Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
1621/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jaksot näkee jälkeenpäin?

Vierailija
1622/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka keski-ikäinen mies haluaa huomenlahjaksi liput Ed Sheeranin konserttiin?! :D

Tiedän muuten aika montakin 40-55v miestä jotka ostivat itselleen ja puolisolleen ne liput... miksi ei tykkäisi?

- varmaan eniten tykkäisi jostain koka liittyy parin historiaan tai vaikkapa seksielämään - mutta sitähän moilla eta pareilla ei ole :)

HUOMENLAHJAKSI! Olisi sinunkin kannattanut taas ensin miettiä ja sitten vasta kirjoittaa

Nyt puhuttiin HUOMENLAHJASTA ja kukaan älykäs ihminen ei osta HUOMENLAHJAKSI ed sheeranin keikkalippuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta O ja Heidin jutusta täytyy kyllä laittaa palautetta tuotantoon ja esittävälle kanavalle. Todella törkeää, että tuollainen epäasiallinen kommenttia toisen "epävakaudesta" päästetään läpi. Onkohan Heidi ryhtynyt johonkin toimenpiteisiin?

Ainakin sellaisiin toimenpiteisiin ryhtynyt, että hän muutti välittömästi Oskarin luota pois ja kielsi tätä olemaan minkäänlaisessa yhteydessä häneen. Eivät ole olleet yhdessä/tekemisissä 25.6 jälkeen. Tämä nähdään televisiossa eikä ole keksitty kommentti.

Mistä tiedät tämän varmaksi? Oletko läheinen henkilö sarjassa esiintyvälle henkilölle?

Tuo väitetty päivämäärä on pari päivää juhannuksen jälkeen kun kuvaukset oli vielä kesken.

Älä tuomitse ennen kuin katsot ohjelman. Juhannus oli viimeinen yhdessä vietetty juhla ja sen jälkeen Heidi muutti pois Oskarin luota, sitä on turha kyseenalaistaa.

Itse olin aikanani yhden osallistujan lähipiirissä, työpari, eli en voinnut olla tietämättä miten kävi ja mitä tapahtui. Mulle vannotettiin todella vaitioloa, sanktion uhalla! Eli joko vedät jotain peliä, tai rikot vaitiololupauksen jos olet Heidin kaveri.

Työkaverilla oli tosi rankkaa olla hiljaa syksyyn asti, mutta kaikki oltiin hiljaa!

Et taida nyt ymmärtää. Olen sitten Heidin tai Martin kaveri, niin sillä ei ole mitään merkitystä. Keräsimme kaikilta kuvauksiin ja juhliin osallistuneilta vaitiovelvoituslomakkeen ja se velvoittaa sanktion uhalla allekirjoittaneita olemaan hiljaa siihen asti, kun ohjelmaa esitetään televisiosta. Osallistujilla on lisäksi helmikuulle 20 asti osallistumiskielto muihin ohjelmiin ja täällä puhuttu se yhden osallistujan uusi ohjelma alkaa huhtikuussa 2020. Minä itse en ole osallistunut yhteenkään tv-yhtiön filmaukseen, en häihin, enkä ole mitään sanktiolappuja täytellyt. Olen vain kaveri, joka tietää. Ja koska tieto on minun omaani, voin sen sinun kanssasi jakaa.

Lääkkeet sinulla on kuitenkin ottamatta, emmekä me täällä palstalla voi sinua vaikeuksissasi auttaa. Hae itsellesi apua terveydenhoitojärjestelmästä ja pidä taukoa palstailusta.

(t. Eri vastaaja)

Vierailija
1624/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta O ja Heidin jutusta täytyy kyllä laittaa palautetta tuotantoon ja esittävälle kanavalle. Todella törkeää, että tuollainen epäasiallinen kommenttia toisen "epävakaudesta" päästetään läpi. Onkohan Heidi ryhtynyt johonkin toimenpiteisiin?

Ainakin sellaisiin toimenpiteisiin ryhtynyt, että hän muutti välittömästi Oskarin luota pois ja kielsi tätä olemaan minkäänlaisessa yhteydessä häneen. Eivät ole olleet yhdessä/tekemisissä 25.6 jälkeen. Tämä nähdään televisiossa eikä ole keksitty kommentti.

