Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
18461/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ihana ketju. Haukutaan vaan kaikkia. Laitoin tänäänkin yhdessä välissä raportteja, että mitä talossa tapahtuu, mutta eihän tällaista ketjua jaksa lukea, pelkkää haukkumista ja pahansuopuutta, ehkä parempi katsoa tuota ohjelmaa ilman keskustelupalstaa. Tulee inhottava olo kun edes lukee tuollaista sontaa.

Samaa mieltä, tulee vaan huono fiilis kun lukee näin epätervettä tekstiä sivukaupalla. Seurasin eilen av:n sulkeuduttua keskustelua yliksellä ja oli pakko poistua, koska alkoi ihan ahdistamaan se kaikki paha olo, mitä ihmiset anonyymisti sinne oksensi. Eeviksen itkiessä kommentit oli tyyliä "LUOVUTA JO HU ORA LUOVUTA", "huutista tolle hu oralle :DDDDDDD", "v*ttu nautin toi itkevä hu ora luovuttaa ihan just"... Täällä meno on vähän asiallisempaa, mutta nyt taas on ollut useampi kymmenen sivua pelkkää päätöntä haukkumista. 

Ei tällaiset aggressiot ole normaaleja eikä terveellisiä edes haukkujan itsensä psyykelle. 

Oon itsekin samaa mieltä siitä, että tuollaisia alatyylisiä kommentteja ja haukkumista on kurja lukea, mutta pakko sanoa, että aika uuvuttavia ovat myös nämä ”kamalaa lukea tämmöistä negatiivista ketjua!”-jeesustelut. Jos tekee niin pahaa, onko pakko tulla näihin keskusteluihin? Olisihan se kiva, jos kaikki keskustelisivat asiallisesti, mutta nämä anonyymit palstat nyt vaan ovat sellaisia, että tänne on helppo tulla purkamaan pahaa oloa haukkumalla muita. Esim. bbplazalla on suht asiallista keskustelua, miksi ette käy vaikka siellä? :)

Vierailija
18462/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko Helmeri siis oikeasti, että oli tappanut lokkeja kyseisellä aineella?

Näin tapauksesta vain lyhyen videon, jossa Jukka kysyy, ovatko muut tehneet Mr. Muscle pommeja. Helmeri nyökyttelee ja sanoo vain "joo", ja Krisu sitten kertoo tarinansa lokkien tappamisestaan. Video loppui tähän.

Eli, onko Helmeri tappanut lokkeja?

Entä jos onkin vain myrkyttänyt esimerkiksi hyönteisiä tai tuholaiseläimiä?

Hyönteiset ei syö Mr. Musclea.

Tuholaiseläinten tappaminen Mr. Muscle -pommilla on eläinrääkkäystä.

Minkä tahansa eläimen, myös muun kuin lokin, tappaminen Mr. Muscle -pommilla on eläinrääkkäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18463/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa nyt edes sen verran perustaitoja, että perustelette väitteenne. En yhtään tiedä kuka on tehnyt mitäkin, joten en nyt ota tässä kantaa kenenkään puolesta tai kestään vastaan, vaan ihmettelen vain miten paljon värikynää moni ilkeää tunkea kirjoituksiinsa.

"Kyllä se Helmeri on sanonut tappaneensa lokkeja!" väitti joku. Missä kohdassa ja millä sanoin? Minusta se pätkä meni niin, että joku kysyi jotakuinkin: "Ootteko te muuten tehneet pentuna Mr. Muscle -pommeja?", johon tuli jokunen joo-vastaus ja Kristianin outo ja sairas, joskin vähän epäselvä selvitys leivänpaloista, foliosta, Mr. Musclesta, kallioista ja tippuvista lokeista.

Onko siis Mr Muscle -pommille määritelmänä, että ne on aina suunnattu eläinten kiduttamiseen ja tappamiseen, vai onko kyse vain tavanomaisemmista poikien kolttosista, eli räjäytyksistä? Eli onhan se penskana hauskaa huomata pystyvänsä rakentamaan pienen räjähteen, mutta ei se silti kaikilla johda eläinrääkkäykseen.

Vai sanoiko joku muu suoraan tappaneensa eläimiä?

"Minusta se pätkä meni niin" ei myöskään ole mikään vankka perustelu.

