Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
17021/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkeja (ei välttämättä järjestyksessä):

Kevin, Helmeri, Timo, Tarina, Tupu, Marko

Inhokkeja/ärsykkejä:

Ville, Mira, Eevis,

Alkaa nyppiä:

Krisu, Anu, Milla

Ei herätä tunteita:

Jukka

Oliks niitä muita?

Ohops Markolla tarkoitin Kimmoa... 😂

Hieman erilainen lista kuin minulla, mutta ymmärrän tuon hyvin.

Suosikit itsellekin Kevin, Hermeli, Timo ja Tarina. Kimmokin on ok.

Tupusta en tykkää kun en kestä sen inhottavaa tapaa haukotella. Ihan raivostuttava ääni.

Krisu nyppii minuakin. Anu on ihan turha ja Millakin on pelkkä tyhjäpäinen pepunheiluttaja.

Vierailija
17022/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt milla on jukan kainalossa ulkona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17023/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nikotiinikielto tuohon taloon, jotta nähtäis vähän kireyttä tai muuta katsojille mielenkiintoista oirehdintaa :D

Haluaisin tuonne myös kieltolaki-viikkotehtävän. Kaikki pukeutuisivat 30-luvun vaatteisiin, osa olisi viinanmyyjiä ja käyttäjiä ja osa virkavaltaa. Viinat pitäisi piilottaa taloon ja nauttia salaa. Virkavalta voi epäillessään puhalluttaa asukkaan, ja kiinni jäänyt joutui putkaan, mutta väärästä puhallutuksesta tulee heille rankkua. Tehtävä päättyy Kieltolain kumoamisbileisiin.

Jatkoa... Trokarit voisivat toimittaa salaviinoja esim. mehutölkissä jääkaappiin, tarjoilla terästetyssä kahvissa tai piilopullossa pihan postilaatikkoon. Jako rooleihin voisi olla vapaaehtoispohjalta, niin ei-juomahaluiset voivat valita poliisiroolin.

Vierailija
17024/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä. 

Eikö Tarina muka ole kielellisesti lahjakas? Minusta on.

Miksei sitä saisi ääneen sanoa?

Miten muka voitte sanoa ettei Tarina osaa mistään muusta puhua kuin itsestään, jos aina vaihdatte kameraa kun hän puhuu?

Kyllähän tuolla jokainen puhuu itsestään, mutta Tarina ei saisi puhua?

Minä olen monta kertaa kuullut kun Tarina puhuu muista asioista kuin itsestään.

Hän on kiinnostunut asioista, ja kuuntele paljon esim. Timoa ja Keviniä.

Ehkä se on niin, ettei ihminen jota ei itseään kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto, oikein kestä sellaisia ihmisiä jotka esim. opiskelevat yliopistossa.

Vierailija
17025/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistutko enemmän Miraan ja Millaan? Tai Krisuun?

Se voi olla tosi inhottavaa jos joku on pikkuisenkin fiksumpi.

Olen eri vastaaja, mutta minusta fiksuus ei ole ollenkaan inhottavaa.

Ei edes silloin kun joku muu on minua fiksumpi.

Mutta jos Tarinasta puhutaan, niin hänestä ei BB:n perusteella fiksuus välity.

Hänessä on varmasti älykkyyttä, kun hän on Mensan testissä pärjännyt, mutta hänellä vaikuttaa olevan heikot perustiedot ja yleissivistys. On epäsiisti eikä hallitse käytännön asioitakaan.

Sen lisäksi on hyvin itsekeskeisen, huomioinkipeän ja epäkypsän oloinen. 

Toivottavasti hän on fiksumpi ulkomaailmassa. 

Vierailija
17026/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkakin oli kai mukana naureskelemassa lokkien räjäyttämisille, jota tehnyt skidinä. Helmerin ja Krisun lisäksi. Yök mitä tyyppejä.

Vierailija
17027/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lyödään vetoa että äänestäjien äänillä ei mitään merkitystä?

Kuka muka pystyy tarkistamaan?

Eilen nähtiin mikä meteli tuli viinasta!

Jos nuo ei saa nikotiini tuotteita eikä mitään korvaavaa,

niin käyvät toisten kimppuun,

toki päästään Kristusta eroon ja sitä tuotanto tuskin haluaa.

Vierailija
17028/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä. 

Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?

Melko tyhmästi ajateltu.

Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.