Mistä tiedät tämän varmaksi? Oletko läheinen henkilö sarjassa esiintyvälle henkilölle?

Tuo väitetty päivämäärä on pari päivää juhannuksen jälkeen kun kuvaukset oli vielä kesken.

Älä tuomitse ennen kuin katsot ohjelman. Juhannus oli viimeinen yhdessä vietetty juhla ja sen jälkeen Heidi muutti pois Oskarin luota, sitä on turha kyseenalaistaa.

Itse olin aikanani yhden osallistujan lähipiirissä, työpari, eli en voinnut olla tietämättä miten kävi ja mitä tapahtui. Mulle vannotettiin todella vaitioloa, sanktion uhalla! Eli joko vedät jotain peliä, tai rikot vaitiololupauksen jos olet Heidin kaveri.

Työkaverilla oli tosi rankkaa olla hiljaa syksyyn asti, mutta kaikki oltiin hiljaa!

Et taida nyt ymmärtää. Olen sitten Heidin tai Martin kaveri, niin sillä ei ole mitään merkitystä. Keräsimme kaikilta kuvauksiin ja juhliin osallistuneilta vaitiovelvoituslomakkeen ja se velvoittaa sanktion uhalla allekirjoittaneita olemaan hiljaa siihen asti, kun ohjelmaa esitetään televisiosta. Osallistujilla on lisäksi helmikuulle 20 asti osallistumiskielto muihin ohjelmiin ja täällä puhuttu se yhden osallistujan uusi ohjelma alkaa huhtikuussa 2020. Minä itse en ole osallistunut yhteenkään tv-yhtiön filmaukseen, en häihin, enkä ole mitään sanktiolappuja täytellyt. Olen vain kaveri, joka tietää. Ja koska tieto on minun omaani, voin sen sinun kanssasi jakaa.

No me kyllä ihan solidaarisuutta oltiin hiljaa!

Elämme selvästi vähän eri maailmassa.

Vierailija
1625/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet sinulla on kuitenkin ottamatta, emmekä me täällä palstalla voi sinua vaikeuksissasi auttaa. Hae itsellesi apua terveydenhoitojärjestelmästä ja pidä taukoa palstailusta.

(t. Eri vastaaja)

Pysytään kuitenkin aiheessa ja jätetään nämä lapselliset mielenterveyskommentit pois täältä.

Vierailija
1626/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin katsoa tuota USA:n versiota, kun en jaksa odottaa tähän uusia jaksoja. Siellä on yksi aivan ihana pari! En tiedä meneekö myöhemmin sukset ristiin, mutta ainakin viidennen jakson alkuun asti heillä on niin söpöä ja hauskaa että sitä on ihanaa katsoa. <3 Vähän kuin nuo Ville ja Anniina mutta ehkä vielä hassumpia, ja oman värinsä tuo se että seksistäkin puhutaan avoimesti.

Onko tällä palstalla ollut tästä omaa keskustelua, tietäisikö joku? Olisi kiva lukea ihmisten mielipiteitä. 

Sarjassa on mm. mies, joka ei kykene tekemään aloitetta seksiin ja hänen parinaan nainen, joka puolestaan toivoo aloitteen tulevan mieheltä. Ulkopuolinen näkee selvästi, miksei suhde etene.

Ja tuo söpö pari on kyllä ihan unelma, ainakin nyt vielä sarjan alkuvaiheessa. Mies on hassu ja vähän hassun näköinen, nainen taas tosi kaunis ja ihan lääpällään tuohon mieheen. :)

En muista, mutta onko tuo seksitön pariskunta se pt ja ravintovalmentaja? Sitten oli se tummaihoinen pariskunta (mies ilmeisesti täys liero valehtelija), mutta ketkäs oli nämä kolmannet?

Vierailija
1627/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka keski-ikäinen mies haluaa huomenlahjaksi liput Ed Sheeranin konserttiin?! :D

Tiedän muuten aika montakin 40-55v miestä jotka ostivat itselleen ja puolisolleen ne liput... miksi ei tykkäisi?