Itse sen keksustelun nähneenä voin sanoa, että kyllä Helmerikin samalla lailla kehuskeli osallistuneensa nuorena lokkien listimiseen. Keskusteluhan alkoi siitä, missä asuivat nuorina ja millaisissa porukoissa liikkuivat ja joko Helmeri silloin skuuttasi jne. Kyllä naureskeli ihan  kuin muutkin lintujen tappo puheille ja omalle osuudelleen.  

No ei kehuskellut. Satuin näkemään samaisen keskustelun. Hermeli puhui yleisesti niistä pommeista, ei lintujen tappamisesta.

Vierailija
18464/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tapauksesta vain lyhyen videon, jossa Jukka kysyy, ovatko muut tehneet Mr. Muscle pommeja. Helmeri nyökyttelee ja sanoo vain "joo", ja Krisu sitten kertoo tarinansa lokkien tappamisestaan. Video loppui tähän.

No kyllä tuosta Helmerin "joosta" voisi päätellä, että aihe ei ole vieras.

Krisu kertoi yksityiskohtaisemmin.

Jukka kysyi, että onko joku tehnyt niitä pommeja, eli laittanut sitä pesuainetta ja foliopalloja pulloon joka sitten räjähtää paineesta. Tähän vastasi Helmeri ja Krisu, että kyllä on tehneet. Krisu sitten jatkoi laittaneensa sittä mr. musclea myös leipään ja syöttäneensä lokeille, jotka tippui sitten kuolleena tai kituvina alas taivaalta. Kaikki kolme nauroivat tälle tarinalle.

Näin meni minun muistini mukaan, linkki videoon oli tässä ketjussa, mutta ei mitään muistikuvaa monelta sen eilen/tänään olen katsonut, joten mahdotonta löytää sitä enää (googlettamalla en löytänyt).

Vierailija
18465/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa Eevis on ilmaissut olevansa mustasukkainen ja huolissaan, että Milla vie Jukan? On koko viikonlopun ollut 24/7 päällä, eikä minun silmiini ole välittynyt tällaista. Illalla häntä ahdisti vain kahleissa olo, kaikki ihmiset eivät kestä toisten jatkuvaa läsnäoloa.

Voi sinua hölmöä.

Kun jukka kysyi haluaako eevis nukkua vieressä, yliherkkä prinsessa oli aivan haltioissaan, pillityksen välissä ulisi "se owisi hienoa!" ja jukka pillunhimossan raahasi patjat olkkarin lattialle.

Minä uskon enemmän siihen mitä näen, kuin suustaan tulevaan hölynpölyyn.

Surullinen hahmo, joka kaipaaa rakkautta ja hyväksyntää. Esittää seksinhimoista, koska niinhän miehiltä huomiota saa.

Minäkin uskon siihen mihin näen, enkä nähnyt asiaa kuvaimallasi tavalla. Halusi stressaavan tilanteen jälkeen normalisoida tilanteen ja sek*i helpottaa ahdistusta. Ahdistus ei johtunut Millasta vaan yksityisyyden puutteesta. Eevis on useasti sanonut, että tarvitsee välillä omaa tilaa. Joillakin ei kaikki asiat liity mitenkään parisuhdedraamoihin.

Se ei sulje pois mustasukkaisuutta jukasta.

Kannattaa katsoa kun kahlejengit olivat sohvalla toisiaan vastapäätä, voi niitä katseita, eeviksellä meinasi naama kääntyä väärinpäin. Puri huulta niin että leuat meinasi mennä sijoiltaan ja pidätteli vihaa ja itkua.

Kun krisu kysyi millä numerolla yhdestä viiteen tilanne ahdistaa, ainoa joka sanoi vitosen, oli eevis.

Samaa katsoin. :D

Vierailija
18466/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä herkullinen tilanne, että ens viikolla kaikki ois häädössä ja Jukalle koittaisi lähtö. Näkispähän sekin sen antamansa viihteen arvon todellisuudessa. Talossa se ei tuu saamaan riittävästi ääniä ens viikollakaan, kun on tommonen lipevä luikero.

