Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskari ikinuori! Muutenkin, "Oskari on toivonut parisuhdetta ja perhettä jo kauan". Jos naitetaan esim. Heidille 38, niin noinkohan ollaan enää perhettä perustamassa?
Heidihän on oskarin vaimo. Pettymys oli iso heti alusta alkaen.
Linkki? Tunnetko heidin+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää tuo bisnesenkeli-nimitys. Kun bisnesenkelihän tarkoittaa ihmistä, joka on todella varakas ja sijoittaa ammattimaisesti rahojaan kasvuyrityksiin ja startuppeihin (tukeakseen niitä kasvussa). Suomen bisnesenkeleillä on reilusti yli miljoonan omaisuudet, osalla kymmenien miljoonien. Onko tuo mies nyt ihan oikeasti bisnesenkeli vai onko joku toimittaja satuillut omiaan.
Juu vähän samaa mietin minäkin. Eiköhän toimittaja ole käyttänyt hieman värikynää.
Bisnesenkeli just just joo ja aitten tekee itsestä pellen tvsaä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskari ikinuori! Muutenkin, "Oskari on toivonut parisuhdetta ja perhettä jo kauan". Jos naitetaan esim. Heidille 38, niin noinkohan ollaan enää perhettä perustamassa?
Linkki? Tunnetko heidin+
Itse ainoastaan "tiedän" Heidin (olen eri) ja uskon että on edukseen tv:ssä. Suloinen ja avoin persoona, jos tässä ei ollut toivottua lopputulosta niin uskon ja toivon että hänestä joku potentiaalinen telkkarin välityksellä kiinnostuu ja ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Tunnetko heidin+
Itse ainoastaan "tiedän" Heidin (olen eri) ja uskon että on edukseen tv:ssä. Suloinen ja avoin persoona, jos tässä ei ollut toivottua lopputulosta niin uskon ja toivon että hänestä joku potentiaalinen telkkarin välityksellä kiinnostuu ja ottaa yhteyttä.
Mäkin tiedän Heidin. Avoin mutta ei ehkä tarpeeksi. Heidi... hmm... voisi .... hmm... mitensennysanois... myöntää et tykkää naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää tuo bisnesenkeli-nimitys. Kun bisnesenkelihän tarkoittaa ihmistä, joka on todella varakas ja sijoittaa ammattimaisesti rahojaan kasvuyrityksiin ja startuppeihin (tukeakseen niitä kasvussa). Suomen bisnesenkeleillä on reilusti yli miljoonan omaisuudet, osalla kymmenien miljoonien. Onko tuo mies nyt ihan oikeasti bisnesenkeli vai onko joku toimittaja satuillut omiaan.
Juu vähän samaa mietin minäkin. Eiköhän toimittaja ole käyttänyt hieman värikynää.
Bisnesenkeli just just joo ja aitten tekee itsestä pellen tvsaä
Tiedän etäältä kaksi suomalaista bisnesenkeliä (erään ystäväni tuttavia). Heillä on kummallakin noin 10 miljoonan omaisuus ja molemmat he pitävät elämässään ja bisneksissään erittäin matalaa profiilia. Eivät ole facessa eikä linkedinissä eikä missään julkisuudessa, yhtiöt joihin sijoittavat etsivät ja löytävät erilaisten hiljaisten verkostojen kautta. Ja käsittääkseni kaikki Suomen bisnesenkelit ovat tuollaisia matalaa profiilia pitäviä ihmisiä eikä heitä Suomessa todellakaan ole mitenkään satoja tai tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla huonot tiedot naisen hedelmällisyydestä. 38-v. on vielä nuori. Minun suvussani useat naiset ovat synnyttäneet välillä 45-50-v. terveitä ihania ihmistaimia, joukossa äitini.
Onpas täällä ilkeitä kommentteja. Minusta nämä kaikki osallistujat vaikuttavat oikein symppiksen oloisilta.
Eikö ikinä opita sitä ettei tuomittaisi pelkkien IL/MTV3-kuvien perusteella... kauhea joukkolynkkaus jo nyt. Mutta ainahan joku on joka vuosi lynkattava täällä..
Voihan olla että toimittajat itse ovat sekoittaneet Oskarin iän. Jos se on Mtv:n juttuun laitettu väärin ja IL ym toimittajat sitten vaan kopsivat tietonsa sieltä. Tuskinpa hän sitä tahallaan on alkanut valehtelemaan.
Mun arvaus pareista on:
Anniina ja Oskari
Katja ja Olli
Heidi ja Ville
Saa nähdä osuuko yksikään oikein, mutta taustatietojen ja ulkonäön perusteella tämä arvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla huonot tiedot naisen hedelmällisyydestä. 38-v. on vielä nuori. Minun suvussani useat naiset ovat synnyttäneet välillä 45-50-v. terveitä ihania ihmistaimia, joukossa äitini.