- varmaan eniten tykkäisi jostain koka liittyy parin historiaan tai vaikkapa seksielämään - mutta sitähän moilla eta pareilla ei ole :)

HUOMENLAHJAKSI! Olisi sinunkin kannattanut taas ensin miettiä ja sitten vasta kirjoittaa

Nyt puhuttiin HUOMENLAHJASTA ja kukaan älykäs ihminen ei osta HUOMENLAHJAKSI ed sheeranin keikkalippuja.

No mitä itse ehdotat ventovieraalle miehelle huomenlahjaksi?

Kello? Kahvinkeitin ? Satunnaisen jääkiekkojoukkueen fanipaita?

Vierailija
1628/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä jaksot näkee jälkeenpäin?

Maikkarin ohjelmat näkyvät Katsomosta.

Vierailija
1629/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä esitä tyhmää. Värttinän keikkaliput tietenkin!

"työlki ellää, mut kaupal rikastuu"

Ja ennen kuin avaat tuon likaisen suusi, niin tutustu aiheeseen paremmin: herra A oli Heidille jo entuudestaan tuttu.

Okei, elä nyt hikkeenny.

Minä olen sellainen taviskatsoja, joka vain katsoo niitä jaksoja sitä mukaa kun niitä tulee, en tee mitään nettitutkimusta heidän varhemmista vaiheistaan. Eikä paljon nämä ”paljastukset” täällä jaksa kiinnostaa - en jaksa lähteä selvittämään niitten todenperäisyyttä, joten niiden mielipiteenmuokkausarvo on minulle nolla.

Vierailija
1630/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ilkeitä ihmisiä. Ivataan ja ilkeillään toisille.

Vierailija
1631/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kuin avaat tuon likaisen suusi, niin tutustu aiheeseen paremmin: herra A oli Heidille jo entuudestaan tuttu.

Okei, elä nyt hikkeenny.

Minä olen sellainen taviskatsoja, joka vain katsoo niitä jaksoja sitä mukaa kun niitä tulee, en tee mitään nettitutkimusta heidän varhemmista vaiheistaan. Eikä paljon nämä ”paljastukset” täällä jaksa kiinnostaa - en jaksa lähteä selvittämään niitten todenperäisyyttä, joten niiden mielipiteenmuokkausarvo on minulle nolla.

Kummasti jaksat sitä turpaasi availla täällä, vaikka et jaksa lukea vanhempia kommentteja. Miten voit kommentoida mitään, jos et tiedä aiheesta mitään. Kovin raskas olisi olla puolisosi ja vielä raskaampaa lapsesi. Todennäköisesti kuiskisin isäni korvaan, että ota ero tuosta kamalasta äidistä.

😂

Kummankohan meidän kanssa mahtaa olla hankalampi elää 😂

Vierailija
1632/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä Oskari on tehnyt? Hänhän on tosi mukava. Heidi vaikuttaa jaksoista nähdyn perusteella aika joustamattomalle.

Tunnetko Oskarin vai ohjelman perusteella sanot häntä mukavaksi?

Jos et tunne, niin mene naoakympin facebook sivulle ja katso sieltä Oskarin matkavideo.

Siinä huomaat, kuinka inhottava voi ihminen toiselle ihmiselle olla.

Lopussa hellyyttävä matkakumppani kertoo matkasta ja haaveilee, että tapaavat vielä ja pitävät yhteyttä. Samalla tämä ukonkuvatus jäystää nicorettepurkkaansa naama irvessä ja pyörittelee puhelintansa kyllästyneen näköisenä ja vähät välittää toisen tunteista. Samalla matkallahan Oskari petti matkakumppaniaan ja päätyi lehtien otsikoihin pettäjänä. Siinä alustavasti sinulle tarinaa tuosta tosi mukavasta Oskarista.

Hei sinä hellyyttävä matkakumppani. Voit lopettaa nämä postaukset. Taisit jäädä justiinsa kiinni.

Vierailija
1633/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, elä nyt hikkeenny.

Kummasti jaksat sitä turpaasi availla täällä, vaikka et jaksa lukea vanhempia kommentteja. Miten voit kommentoida mitään, jos et tiedä aiheesta mitään. Kovin raskas olisi olla puolisosi ja vielä raskaampaa lapsesi. Todennäköisesti kuiskisin isäni korvaan, että ota ero tuosta kamalasta äidistä.