Vierailija
18467/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa nyt edes sen verran perustaitoja, että perustelette väitteenne. En yhtään tiedä kuka on tehnyt mitäkin, joten en nyt ota tässä kantaa kenenkään puolesta tai kestään vastaan, vaan ihmettelen vain miten paljon värikynää moni ilkeää tunkea kirjoituksiinsa.

"Kyllä se Helmeri on sanonut tappaneensa lokkeja!" väitti joku. Missä kohdassa ja millä sanoin? Minusta se pätkä meni niin, että joku kysyi jotakuinkin: "Ootteko te muuten tehneet pentuna Mr. Muscle -pommeja?", johon tuli jokunen joo-vastaus ja Kristianin outo ja sairas, joskin vähän epäselvä selvitys leivänpaloista, foliosta, Mr. Musclesta, kallioista ja tippuvista lokeista.

Onko siis Mr Muscle -pommille määritelmänä, että ne on aina suunnattu eläinten kiduttamiseen ja tappamiseen, vai onko kyse vain tavanomaisemmista poikien kolttosista, eli räjäytyksistä? Eli onhan se penskana hauskaa huomata pystyvänsä rakentamaan pienen räjähteen, mutta ei se silti kaikilla johda eläinrääkkäykseen.

Vai sanoiko joku muu suoraan tappaneensa eläimiä?

"Minusta se pätkä meni niin" ei myöskään ole mikään vankka perustelu.

Itse sen keksustelun nähneenä voin sanoa, että kyllä Helmerikin samalla lailla kehuskeli osallistuneensa nuorena lokkien listimiseen. Keskusteluhan alkoi siitä, missä asuivat nuorina ja millaisissa porukoissa liikkuivat ja joko Helmeri silloin skuuttasi jne. Kyllä naureskeli ihan  kuin muutkin lintujen tappo puheille ja omalle osuudelleen.  

Minulla oli kuitenkin mielikuva siitä mitä itse kukin sanoi,ja sinäkin annoit nyt viestissäsi jo lisäinformaatiota. Itsekin panin kyllä merkille sen, että Krisun keskusteluun tuoma yllättävä eläinrääkkäystwisti ohitettiin, eikä kukaan sitä paheksunut.

Se, että sosiaalisen ryhmäpaineen alla ei ala paheksua kaverin julmuutta, on minusta kyllä tuomittavaa, ja kertoo aika paljon molemmista keskusteluun osallistuneista nuorista miehistä, mutta se ei vielä tarkoita, että he olisivat tehneet noin myös itse.

Puhuivat Mr. Muscle -pommeista, eli kysyn jälleen: Onko ne jotenkin yleisesti aina suunnattu eläimille? Eikös tuo Kristianin heitto sisältänyt sen, että tehdään eläimille myrkyllinen tai terävää metallia sisältävä syötti vahingoittamistarkoituksessa. Vai ymmärsinkö väärin?

Joten miten tuosta pätkästä voi tehdä varman johtopäätöksen siitä, että muutkin ovat vahingoittaneet eläimiä?

Vierailija
18468/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ihana ketju. Haukutaan vaan kaikkia. Laitoin tänäänkin yhdessä välissä raportteja, että mitä talossa tapahtuu, mutta eihän tällaista ketjua jaksa lukea, pelkkää haukkumista ja pahansuopuutta, ehkä parempi katsoa tuota ohjelmaa ilman keskustelupalstaa. Tulee inhottava olo kun edes lukee tuollaista sontaa.

Samaa mieltä, tulee vaan huono fiilis kun lukee näin epätervettä tekstiä sivukaupalla. Seurasin eilen av:n sulkeuduttua keskustelua yliksellä ja oli pakko poistua, koska alkoi ihan ahdistamaan se kaikki paha olo, mitä ihmiset anonyymisti sinne oksensi. Eeviksen itkiessä kommentit oli tyyliä "LUOVUTA JO HU ORA LUOVUTA", "huutista tolle hu oralle :DDDDDDD", "v*ttu nautin toi itkevä hu ora luovuttaa ihan just"... Täällä meno on vähän asiallisempaa, mutta nyt taas on ollut useampi kymmenen sivua pelkkää päätöntä haukkumista. 

Ei tällaiset aggressiot ole normaaleja eikä terveellisiä edes haukkujan itsensä psyykelle. 

