BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä jeesustelee eläinrääkkäyksestä. Silti syö päivittäin mitä karmeimmissa olosuhteista kasvatettuja tuotantoeläimiä mm. kanoja. Hohhoijaa.
Jos tuomitsee eläinrääkkäyksen, niin ei se silti tarkoita, että ei tuomitsisi myös tuotantoeläinten mm. kanojen kasvattamista mitä karmeimmissa olosuhteissa.
Millekkään eläimelle, oli tuotantoeläin tai ei, ei tulisi aiheuttaa olosuhteita, joissa eläin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
https://www.bigbrother.fi/uutiset/kauppakuitin-sisalto-naita-tuotteita-…
Miten muka nää kaikki ruokajutut on syöty🤔
Ne kokkailee tuolla jatkuvasti. Pari tuntia väliä ja taas on joku hääräämässä keittiössä. Ja aika huolettomasti ne noita välipalojakin laittaa. Jokainen ottaa mitä haluaa, jne. Äkkiä ne ruoat hupenee jos mitään yhteistä linjaa niiden kanssa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis oli syönny sammakoita. Laitetaan samaan rääkkääjien listaan
Ravintolassa, joka ei sijainnut Aasiassa?
Minä oon syönyt jänistä Puerto de la cruzissa Teneriffalla. En tykännyt ja jätin syömättä. Lammasta syöd3ssä oksensin Las Palmasissa. Tykkään kyllä lammaskaali padasta.
Mikä Helmeriä vaivaa, kun ollut paljon tänään makkarissa ja maannut?
Ei ole enää näköjään mitään sunnuntai siivousta ja tietenkään omaaloitteiseti ei aleta koska on siistii vaan maata!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää näköjään mitään sunnuntai siivousta ja tietenkään omaaloitteiseti ei aleta koska on siistii vaan maata!!!
Tällä kaudella perjantai on siivouspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Laskekaapa joskus ihan huviksenne kuinka monta kertaa tuo Eevis sanoo sanat ”niiku” ”et” tai ihan mitä muita täytesanoja vaan vaikka minuutin aikana.
Äsken kun taas selosti tuolla jotain monologiaan, minuutissa ”niiku” sana oli mainittu yli 20 kertaa.
Ei mene mun järkeen, miten noin ”fiksu” ihminen ei vaan osaa puhua normaalisti.
Olen töissä litteroijana, eli kirjoitan puhtaaksi tutkimushaastatteluja. Olen huomannut, että lähes jokainen ihminen käyttää täytesanoja, mutta sana vaihtelee. "Niinku" ja "tota" ovat yleisimpiä, mutta täytesana voi olla myös "tavallaan", "mut et", "semmosta"/"semmottii", "sillain", tai joku sanonta tyyliin "juurikin näin". Myös professorit ja tutkijat käyttävät näitä, joten kyse ei ole tyhmyydestä, ihmiset vain ajattelevat ääneen puhuessaan. Tietysti joku ennalta valmisteltu puhe on eri asia. "Niinku" tuntuu ärsyttävän ihmisiä eniten, jostain syystä.
Tallenna joskus omaa puhettasi ja kuuntele, miten paljon itse käytät täytesanoja. Niitä ei nimittäin itse huomaa.
Vierailija kirjoitti:
mites ne ampiaiset
Ampiaiset syövät Mr. Musclea?
Uskoisin, että nekin on tarvittaessa (ampiaisille) parempi hävittää muilla keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä välttelisin tylsyyttä tuolla siivoamalla paljon . Kuinkahan nopeasti sillä ärsyttäisi toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä jeesustelee eläinrääkkäyksestä. Silti syö päivittäin mitä karmeimmissa olosuhteista kasvatettuja tuotantoeläimiä mm. kanoja. Hohhoijaa.
Jos tuomitsee eläinrääkkäyksen, niin ei se silti tarkoita, että ei tuomitsisi myös tuotantoeläinten mm. kanojen kasvattamista mitä karmeimmissa olosuhteissa.
Millekkään eläimelle, oli tuotantoeläin tai ei, ei tulisi aiheuttaa olosuhteita, joissa eläin kärsii.
