Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
1981/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten joku menee vapaaehtoisesti EA-formaattiin, jos ei edes osaa/pysty nukkumaan miehen vieressä. Auttaisiko, jos pakollisena vaatimuksena olisi parisuhdekokemukset/avoliitossa asuminen jne, jotta olisi joskus joutunut asettumaan toisenkin saappaisiin ja ajattelemaan minäminä-muodon sijaan ME?

Vierailija
1982/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikein alkanut pitämään Anniinan ja Villen hörötyksestä, kun katsoo muiden parien meininkiä... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oikein alkanut pitämään Anniinan ja Villen hörötyksestä, kun katsoo muiden parien meininkiä... :D

Anniina ja Ville vaikuttavat kultaisilta ihmisiltä molemmat. Ottaisin kiitollisena elämääni tuollaisen ystäväpariskunnan koska tahansa. Toivottavasti pysyvät yhdessä ja saavat lapsia ja voivat yhdessä toteuttaa kaikki unelmansa!

Vierailija
1984/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä arvosteli Villeä tyhjän naurajaksi, ja vähän sellainen kuva hänestä aluksi tulikin. Mutta mielestäni jo edellisessä jaksossa hän puhui viisaasti ja syvällisesti parisuhteesta ja huomasi, että hän pohtii ja analysoi asioita. Varmasti hänellä on paljon ihan sanottavaakin asioista. 

Joo ei se mikään tyhjäpää ole vaikka läppä lentääkin kiitettävästi. Kivahan se on että tuo iloa elämään (toisin kuin eräs tässäkin sarjassa).

Minusta ”tyhjäpää” EI ole synonyymi ”tyhjän naurajalle”.

Ville ja Anniina on molemmat sellaisia hervottomia hihittelijöitä. Lähes kaikki tunteet ja ajatukset hihitellään ulos, (hermostuneisuuttakp, epävarmuuttako, huonoa itsetuntoa, ihan vain luonteenomaistako?)

Sopivat varmaan toisilleen, ja antavat katsojille sellaisen sopuisan ja sopeutuvat kuvan.

Itse hermostuisi aika nopeaan tuollaisesta ’kaiken nauramisesta’ - minulla on yksi tällainen ”mun kissa muuten kuoli hihihihi”-kaveri - piilottaa siis kaikki tunteensakin hihitykseen. En itse kyllä jaksaisi kämppistellä hänen kanssaan. Mutta kaiken tuon hihityksen takana on ihan fiksu ihminen kuitenkin.

Oskari on samanlainen hymistelijä ja puhuu inisten. Ei mitenkään miehekästä. Eipä Heidikään kovin aikuiselta vaikuta vaan teinitytöltä. Ehkä kuitenkin sopiva pari...

Vierailija
1985/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olenkohan ainoa jonka mielestä tuo Ollin vinkuminen on niin ärsyttävää? Onhan se hienoa, että osaa sanoittaa tunteitaan ja mielialojaan, mutta itselle tuo olisi niin turn-off. Itsellä parisuhde perustuu siihen, että on mukavaa yhdessä, fyysistä vetovoimaa, keskustelu toimii ja toki kun on pitkä parisuhde, siellä pitää olla arvomaailmat ja arjen prioriteetit kunnossa. 

Puhkianalysoinnilla ei saa kuin pilattua ne vähäisetkin mahdollisuudet. Tekemään asioita yhdessä, nauttimaan ja rentoutumaan kiitos.

(Enkä mitenkään nyt puolusta tässä Katjaa, hänellä on omat heikkoutensa)

Vierailija
1986/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson juuri äsken ja oma fiilikseni on, että Anniina ja Ville on jotenkin ihan mahtavia, mutta Anniinalla meinaa aika ajoin pää räjähtää Villen kanssa. Ärsyttää niin paljon. Tässä kuitenkin ainut pari, jolla vähänkään onnistumisen mahiksia.

Heidi ei siedä Oskaria tippaakaan. Seksiä heillä ei taatusti ole, eikä Heidi kykene nukkumaan Oskarin vieressä. Se tuskin tulee muuttumaan. Oskari näyttää vähän krapulaiselta joissakin tilanteissa. Juoko paljon? Oskarille tilanne on tosi raskas - tiedän itse sen tunteen kun sieluun ja mieleen hiipii fiilis, että tästä parisuhteesta ei tule mitään, mutta vielä ei pysty tunnustamaan asiaa ääneen. Oskari joutuu tosiaan varomaan sanojaan ja eleitään ja kaikkea, ei pysty yhtään olemaan oma itsensä. Heidi tietää syvällä sisimmässään, ettei vaan pysty. Näiden kahden valta-asetelma on pielessä, Heidi on "vahvempi" eikä jaksa mitenkään sietää sitä.