Oon itsekin samaa mieltä siitä, että tuollaisia alatyylisiä kommentteja ja haukkumista on kurja lukea, mutta pakko sanoa, että aika uuvuttavia ovat myös nämä ”kamalaa lukea tämmöistä negatiivista ketjua!”-jeesustelut. Jos tekee niin pahaa, onko pakko tulla näihin keskusteluihin? Olisihan se kiva, jos kaikki keskustelisivat asiallisesti, mutta nämä anonyymit palstat nyt vaan ovat sellaisia, että tänne on helppo tulla purkamaan pahaa oloa haukkumalla muita. Esim. bbplazalla on suht asiallista keskustelua, miksi ette käy vaikka siellä? :)

Joo, samaa mieltä. Mutta mua taas ärsyttää "onko pakko kommentoida negatiivista ketjua-jeesustelun"-jeesustelut. Jos ei kestä jeesusteluja, niin onko pakko tulla tähän ketjuun? Tämmösiä nämä anonyymit palstat nyt vaan on.

Vierailija
18469/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuosta Helmerin "joosta" voisi päätellä, että aihe ei ole vieras.

Krisu kertoi yksityiskohtaisemmin.

Mekin ollaan kavereiden kanssa tehty noita pommeja, yhtään lokkia ei tosin tapettu. Eli aihe ei ole vieras, joten olisin itsekin tuossa keskustelussa voinut vastata että "joo". 

Vierailija
18470/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh minä voisin tyydyttää tuon jumalattaren eeva-leenan hän voi istua kasvoilleni hajareisiiiiiin

eiköhän se suljetulla osastolla onnistu 10 vuoden päästä, kun eeva-leena siellä kaljuna yhä hakee prinssiään.

Vierailija
18471/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon asukkaita ei kiinnosta lokkien räjäytyksistä jauhaminen pätkääkään. Ihme tosikkoja  on tällä foorumilla.

Vierailija
18472/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ja Krisu ja varmaan Jukkakin on tappaneet lokkeja myrkyttämällä leipäpaloja putkimiehellä ja syöttämällä lokeille. Keskenään ukot naureskeli asialle kun siitä puhuivat, ei häpeästä tietoakaan.

Mun mielestä ainoastaan Krisu puhui putkenavaajasta lokkien tappamisessa ja Helmeri yleisesti niistä pommeista. Niissähän siis tavoite on yleensä vaan ”räjähdys”, sama kuin mentoksilla colapullossa.

Toivotaan, että Krisu oli ainoa eläinrääkkääjä.

Kaikki kolme naureskelivat Krisun kertomukselle.

Huolestuttaa, että jotkut häiriintyneet saattoivat saada tästä Krisun kertomuksesta inspiraatiota.

Vierailija
18473/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka ei osaa puhua kuin kaatamistaan naisista ja armeijasta. Ihan pentuhan tuo on vielä. Esim. Kevin osaa puhua paljon monimutkaisemmista asioista, vaikka on paljon nuorempi ja kotona on varmaan puhuttu muuta kieltä, kuin suomea.

Tyypillinen landepaukku, joka ei ole käynyt maailmalla omaa ulkohuussia pidemmällä ja pelkää kaikkea uutta ja erilaista.

Vierailija
18474/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Timo haukkuu Hitleriiä :(

Vierailija
18475/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa te olette itse tehneet kun on kova kiire paeta toisten tekojen taakse? Antaas tulla. Oikeasti viattomat eivät syytä muita.

Vierailija
18476/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis oli syönny sammakoita. Laitetaan samaan rääkkääjien listaan

Ravintolassa, joka ei sijainnut Aasiassa?

Vierailija
18477/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus. Nyt vasta tajusin, että onko ne oikeasti siis räjäyttäny ne lokit sisältäpäin? Eli lokit on syöneet ne Krisun laittamat pommit jotka on sitten reagoineet kuten pullossakin ja räjäyttäneet lokin vastalaukun muusiksi?

Hyi helv...minä ajattelin että on vaan myrkyttäneet lokkeja, mutta tuo sisältäpäin räjäyttäminen on vielä kamalampaa ja että vielä aikuisena nauraa sille, enkä kyllä ymmärrä Helmeriäkään vaikkei olis sellaista tehnytkään, niin pitää sitä kuitenkin hauskana?