Sanotaan nyt vaikkapa näin, että jos sinä olisit lapseni en voisi olla kovin ylpeä kasvatukseni tuloksesta ja ehkä sitten todella olisikin parempi, että sinä muuttaisit sen kuvitteellisen yh-isän kanssa jonnekin melko kauas minusta.

Vierailija
1634/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä Oskari on tehnyt? Hänhän on tosi mukava. Heidi vaikuttaa jaksoista nähdyn perusteella aika joustamattomalle.

Jos et tunne, niin mene naoakympin facebook sivulle ja katso sieltä Oskarin matkavideo.

Lopussa hellyyttävä matkakumppani kertoo matkasta ja haaveilee, että tapaavat vielä ja pitävät yhteyttä. Samalla tämä ukonkuvatus jäystää nicorettepurkkaansa naama irvessä ja pyörittelee puhelintansa kyllästyneen näköisenä ja vähät välittää toisen tunteista. Samalla matkallahan Oskari petti matkakumppaniaan ja päätyi lehtien otsikoihin pettäjänä. Siinä alustavasti sinulle tarinaa tuosta tosi mukavasta Oskarista.

Mikäli tämä pitää paikkansa, ihmettelen että on päässyt ETA alkukarsintaa pidemmälle. Luin jostain juuri ETA-asiantuntijoiden haastattelun, josta kävi ilmi että syynäävät aika tarkkaan mm. hakijoiden somen ym. taustat ylipäätään juuri siksi että miettivät tarkkaan millaisen ihmisen kanssa laittavat vieraat ihmiset naimisiin. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta pointti oli että huolellisesti tsekataan. Tuntuu siis omituiselta (ja laiskalta), että Napakympin osalta ei olisi kaivettu kaikki mahdollinen.

Ottamatta kantaa Heidiin sinänsä kun kaikki nämä vaate- ja puhetyylit ym. ovat makuasioita, tuntuu  täysin kohtuuttomalta että hän on saanut aviopuolisokseen ihmisen jolla on (mikäli tämä siis pitää paikkansa) tuollainen historia.

Tämä pitää 100% paikkaansa ja on tarkistettavissa kun kirjoittaa googleen napakymppi-Oskari ja facebookin puolelta ensin napakymppi ja sieltä rullailee 2017 jaksoihin. Tämähän oli jo aikaisemmin täällä esillä, mutta ilmeisesti Oskari ilmoitteli viestejä asiattomaksi ja niitä poistettiin. Siinä viestissä, jossa oli hauskasti "Oskari pettää katsojat ja puolison" oli tämä napakymppi historia kirjoitettu perusteellisesti. Tätä napakymppi menneisyyttä ei tutkittu asiantuntijoiden puolelta ja se tuli heille ja Heidille yllätyksenä. Vaikka todellisuudessa tuotanto taisi tietää, mutta viihdeohjelma vaatii draamaa ja se jätettiin luurangoksi kaappiin.

Ketään ei nyt niin hirveästi kiinnosta nuo napakymppikuviot, kun ollaan ihan eri ketjussa. Joku on siis siltä ajalta katkeroitunut, mutta ihan oikeasti, hae/hakekaa apua ongelmiinne muualta ja antakaa muiden keskittyä nyt tähän ohjelmaan. Itse voin sanoa, että ilmoitan kaikki nämä samat jankkausviestit asiattomiksi syystä että pilaavat ketjun.

Minua kiinnostaa, mutta se mikä ärsyttää on nämä sinun joka toiset viestit, joissa jankutat kuinka ilmiannat ja kuinka sinua ärsyttää ja annat ymmärtää kuinka sinun pitäisi saada päättää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Sen lisäksi tämä sinun ylimielinen asenne, jolla ehdottelet toisille hoidon hakemista on todella tökeröä.

Tämä on yleinen ketju, jonne jokainen oman harkintansa, ei siis sinun harkintasi mukaan kirjoittaa mitä haluaa ja modet sitten poistavat vaikka koko ketjun niin halutessaan, jos viestit eivät ole asiallisia. Tarpeeksi kun ilmoittelet viestejä, niin koko ketjua tulee katoamaan.

