Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
19961/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina pitää saada tällä viikolla ulos talosta jotta talon ilmapiiri paranee huomattavasti. Kevinille ei valitettavasti kukaan vielä uskalla nimeämispisteitä antaa.

Krisu uskaltais jo, senverran tostakin hörhöstä makkarissa jo avautu.

Vierailija
19962/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”

Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.

Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.

Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.

Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.

Jos sun mielestä hyvää itsehillintää on huutaa toisille kuin raivohullu ja käskeä heitä häipymään paikalta, koska he keskustelevat aiheesta, jota sua ei huvita kuunnella, säälin jokaista joka joutuu olemaan kanssasi tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19963/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisuhan on pelkkä itsekäs, kiroileva pikkupoika. 

Vierailija
19964/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka keskustelu oli ihan aiheellinen, mutta ymmärrän kyllä Krisun ärtymyksen kun siitä vaan jauhettiin. Paikalla ei edes olleet ne keitä keskustelu koski. Noiden pitäisi oikeasti laittaa nyt ruokailuun pelisäännöt. Kaikki syö samaan aikaan ja niin että kaikille riittää ruokaa. Väliajoilla ei käydä vetämässä leipää kaikille päällysteillä. Noi vaan makoilee tuolla joten kulutus ei ole suurta. Kaikilla kausilla on kilpailijat lihoneet huomattavasti. Varsinkin Tarina kannattaisi nyt ottaa mukaan keskusteluun kun on sellainen suursyömäri. Tosin tästä varmaan vetäisi itkukohtauksen kun hänen tunteita loukataan.

Tossa oli hauskaa kun Ville yritti hädissään huutaa sekaan, isommat tarvii enemmän ruokaa, kuulitteko 😃

Tarkoitti vain itseään. Jukka vaati muiden kanssa samankokoisia annoksia kaikille, sitten Ville vaikeni.

Vierailija
19965/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa eevis, kevin ja tarina lähtis seuraavaksi.

Hörhötrio. Bye bye. Ei tuu ikävä.

Vierailija
19966/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensan testeissä eka tehtävä on helppo sitten vaiikenee tehtävät, siinä on tietty aika. Tuo olisi eka tehtävä jossa piti laittaa kaikki symmetrisesti. Itse ajattelisin sen noin että  huomenna tulee uusi tehtävä ja sama aika jatkuu, eiikä aika saa loppua viikon aikana.

Tietenkään tämä ei oikeasti vaikuta, kuten katsojat jo tietää.

Ei voi sama aika jatkua koska kun noi oli häipyneet tehtävä alueelta pois kamera kuvas pitkään kelloa joka kävi edelleen vaikka tehtävä loppunut noiden osalta!!!!

Vierailija
19967/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiroilukielto kirjoitti:

Krisusta tullut esiin erittäin ikäviä puolia viime päivinä. Eikä tuota jatkuvaa v*tun hokemista kyllä jaksa kuunnella. 

Mä en voi ymmärtää miten joitain ihmisiä haittaa kiroilu niin paljon? Jos siis ei ole uskovainen ja kasvatettu (=aivopesty) siihen. Mua ei haittaa yhtään vaikka jonkun toisen puhuessa joka toinen sana olisi v i t t u sen enempää kuin haittaa jos se on "niinku" mitä esimerkiksi Eeva-Leena käyttää koko ajan.

Itse olen ateisti ja haittaa todella paljon tuo Krisun kiroilu. 

Oletko tullut ajatelleeksi että miksi? Miksi tietyt sanat haittaavat sinua paljon? Jos jostain ärsyyntyy niin kannattaa miettiä miksi se asia sinua häiritsee niin paljon, kyseessä on kuitenkin vain sanat. Ärsyttääkö sinua muutkin sanat kuin vain kirosanat?