Olli ja Katja, he tuskin ovat yhdessä yhtään enempää kuin on pakko. Kun kuvausryhmä lähtee, hyppää Katja fillarin selkään ja polkee kotiin yöksi. He eivät ole luultavasti edes halanneet. Olli on kuitenkin ihana ja löytää tuota pikaa hyvän parisuhteen tän ohjelman jälkeen. Ollille ohjelmaan osallistuminen on sen takia hyvä juttu, että nyt lukuisat sinkkunaiset tietävät, että on olemassa sellainen mies kuin Olli. Katjasta en viitsi kirjoittaa mitä todellisuudessa ajattelen, koska en halua sanoa niin rumasti kenestäkään.

Vierailija
1987/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli sitten tempaisi rahkan. EIKÖ PETRISTÄ MITÄÄN OPITTU... :)

Katja heti käskyttämässä, että kyllä sun nyt pitäis syödä ennen ruokakauppaan menoa. Karmea passiivis-aggressiivinen pomottaja.

Petri oli sentään itsenäinen mies: "Miks mun on pakko syödä?!", "En syönyt kebabbia, olen paha ihminen.", "Mulla odottaa runsas iltapala kotona." ...ja sitten vasta tempaisi rahkan ja seuraavana päivänä otti mammaa. Hieno mies!

Vierailija
1988/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, olenkohan ainoa jonka mielestä tuo Ollin vinkuminen on niin ärsyttävää? Onhan se hienoa, että osaa sanoittaa tunteitaan ja mielialojaan, mutta itselle tuo olisi niin turn-off. Itsellä parisuhde perustuu siihen, että on mukavaa yhdessä, fyysistä vetovoimaa, keskustelu toimii ja toki kun on pitkä parisuhde, siellä pitää olla arvomaailmat ja arjen prioriteetit kunnossa. 

Puhkianalysoinnilla ei saa kuin pilattua ne vähäisetkin mahdollisuudet. Tekemään asioita yhdessä, nauttimaan ja rentoutumaan kiitos.

Joo et ole. En voi sietää tuota ihmistyyppiä, joka vatvoo ja vatvoo. On toki sanottava, että kameroille vatvominen on eri asia kuin arjessa vatvominen ja sitä on vaikea sanoa millaisia vaikkapa arkiset keskustelut noilla ovat, kun ei niitä varsinaisesti näytetä. Mutta uskoisin, että osa Katjan kylmyydestä kumpuaa ihan vaan siitä, että tuo ihmistyyppi on ihan nounou.

Vierailija
1989/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut sarjaa säännöllisesti, lehtiotsikoita lukenut. Olisiko Katjalle ollut liikaa Ollin aikaisempi avioliitto, ex:n kautta tutustuneiden naisten kutsuminen häihin.  Ei pääse asiasta yli, mielummin pilaa koko suhteen mahdollisuudet.

Vierailija
1990/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin jakson juuri äsken ja oma fiilikseni on, että Anniina ja Ville on jotenkin ihan mahtavia, mutta Anniinalla meinaa aika ajoin pää räjähtää Villen kanssa. Ärsyttää niin paljon. Tässä kuitenkin ainut pari, jolla vähänkään onnistumisen mahiksia.

Minäkin vähän ihmettelen tämän parin hehkutusta. Anniinalla sykkii otsasuoni, kun ei saa edes lehteä lukea rauhassa. Toinen puhua pälpättää tauotta. Anniina ei oikein siedä Villen harrastuksiakaan eikä niissä tarvittavien välineiden tuomista kotiinsa.

En saa kiinni, mille Anniina ja Ville naureskelevat koko ajan. Eivät ainakaan ole sanoneet mitään hauskaa. Aiemmilla kausilla olen nauranut Samuelin, Miinan ja Heikin heitoille.