Kai ymmärrät, että jos sun suvussa on tehty lapsia 45-50-vuotiaana, se ei tarkoita että tuo olisi yleistä? :p Mun suvussa on eletty 93-100-vuotiaaksi, eli sehän tarkoittaa että suomalaisten elinikä on noin 95 v. Juuh. Kukaan ei voi satunnaisen EA-osallistujan hedelmällisyydestä tietää, mutta keskimäärin 35-vuotiaana hedelmällisyys on jo kriittisesti laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Katjalla keltaiset hampaat, samaten Oskarilla, jonka hampaat muutenkin ihan karmean näköiset yök... Muutenkin Oskari ja Ville näyttävät ikäistään 10 v. vanhemmilta. Samaten tuo 32 v. Anniina... Kaikki ovat hyvin tavallisen näköisiä ja oloisia, mikä on mielestäni ihan piristävää.
Aivan, suurin osa ihmisistä on tavallisia. Suurin osa meistä kommentoijistakin on aivan tavallisia.
Nuo kuvat eivät koskaan ole edukseen. Viime vuonna Miina näytti kamalalta kuvassa, mutta oli todella kaunis livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että jos sun suvussa on tehty lapsia 45-50-vuotiaana, se ei tarkoita että tuo olisi yleistä? :p Mun suvussa on eletty 93-100-vuotiaaksi, eli sehän tarkoittaa että suomalaisten elinikä on noin 95 v. Juuh. Kukaan ei voi satunnaisen EA-osallistujan hedelmällisyydestä tietää, mutta keskimäärin 35-vuotiaana hedelmällisyys on jo kriittisesti laskenut.
Ymmärrän erinomaisesti yleistämisen vaarat, mutta väitän kuitenkin, että 38v. on aika nuori, suurin osa äidiksi haluaviksi tulee raskaaksi myös tuossa iässä ja jos ei tule, ei olisi tullut aikaisemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Katjalla keltaiset hampaat, samaten Oskarilla, jonka hampaat muutenkin ihan karmean näköiset yök... Muutenkin Oskari ja Ville näyttävät ikäistään 10 v. vanhemmilta. Samaten tuo 32 v. Anniina... Kaikki ovat hyvin tavallisen näköisiä ja oloisia, mikä on mielestäni ihan piristävää.
Suomalaisilla on ihan järjestään keltaiset hampaat. Täällä kun ei myydä mitään tehokkaita valkaisutuotteita kaupoissa ja valkaisu hammaslääkärillä pitää taas maksaa omasta kukkarosta. Julkinen hoitaa vain välttämättömät ongelmat. Muutenkin tuntuu tuo hammashygienia olevan kovin vaikea asia monelle ihmiselle...
Ja sen enempää ulkonäköä ruotimatta yllätyin kyllä itsekin osallistujien iästä, moni näytti ikäistään huomattavasti vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harva 38-vuotias SINKKU-nainen kuvittelee enää perustavansa perheen. Koska tuohon ikään pitää laskea päälle se, että jos löytää kumppanin, niin ensin on hyvä olla yhdessä joitakin vuosia, ennen kuin voi edes tietää että onko siitä miehestä isäksi ja haluaako juuri hänen kanssa lapsia. Ja sitten vasta aletaan yrittämään, eikä yli nelikymppinen tule enää helposti raskaaksi.
Jos nainen haluaa lapsia, siis noin ylipäätään eikä siis ole vela, niin kyllä hän on tavalla tai toisella ne tehnyt ennen kuin on nelikymppinen. Poislukien tietysti ne naiset, jotka kärsii lapsettomuudesta eli ei ole yrittämisestä huolimatta onnistunut tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on ihan järjestään keltaiset hampaat. Täällä kun ei myydä mitään tehokkaita valkaisutuotteita kaupoissa ja valkaisu hammaslääkärillä pitää taas maksaa omasta kukkarosta. Julkinen hoitaa vain välttämättömät ongelmat. Muutenkin tuntuu tuo hammashygienia olevan kovin vaikea asia monelle ihmiselle...
Ja sen enempää ulkonäköä ruotimatta yllätyin kyllä itsekin osallistujien iästä, moni näytti ikäistään huomattavasti vanhemmalta.
Hampaat kellastuu tupakan ja kahvin (ja nuuskan) vuoksi. Voi olla erittäin hyvä hammashygienia mutta silti todella keltaiset hampaat, jos kellastuttaa ne esim. kovasti tupakoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun arvaus pareista on:
Anniina ja Oskari
Katja ja Olli
Heidi ja Ville
Saa nähdä osuuko yksikään oikein, mutta taustatietojen ja ulkonäön perusteella tämä arvelu.
Mä taas aattelin, että oli
Katja ja Olli
Anniina ja Ville
Heidi ja Oskari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän erinomaisesti yleistämisen vaarat, mutta väitän kuitenkin, että 38v. on aika nuori, suurin osa äidiksi haluaviksi tulee raskaaksi myös tuossa iässä ja jos ei tule, ei olisi tullut aikaisemminkaan.
Olet yksinkertaisesti väärässä, vaikka kuinka väität.
Ei tullut homo- tai lesboparia tälle kaudelle... vai?
Kylläpä on suorastaan harvinaisen taviksen näköistä porukkaa ja jos pelkän ulkonäön perusteella pitää sanoa, en ihmettele ettei näille puolisoa ole ilman paritusohjelmaa löytynyt.