Joten jos olet herkkä, etkä halua lukea kuin juuri sinun kiinnostuksen kohteisiin räätälöityjä viestejä niin sinä olet kokonaan väärällä sivustolla. Tämä on vauvapalsta ja tunnetusti aiheen sisällä keskustelu rönsyilee. Jos sen hyväksyminen on vaikeaa, ehkä kannattaa etsiä joku muu sivusto?

Joten tämä official ketju on kaikille heille, joita kaikki näihin henkilöihin liittyvät juorut kiinnostavat ja jotka haluavat analysoida näitä henkilöitä ja heidän tekemisiään ja sanomisiaan sekä ohjelmassa, että vanhoissa jutuissa.

Jos haluat juuri sinun näköisen keskustelun laitat peilin eteesi ja puhut itsesi kanssa.

Vierailija
1635/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeydet ja kinastelut voi lopettaa. On kivempaa lukea juoruja ja historiatietojakin kuin Heidin ja Oskarin välienselvittämistä täällä.

Vierailija
1636/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Oskari on tehnyt, kun Heidi itkee?

Onko joku katsonut jo seuraavia jaksoja? Tuliko selvyyttä, mitä sellaista Oskari on tehnyt, miksi Heidi itkee?

Vierailija
1637/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ea-kysymys. Miten parit hoitavat avioliiton esteiden tutkinnan? Eikö normaalisti pariskunnan molempien osapuolten pidä olla paikalla, kun esteiden tutkintaa pyydetään? Vai voiko tuotanto tehdä tämän parien puolesta?

Vierailija
1638/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tämä pitää paikkansa, ihmettelen että on päässyt ETA alkukarsintaa pidemmälle. Luin jostain juuri ETA-asiantuntijoiden haastattelun, josta kävi ilmi että syynäävät aika tarkkaan mm. hakijoiden somen ym. taustat ylipäätään juuri siksi että miettivät tarkkaan millaisen ihmisen kanssa laittavat vieraat ihmiset naimisiin. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta pointti oli että huolellisesti tsekataan. Tuntuu siis omituiselta (ja laiskalta), että Napakympin osalta ei olisi kaivettu kaikki mahdollinen.

Ottamatta kantaa Heidiin sinänsä kun kaikki nämä vaate- ja puhetyylit ym. ovat makuasioita, tuntuu  täysin kohtuuttomalta että hän on saanut aviopuolisokseen ihmisen jolla on (mikäli tämä siis pitää paikkansa) tuollainen historia.

Tämä pitää 100% paikkaansa ja on tarkistettavissa kun kirjoittaa googleen napakymppi-Oskari ja facebookin puolelta ensin napakymppi ja sieltä rullailee 2017 jaksoihin. Tämähän oli jo aikaisemmin täällä esillä, mutta ilmeisesti Oskari ilmoitteli viestejä asiattomaksi ja niitä poistettiin. Siinä viestissä, jossa oli hauskasti "Oskari pettää katsojat ja puolison" oli tämä napakymppi historia kirjoitettu perusteellisesti. Tätä napakymppi menneisyyttä ei tutkittu asiantuntijoiden puolelta ja se tuli heille ja Heidille yllätyksenä. Vaikka todellisuudessa tuotanto taisi tietää, mutta viihdeohjelma vaatii draamaa ja se jätettiin luurangoksi kaappiin.

Ketään ei nyt niin hirveästi kiinnosta nuo napakymppikuviot, kun ollaan ihan eri ketjussa. Joku on siis siltä ajalta katkeroitunut, mutta ihan oikeasti, hae/hakekaa apua ongelmiinne muualta ja antakaa muiden keskittyä nyt tähän ohjelmaan. Itse voin sanoa, että ilmoitan kaikki nämä samat jankkausviestit asiattomiksi syystä että pilaavat ketjun.

Minua kiinnostaa, mutta se mikä ärsyttää on nämä sinun joka toiset viestit, joissa jankutat kuinka ilmiannat ja kuinka sinua ärsyttää ja annat ymmärtää kuinka sinun pitäisi saada päättää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Sen lisäksi tämä sinun ylimielinen asenne, jolla ehdottelet toisille hoidon hakemista on todella tökeröä.

