Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
19981/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Krisu ole enää pätkääkään hauska. Ekalla viikolla vaikutti uskomattoman hyvältä tyypiltä ja mietin, että voiko olla tottakaan noin hyvä tyyppi!

Nyt menny maku ihan täysin. Tommosia "Krisuja" on maailma ja varsinkin amikset pullollaan. Kunnon kiroileva, ylimielinen, ilkeä amisjätkä 😂

Amisten lisäksi noita löytyy baareista, joissa myydään halpaa kaljaa. :D

Vierailija
19982/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessahan nuo pakostakin huomaavat jutun juonen, kun tehtävä toisensa jälkeen jää vaille ratkaisua.

Pitäisi olla epämääräisemmin tulkittavia tehtäviä. Esim. joku esineiden lajittelutehtävä, iso kärryllinen pikkukamaa ja ohjeena vain "lajitelkaa nämä" kertomatta millä perusteella se pitää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19983/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmerillä on varmaan varaa myös sen puolesta jos on perinyt kuolleen äitinsä. 

Nyt täytyy kyllä kysyä, että miten tällaiset asiat liittyy ohjelmaan?

Vierailija
19984/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri 2017 52690 pääomatulot 33014. Anu pääomatulot 2016 31337 2017 pääoma 2409 tulot 22661. Villestä ei mainintaa. Krisu 32604 ei päöomatuloja

Siis mitä väliä oikeesti ihmisten tuloilla? Ketä kiinnostaa? En ymmärrä, miksi nää tuodaan aina lehdissä esiin. Musta se on yksityisasia.

Vierailija
19985/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se perheasunto voisi olla niitä peruja.

Vierailija
19986/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Krisun eläinrääkkäys-jutut kyllä meni ihon alle. En voi sietää minkäänlaista rääkkäystä eläimiä kohtaan tai jos on sitä joskus tehnyt, niin osottaisi edes katumusta jollain tavalla eikä naureskelisi asialle. Tuo lokkien tappaminen on suoranaista julmuutta. Lokit ovat sitä paitsi todella tärkeitä luonnossa, monet muut linnut kuuntelevat niitä ja hakeutuvat lokkien (varsinkin naurulokkien) lähelle pesimään. Tämä siksi, koska lokit ajavat pois petolintuja ja varsiksia eli turvaavat myös muiden vesilintujen pesintää. Meidän vesilintukanta romahtaisi, jos lokit vähentyisivät. Naurulokkihan on tosin jo silmälläpidettävä laji. Ja tuo kissan kuonon tunkeminen virtsaan on aivan typerää nöyryyttämistä ja alistamista. Joku mesosi jossain Iltapulun keskustelussa, että tulkaa ulos kuplasta, jos nuo järkyttää. En kyllä halua kuulua sellaiseen kuplaan, missä eläinrääkkäys ei herätä mitään tunteita tai järkytystä… Tulee vähän mieleen eräs eurovaaliehdokas viime keväältä, jonka teot oli aivan hirveetä luettavaa.

Ja ennen kuin joku alkaa kettuilemaan et kuitenkin vedät sitä tehotuotettua possunpihviä, niin olen myös vegaani ja täysin tietoineen monien tuotantoeläinten tilanteesta. Sen takia en syökään lihaa tai käytä eläinperäisiä aineita. Edes Jukan pahoinpitely nakkikiskalla ei herätä mussa sellasia tunteita kuin eläinrääkkäys.

Vierailija
19987/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin taisivat olla kokoomuslaisia..?

Vierailija
19988/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira sentään ymmärtää, millon Krisun valivai on huumoria. Tuolla räkänä nauraa. Täällä kaikki ottavat kaiken tosissaa.

Vierailija
19989/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”

Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.

Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.

Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.

Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.

Jos sun mielestä hyvää itsehillintää on huutaa toisille kuin raivohullu ja käskeä heitä häipymään paikalta, koska he keskustelevat aiheesta, jota sua ei huvita kuunnella, säälin jokaista joka joutuu olemaan kanssasi tekemisissä.

"Huusi todella aggressiivisesti" ja ""huutaa -- kuin raivohullu" on aika kaukana siitä mitä itse 24/7 näin. Mutta kuten todettua Tarinan mielestä Krisu ja Jukka käyttäytyvä häntä kohtaan aggressiivisesti joten joidenkin mielestä ilmeisesti hyvin pienikin poikkipuoleinen sana koetaan aggressiivisuuteena. Kevin korotti myös ääntään mutta ilmeisesti feminiininen ihminen ei voi olla raivohullu?

Tollasia hörhöjä pitäisi oikeesti pamauttaa halolla päähän, tietäisivät mitä on oikea agressiivisuus.

Kaikesta loukkaannutaan ja kaikki on vihaa tai agressiota, miten helvetissä tommoset on hengissä.. luulis että tollanen käytös johtaisi aikamoisiin konflikteihin IRLissä.. Mutta tommosethan viihtyykin aina omissa pumpuleissaan omassa kuplassa lässyttämässä kaltaistensa kanssa, ei ihme etti nyrkki heilu. Kumbaijaa vain stana.

