Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
19921/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisille huutaminen ei ole hyväksyttävää edes silloin kun on tupakantuska. Jos Kristianilla olisi yhtään itsehillintää, hän voisi kävellä pois kun toiset ärsyttävät. Mutta ei, hänen pitää saada kiroilla ja huutaa niin paljon kuin haluaa, toisten pitää vain sopeutua siihen. Koko taloon leviää sitten huono ilmapiiri, kun pitää pelätä mistä asiasta Krisu seuraavaksi vetää pultit. En jaksaisi itse elää tuollaisen tyypin kanssa.

Kevin yhtälailla korotti ääntään Krisulle. Tarina valehteli Krisun sanomisista. Nämäkö on oikeanlaista toimintaa?

Mulla ei ole 24/7:aa, vaan tiedän vain mitä ihmiset ovat tässä ketjussa kertoneet. Tuon huutamisjutun tiedän, Kevinin reaktiota en.

Sanon kuitenkin, että sulla tuntuu olevan vähän huono argumentti, kun haluat siirtää huomion pois Krisun käytöksestä muihin. Riippumatta siitä mitä Kevin ja Tarina tekivät, Krisu käyttäytyy silti todella huonosti. Ja se on nähty muinakin päivinä kuin tänään.

Eli teet täällä jonkin sortin luonneanalyysejä ym. sen perusteella mitä muut on tänne kirjoittaneet ilman että olet nähnyt tapahtumat itse? Joo, vaikuttaa todella pätevältä. Miten olis jos pidättäytyisit kommentoimasta tapahtumia joita et ole nähnyt?

Eihän tuo kommentoija tehnyt mitään luonneanalyysejä tilanteiden perusteella, joita ei oo nähnyt? Sanoi vaan, että heikkoa argumentointia puolustella Kristiania siirtämällä huomio toisten käytökseen. Sanoi nyös mielipiteen Krisusta perustuvan siihen, mitä on nähnyt muina päivinä.

-eri

Vierailija
19922/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lähtisin vetää kun jokainen kalkattaa😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19923/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi hitto tota eevistä. esittää taas jotain kaikkitietävää.

villenkin päälle puhui kun ville kertoi oman teorian.

ja noi eleet.. yök.

Lääkkeet.

Vierailija
19924/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suokävely oli hyvä tehtävä jollain bb-kaudella. Siinä oli kunnon tarpomisen meininkiä.

Vierailija
19925/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiroilukielto kirjoitti:

Krisusta tullut esiin erittäin ikäviä puolia viime päivinä. Eikä tuota jatkuvaa v*tun hokemista kyllä jaksa kuunnella. 

Mä en voi ymmärtää miten joitain ihmisiä haittaa kiroilu niin paljon? Jos siis ei ole uskovainen ja kasvatettu (=aivopesty) siihen. Mua ei haittaa yhtään vaikka jonkun toisen puhuessa joka toinen sana olisi v i t t u sen enempää kuin haittaa jos se on "niinku" mitä esimerkiksi Eeva-Leena käyttää koko ajan.

Itse olen ateisti ja haittaa todella paljon tuo Krisun kiroilu. 

Oletko tullut ajatelleeksi että miksi? Miksi tietyt sanat haittaavat sinua paljon? Jos jostain ärsyyntyy niin kannattaa miettiä miksi se asia sinua häiritsee niin paljon, kyseessä on kuitenkin vain sanat. Ärsyttääkö sinua muutkin sanat kuin vain kirosanat?

Miksi ärsyttää, kun sanotaan sana v...tu 839042849023890482 kertaa. Ensinnäkin se on vulvaa loukkaava sana. Toiseksi se on saman sanan toistamista. Miksi ei vois tasa arvon nimessä sanoa kul.....li ja vit.....u  vaihtelevasti. Joo kiva kattoo 24/7  - koti kaikuu kirosanoista. Kristian on juntti. 

Vulvaa loukkaava sana? Nytkö vulva on loukkaantunut? Haukut muita juteniksi etkä itse osaa edes kirjoittaa tasa-arvoa oikein?

Vierailija
19926/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah. Tarina ja Kevin päätyivät kahdestaan "kompromissiin", että ei lopeteta vielä, kun muut hoputtivat, että kaikkea aikaa ei voi tuhlata.  Muilta ei tarvi kysyä:)

Vierailija
19927/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska idea, mutta näitä tehtäviä pitäis olla monia. 

