Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
16861/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi Millalla itsetunto matalalla jos kelpuuttaisi sänkyynsä tuollaisen jokapaikanpippelin!

Vaikka Eeviksellähän ne taudit palstan mukaan on eikä Jukan käytöksessä ole moitittavaa, kiva jos löytää uuden naisen niin saadaan katsella jätetyn naisen ilmeitä!! Ei tarvii Jukan vanhempien poikaansa hävetä eikä ole häntä lapsena hyväksikäytetty. Uutta vaan unelmavävylle! Ja Eevis häpeänurkkaan.

Kaksinaismoralismi palstalla jee.

Vierailija
16862/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Jukka ja Milla ovat joko käsi kädessä tai hiplaavat pienesti toisiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16863/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen kun menivät nukkumaan muut makuuhuoneeseen Eevis ja Jukka olohuoneeseen, E ja J kävivät ensin pkhuoneessa, nukkumaan käydessä juttelivat pk käynnistään, isoveli kuulutti että pkhuoneen asioista puhuminen on kiellettyä, Eevis siinä ihmetteli että ai nytkin vaikka olemme tässä kaksistaan.

Äkkiä nuo kamerat unohtuu.

Miten idiootti!

Ihanaa kun yliopistoihminen on tyhmempi kuin te jossain asiassa. Tulee mieleen alokastupa jossa amitsujonnet oli aivan onnessaan jos joku ylioppilas mokasi. Kuten minä. No sitten tuli aukit ja rukit ja perusjonnet jäi komppaniaan ja elämässäkin sille tielle. Se on vaan niin ihanaa kun joku Herra tai koulutettu ei osakaan vaihtaa männänrenkaan kakkosnelosta! Niin iditootti voi joku olla. Ja peruspekam itsetunto kohoaa kun hän tuntee autot! Mutta kun meitä koulutetumpia ihmisiä kiinnostaa maailma, kirjat , politiikka, naiset, maastaveto ja matkustelu! Kyllähän se tietenki herättää myös kateutta.💪🔥🤘

Sikäli hullu ja agressiivinen dissaus varmaan vapauttaa vihaa! 😘

Hahah! Mieti sitä perkele!

Jeejee. Maastaveto ja kakkosnelosen vaihto, aukit rukit eukot... Kyllä sä oot kova jätkä, oikein Leijona!

NIIN OLEN😘💪! TYPERÄT PERUSPERTIT ÄRSYTTÄÄ KUN NE VIHAA KAIKKEA. PELKÄÄ NAISIA JA ERITYISESTI ANAALIA JA ULKO MAALAISIA. joskus yritin tulla toimeen tällaisten ikuisten tehtaanpoikien kanssa, nykyään whatever!

Vierailija
16864/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis itse sanoi tänään, että menneet jo pari päivää paljaalla

Ne yrittää sitä BB-vauvaa.

Joo ei ne mitään käytä vaikka joku mulle aamulla vänkäs vastaa,Jukka toi panon jälkeen yöllä Eevikselle wcpaperia ja Eevis putsaa pahimmat ja jatkoi unia tai jotain🤮

Hyi helv... Varsinainen töhnämunkki. Pesulla ei vieläkään ole käynyt, se on ihan selvä.

Vierailija
16865/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sen kieli tunkee sieltä jotenkin ulos kun syö ja naama vääntelehtii.

Liian iso kieli vai pelkästään erikoinen tapa?

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

Vierailija
16866/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluukohan Jukka Millaa seksuaalisesti.

Todennäköisesti.

Vierailija
16867/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina on naisista mielenkiintoisin hahmo, muut tosi tai aika pliisuja. Tarina ärsytti eka jaksossa aika lailla, mutta olen oppinut tykkäämään. Positiivisia ihmisiä saisi olla enemmänkin, naama norsunv*lla olevia ihmisiä on ihan riittävästi.

Tarinako POSITIIVINEN??!!!