Vierailija
18478/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elämänkokemus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on lovena jukkaan, jukka on huumantunut vain p*llusta, ei eeviksestä. 

Voi voi töhnätuheroa. 

Sehän meni niin päin, että Jukka olisi halunnut suhteen, mutta Eevis ei. Olet aika urpon oloinen, kun saat selvän asian päälaelleen.

Taidat olla aika naiivi ja nuori jos et ole koskaan jukan tapaisiin lirkuttelijoihin törmännyt.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä tuollasten rattopoikien suusta kuulee.

Eevis taas esitti tunteetonta, vaikka ihastui heti.

Juuri näin. Se että Jukka esittää Eevikselle ihastunutta, ei tarkoita että olisi ihastunut. Jukka haluaa vain panna, ja tietää varsin hyvin miten yliherkältä Eevikseltä lohkeaa.

Juuri näin. Kyllä näitä "jukkia" on nähty elämän varrella.

Jukan silmissä kiiluu p:nhimo, eeikven silmissä ihastuminen.

Se että sun kohdalle on osunut vain pinperonhimoisia pelimiehiä,

ei tarkoita että kaikki miehet on samanlaisia. Muihin naisiin saattavat ihastuakin.

Se kovin pelimieskin.

Voi jeesus. Etkö ole yhtään kuunnellut mitä toi limamuna puhuu kun eevis ei ole paikalla.

Todella ihastunut joo, buahahaha.

Perjantaina kiukutteli kun ei ole saanut palkintoa siitä, että on suostunut eevistä panemaan, ihan viihteen vuoksi. Hän on tuonut bb:lle katsojia lisää, nääs.

Vierailija
18479/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vähän outoa, että monet suhtautui niin epäempaattisesti Eeviksen yölliseen itkuun. Kun mietin itseäni tilanteeseen, jossa olen ollut lähes koko päivän molemmista käsistäni kahlittuna kahteen henkilöön ja tsempannut sillä ajatuksella, että yöllä tehtävä varmaan loppuu, niin olisin kyllä ollut ihan todella ahdistunut, jos tilanne olisi mennyt siihen, että pitäisi nukkua koko yö niissä raudoissa. Olen itsekin kovasti omaa tilaani arvostava ja tarvitseva, pidän myös läheisyydestä, mutta sellaisesta läheisyydestä jonka olen itse valinnut ja jota voin itse kontrolloida. Lisäksi olen levoton nukkuja, liikun paljon ja käyn yleensä useamman kerran vessassa, joten koko ketjun häiritseminen vessareissujen takia olisi tuntunut tosi stressaavalta. Ajatus siitä, että olisin koko yön kahlittuna pilkkopimeässä on todella ahdistava, itse asiassa olisin saattanut pistää paniikkikohtaukset pystyyn ja siinäpä vasta olisi ollut ylilautalaisille ihmeteltävää :D Tuntui tosi pahalta Eeviksen puolesta ja ymmärsin ihan täysin tämän ahdistuksen. Ja kyllähän nyt jälkikäteen useampi asukas on tunnustanut, että yölliset fiilikset oli ikävät ja ahdistuneet, mutteivät vain reagoineet yhtä näkyvästi kuin Eevis.

Moni kommentoi, että Eevis teeskenteli, koska pystyy kuitenkin nukkumaan Jukan kanssa tai muiden ihmisten välissä yöstä toiseen. On ihan eri asia VALITA läheisyys kuin olla pakotettuna siihen, samoin kuin nukkua ihmisten välissä yksikseen kuin olla fyysisesti kahlittuna heihin. Toiset ihmiset vain tarvitsevat enemmän autonomiaa omaa fyysistä tilaansa koskien. Tuollaisessa kahlitsemissa voi ihan hyvin tulla klaustrofobisia fiiliksiä, kun omaa tilaa rajoitetaan niin paljon eikä pois pääse, vaikka haluaisi. Toki BB-taloon mennessä olisi hyvä varautua mihin tahansa, mutta omat reaktiot saattaa joskus tulla ihan yllätyksenä itsellekin. 

Vierailija
18480/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä jeesustelee eläinrääkkäyksestä. Silti syö päivittäin mitä karmeimmissa olosuhteista kasvatettuja tuotantoeläimiä mm. kanoja. Hohhoijaa.

Ketju on lukittu.