No ei tuo ole viikon ainoa tehtävä.

Vierailija
19928/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on ulkona jalat paljaat ja sit varmaankin menee ja laittaa jalat ruokapöydälle. Mitä tapahtuu, jos KAIKKI sairastuvat? BB jakaa yrjöämpärit jokaiselle, mutta vessoja ehkä ei riitä. 

Vierailija
19929/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka keskustelu oli ihan aiheellinen, mutta ymmärrän kyllä Krisun ärtymyksen kun siitä vaan jauhettiin. Paikalla ei edes olleet ne keitä keskustelu koski. Noiden pitäisi oikeasti laittaa nyt ruokailuun pelisäännöt. Kaikki syö samaan aikaan ja niin että kaikille riittää ruokaa. Väliajoilla ei käydä vetämässä leipää kaikille päällysteillä. Noi vaan makoilee tuolla joten kulutus ei ole suurta. Kaikilla kausilla on kilpailijat lihoneet huomattavasti. Varsinkin Tarina kannattaisi nyt ottaa mukaan keskusteluun kun on sellainen suursyömäri. Tosin tästä varmaan vetäisi itkukohtauksen kun hänen tunteita loukataan.

Vierailija
19930/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Eevis tekis "nikosaariset" ja häipyisi vapaaehtoisesti tuolta. Ja Jucka äänestettäisiin pihalle talosta. Ulos limanuljaskat! Ei kukaa jaksa tollaisia katsella.

Ps. Toivottavasti noita trollaustehtäviä tulisi jatkuvalla syötöllä!

Vierailija
19931/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että ruuat loppuu kun paljon kallista vegeä ja puolivalmista tai valmista.

Hyvää vege ruokaa saa kasviksista kun raastaa.

Esimerkkinä kasvis/ perunalaatikko uunissa,

kasvispihvit, sosekeitot.

Paljon jauhelihasta ruokaa.

Ostivat ulkofilettä.

Hummus ostettiin valmiina.

Noilla pitäisi olla yleiskone. Sillä tekee taikinat ja raastaa. Sanoin muussit ja vispuurot ja ym.

Itse jos olisin talossa niin leipomista joka päivä mutta en käsin siihen suostuisi.

Myös ostivat kallista jogurttia kun talossa pitäisi ostaa sitä halvinta.

Ihan siksi että ruoka loppuu muuten.

Vierailija
19932/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”

Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.

Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.

Vierailija
19933/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haisuli ronkkii aina nokkaansa. 

Vierailija
19934/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo Eevis on löytänyt noin karmeita paitoja ja kun korostaa tuota huonoryhtisyyttä🙄

Vierailija
19935/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah. Tarina ja Kevin päätyivät kahdestaan "kompromissiin", että ei lopeteta vielä, kun muut hoputtivat, että kaikkea aikaa ei voi tuhlata.  Muilta ei tarvi kysyä:)

Eiväthän päättäneet kahdestaan, kysyivät kyllä muilta, että kävisikö jos vielä 7min pohtisivat. Eevis ainakin sanoi, että käy, eikä kukaan ainakaan protestoinut. Ja Tarina ja Kevinhän ovat oikeassa, saisivat käyttää koko tunnin.

Vierailija
19936/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suokävely oli hyvä tehtävä jollain bb-kaudella. Siinä oli kunnon tarpomisen meininkiä.

Ois hyvä jos tulis tällekki kaudelle toi suokävely. Et jokasen täytyy kävellä tietty määrä suolla et tehtävä onnistuis. Sais liikettä eevikseen :DD

Vierailija
19937/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun tohon tulee ilmoitus Tehtävä epäonnistunut!

Vierailija
19938/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haisuli ronkkii aina nokkaansa. 

Sillä on muuten tenunenä aina punainen pottunokka🤡

Vierailija
19939/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”

Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.

Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.

Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.

Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.

Vierailija
19940/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajupommi säntäs heti makaamaan. Voi voi kun ei päässyt jukan sylkkyyn. Menisi nyt vessaan itkemään.

Sillä on muuten ihan löysät persjalat, olen huomannu kun alkkareissaan hilluu, ei ihme kun aina makaa.

Ketju on lukittu.