BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri taitaa olla tuolla varakkain.
Ville on talon varakkain. Oli yllätys, ettei edes Timo tai Helmeri. Mutta hyvin pärjänneet kaikki kolme silti.
Mitä Ville omistaa?????
Helmerillä 4 h ja keittiö. Takkahuone. Sauna.kodinhoutohuone. 2 kerrosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiroilukielto kirjoitti:
Krisusta tullut esiin erittäin ikäviä puolia viime päivinä. Eikä tuota jatkuvaa v*tun hokemista kyllä jaksa kuunnella.
Mä en voi ymmärtää miten joitain ihmisiä haittaa kiroilu niin paljon? Jos siis ei ole uskovainen ja kasvatettu (=aivopesty) siihen. Mua ei haittaa yhtään vaikka jonkun toisen puhuessa joka toinen sana olisi v i t t u sen enempää kuin haittaa jos se on "niinku" mitä esimerkiksi Eeva-Leena käyttää koko ajan.
Kiroilu kuulostaa ainakin minusta agressiiviselta. Yleensä Krisu on myös ärsyyntyneen oloinen kun kiroilee, eikä tarvitse olla mikään iso asia että häntä alkaa ärsyttää. On epäkohteliasta koko ajan kiroilla, se vain levittää sitä ikävää ilmapiiriä muihinkin.
Ehkä joillekin - tyyliin teini-ikäisille miehille - kiroilu on niin itsestään selvää ettei sitä edes huomaa, mutta suurin osa ihmisistä ei ole tottunut noin kovaan kiroamiseen. Vähän voisi olla käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Makkarissa juttelevat Krisu, Helmeri, Mira ja Milla. Tunnen suurta myötähäpeää, koska "tytöt" kyselevät Helmerin asunnosta etc. Helmeri on lisäksi selvästi vaivaantunut keskustelusta.
Ei se oikeastaan vaikuttanut vaivautuneelta vaan vähän huvittuneelta siitä, että jonkun mielestä hänen asunto on noin ihmeellinen asia.
Oon kyllä seurannut taas tiiviisti mutta ihmettelen silti mikä tää Eeviksen yhtäkkinen ryhtiliike on??Jotain muuta tässäkin kuin Jukka.?taktikoi?
Vierailija kirjoitti:
Kiroilukielto kirjoitti:
Krisusta tullut esiin erittäin ikäviä puolia viime päivinä. Eikä tuota jatkuvaa v*tun hokemista kyllä jaksa kuunnella.
Mä en voi ymmärtää miten joitain ihmisiä haittaa kiroilu niin paljon? Jos siis ei ole uskovainen ja kasvatettu (=aivopesty) siihen. Mua ei haittaa yhtään vaikka jonkun toisen puhuessa joka toinen sana olisi v i t t u sen enempää kuin haittaa jos se on "niinku" mitä esimerkiksi Eeva-Leena käyttää koko ajan.
Itse olen ateisti ja haittaa todella paljon tuo Krisun kiroilu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä krisun pisteet tippuu päivä päivältä. Haukkuu tuolla muita mielenvikaiseksi ja seinähulluiksi ja pitää itseään niin täydellisenä yms. Narsisti p*ska
Olet varmaan niitä jotka viljelee tuota narsisti sanaa kaikkialla, pomo on narsisti, ex-mies on narsisit, lapsen opettaja on narsisit kun ei tajua Vilma-Petteriä ym. Tiedoksesi vaan Krisussa ei ole mitään narsistin piirteitä, varmasti meissä jokaisessa on huonoja puolia mutta yritetään edes pysyä faktoissa. Narsisti ei ole yhtä kuin k u s i p ä ä. Huoh.
Aivan uskomattoman tylsää katottavaa. Noi vaan makoilee tuolla ja ovat joutilaana koko ajan, ois voinu jo tässä vaiheessa tulla jokin tehtävä... Ja toivon myös kovasti, että ne tehtävät tulee olemaan oikeesti hauskoja ja mielenkiintoisia, meillehän luvattiin, että päästään oikein trollaamaan asukkaita
Vierailija kirjoitti:
Jukka ei pahoitellut mitään. Juntti.
Kyllä pahoitteli sanoi ettei ollut tarkoitus loukata sinua.
Kyllä minä itsekin päräytän joskus kotioloissa kirosanan mutta tuntuu olo s3n jälkeen tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hemmetin nysvärithän tuolla antaa äänet niille jotka sanoo suoraan🤩
Tuolla on yksi ihminen jolla on edes kanttia sanoa päin naamaa jotain
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen sängystä (selästä) löytyi eilen kunnon parsinneula. Tarina tunnisti omakseen.
Tuo on jo vaarallista.
Mieti kun joku olis rojauttanut siihen makaamaan, istunut, laskenut kasvot siihen... järkyttävää toimintaa.
Ei kai tuo voi olla pelkkää huolimattomuutta, voiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelin youtubesta Saulin ja Nikon (2007) BB-talon hulvatonta meininkiä, missä tämmöset tyypit?? Kukaan noista tällä hetkellä talossa olevista ei ole yhtä välittömiä eikä osaa pitää oikeasti hupia. Kevinillä ja Millalla on hyvä energia kun vauhtiin pääsevät mutta ketkään ei ole yhtä hauskoja olleet kuin Sauli ja Niko :D <3
Helmerissä on Salen kaltaista vallattomuutta. Talossa ei tulla näkemään Salen ja Nikon tapaista hauskaa menoa kun kaiken rajoittava Ville on talossa.
Mene vi*tuun runkkailemasta salen ja niken kanssa, nyt puhutaan tämän vuoden kilpailijoista!
Ota lääkkeesi, auttaa ehkä tuohon agressiivisuuteesi, kun et pysty normaaliin tapaan keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille teille Krisua fanittaville syrjäytyneille peräkammarin sosiaalipummiamispojuille tiedoksi, että Krisu vihaa myös teitä. Viime yönä piti pitkän palopuheen sosiaaliturvan väärinkäyttäjiä vastaan.
😂 en saacedes asumistukea
Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”
Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.
Naurattaa kuunnella tuota ruoka hommaa jos olisivat jättäneet kaiken turhan pois..
Mehuihin meni hirvee summa rahaa?
Muistaisi sen leivänpällis rasvan seuraavaksi🤔
Ja pari tanko makkaraa niistä riittää paljon pitempään!!
Ville haluaa syödä, kauhea paniikki 😃
Tän mukaan Timolla isoimmat tulot ja Helmerillä sitten... Villee ei edes mainita.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Big-Brother-Suomi-kilpailijoiden-tulot-k…
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kuunnella tuota ruoka hommaa jos olisivat jättäneet kaiken turhan pois..
Mehuihin meni hirvee summa rahaa?
Muistaisi sen leivänpällis rasvan seuraavaksi🤔
Ja pari tanko makkaraa niistä riittää paljon pitempään!!
Mehuihin meni niinkin hirvee summa kuin EURO.
Makkarissa juttelevat Krisu, Helmeri, Mira ja Milla. Tunnen suurta myötähäpeää, koska "tytöt" kyselevät Helmerin asunnosta etc. Helmeri on lisäksi selvästi vaivaantunut keskustelusta.