BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi 24/7 omaavat ja miksei muutkin! Tarina analysoi Eevikselle yhdessä keskustelussa että talossa on muodostunut jo 3 porukkaa. Mitä nää porukat on,
Eihän tuolla oo kuin 2porukkaa:
Krisun jengiin kuuluu Helmeri, Mira ja Kimmo, Ville, Tupu, Anu, Tupu, Jukka, EevisKevinin jengiin Tarina ja Milla. Kimmo ei todellakaan kuulu tähän porukkaan vaikka onkin myössateenkaarikansaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko Helmeri siis oikeasti, että oli tappanut lokkeja kyseisellä aineella?
Näin tapauksesta vain lyhyen videon, jossa Jukka kysyy, ovatko muut tehneet Mr. Muscle pommeja. Helmeri nyökyttelee ja sanoo vain "joo", ja Krisu sitten kertoo tarinansa lokkien tappamisestaan. Video loppui tähän.
Eli, onko Helmeri tappanut lokkeja?
Entä jos onkin vain myrkyttänyt esimerkiksi hyönteisiä tai tuholaiseläimiä?Hyönteiset ei syö Mr. Musclea.
Tuholaiseläinten tappaminen Mr. Muscle -pommilla on eläinrääkkäystä.
Minkä tahansa eläimen, myös muun kuin lokin, tappaminen Mr. Muscle -pommilla on eläinrääkkäystä.
mites ne ampiaiset
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vähän outoa, että monet suhtautui niin epäempaattisesti Eeviksen yölliseen itkuun. Kun mietin itseäni tilanteeseen, jossa olen ollut lähes koko päivän molemmista käsistäni kahlittuna kahteen henkilöön ja tsempannut sillä ajatuksella, että yöllä tehtävä varmaan loppuu, niin olisin kyllä ollut ihan todella ahdistunut, jos tilanne olisi mennyt siihen, että pitäisi nukkua koko yö niissä raudoissa. Olen itsekin kovasti omaa tilaani arvostava ja tarvitseva, pidän myös läheisyydestä, mutta sellaisesta läheisyydestä jonka olen itse valinnut ja jota voin itse kontrolloida. Lisäksi olen levoton nukkuja, liikun paljon ja käyn yleensä useamman kerran vessassa, joten koko ketjun häiritseminen vessareissujen takia olisi tuntunut tosi stressaavalta. Ajatus siitä, että olisin koko yön kahlittuna pilkkopimeässä on todella ahdistava, itse asiassa olisin saattanut pistää paniikkikohtaukset pystyyn ja siinäpä vasta olisi ollut ylilautalaisille ihmeteltävää :D Tuntui tosi pahalta Eeviksen puolesta ja ymmärsin ihan täysin tämän ahdistuksen. Ja kyllähän nyt jälkikäteen useampi asukas on tunnustanut, että yölliset fiilikset oli ikävät ja ahdistuneet, mutteivät vain reagoineet yhtä näkyvästi kuin Eevis.
Moni kommentoi, että Eevis teeskenteli, koska pystyy kuitenkin nukkumaan Jukan kanssa tai muiden ihmisten välissä yöstä toiseen. On ihan eri asia VALITA läheisyys kuin olla pakotettuna siihen, samoin kuin nukkua ihmisten välissä yksikseen kuin olla fyysisesti kahlittuna heihin. Toiset ihmiset vain tarvitsevat enemmän autonomiaa omaa fyysistä tilaansa koskien. Tuollaisessa kahlitsemissa voi ihan hyvin tulla klaustrofobisia fiiliksiä, kun omaa tilaa rajoitetaan niin paljon eikä pois pääse, vaikka haluaisi. Toki BB-taloon mennessä olisi hyvä varautua mihin tahansa, mutta omat reaktiot saattaa joskus tulla ihan yllätyksenä itsellekin.
Monelle on varmaan vaikeaa tuntea hirveästi sympatiaa Eeva-Leenaa kohtaan tuosta ”pakotetusta läheisyydestä”, koska hän itse on pakottanut muut ihmiset katsomaan ja kuuntelemaan hänen ja Jukan käsipelisessioita, vaikka muut ovat kokeneet sen epämiellyttävänä ja inhottavana. Minusta on myös tyhmä päätös lähteä BB-taloon, jos ei kestä olla muiden ihmisten lähellä. BB:ssä on ollut noita kahlitsemistehtäviä ennenkin, jollain kaudella joutuivat nukkumaankin niissä käsiraudoissa. Eevishän voi hyvin lähteä tuolta pois, jos tarvitsee niin kovasti omaa tilaa ja rauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä tällaista käännytysohjelmaa aiemmin nähnyt enkä näe tämänkään jälkeen,
tähän loppui koko ruutu + tilaus. Tuotako te arvon kommentoijat ja palstalaiset haluatte Big Brotherilta??
Olet oikeassa, sateenkaariagendaa paasataan päivästä.yoideen, jo riittää tuputus.