Vuoden vitsi. Imee energian kaikilta, pyörii vain oman napansa ympärillä. Ei edes kuuntele ketään, hokee vaan kaikkeen MITEN MAHTAVAA, HEI KIVA, MÄ OON NIIN KIITOLLINEN TOSTA päläpälä, sama kasetti pyörii. Jos toi on positiivisuutta, minä olen englannin kuningatar.

Et sinä miltään positiiviseltä vaikuta. Mitä se positiivisuus sun mielestä sitten on? Sitä että narisee, haukkuu, äksyilee ja dissaa kaikkea?

Vierailija
16868/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi taloon; kiroilukielto vai tupakointikielto?

https://www.bigbrother.fi/uutiset/vaikuta-talon-tapahtumiin-kielletaank…

Vierailija
16869/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi Millalla itsetunto matalalla jos kelpuuttaisi sänkyynsä tuollaisen jokapaikanpippelin!

Vaikka Eeviksellähän ne taudit palstan mukaan on eikä Jukan käytöksessä ole moitittavaa, kiva jos löytää uuden naisen niin saadaan katsella jätetyn naisen ilmeitä!! Ei tarvii Jukan vanhempien poikaansa hävetä eikä ole häntä lapsena hyväksikäytetty. Uutta vaan unelmavävylle! Ja Eevis häpeänurkkaan.

En tiedä mitä ketjua olet lukenut, mutta kyllä täällä jukkaa on ihmetelty yhtälailla, millanen idiootti on.

Turha vedellä taas tota "kaksinaismoralismi" korttia, tolla perusteella ei voisi kritisoida enää ketään, kaikki olisi vain jee jee ihania ja älykkäitä.

On tässä ketjussa myös sanottu monta kertaa, että mahtaa jukan äiti/vanhemmat olla ylpeitä pojastaan.

Pyyhi rillis.

Vierailija
16870/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi oikein eewikselle jos Jukka vaihtaisi hänet Millaan. Eewis vaan pelaa Jukalla. Pesisi rönttösensä.

Vierailija
16871/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tapahdu varmaan mitään voi pitää tauon💃🕺

Vierailija
16872/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden että Helmeri sanoo huolehtineensa siskostaan äidin kuoleman jälkeen kovin taitamattomasti leikkaa edes

Sämpylöitä kahtia. Eilen keitti nuudeleita puoli tuntia. Voi voi.

Onhan sillä siskolla ollu isä huolehtimassa noista perusarjen tarpeista, Helmeri ehkä enemmänkin henkisenä huoltajana ollu, phunu köulunkäynnin tärkeydestä ja tsempannu aina vaikeilla hetkillä.

Siinä roolissa sisarus on kuitenkin eri kuin jompi kumpi vanhemmista.

Eipä Helmeri kertonut mistään isästä. Oman isänsä tunsi vasta äidin kuoltua. Mitä siis tiedät muka isästä?

Vierailija
16873/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mietitty, että tuleekohan draamaa, jos Jukka vaihtaa Millaan. Voisin veikata, että ei tule, Eevis on Jukassakin vaan munan perään, onhan hän itse näin sanonutkin. Toki saattaa ärsyttää, että seksi loppuu, mutta tuskinpa mitään mustasukkaisuutta tulee.

Vierailija
16874/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden että Helmeri sanoo huolehtineensa siskostaan äidin kuoleman jälkeen kovin taitamattomasti leikkaa edes

Meinaatko, että sisko kuoli nälkään?

Helmeri on mielestäni tosi kiva persoona, mutta myönnettävä on että hänellä ei ole edes alkeellisia ruuanlaittotaitoja. Kukahan hänen ruokansa tekee siviilissä, vai elääköhän einesruuilla ja ulkona syömällä?

Mäkkärissähän nuo potkulautailijat syö.

Vierailija
16875/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittuu toi Milla hytkyy koko ajan?