Vierailija
1991/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vähän ihmettelen tämän parin hehkutusta. Anniinalla sykkii otsasuoni, kun ei saa edes lehteä lukea rauhassa. Toinen puhua pälpättää tauotta. Anniina ei oikein siedä Villen harrastuksiakaan eikä niissä tarvittavien välineiden tuomista kotiinsa.

En saa kiinni, mille Anniina ja Ville naureskelevat koko ajan. Eivät ainakaan ole sanoneet mitään hauskaa. Aiemmilla kausilla olen nauranut Samuelin, Miinan ja Heikin heitoille.

Minusta he näyttävät enemmän kaverillisilta kuin ihastuneilta.

Vierailija
1992/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja heti käskyttämässä, että kyllä sun nyt pitäis syödä ennen ruokakauppaan menoa. Karmea passiivis-aggressiivinen pomottaja.

Petri oli sentään itsenäinen mies: "Miks mun on pakko syödä?!", "En syönyt kebabbia, olen paha ihminen.", "Mulla odottaa runsas iltapala kotona." ...ja sitten vasta tempaisi rahkan ja seuraavana päivänä otti mammaa. Hieno mies!

Ai niin, mammaa :D

Petri kyllä oli hieno mies. Kohdatessaan jäätä hän ei ottanut itseensä eikä loukkaantunut, toisin kuin itsetunnoltaan epävarmempi Olli. Petri ei pokkuroinut muttei myöskään vastannut samalla mitalla, vaan teki rauhallisesti omat päätelmänsä ja lopetti toivottoman suhteen. 

Vierailija
1993/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on päällikkö!

Vierailija
1994/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, mammaa :D

Petri kyllä oli hieno mies. Kohdatessaan jäätä hän ei ottanut itseensä eikä loukkaantunut, toisin kuin itsetunnoltaan epävarmempi Olli. Petri ei pokkuroinut muttei myöskään vastannut samalla mitalla, vaan teki rauhallisesti omat päätelmänsä ja lopetti toivottoman suhteen. 

Hämmentävää kyllä että Ollista paljastui tämän kauden Rahka-Jääkäri, kun ei erityisen liikunnallinen ole. Toisaalta, rahkan voi näköjään suoraan yhdistää epäonnistuneisiin pareihin (Petri, Rosa, nyt Olli), joten siinä mielessä myös loogista. Asiantuntijoiden pitäisi laittaa tämä jatkossa merkille ja tentata tarkemmin kiljailijoiden ruokavaliota.

Vierailija
1995/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ollin yksinpuhelut jätettäisiin ohjelmasta pois, niin tuosta pariskunnasta ei montaa minuuttia olisi kiinnostavaa materiaalia. Varsinkaan toisen jakson jälkeen. Istutaan hiljaa lentokoneessa, istutaan hiljaa sohvalla pelaamassa, toinen kävelee häämatkalla edellä ja toinen perässä, kauppaankin varmaan mentiin hiljaisuuden vallitessa, eikä sitä siten voitu näyttää, koska olisi ollut niin tylsää katsottavaa. Onneksi siis edes Olli puhuu, koska muutenhan heidän osuutensa olisi kuin mykkäfilmi.

Olli ei minusta ole mitenkään puhelias tapaus, mutta saa sentään kerrottua ajatuksiaan ääneen. Toisin kuin Katja, joka ei vaivaudu kertomaan Ollille eikä todellakaan katsojille. Koska kuten tiedämme, kyllähän he tietävät, että ohjelmaa tehdään katsojille, ei vaan tuotannon puolelta vaan myös heidän. Ohjelma ei ole mikään ilmainen lounas, jossa osallistuja napsii vain rusinat pullasta. Muut muka antaa ja maksaa homman ja itse vaan pihtailee kaikessa.

Vierailija
1996/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Minäkin vähän ihmettelen tämän parin hehkutusta. Anniinalla sykkii otsasuoni, kun ei saa edes lehteä lukea rauhassa. Toinen puhua pälpättää tauotta. Anniina ei oikein siedä Villen harrastuksiakaan eikä niissä tarvittavien välineiden tuomista kotiinsa.