Harmi, että niin monelle heterolle sateenkaariporukoista puhuminen on propagandaa ja tuputtamista, itse en ole vielä yhdenkään sateenkaarelaisen kuullut kehottavan ketään ryhtymään homoksi tai miksikään muuksikaan, he vain kertovat elämästään ja tämä valitettavasti ymmärretään tuputtamisena ja siitähän ei ole kysymys, yrittäkää jo tajuta se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi 24/7 omaavat ja miksei muutkin! Tarina analysoi Eevikselle yhdessä keskustelussa että talossa on muodostunut jo 3 porukkaa. Mitä nää porukat on,
Eihän tuolla oo kuin 2porukkaa:
Krisun jengiin kuuluu Helmeri, Mira ja Kimmo, Ville, Tupu, Anu, Tupu, Jukka, EevisKevinin jengiin Tarina ja Milla. Kimmo ei todellakaan kuulu tähän porukkaan vaikka onkin myössateenkaarikansaa
Tämä! Kimmo tuntuu hengailevan ennemmin jossain ihan muualla kuin tuossa sateenkaarijengissä. Helmerin kanssa niillä tuntuu bondaavan tosi hyvin.
Outoa, etteivät tiedä USA:ssa olevan vaalit ensi vuonna. Siitähän sen voi laskea...
Vierailija kirjoitti:
Eli Jukalla ei ole aivoja, menee tahdottomana sinne, minne kulli osoittaa. Kiitos tästä tiedosta, Eeviksen vikahan tuo tosin ei ole millään tavalla, varmaan kyse synnynnäisestä ongelmasta.
Tuskin tahdottomana menee, vaan nimenomaan tahtovana.
Ei ole Eeviksen vika.
Dopamiinireseptorit ovat olemassa jo syntymän hetkellä.
En näe logiikkaa tuossa Eeviksen käytöksessä. Vaikka illalla/yöllä ahdisti paniikkikohtaukseen asti yksityisyyden puute (omien sanojensa mukaan) niin silti oli heti viivana menossa Jukan kanssa nukkumaan (eli kiehnäämään), kun tilaisuus tuli. Oikeasti omaa tilaa ja rauhaa kaipaava ei toimisi noin, vaan haluaisi olla omissa oloissaan ainakin sen loppu yön.
Pidän Eeviksessä ystävällisyydestä muita asukkaita kohtaan, mutta toisaalta jatkuva makoilu Jukan kanssa tai ilman, kiehnääminen ja vehkeiden räpläys muista välittämättä tekevät hänestä luotaantyöntävän ihmisen. Mietin itsekin miksi ärsyynnyn vehtaamistilanteissa enemmän Eevikseen kuin Jukkaan, mutta en osaa sanoa. Ehkäpä se on vaan niin tiukasti jossain alitajunnassa, että tuollainen ei käytös sovellu lainkaan naiselle. Enpä kyllä miehessäkään sitä arvosta.
Sitä mieltä, että molemmat voisivat lähteä talosta mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Timo arvasi, että kello on 16.27. Se on 16.26. Meni vain minuutilla pieleen. :D
Uskomaton taito kyllä!
Miksi kovin moni puolustelee tai väittelee bb-asukkien käyttäytymisestä kiivaasti? Katsokaa vain rennosti ja olkaa onnellisia, että ette ole talossa!
Nyt ei ole ruokatarvikkeita, mistä valmistaa ruokaa. Milla ja Tupu toi kaupasta limuja, mehuja ja karkkeja, mutta eikö ollenkaan kunnon ruoka-aineita!? Yli 400 euroa sinne saatiin kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisusta sai pienellä maskeerauksella Asterixin 😁
Ja Kakista Obelixin
Ja tuo laiha IT mieshän on kuin se velho
Krisuhan toissailtana kun oli kännissä, niin otti peniksensä esiin ja vaati Keviniä koskemaan siihen. Jos joku ihmettelee Kevinin antipatioita Krisua kohtaan, niin tuolleen on kokenut seksuaalista häirintää hänen osaltaan. Öklöttävä tyyppi se Krisu, 3 kaljan jälkeen jo käyttäytyi noin, mitä jos olis saanut enemmän?
Huvittavaa taas kun eilen tuli "olette suorassa lähetyksessä"niin hirve paniikki ja hiusten pöyhentäminen ja kuitenkin ne on suorassa lähetyksessä jatkuvasti🤣
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan kavereiden kanssa tehty noita pommeja, yhtään lokkia ei tosin tapettu. Eli aihe ei ole vieras, joten olisin itsekin tuossa keskustelussa voinut vastata että "joo".
Toivottavasti se "joo" on just noin, samalla tavalla tuttu aihe kuin sinulla.
Haluaisin kysyä mitä eevikselle on elämässään tapahtunut niin ymmärtäisin häntä ehkä jonkun verran
Vierailija kirjoitti:
Voisin palkata Kimmon asianajajakseni. Jo pelkästään hänen rauhallinen ääni ja olemus auttaisi vaikeassa tilanteessa, ja uskon hänestä tulevan myös erittäin pätevä lakimies.
Tietääkö kukaan Kimmon sukunimeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uh minä voisin tyydyttää tuon jumalattaren eeva-leenan hän voi istua kasvoilleni hajareisiiiiiin
eiköhän se suljetulla osastolla onnistu 10 vuoden päästä, kun eeva-leena siellä kaljuna yhä hakee prinssiään.
Tosi typerästi ja lapsellisesti kirjoitettu, mutta täytyy myöntää että tuo olisi todella romanttista. Mikä voisi olla sen suurempaa rakkautta, kun tieten tahtoen hakeutua suljetulle osastolle, jotta voisi törmätä siellä 10 vuoden päästä elämänsä rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, etteivät tiedä USA:ssa olevan vaalit ensi vuonna. Siitähän sen voi laskea...
Tulos julkaistiin 2017
Ens viikolla