Tämä on yleinen ketju, jonne jokainen oman harkintansa, ei siis sinun harkintasi mukaan kirjoittaa mitä haluaa ja modet sitten poistavat vaikka koko ketjun niin halutessaan, jos viestit eivät ole asiallisia. Tarpeeksi kun ilmoittelet viestejä, niin koko ketjua tulee katoamaan.

Joten jos olet herkkä, etkä halua lukea kuin juuri sinun kiinnostuksen kohteisiin räätälöityjä viestejä niin sinä olet kokonaan väärällä sivustolla. Tämä on vauvapalsta ja tunnetusti aiheen sisällä keskustelu rönsyilee. Jos sen hyväksyminen on vaikeaa, ehkä kannattaa etsiä joku muu sivusto?

Joten tämä official ketju on kaikille heille, joita kaikki näihin henkilöihin liittyvät juorut kiinnostavat ja jotka haluavat analysoida näitä henkilöitä ja heidän tekemisiään ja sanomisiaan sekä ohjelmassa, että vanhoissa jutuissa.

Jos haluat juuri sinun näköisen keskustelun laitat peilin eteesi ja puhut itsesi kanssa.

Olen herkkä ainoastaan idiotismille. Kehottaisin sinua alkamaan myös käyttämään sitä mainitsemaasi harkintaa ja antamaan jotain uutta tälle keskustelulle. Olemme lukeneet jo useaan otteeseen samat asiat viesteissäsi, joiden todenperäisyyttä ei kukaan enää jaksa vaivautua edes miettimään. Kannattaa myös miettiä, että jos oikeasti on jonkun tutun tutun tuttu, niin asettaa kommenteillaan tämän henkilön naurunalaiseksi, ei suinkaan sitä, jota on tarkoitus solvata. Nyt kaikki epäilevät, että O:n Napakymppi-partneri on hukannut järkensä syytämällä tänne kyseenalaisia viestejä. Ei kovin reilua.

Vierailija
1639/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä.

Onkohan näiden toistuvien samansisältöisten kehotuksien takana joku, joka on itse mahdollisesti apua tarvitsemassa tai jonka lääkitystä tulisi tarkastaa. Kovasti tuntuu ainakin olevan aikaa kirjotella täällä ja tuomita ihmisiä hulluiksi.

Olet samaa mieltä itsesi kanssa? Hupaisaa. En tuomitse, kerron vain sen minkä suurin osa ketjun lukijoista on huomannut. Omat katkeruudet kannattaa hoitaa jossain muualla kuin tällä palstalla.

Vierailija
1640/7445 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matala arvosana kämpästä voi sikäli satuttaa, että jos siitä on pyritty tekemään omannäköinen ja viihtyisä, niin tulet käytännössä kommentoineeksi toisen luomusta. Kämpässä on kuitenkin monta asiaa, joihin on päässyt itse keksimään ratkaisunsa.

Ymmärrettävää. Mutta samasta syystä toinen voi kokea, että ei vain voi kehua kämppää, jossa ei tosiasiassa itse ikimaailmassa haluaisi asua. Varsinkin kun on tarkoitus parisuhdetta olla rakentamassa. Ainakin itse olisin tästä syystä rehellinen tässä asiassa, vaikka olisikin riski että toinen siitä loukkaantuu. Jos nimittäin suhde jatkuisi niin pitkälle että oltaisiin kohta etsimässä yhteistä kämppää, ja siinä vaiheessa sitten totuus paljastuisi, niin kumppanini kokisi takuulla tulleensa petetyksi jos olisin esittänyt että hänen asuntonsa on mielestäni kiva ja kehuttava.

No siinä vaiheessa tunnettaisiin jo paremmin ja suhde on sillä tasolla, että muut asiat merkitsevät paljon enemmän kuin se, että toinen on alussa ollut "liian" kohtelias. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, ettei se ole epärehellisyyttä, vaan on täysin normaalia minkä tahansa suhteen alkuvaiheessa, että ei loukata toista turhanpäiväisillä asioilla, varsinkin kun nyt on kyse ihan peruskäytöstavoista.