En saa kiinni, mille Anniina ja Ville naureskelevat koko ajan. Eivät ainakaan ole sanoneet mitään hauskaa. Aiemmilla kausilla olen nauranut Samuelin, Miinan ja Heikin heitoille.[/quote]

Juuri näin! Tuo naureskelu voi jossain tapauksissa olla vaivaantuneisuuden ja ujouden piilottamista. Joskus se kuitenkin kääntyy passiivis-aggressiiviseksi käyttäytymiseksi, kun kaikki tunteet "piilotellaan" hekottelun alle. Suu hymyssä sanotaan jotain naljailevaa, kun todellisuudessa tekis mieli tintata nyrkillä naamariin :) Tai ainakin sanoa jotakin hyisevää. Kamerat varmasti vaikuttavat tässä.

Ymmärrän hyvin miksi Anniina ärsyttää, kun Ville ei anna Anniinalle yhtään omaa tilaa, mutta olen silti myös sitä mieltä, että jos menee EA-ohjelmassa naimisiin, tai ylipäätään haluaa avioliittoon, täytyy olla valmis muuttamaan sisustusta myös miehen makuiseksi. Ainakin Ikeassa vaikutti, että Anniina päättää kaikesta kotona, kuten väreistä. Pidä Ville puolesi! Jotenkin uskon silti, että tällä parilla saattaa olla mahiksia onnistua. Villessä on kuitenkin sen verran karismaa ja poweria vahvalle Anniinalle. Ja Anniina on aikuinen ja kypsästi ajatteleva, toiset huomioiva ihminen. Itse toivon, että nää kaks jäis yhteen. Muut parit löytävät onnen muualta, joko uusien kumppaneiden kanssa tai sinkkuina.

Vierailija
1997/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo et ole. En voi sietää tuota ihmistyyppiä, joka vatvoo ja vatvoo. On toki sanottava, että kameroille vatvominen on eri asia kuin arjessa vatvominen ja sitä on vaikea sanoa millaisia vaikkapa arkiset keskustelut noilla ovat, kun ei niitä varsinaisesti näytetä. Mutta uskoisin, että osa Katjan kylmyydestä kumpuaa ihan vaan siitä, että tuo ihmistyyppi on ihan nounou.

Ehkä niillä ei ole mitään arkisia keskusteluja. Ehkä tuotannon on pakko panna O vatvomaan yksin kameroille jotta heistä saisi edes jotain materiaalia ohjelmaan. O on varmaan kiltti ihminen joka vatvoo kun käsketään vatvomaan.

Vierailija
1998/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Olli odottaa, että tuosta suhteesta edes tulee, jos Katja olisi ns. vähemmän kylmä? Ensimmäisenä pitäisi varmaan kissa antaa pois. Tuo suhde olisi pelkkää pomottamista Katjalta ja Olli humanistina haluaisi keskustella suhteen laadusta Katjan kanssa joka päivä. Katjaa tuskin kiinnostaa edes jalkoja levitellä Ollin kaltaiselle ihmiselle, joten jo siinä tuo menee metsään. Ei tule kestämään.

Vierailija
1999/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariannen luona vain Anniina ja Ville istuivat lähekkäin, käsi-kädessä ja vaikuttivat ihastuneilta. Muut parit pitivät selkeän turvavälin toisiinsa.

Katjan olisi hyvä miettiä, käyttäytyykö hän siten, kuin toivoisi Ollin käyttäytyvän häntä kohtaan? Ollin luona sohvalla kaukana toisistaan myös. Ulosanti insinöörillä on ala-arvoisella tasolla, olisi tosiaan kuin mykkäleffaa katsoisi, jos Olli valitsisi saman tavan ilmentää itseään. Mikä blackout on saanut Katjan haluamaan sokkona alttarille?!

Vierailija
2000/7445 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Oskarin ja Heidin välillä sattunut jotain ikävää, kun Heidin asenne oli tässä kotiutumisjaksossa niin välttelevä, ei enää vaikutakaan kiinnostuneelta vaikka häissä oli ihan onnessaan hänkin

Oskari on liikaa herrasmieskuorensa alla, hänestä ei ota oikein selvää mikä on miehiään. Yrittääkö aina olla sitä mitä toinen haluaa.

Olli on mun mielestä tosi ihana, vaatimaton, aito pohdiskelija ja kuitenkin opettajana ihmisläheinen. Silmät on kauniit! Kokeekohan Katja hänet jotenkin naismaiseksi. Itseäkin tietynlainen naismaisuus ärsyttää tosi paljon miehessä, mutta siihen liittyy turhamaisuus ja neitimäisyys ja hienostelu. Ollissa en sitä näe.