Krisukin ragee ulkona, Mira saa nauraa. Itellä sama fiilis tarinasta, kevinistä, eeviksestä. XDD

Vierailija
19990/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 katsojat hoi!

Miten Milla - Jukka - Eeva-Leena kolmiodraama etenee? 😂

Vierailija
19991/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on niin samis minun kanssa, vaikken koskaan käytä v-sanaa, kaikkia muita kyllä. XDDDD

On niin mun luonne. LOLLLLL.- vOI JUMALAUTAAAA.

N46

Vierailija
19992/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessahan nuo pakostakin huomaavat jutun juonen, kun tehtävä toisensa jälkeen jää vaille ratkaisua.

Pitäisi olla epämääräisemmin tulkittavia tehtäviä. Esim. joku esineiden lajittelutehtävä, iso kärryllinen pikkukamaa ja ohjeena vain "lajitelkaa nämä" kertomatta millä perusteella se pitää tehdä.

Oletko käynyt ehdottamassa? Tuohan olisi hyvä tehtävä.

Vierailija
19993/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää hajoo kuunnelles ton eeviksen lässyttävää sönkötystä, muutenki jauhaa nii pitkäveteisesti joka hemmetin asiasta, voi plaah ja krisu vois vaihtaa ton vitun tilalle jo jotain muuta..

Vierailija
19994/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisille huutaminen ei ole hyväksyttävää edes silloin kun on tupakantuska. Jos Kristianilla olisi yhtään itsehillintää, hän voisi kävellä pois kun toiset ärsyttävät. Mutta ei, hänen pitää saada kiroilla ja huutaa niin paljon kuin haluaa, toisten pitää vain sopeutua siihen. Koko taloon leviää sitten huono ilmapiiri, kun pitää pelätä mistä asiasta Krisu seuraavaksi vetää pultit. En jaksaisi itse elää tuollaisen tyypin kanssa.

Kevin yhtälailla korotti ääntään Krisulle. Tarina valehteli Krisun sanomisista. Nämäkö on oikeanlaista toimintaa?

Mulla ei ole 24/7:aa, vaan tiedän vain mitä ihmiset ovat tässä ketjussa kertoneet. Tuon huutamisjutun tiedän, Kevinin reaktiota en.

Sanon kuitenkin, että sulla tuntuu olevan vähän huono argumentti, kun haluat siirtää huomion pois Krisun käytöksestä muihin. Riippumatta siitä mitä Kevin ja Tarina tekivät, Krisu käyttäytyy silti todella huonosti. Ja se on nähty muinakin päivinä kuin tänään.

Eli teet täällä jonkin sortin luonneanalyysejä ym. sen perusteella mitä muut on tänne kirjoittaneet ilman että olet nähnyt tapahtumat itse? Joo, vaikuttaa todella pätevältä. Miten olis jos pidättäytyisit kommentoimasta tapahtumia joita et ole nähnyt?

En tehnyt mitään luonneanalyysiä. Kristian huusi ja kiroili toisille. Se on huonoa käytöstä ja olen kyllä nähnyt itsekin monessa jaksossa miten hän istuu siellä naama norsunv..lla, kiroilee ja käyttäytyy huonosti.

Tämän ketjun ideana on keskustella siitä, mitä talossa tapahtuu. 24/7:n katsojat kertovat muille. Jos tuo huutokohtaus oli sinusta kuvailtu väärin, niin korjaa sitten ja kerro, miten siinä oikeasti kävi. Jos kuvaus oli oikea, niin sitten minä tiedän mitä siellä tapahtui.

Ei tämä ketju siihen voi perustua, että on pakko olla 24/7. Muuten täällä olisi aika vähän väkeä.

Vierailija
19995/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Eevis tekis "nikosaariset" ja häipyisi vapaaehtoisesti tuolta. Ja Jucka äänestettäisiin pihalle talosta. Ulos limanuljaskat! Ei kukaa jaksa tollaisia katsella.

Ps. Toivottavasti noita trollaustehtäviä tulisi jatkuvalla syötöllä!

Olet väärässä mä jaksan kattoa

Vierailija
19996/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se perheasunto voisi olla niitä peruja.

On ostanut asunnon 25-vuotiaana. Eikös hänen äitinsä kuollut jo silloin, kun oli armeijassa 19-vuotiaana.

Vierailija
19997/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on sen olonen, että oikeasti suuttuu ja käyttäytyy aggressiivisesti jos asiat ei miellytä. Varsinkin humalassa.

Vierailija
19998/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla hajoillaan aika huolella 🤣

Vierailija
19999/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7 katsojat hoi!

Miten Milla - Jukka - Eeva-Leena kolmiodraama etenee? 😂

kaipa seki homma läsähti jo kasaa, niinku kaikki muuki toiminta tuolla, aikojen tylsin bb tämä.

Vierailija
20000/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa tullu mieluummin kiroilukielto. Krisun puhe on hirveetä kuunneltavaa.

Ketju on lukittu.