Ihmisillä on erilaisia tyylejä tutustua toiseen. Oma tyylini on sellainen, että kuuntelen alusta asti hyvin tarkkaavaisesti kaikkea, mitä toinen kertoo itsestään ja mieltymyksistään, ja muodostan tältä pohjalta kuvan henkilöstä. Jos hän sitten myöhemmin onkin jostain tärkeästä asiasta eri mieltä kuin alussa kertoi, hämmennyn ja koen, että tutustumisen eteen tekemäni ponnistelu on mennyt hukkaan. En vain ymmärrä sitä että itsestä luodaan kohteliaisuuden nimissä todellisuutta vastaamaton kuva, koska itse arvostan totuutta ja rehellisyyttä yli kaiken, ja lasken hyvin paljon niiden varaan.

Olen kerran päätynyt parisuhteeseen tällaisen "kohteliaan" miehen kanssa, joka paljastui suhteen edetessä niin erilaiseksi alussa luomaansa kuvaan nähden, että en halunnut olla enää yhdessäkään sen jälkeen kun totuus tuli ilmi. Meillä kun ei ollut tosiasiassa oikein mitään yhteistä! Vaikka tässä vastapuolen tunteita varjelevassa kohteliaisuudessa on se hyvä puoli että sen avulla voi välttyä konflikteilta, niin huonona puolena on kaikki se ikävä, mitä epärehellisyydestä yleensäkin on tapana seurata.

Siis eri tyyleissä on omat hyvät ja huonot puolensa. Katjalla ja Ollilla on erilaiset tyylit ja odotukset kommunikaatiosta, joten on ymmärrettävää että heillä on vaivautunut olo toistensa seurassa.

No minä ainakin erotan liiallisen myötäilyn ja epärehellisyyden siitä kohteliaisuudesta. Tärkeissä asioissa ei kannata kaunistella totuutta, tietyissä asioissa siitä ei ole haittaa eikä se vääristä kuvaa ihmisen persoonasta ja mieltymyksistä. Varmasti esim. asuntoihin liittyvistä mieltymyksistä tulee jatkossa keskusteltua sen verran, ettei ketään haittaa, vaikka toinen olisi ensikäynnillään antanut positiivisemman/kohteliaamman arvion, tai edes kiinnittänyt jotain positiivista huomiota ympäristöönsä. Itse arvostan luonnollisesti rehellisyyttä myös yli kaiken, mutta inhorealistisessa rehellisyydessä ja itseilmaisussa on ongelmansa, erityisesti näin haastavista lähtökohdista starttaavan suhteenluomisen alkuvaiheessa.

Erottaako Olli?

Kysyisitkö itse arvosanaa kämpästäsi, jos olisit Ollin asemassa vastaavassa tilanteessa?

En kysyisi, mutta mielelläni toki kuulisin jotain positiivista kuin katselisin esim. tyytymätöntä naamaa. Jos naamasta näkee mielipiteen, kuten ehkä Olli näki, niin silloin on tietenkin ihan sama mitä sieltä suusta tulee. Ehkä Olli on siis myös jonkin sortin masokisti kun kysyi arvosanaa, koska varmaan tiesi, ettei kovin positiivista arviota ole tiedossa.

Kun vaimo suree selluliittisia reisiään, niin mies vastaa, että hän on aina rakastanut vaimonsa pehmeitä muotoja. Kun mies katselee väheneviä hiuksiaan päälaella, vaimo kertoo kuinka mies on yhtä komea kun tavatessaan. Kun tytär itkee pieniä rintojaan, vanhemmat kertovat kuinka kaunis hän on ja kun poika kysyy onko hän tarpeaksi komea saadakseen tyttöystävän, niin hänen vanhempansa kertovat kuinka hyvä puoliso hänestä vielä tulee.

ihmiset kysyvät epävarmoina asioita ja rakkaille ihmisille valetaan uskoa ja toivoa, eikä kerrota inhorealistisia totuuksia ja todennäköisyyksiä. Vaikka sitten joutuisikin vähän vastaamaan kysymyksen ohi ja taivuttamaan totuutta.

Juuri näin. On hyvä miettiä, onko mieluummin "oikeassa kuin onnellinen" tai "viiltävästi umpirehellinen vai kohtelias, lämmin ja tsemppaava".

Toki tietyt asiat puhutaan täysin suoraan ja rehellisesti, mutta on sosiaalisten taitojen puutetta, ellei erota, milloin on olennaisempaa olla mukava toiselle eikä kylmä autistinen totuuden laukoja.