan lapsia ei nämä julkisuus diggerit tee.
Danny nyt on muumioitunut setämies, Uotila on kyllä suht nuorennäköinen ikäisekseen. Ei mitenkään erityisen epäsuhtainen pari fyysisesti.
Uotila on ihan ikäisensä näköinen. Se, että on pysynyt normaalipainossa on plussaa.
Minäkö n ihmettelin rapistunutta ulkonäköä. Julkkishan tämä silti on, joten kiinnostaa tietynlaisia naisia. Mitä käki olisi tavis ei naiset kahta kertaa edes vilkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska on mukava jahdata sitä irtopimpsaa niin pitkään kuin mahdollista, sitten 40-vuotiaana kun on saanut kairata tarpeeksi voi asettua aloilleen näpsäkän 25-vuotiaan kanssa ja perustaa perheen.
Tuo on ihan hyvä tavoite, kunhan vain muistaa olla katkeroitumatta jos sitä nuorta naista ei enää löydykään parisuhteeseen. Ihan liikaa näkee miehiä, jotka pitää itsestään selvyytenä että tämä kuvio toteutuu, ja sitten kun näin ei tapahdu, aletaan haukkumaan naisia. Kannattaa siis muistaa se, että nuoren ja kauniin naisen haluavat kaikenikäiset miehet, joten väistämättä vain vähemmistölle sellainen on oikeasti luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua lapsia ennen sitä ikää, niin se on jokaisen oma asia. Se on sitten jo harhaa, jos nelikymppinen mies luulee saavansa 20-vuotiaan naisen.
Miten niin harhaa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkareiden-kulisseissa-kipinoi-ke…
Sami Uotila on 48v ja sai 25v nätin naisen.
Miten ne jo tavan talkaaja käy Sami Uotilasta tai Dannystä? Eihän näiden " suhteet " kestä ja tosiaankaan lapsia ei nämä julkisuus diggerit tee.
Danny nyt on muumioitunut setämies, Uotila on kyllä suht nuorennäköinen ikäisekseen. Ei mitenkään erityisen epäsuhtainen pari fyysisesti.
Uotila on ihan ikäisensä näköinen. Se, että on pysynyt normaalipainossa on plussaa.
Minäkin ihmettelin rapistunutta ulkonäköä. Julkkishan tämä silti on, joten kiinnostaa tietynlaisia naisia. Mikälii olisi tavis ei naiset kahta kertaa edes vilkaisi.
korjatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on mukava jahdata sitä irtopimpsaa niin pitkään kuin mahdollista, sitten 40-vuotiaana kun on saanut kairata tarpeeksi voi asettua aloilleen näpsäkän 25-vuotiaan kanssa ja perustaa perheen.
Tuo on ihan hyvä tavoite, kunhan vain muistaa olla katkeroitumatta jos sitä nuorta naista ei enää löydykään parisuhteeseen. Ihan liikaa näkee miehiä, jotka pitää itsestään selvyytenä että tämä kuvio toteutuu, ja sitten kun näin ei tapahdu, aletaan haukkumaan naisia. Kannattaa siis muistaa se, että nuoren ja kauniin naisen haluavat kaikenikäiset miehet, joten väistämättä vain vähemmistölle sellainen on oikeasti luvassa.
Vähän ohis, mutta tällaista vanhaa vaimoa on kairattu tähän mennessä joku 5000 kertaa, and counting... Mä en pärjäisi noin vähällä seksillä mitä irtosuhteista saa, mutta olenkin ratkaisukeskeinen tyyppi, nautin enemmän panemisesta kuin jahtaamisesta. Seksin saamisen kannalta tuo malli ei vaan ole erityisen tehokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisia on myös pilvinpimein, he eivät löydä edes omanikäistään, koska ovat omasta mielestään liian hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaillessani tuli vastaan monta 45v miestä, jotka nyt haluis alkaa perustaa perhettä. Omat tavat jo niin pinttyneet, miten siihen enää perhe sopii.
Ne tuonikäiset, jotka perheen on saaneet, vaimo on ulkomaalainenTämä!