Oma kokemukseni on se, että liika kiroilu häiritsee suurinta osaa ihmisistä. Harvassa ovat ne, joita ei haittaa vaikka v-sana olisi joka toisena sanana. Minun ei siis tarvitse miettiä asiaa, vaan voin sanoa että kulttuurisesti kiroilu koetaan agressiivisena ja häiritsevänä.

Vierailija
19968/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku jukka ja eevis kaikkien ees vaa koskettelee toisiaan..

Vierailija
19969/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivalivalivalivittuvalivalivalivittuvalivali

-Krisu

Vierailija
19970/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerillä on varmaan varaa myös sen puolesta jos on perinyt kuolleen äitinsä. 

Vierailija
19971/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo Eevis on löytänyt noin karmeita paitoja ja kun korostaa tuota huonoryhtisyyttä🙄

sitten vielä oikein vetää sen vyön alas, että persjalkaisuus oikein korostuu.

(minullakin persjalat)

Vierailija
19972/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyjjä =D BB tsekkaijee ja kattejee (Eejis)

Vierailija
19973/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Krisu ole enää pätkääkään hauska. Ekalla viikolla vaikutti uskomattoman hyvältä tyypiltä ja mietin, että voiko olla tottakaan noin hyvä tyyppi!

Nyt menny maku ihan täysin. Tommosia "Krisuja" on maailma ja varsinkin amikset pullollaan. Kunnon kiroileva, ylimielinen, ilkeä amisjätkä 😂

Vierailija
19974/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”

Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.

Ei aina tarvitse järjestää itkupotkuraivareita, vaikka joku ärsyttäisikin. Krisulta puuttuu täysin itsehillintä, joka asiassa. Kurjaa on jos ei kaikki mene Krisun mielen mukaan.

Vierailija
19975/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000

Vierailija
19976/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krisulla kaikki ihan ok?

Vierailija
19977/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.

Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.

Jos sun mielestä hyvää itsehillintää on huutaa toisille kuin raivohullu ja käskeä heitä häipymään paikalta, koska he keskustelevat aiheesta, jota sua ei huvita kuunnella, säälin jokaista joka joutuu olemaan kanssasi tekemisissä.

"Huusi todella aggressiivisesti" ja ""huutaa -- kuin raivohullu" on aika kaukana siitä mitä itse 24/7 näin. Mutta kuten todettua Tarinan mielestä Krisu ja Jukka käyttäytyvä häntä kohtaan aggressiivisesti joten joidenkin mielestä ilmeisesti hyvin pienikin poikkipuoleinen sana koetaan aggressiivisuuteena. Kevin korotti myös ääntään mutta ilmeisesti feminiininen ihminen ei voi olla raivohullu?

Vierailija
19978/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit ulkona, vain kimmo puuttuu tosta.

Siinä talon täysjärkisemmät.

Vierailija
19979/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että ruuat loppuu kun paljon kallista vegeä ja puolivalmista tai valmista.

Hyvää vege ruokaa saa kasviksista kun raastaa.

Esimerkkinä kasvis/ perunalaatikko uunissa,

kasvispihvit, sosekeitot.

Paljon jauhelihasta ruokaa.

Ostivat ulkofilettä.

Hummus ostettiin valmiina.

Noilla pitäisi olla yleiskone. Sillä tekee taikinat ja raastaa. Sanoin muussit ja vispuurot ja ym.

Itse jos olisin talossa niin leipomista joka päivä mutta en käsin siihen suostuisi.

Myös ostivat kallista jogurttia kun talossa pitäisi ostaa sitä halvinta.

Ihan siksi että ruoka loppuu muuten.

Heidän pitäisi ekana vaihtaa se ketjulleen tyypilliseen tapaan ylihinnoitteleva K-kauppa Redin Lidliin, niin saisivat heti 30% enemmän samalla rahalla...

Vierailija
19980/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettat kun äityleillä menee tunteisiin, kun joku korottaa ääntään. Menkää Tarinan kanssa amppareita pelastaa.

Ketju on lukittu.