Pikkuisen eron näen siinä, että joku ihan hupimielessä syöttää lokeille räjähteitä, kuin että tehotuotannossa kasvatettavat ruokaeläimet kärsii kasvatustavasta. Kumpikaan ei ole oikein, missään nimessä, mutta tuolle ekalle ei ole MITÄÄN järkiperusteita, on silkkaa tarkoituksenmukaista eläinrääkkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elämänkokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on lovena jukkaan, jukka on huumantunut vain p*llusta, ei eeviksestä.
Voi voi töhnätuheroa.
Sehän meni niin päin, että Jukka olisi halunnut suhteen, mutta Eevis ei. Olet aika urpon oloinen, kun saat selvän asian päälaelleen.
Taidat olla aika naiivi ja nuori jos et ole koskaan jukan tapaisiin lirkuttelijoihin törmännyt.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä tuollasten rattopoikien suusta kuulee.
Eevis taas esitti tunteetonta, vaikka ihastui heti.
Juuri näin. Se että Jukka esittää Eevikselle ihastunutta, ei tarkoita että olisi ihastunut. Jukka haluaa vain panna, ja tietää varsin hyvin miten yliherkältä Eevikseltä lohkeaa.
Juuri näin. Kyllä näitä "jukkia" on nähty elämän varrella.
Jukan silmissä kiiluu p:nhimo, eeikven silmissä ihastuminen.
Se että sun kohdalle on osunut vain pinperonhimoisia pelimiehiä,
ei tarkoita että kaikki miehet on samanlaisia. Muihin naisiin saattavat ihastuakin.
Se kovin pelimieskin.
Voi jeesus. Etkö ole yhtään kuunnellut mitä toi limamuna puhuu kun eevis ei ole paikalla.
Todella ihastunut joo, buahahaha.
Perjantaina kiukutteli kun ei ole saanut palkintoa siitä, että on suostunut eevistä panemaan, ihan viihteen vuoksi. Hän on tuonut bb:lle katsojia lisää, nääs.
Eipä sanonut noin vaan kun esitti ohjelmaa niin joutui nyörtymään jossain ohjelma numetossa siinä tehtävässä. Ei puhunut mitään Eeviksestä. Seuraan paljon 247
Helmeri vaikuttaisi olevan tänään allapäin.
Vierailija kirjoitti:
Nehän siivos puoliviikkoa viikkotehtävässä. Joku raja tuolla siivouksellakin siis.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vähän outoa, että monet suhtautui niin epäempaattisesti Eeviksen yölliseen itkuun. Kun mietin itseäni tilanteeseen, jossa olen ollut lähes koko päivän molemmista käsistäni kahlittuna kahteen henkilöön ja tsempannut sillä ajatuksella, että yöllä tehtävä varmaan loppuu, niin olisin kyllä ollut ihan todella ahdistunut, jos tilanne olisi mennyt siihen, että pitäisi nukkua koko yö niissä raudoissa. Olen itsekin kovasti omaa tilaani arvostava ja tarvitseva, pidän myös läheisyydestä, mutta sellaisesta läheisyydestä jonka olen itse valinnut ja jota voin itse kontrolloida. Lisäksi olen levoton nukkuja, liikun paljon ja käyn yleensä useamman kerran vessassa, joten koko ketjun häiritseminen vessareissujen takia olisi tuntunut tosi stressaavalta. Ajatus siitä, että olisin koko yön kahlittuna pilkkopimeässä on todella ahdistava, itse asiassa olisin saattanut pistää paniikkikohtaukset pystyyn ja siinäpä vasta olisi ollut ylilautalaisille ihmeteltävää :D Tuntui tosi pahalta Eeviksen puolesta ja ymmärsin ihan täysin tämän ahdistuksen. Ja kyllähän nyt jälkikäteen useampi asukas on tunnustanut, että yölliset fiilikset oli ikävät ja ahdistuneet, mutteivät vain reagoineet yhtä näkyvästi kuin Eevis.
Moni kommentoi, että Eevis teeskenteli, koska pystyy kuitenkin nukkumaan Jukan kanssa tai muiden ihmisten välissä yöstä toiseen. On ihan eri asia VALITA läheisyys kuin olla pakotettuna siihen, samoin kuin nukkua ihmisten välissä yksikseen kuin olla fyysisesti kahlittuna heihin. Toiset ihmiset vain tarvitsevat enemmän autonomiaa omaa fyysistä tilaansa koskien. Tuollaisessa kahlitsemissa voi ihan hyvin tulla klaustrofobisia fiiliksiä, kun omaa tilaa rajoitetaan niin paljon eikä pois pääse, vaikka haluaisi. Toki BB-taloon mennessä olisi hyvä varautua mihin tahansa, mutta omat reaktiot saattaa joskus tulla ihan yllätyksenä itsellekin.