Minullekin on tulossa 17-v nuorempi vaimo ja hän haluaa lapsi. Itse olen 44-v mies. Niin siis Aasialainen vaimo on tulossa, mutta olen tavannut hänet ihan Suomessa. Hän haluaa lapsia kanssani ja mitäpä en tekisi oman ihanan taskuvenukseni eteen. Tehdään 1-2 lasta.
Oliko kalliskin postimaksu?
Toivottavasti tärppää pian, usein niitä lapsia ei vaan tehdä tuosta vain vaikka nainen ois alle.
Olet lähempänä 50 kun syntyvät. Valmistaudu hyvin kestämään teniangstit kun olet 65.
Ei sillä, naapurinsetä sai ensimmäisen ja ainoan kun täytti 50. Lapsen ongelmat taitaa kyl johtua siitä että on ainut lapsi ja ylisuojeltu.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö sai lapsen 70-vuotiaana. Eli ei rajoitteita.
Aivan turha viittaus tällaisissa keskusteluissa. Yrittivät lasta pitkään ja fakta nyt vaan on että hedelmöityshoidoissa ei seitsenkymppisen siittiöitä käytetä.
Sale perusti perheen jo nuorena ja toisen vanhana. Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaillessani tuli vastaan monta 45v miestä, jotka nyt haluis alkaa perustaa perhettä. Omat tavat jo niin pinttyneet, miten siihen enää perhe sopii.
Minullekin on tulossa 17-v nuorempi vaimo ja hän haluaa lapsi. Itse olen 44-v mies. Niin siis Aasialainen vaimo on tulossa, mutta olen tavannut hänet ihan Suomessa. Hän haluaa lapsia kanssani ja mitäpä en tekisi oman ihanan taskuvenukseni eteen. Tehdään 1-2 lasta.
Ja voitteko oikeasti uskoa, hän on vielä neitsyt! Minä 44-v mies, en olisi uskonut, että vien vielä tässä iässä joltain neitsyyden. Viimeksi, kun neitsyyden olen vienyt, niin olin itse 14-v. Tämä minun tuleva nuorikko on nimittäin syvästi uskonnollinen ja hän harrastaa seksiä vain avioliitossa ja hän ei ole koskaan vielä ollut naimisissa, olen hänen ensimmäinen. Voi tätä vanhan hopeaketun onnea ja tämä ei ole provo oikeasti. Ei kukaan keksisi näin hullua provoa, vaan tämä on täyttä totta. Onnitelkaa minua, ainakin miehet voivat olla onnellisia puolestani ja toivon teille muutkin hopeaketut, että löydätte saman onnen. Kannattaa katsella Aasialaisia naisia. Ja naiset, yrittääkä nyt olla olematta kovin mustasukkaisia meidän onnesta.
Tuo, että olet vasta aloittamassa vaipparallin, tappaa kyllä mustasukkaisuuden hivenetkin naisista. Onnea teille. Muista olla tasa-arvoinen kumppani ja hyvä isä. Edess' 20 vuodeksi hommia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole 40v mennessä saanut vielä yhtäkään pitkää parisuhdetta, niin asia vaikeutuu entisestään.
Tietty jos on joku bilettävä rikas alfa, joka päättää vihdoin asettua aloilleen, niin tilanne voi olla toinen.
Enpä usko, että monikaan järkevästi lisääntymisikäinen näistä jämäkappaleista innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö sai lapsen 70-vuotiaana. Eli ei rajoitteita.
Kyllä on Sale kuuluu siihen promillen osaan joka saa lapsen yli 50 vuotiaana. Suomessa syntyy noin 50 lasta yli 50v isille. Tämä altistaa lapset sosiaalisten taitojen puutteelle, asoergerilke adhdlle sekä skitsofrenialle ym mielenterveysongelmille.
Tuohan on pelkkä korrelaatio. Ongelmathan voivat johtua iskän huonoista ominaisuuksistakin (kuten geeneistä, mutta periytyy käyttäytyminenkin ja maailmankuva). Keskimääräinen 50v iskä kuitenkin oletettavastikin eroaa ominaisuuksiltaan keskimääräisesti 30v iskästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku julkkis saa kauniin nuoren vaimon 48v se on vähän eri asia kun tavis Taavi 45v... mut periaatteesa jokaisen oma asia koska lapset hankkii jos hankkii. Tosin kun sen päätöksen on tehnyt niin vanhemmalla iällä pitää hyväksyä se mahis, ettei lapsia tule.