Vierailija
16876/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina on naisista mielenkiintoisin hahmo, muut tosi tai aika pliisuja. Tarina ärsytti eka jaksossa aika lailla, mutta olen oppinut tykkäämään. Positiivisia ihmisiä saisi olla enemmänkin, naama norsunv*lla olevia ihmisiä on ihan riittävästi.

Tarinako POSITIIVINEN??!!!

Vuoden vitsi. Imee energian kaikilta, pyörii vain oman napansa ympärillä. Ei edes kuuntele ketään, hokee vaan kaikkeen MITEN MAHTAVAA, HEI KIVA, MÄ OON NIIN KIITOLLINEN TOSTA päläpälä, sama kasetti pyörii. Jos toi on positiivisuutta, minä olen englannin kuningatar.

Et sinä miltään positiiviseltä vaikuta. Mitä se positiivisuus sun mielestä sitten on? Sitä että narisee, haukkuu, äksyilee ja dissaa kaikkea?

En itseäni positiiviseksi ole väittänytkään. Nyt puhuttiin Narinasta.

Narina on piiloagressiivinen päällepäsmäri ja narsisti, joka perää muilta arvostusta ja kunnioitusta, vaikkei itse tiedä sanojen merkitystä.

Vierailija
16877/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei milla ole maalannuty persettäkin oranssiksi.

Sen ilmeetkin on sellasia kuin ois jotenkin turta puolet ajasta, joko turta tai kikattaa, ja oli naama kumpiu vain, pylly hieroo jotain tai vatkaa.

Satiaisia varmaan.

Olen joutunut olemaan hetken pois ketjusta. Haukutaanko nyt siis vain Millaa?

Entä Eevis, vieläkö pitää laittaa, että ei käy suihkussa, on asperger, Heli Palsanmäki ja likainen horazu?

Mites Krisu, saanko paljon yläpeukkuu jos laitan et alkoholisti, nisti, epäsiisti pipopää vitunviljelijä?

Vai pelkkää Millaa vaan nyt? Vai tänään? Haluun kans mukaan.

Vierailija
16878/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä siskolla ollu isä huolehtimassa noista perusarjen tarpeista, Helmeri ehkä enemmänkin henkisenä huoltajana ollu, phunu köulunkäynnin tärkeydestä ja tsempannu aina vaikeilla hetkillä.

Siinä roolissa sisarus on kuitenkin eri kuin jompi kumpi vanhemmista.

Eipä Helmeri kertonut mistään isästä. Oman isänsä tunsi vasta äidin kuoltua. Mitä siis tiedät muka isästä?

Helmerillä ja siskollaan on eri isät.

Vierailija
16879/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on niin paljon ihmetelty Eeviksen tapaa vastailla Jukalle ja muutenkin Eeviksen käyttäytymistä, niin tästä TUNNISTAA TUNNEKÖYHÄN IHMISEN (huom. mainittu myös Aspegren).

Kysyimme psykoterapeutti Betina Arolta, mitä tunneköyhyys on ja mistä oikeasti tunneköyhän ihmisen tunnistaa.

Mitä tunneköyhyys on?

– Tunneköyhyys ei ole tarkkaan määritelty psykologinen tai lääketieteellinen termi. Arkikielessä tunneköyhyydellä viitataan vähäiseen etenkin lämpimien tunteiden tunneilmaisuun sekä empatiakyvyn ja toisen tunnemaailman ymmärryksen puutteisiin. Sillä voidaan tarkoittaa myös puutetta kyvyssä joko kokea tai tunnistaa tunteita ja mahdollisesti myös ymmärtää tunnemaailmaa laajemmin sen kaikissa eri sävyissä

Mistä tunneköyhän ihmisen voi tunnistaa?

– Tunneköyhät ihmiset ovat usein melko asiaorientoituneita. He reagoivat vain harvoin tunteikkaasti arkielämän tilanteisiin. Edes voimakkaita tunteita herättävät tilanteet eivät räväytä heitä ja reagoidessaan he todennäköisesti ymmärtävät huonosti kokemaansa. Tunneköyhän mielikuvamaailma saattaa olla rajallisesti kehittynyt, joten taiteet eivät välttämättä kiinnosta häntä.

