BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
"Perkele fiilisrinki, fiilisrinki perkele!!!" Krisu
tÄÄL ON NIITÄ RIKKONAISIA LEVYHÄ, jOKA PÄIVÄ PITÄÄ VI33U JAUHAA SIITÄ SAMASTA ASIASTA
mIRA
FIILISRINKI FIILISRINKI SAATANA, KUHAN KAIKILLA ON HYVÄ FIILIS, SAA###A, V33TU...
krisu
Apua, kuolen nauruun. JUURI NÄIN.
Krisu sanoi taas nikotiinin
"Tavallaan mä ymmärrän ton, mut mun mielestä..."
=
En kyllä oikeastaan yhtään ymmärrä, mutta haluan vaikuttaa avarakatseiselta ja avoimelta.
Mua kyllä naurattaa Krisu vielä 😂
Keittojakin voisivat tehdä!!!
Vierailija kirjoitti:
Krisu on sen olonen, että oikeasti suuttuu ja käyttäytyy aggressiivisesti jos asiat ei miellytä. Varsinkin humalassa.
Onpa hirveetä. Miksei ihmine muka saa suuttua ja purkautua? Missä pumpulissa olet kasvanu.
Olekko sinä sitä FIILISRINKIFIILISRINKI-rotua, SAA#ANA!
Minä olen ihan ku Krisu kun pää meinaa räjähtää.
Se on normaalia että ihmiset kiroilee, joten ei siitä tarvitse pahoittaa mieltänsä. Krisu on hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”
Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.
Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.
Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.
Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.Jos sun mielestä hyvää itsehillintää on huutaa toisille kuin raivohullu ja käskeä heitä häipymään paikalta, koska he keskustelevat aiheesta, jota sua ei huvita kuunnella, säälin jokaista joka joutuu olemaan kanssasi tekemisissä.
"Huusi todella aggressiivisesti" ja ""huutaa -- kuin raivohullu" on aika kaukana siitä mitä itse 24/7 näin. Mutta kuten todettua Tarinan mielestä Krisu ja Jukka käyttäytyvä häntä kohtaan aggressiivisesti joten joidenkin mielestä ilmeisesti hyvin pienikin poikkipuoleinen sana koetaan aggressiivisuuteena. Kevin korotti myös ääntään mutta ilmeisesti feminiininen ihminen ei voi olla raivohullu?
Tollasia hörhöjä pitäisi oikeesti pamauttaa halolla päähän, tietäisivät mitä on oikea agressiivisuus.
Kaikesta loukkaannutaan ja kaikki on vihaa tai agressiota, miten helvetissä tommoset on hengissä.. luulis että tollanen käytös johtaisi aikamoisiin konflikteihin IRLissä.. Mutta tommosethan viihtyykin aina omissa pumpuleissaan omassa kuplassa lässyttämässä kaltaistensa kanssa, ei ihme etti nyrkki heilu. Kumbaijaa vain stana.Krisukin ragee ulkona, Mira saa nauraa. Itellä sama fiilis tarinasta, kevinistä, eeviksestä. XDD
Kiva että toivot toisille väkivaltaa. Valitettavasti sateenkaari-ihmiset saavat kokea myös "oikeaa" agressiivisuutta paljon. Homoja vedetään turpaan torilla ja uhkaillaan. Kevin on varmasti saanut monta kertaa vähintäänkin uhkailuja pukeutumisensa takia.
Agressiivisuutta on muutakin kuin turpaan lyöminen. Toisille huutaminen ja kiukkuaminen on agressiivista käytöstä, eikä sitä pitäisi sallia Krisulta, ihan sama ärsyttääkö joku asukas häntä vai ei. Aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessahan nuo pakostakin huomaavat jutun juonen, kun tehtävä toisensa jälkeen jää vaille ratkaisua.
Pitäisi olla epämääräisemmin tulkittavia tehtäviä. Esim. joku esineiden lajittelutehtävä, iso kärryllinen pikkukamaa ja ohjeena vain "lajitelkaa nämä" kertomatta millä perusteella se pitää tehdä.
Oletko käynyt ehdottamassa? Tuohan olisi hyvä tehtävä.
En ole käynyt, en ole somessa. t. edellisen kirjoittaja
KAIKKI HAISEE VITTU ERILAISELTA, JOKU HAISEE HAJUVEDELTÄ JA JOKU PASKALTA 😂
Milla suihkutti koko naaman illalla täyteen jotain hajuvettä pesun jälkeen, se Krisun nenään haissu yöllä.
Onpa ekologinen eettinen ihminen se Milla.
Krisu on paras. :DDDDD
krisu ei päästä Miraa vessaan kun on saatana jo sielläkin FIILISRINKI PERRRRRKELE.
XDDDDDDD
Yllättäen Kristianin puolustajat ovat itse vihaisia ja kiroilevat. Alun perinhän ihmiset pitivät Krisusta koska hän vaikutti hauskalta ja rennolta tyypiltä. Nyt tulee toinen puoli esiin eikä hän olekaan enää niin suosittu. Mutta totta kai jokainen vihainen katsoja nyt samaistuu häneen, ja toisten arvostelut harmittavat.
Onko porukka ihan hajonnu nikotiinikieltoon? Ketkä hajoilee pahiten? Eikös tää kielto tuu kestämään koko viikon, niin ymmärsin? Toivottavasti 😂😂 nähdään ketkä oikeasti kestää.
Krisu on sarkastinen eli hauska. Paras.
Kaipa tuolla talossa vähitellen ja jossain vaiheessa melko lailla jokaisella alkaa kasetti hajoilla. Ihmiset oireilevat eri tavoilla ja eri aikoihin.
Voisi myös olla tehtävä. että viiden parin (tai monta noista saakin muodostettua) pitää tunnin päästä esittää viisi erilaista nimettyä tanssia BB:n soittaessa musiikkia, lisäksi pitää tunnistaa mikä tanssi kuuluu mihinkin musiikkiin. Eevis pääsisi opettamaan niitä muille, ja yleisö nauramaan vapaille tulkinnoille.
Kiroilukielto nyt taloon, niin porukka alkaa tosissaan hajota.