Sitä paitsi Tarina puhuu paljonkin muustakin kuin itsestään.

Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?

Melko tyhmästi sanottu ja haukuttu.

Vierailija
17029/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ohjelmaan valitaan eläinrääkkääjiä. Myös koulukiusaajataustaiset ja rikosrekisterin omaavat pitäisi karsia pois jo castingissa.

Vierailija
17030/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin taloon tulee uusi asukas/uusia asukkaita?

Vierailija
17031/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristian tippui saman tien ykkösinhokikseni kun luin juuri uutisen sen eilisistä eläinrääkkäyspuheista. Ja oliko niin, että myös Helmeri oli Krisun tavoin tappanut lokkeja ns. Mr. Muscle -pommeille? Sairasta. Kristianin kohdalla ei sinänsä yllättänyt, mutta Helmeri ehkä viimeisin, jolta olisin tuollaista odottanut. Petyin.

Joo minäkin kuulin kavereilta että 😃

Vierailija
17032/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kielellinen lahjakkuus on tuota luokkaa mitä narina ja haisuliini syöttää niin ei hyvältä näytä. Kukaan ei jaksa kuunnella tuollaista hetkeä kauempaa. 

Minä kyllä jaksan. Ihan mielelläni kuuntelisin Tarinaa, Timoa, Keviniä ja vaikka Eevistäkin.

Miraa, Millaa ja Krisua ei jaksa kuunnella.

Meitä on kyllä moneen junaan, että ei ehkä kannata perustella omia mielipiteitään tuolla typerällä " Kukaan ei jaksa" ja "Kaikkihan nyt on tätä mieltä"

Se on argumentointi virhe. Ad populus.

Vierailija
17033/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eevis ei voi nyppiä naavaa eikä sukia rasvalettiään, on tuskaisen näkönen, pureskelee huultaan ja tekonauraa.

Vierailija
17034/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksen suhtautuminen seksiin on samanlainen kuin Silta-sarjan Sagalla.

Vierailija
17035/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihihihihi, olen eevis, kyllä on hauskaa.

Vierailija
17036/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?

Melko tyhmästi ajateltu.

Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.

Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?

No oletko muka korkeasti koulutettu ja sivistynyt? Ja oliko tuo muka viisaasti ajateltu, että ihminen ei voi olla lahjakas, koska puhui itsestään?

Lahjakkuus ei tarkoita sitä ettei puhu koskaan itsestään ja on hiljaa. Tarina ei sen enempää tuolla edes itsestään puhu kuin muutkaan.

Olen aika varma että omasta taustastasi johtuen et vaan tykkää Tarinasta, kun hän ei edusta teikäläisiä.

Vierailija
17037/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian tippui saman tien ykkösinhokikseni kun luin juuri uutisen sen eilisistä eläinrääkkäyspuheista. Ja oliko niin, että myös Helmeri oli Krisun tavoin tappanut lokkeja ns. Mr. Muscle -pommeille? Sairasta. Kristianin kohdalla ei sinänsä yllättänyt, mutta Helmeri ehkä viimeisin, jolta olisin tuollaista odottanut. Petyin.

Joo minäkin kuulin kavereilta että 😃

Tuskin on pelkkä huhu, koska samaan aikaan asiasta kirjoitettu eri palstojen 24/7-seurantaketjuissa (plaza, vauva, ylis) ja ip-lehdissä.

Vierailija
17038/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tyhmästi ajateltu.

Perusteletko jotenkin fiksummin, miksei Tarina muka ole kiellellisesti lahjakas?

Vierailija
17039/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeviksen suhtautuminen seksiin on samanlainen kuin Silta-sarjan Sagalla.

mitään muuta yhteistä ei sitten olekaan.

saga ei kyllä nussinut muiden aikana, eikä ollut tollanen tyhjänhihittäjä. ei toi mikään asperger ole, on vaan helvetin huomionhakuinen moukka.

Vierailija
17040/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukkakin oli kai mukana naureskelemassa lokkien räjäyttämisille, jota tehnyt skidinä. Helmerin ja Krisun lisäksi. Yök mitä tyyppejä.

On merkki puutteellisesta empatiakyvystä, ja etenkin tuo että aikuisena viellä naureskellaan asialle, eikä älytä yhtään hävetä asiaa, kertoo karua kieltä ihmisestä.

Ei voi arvostaa.

Ketju on lukittu.