BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Millonkas Krisu the rasvaletti on käynyt suihkussa viimeksi? Onko pessyt peniksensä joka päivä? Hyi mikä töhkämuna, spermat valuu pitkin housuja kun ei tajua edes runkata ja pallit vaan paisuu.
Pakko olla joku aivovamma tällä kirjoittajalla....
Vierailija kirjoitti:
Mä aina hämmästyn siitä miten tyhmää porukkaa palstan miehet on. Vessassa ei ole kameroita. Siellä on kuitenkin käsisuihku. Suihku ei siis ole ainoa paikka missä alapää pestään.
eihän ulkonakaan kukaan pese alapäätä vaan ilmeisesti vessassa käsisuihku. Se on muuten kätevä kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kumpi taloon; kiroilukielto vai tupakointikielto?
https://www.bigbrother.fi/uutiset/vaikuta-talon-tapahtumiin-kielletaank…
Samat ihmiset hajoais, joten ei merkitystä?
Tupu ei polta (?), mutta kiroilee.
Rikkaiden äänestys, ei mulla ole mitään hybridi-tv:tä. Tosin, vaikea valinta tuo kyllä olis muutenkin, että en tiedä kumpaa äänestäisin, Tupakointi on ällöttävää ja itsekästä, mutta toisaalta noilla on vielä nuuskapusseja jäljellä, joten ehkä kiroilukielto olis hankalampi.
Kirjoitan Krisusta samanlaista paskaa kuin mitä jotku kirjoittaa Eeviksestä. Minua ei haittaa jos puhutaan asioista mitkä on oikeesti tapahtuneet, mutta tuollaisia juttuja voi keksiä ihan kenestä tahansa asukkaasta jos haluaa, alkaa riittää jo tuo Eeviksen mustamaalaus, kaikki nuo välillä tekee ja toimii jotenkin ällöttävästi.
BB on alkanut tiukentamaan, minäkin just katoin, että Anu nukkuu, niin BB komensi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan Krisusta samanlaista paskaa kuin mitä jotku kirjoittaa Eeviksestä. Minua ei haittaa jos puhutaan asioista mitkä on oikeesti tapahtuneet, mutta tuollaisia juttuja voi keksiä ihan kenestä tahansa asukkaasta jos haluaa, alkaa riittää jo tuo Eeviksen mustamaalaus, kaikki nuo välillä tekee ja toimii jotenkin ällöttävästi.
Eevis nyt vain on likainen nymfo ja tämä on fakta
Krisu on likainen pummi, sekin on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kevin oli supersöpö keltaisessa takissa ruorissa, ihan syötävän suloinen:) Laittaisin pulloon heti.
Oli kyllä kuin joku vanhanajan leffatähti, Sinbad tai Kapteeni Ahab
Kylläpä muuten vitutti eilen! Olin oikein keränny "leffaeväät", ajatuksena seurata näiden kännäystä ja draamaa. Onhan tuo nyt ihan tyhmää, etteivät saaneet oikein kunnolla alkoholia... Ymmärrän Krisun ja Jukan vitutuksen. Asukkailta katoaa motivaatio, kun eivät saa kunnon palkintoa viikkotehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden että Helmeri sanoo huolehtineensa siskostaan äidin kuoleman jälkeen kovin taitamattomasti leikkaa edes
Sämpylöitä kahtia. Eilen keitti nuudeleita puoli tuntia. Voi voi.Onhan sillä siskolla ollu isä huolehtimassa noista perusarjen tarpeista, Helmeri ehkä enemmänkin henkisenä huoltajana ollu, phunu köulunkäynnin tärkeydestä ja tsempannu aina vaikeilla hetkillä.
Siinä roolissa sisarus on kuitenkin eri kuin jompi kumpi vanhemmista.
Eipä Helmeri kertonut mistään isästä. Oman isänsä tunsi vasta äidin kuoltua. Mitä siis tiedät muka isästä?
Helmerillä ja siskollaan on eri isät.
Totta! Islannissa oli lisää sisaruksia, mutta suomessa asuvalla siskolla on eri isä. Helmeri kertoo olevansa äidin matkamuisto Islannissa asutusta vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä muuten vitutti eilen! Olin oikein keränny "leffaeväät", ajatuksena seurata näiden kännäystä ja draamaa. Onhan tuo nyt ihan tyhmää, etteivät saaneet oikein kunnolla alkoholia... Ymmärrän Krisun ja Jukan vitutuksen. Asukkailta katoaa motivaatio, kun eivät saa kunnon palkintoa viikkotehtävistä.
Jos kahdella asukkaalla menee motivaatio, niin heidän häpeänsä. Muille ei ollut niin suuri ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina hämmästyn siitä miten tyhmää porukkaa palstan miehet on. Vessassa ei ole kameroita. Siellä on kuitenkin käsisuihku. Suihku ei siis ole ainoa paikka missä alapää pestään.
Hyi helvetti miten kamala kusen ja spermasen munan haju talossa mahtaa leijua!
En oo nähny suihkussa kuin Timon ja Kevinin, siltti kaikki paistsi Jukka puhuivat vetäneensä käteen ja Jukkakin on uittanu pinpissä.
Helvetoksen epähygienniset kusisetsmetanamunat, voi olla kivat aromit leijumassa talossa kun Vile ei anna ees pitää ovia auki. Menkää suihkuun oksettavat aspergermiehet!!!!
Minuakin ärsyttää kun mihinkään äänestyksiin ei voi osallistua ilmaiseksi vaikka BB:n sivuilla vaan pitäis olla se saakelin sininen nappi tai sit maksaa euro per äänestys!?
Ideahan onkin se, että asukkaiden sietokykyjä koetellaan. Parasta.
Vierailija kirjoitti:
Krisulle korkeintaan pari tölkkiä samaten limanuljaskalle.
Onko tämä aiempi Anu vihaaja ottanut nyt kohteeksi Krisun?