Jep mutta Eevis itse sanoi tietäneensä 100 prosenttisen varmuudella, että saavat ottaa käsiraudat pois yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, etteivät tiedä USA:ssa olevan vaalit ensi vuonna. Siitähän sen voi laskea...
Tulos julkaistiin 2017
Ei ole noin. Astui kyllä virkaansa vasta tammikuussa 2017. Mutta samana iltana Clinton myönsi tappionsa.
Nehän juuri tänään sanoi että lihaa on hirveästi syököön sitä nuo vegehemmot syö jatkuvasti isoja annoksia!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elämänkokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on lovena jukkaan, jukka on huumantunut vain p*llusta, ei eeviksestä.
Voi voi töhnätuheroa.
Sehän meni niin päin, että Jukka olisi halunnut suhteen, mutta Eevis ei. Olet aika urpon oloinen, kun saat selvän asian päälaelleen.
Taidat olla aika naiivi ja nuori jos et ole koskaan jukan tapaisiin lirkuttelijoihin törmännyt.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä tuollasten rattopoikien suusta kuulee.
Eevis taas esitti tunteetonta, vaikka ihastui heti.
Juuri näin. Se että Jukka esittää Eevikselle ihastunutta, ei tarkoita että olisi ihastunut. Jukka haluaa vain panna, ja tietää varsin hyvin miten yliherkältä Eevikseltä lohkeaa.
Juuri näin. Kyllä näitä "jukkia" on nähty elämän varrella.
Jukan silmissä kiiluu p:nhimo, eeikven silmissä ihastuminen.
Se että sun kohdalle on osunut vain pinperonhimoisia pelimiehiä,
ei tarkoita että kaikki miehet on samanlaisia. Muihin naisiin saattavat ihastuakin.
Se kovin pelimieskin.
Voi jeesus. Etkö ole yhtään kuunnellut mitä toi limamuna puhuu kun eevis ei ole paikalla.
Todella ihastunut joo, buahahaha.
Perjantaina kiukutteli kun ei ole saanut palkintoa siitä, että on suostunut eevistä panemaan, ihan viihteen vuoksi. Hän on tuonut bb:lle katsojia lisää, nääs.Eipä sanonut noin vaan kun esitti ohjelmaa niin joutui nyörtymään jossain ohjelma numetossa siinä tehtävässä. Ei puhunut mitään Eeviksestä. Seuraan paljon 247
Kiukuttelivat krisun kansaa kun ei saa viinaa. Ruoka ei ollut hyvä palkinto. Halusi kaljaa ja makkaraa sun muuta baskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisuhan toissailtana kun oli kännissä, niin otti peniksensä esiin ja vaati Keviniä koskemaan siihen. Jos joku ihmettelee Kevinin antipatioita Krisua kohtaan, niin tuolleen on kokenut seksuaalista häirintää hänen osaltaan. Öklöttävä tyyppi se Krisu, 3 kaljan jälkeen jo käyttäytyi noin, mitä jos olis saanut enemmän?
Kevin yrittää olla siveä neitsyhintti.
Sen on siis pakko koskettaa jonkun tyypin p-enistä, tai muuten on liian siveä? Tuohan on ihan selvää seksuaalista häirintää ja BB:n pitäisi antaa Krisulle vähintäänkin varoitus siitä.
Jostain syystä ihmisiä ei ilmeisesti häiritse seksuaalinen häirintä, jos se tapahtuu miesten välillä. Jos Kristian olisi vaatinut naista koskettamaan, epäilen että se olisi tuomittu paljon rankemmin.
Faktantarkistaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, etteivät tiedä USA:ssa olevan vaalit ensi vuonna. Siitähän sen voi laskea...
Tulos julkaistiin 2017
Ei ole noin. Astui kyllä virkaansa vasta tammikuussa 2017. Mutta samana iltana Clinton myönsi tappionsa.
Tottakai samana. Mut virallisesti 2017
https://www.bigbrother.fi/uutiset/kauppakuitin-sisalto-naita-tuotteita-…
Miten muka nää kaikki ruokajutut on syöty🤔