Itse tykkään, että olen n. 50v sitten kun lapset on aikuisia. Jaksan vielä tukea elämässä eteenpäin. Jos oon hengissä vielä.
Miks se on eri asia?
Eikö julkkisten ole helpompi saada haluamiaan ihmisiä ympärilleen ja usein myös paksumpi lompakko?
Toki jos olet varakas tavis ja komea niin sitten ei pitäisi olla vaikeuksia nuoren, kauniin ja fiksun kumppanin löytämisessä. :)
Itse laskin rimaa jo nuorena kun en ole fiksu, kaunis enkä rikas. On komeita vanhempia miehiä silti kiva katsella.
N30
Pistänyt tässä merkille, että mulla on monta miespuolista lapsuuden kaveria, jotka ovat tosiaan nelikymppisenä vasta perustaneet perheen. Kolme on tokalla kierroksella ja 7 ekalla.
Mikä vimma tässä iässä on alkaa lapsiperhearkea viettämään? Onneksi on omat muksut teini-iässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voitteko oikeasti uskoa, hän on vielä neitsyt! Minä 44-v mies, en olisi uskonut, että vien vielä tässä iässä joltain neitsyyden. Viimeksi, kun neitsyyden olen vienyt, niin olin itse 14-v. Tämä minun tuleva nuorikko on nimittäin syvästi uskonnollinen ja hän harrastaa seksiä vain avioliitossa ja hän ei ole koskaan vielä ollut naimisissa, olen hänen ensimmäinen. Voi tätä vanhan hopeaketun onnea ja tämä ei ole provo oikeasti. Ei kukaan keksisi näin hullua provoa, vaan tämä on täyttä totta. Onnitelkaa minua, ainakin miehet voivat olla onnellisia puolestani ja toivon teille muutkin hopeaketut, että löydätte saman onnen. Kannattaa katsella Aasialaisia naisia. Ja naiset, yrittääkä nyt olla olematta kovin mustasukkaisia meidän onnesta.
Tuo, että olet vasta aloittamassa vaipparallin, tappaa kyllä mustasukkaisuuden hivenetkin naisista. Onnea teille. Muista olla tasa-arvoinen kumppani ja hyvä isä. Edess' 20 vuodeksi hommia.
Näin. Vahingonilo on parasta iloa. Tyyppi ei tiedä mitä on edessä. Onnea vaan. LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks se on eri asia?
Eikö julkkisten ole helpompi saada haluamiaan ihmisiä ympärilleen ja usein myös paksumpi lompakko?
Toki jos olet varakas tavis ja komea niin sitten ei pitäisi olla vaikeuksia nuoren, kauniin ja fiksun kumppanin löytämisessä. :)
Itse laskin rimaa jo nuorena kun en ole fiksu, kaunis enkä rikas. On komeita vanhempia miehiä silti kiva katsella.
N30
Eli status ja raha. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse olen saanut lapset kahdessa erässä. Alle kolmekymppisenä ja muutaman vuoden alle nelikymppisenä. Kyllä se lapsiperhehelvetti lähes nelikymppisenä oli monin verroin rankempaa. Onnea vaan kaikille nelikymmpisille vanhemmille. Sitä nimittäin tarvitsette.
Yksi tuttu mies alkoi yrittää esikoista 40-vuotiaana 38-vuotiaan naisen kanssa. Lopulta yhden saivat 3 vuoden jälkeen, erosivat ja miehelle jäi viikonloppuisyys sekä isot velat hedelmöityshoidoista.
Ei toi ole mikään uusi juttu. Oscar Wilden näytelmässä an Ideal Husband se ihanneaviomies - wildelaisittain myös hieman koominen hahmo myös - on 39v bilettäjä joka sitten aikuistuu. Yläluokassa oli noin ja yläluokkaista elämäähän kaikki nykyihmiset joiltain osin viettävät. Historiallisesti katsottuna siis.
Ja haaveeksi tämä jääkin. Keskiviikko määrin parisuhteessa ikäero on 3 vuotta. Yli 20 vuotta ikäero on 1,46% tapauksista.