Tunteista puhuminen ja tunteiden analysoiminen voivat olla tunneköyhälle niin vaikeita asioita, että ne eivät luultavasti kiinnosta häntä. Tunneköyhästä ihmisestä saattaa syntyä tunne, ettei oikein mikään hetkauta tai liikuta häntä aidosti.

Millainen tunneköyhä ihminen on puolisona tai läheisenä?

– Koska tunneköyhä ei osaa niin hyvin ymmärtää toisen tunteita, hän ei ehkä reagoi toivotulla tavalla silloin, kun häneltä tarvitsisi tukea. Tunneköyhän ihmisen puoliso saattaa jäädä hyvin yksin omien tunteidensa kanssa. Voi tuntua siltä, että toinen ei yhtään välitä tai on hyvin välinpitämätön.

Tunneköyhä henkilö saattaa vastata tai reagoida kömpelösti, mikä voi joissain tilanteissa olla puolisolle loukkaavaa tai tuntua raskaalta ja vaikealta. Lisäksi tunneköyhä ihminen saattaa toimia itsekkäästi, sillä hän ei ymmärrä toisten tarpeita.

Mistä tunneköyhyys johtuu?

– Tunneköyhyyden taustalla voi olla geneettinen perimä tai neurologinen syy, kuten aivovamma tai Asperger. Tunneköyhyys saattaa olla myös seurausta muistihäiriösairauden kehittymisestä tai skitsofreniasta.

Tunteet voivat latistua myös lääkityksen tai sairauden, kuten masennuksen takia. Jos keho tai mieli ei kestä kokea tunteita, ihminen saattaa työntää ne pois. Siksi esimerkiksi vakavasta traumasta voi seurata tunneköyhyyttä. Tunneköyhyyttä esiintyy eri muodoissa myös erilaisissa mielenterveyden häiriöissä.

Tunneköyhyys voi myös olla synnynnäinen ominaisuus, johon voidaan suhtautua kuin ihmisten muihin heikkouksiin ja vahvuuksiin.

Voiko tunneköyhyys olla ympäristön aiheuttamaa?

– Kyllä voi. Aivot kehittyvät ja se, mitä elämän aikana kokee ja oppii tunteista, muokkaa ihmistä. Siitä syystä esimerkiksi kylmä ja vaikea lapsuus voivat aiheuttaa tunneköyhyyttä.

Jos perheessä ei ole kiinnitetty huomiota lapseen eikä osattu lukea lapsen tunteita ja vasta niihin empaattisesti tai antaa tunteille nimiä, ei lapsi näitä taitoja pysty oppimaan. Niihin täytyy saada malli jostain.

Voiko tunneköyhä ihminen muuttua?

– Luulen, että jossain määrin kyllä, mikäli tunneköyhyys ei ole kovin vakavaa esimerkiksi aivovamman takia. Uskon kuitenkin, että jotta muutos olisi mahdollinen, tunneköyhällä henkilöllä täytyisi itsellään olla halukkuutta muutokseen.

Jos epäilee tunneköyhyyden johtuvan esimerkiksi lääkityksestä tai sairaudesta, on oikea auttaja lääkäri. Jos taas tunneköyhyys on lapsuudesta lähtöisin, terapiassa asian käsitteleminen voi auttaa.

Koko artikkeli löytyy Googlesta tai hakusanalla : Tunneköyhyys

En ihan iskisi tunneköyhän ihmisen leimaa vielä Eeviksen otsaan tässä vaiheessa. En jaksa tollasia keittiopsykologeja.

Vierailija
16880/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina hämmästyn siitä miten tyhmää porukkaa palstan miehet on. Vessassa ei ole kameroita. Siellä on kuitenkin käsisuihku. Suihku ei siis ole ainoa paikka missä alapää pestään.

Ketju on lukittu.