BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onko vetänyt kakkoseen sitten jolloin kortsut on turhia? Itse ainakin vetäsen vastaavia panokoneita vähintään joka toinen kerta kakkoseen.
Meinaatko etteivät taudit tartu kakkosesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä!! onko haisuli käynyt suihkussa????
Itseasiassa, aika moni muu asukas käy harvemmis suihkussa kuin Eevis.
No aika harva siellä hässii päivät ja yöt. Se kai se tuossa eniten ihmetyttää. Muidu ei peseydy seksin jälkeen ikinä. Ja antaa Jukan viruttaa sormiaan sisällään ilman mitään pesuja.
Entäs Jukan pesut, ettekö niistä ole huolissaan? Hän käyttää kortsua, eli lilluu omissa liemissään. Ei todellakaan ole rynnännyt pesulle. Yks yö aktin jälkeen käski Eeviksen viedä kortsun pois. Itse jäi makoilemaan. Lisäksi hän käsitteli nuuskaa ennen hommiin ryhtymistä. Eli huono hygienia hänelläkin.
Entäs Tupun pesut??
Oon aika samaa vartalomallia ja ikää ja voin sanoa, että helposti tulee hiki, minkä olen ollut havaitsevinani Tupustakin, leyhyttelee usein kasvojaan jollain. Joskun joutuu käymään kahdesti jopa kolmesti päivässä suihkussa, siitä riippuen mitä tekee, mutta esim keittiössä ollessa, tuntuu että alkaa haiskahtaa vaikka on peseytynyt ja deodorantit laittanut ihan asianmukaisesti. Käykö Tupu pesulla?
Tupusta, Mirasta ja Kimmosta tulee itselle ekana mieleen, että hygieniasta olisi hyvä porukassa huolehtia. Kimmo sanoi tänä aamuna makuuhuoneessa menevänsä suihkuun, mutta menikin keittiöön kuikuilemaan ja tupakalle eikä missään vaiheessa suihkuun.
Samoin Anu kävi ulkoterassilla jumppaamassa ja siitä makkarin kautta aamupalalle muiden joukkoon keittiöön ilman mitään peseytymisiä. Aiemmin myös pistänyt silmään ettei peseydy treenattuaan toisin kuin Timo joka menee joka kerta heti suihkuun ja sitten vasta aamupalalle.
Joo onhan tuo normi hiki paljon kaamempaa kuin Eeviksen jatkuvat lastit alapäässä muhimassa jotka se hoitaa liikkumatta mihinkään panopaikalta WC paperilla suurimmat töhnät pyyhkimällä!
Ei Eeviksellä mitään lasteja ole. Käyttävät kortsua. Jos joku haisee, niin Jukka pilluisine käsineen. En oo ikinä nähnyt sitä missään pesupuuhissa pihasuihkua lukuunottamatta. Voi ällötys! Ja mä pidin sitä alussa niin hurmaavana tyyppinä. Nyt se on vain tunkkainen luuseri.
Ehkä Jukka ei käy suihkussa, kun kuuli ekalla viikolla, että Eevistään ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoi, että käyttää pillereitä ja ovat paljaalla pari päivää panneet. Ihme oletuksia, että heti bb-vauvaa yritetään, jos paljaalla. Muutakin ehkäisymenetelmiä on kuin kortsu.
Ehkäpä yrittävät luoda omaa pikku bb-sukupuolitautimutaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Istutteko te oikeesti nyt marraskuuhun asti vastaamassa noita niiden suihkussa käymistä ja haisemisia. Milloin te itse käyttö edes pesulla.
Ei tässä ehdi itse käydä suihkussa, kun pitää kytätä 24/7. ;)
ohhoh siellä ollaan jo käsikädessä Jukka <3 MIlla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mikä on kuohkean määritelmä?" t.tarina, yliopisto-opiskelija
Hyvänen aika. Nuori ihminen on nuori ihminen ja ei yliopisto-opiskelija ole mikään kaikkitietävä yleiskone.
juu ei ole, mutta kyllä korkeakouluopiskelijan voisi odottaa tietävän ihan perussanojen merkityksiä... eikä tämä kuohkea-sana ollut ensimmäinen suunnatonta ihmetystä ja hämmennystä aiheuttava...
Eihän tuo tarkoittanut ettei ymmärrä mitä kuohkea tarkoittaa vaan haluasi vain olla ylianalyyttinen ja esittää fiksua kyselemällä kuohkean määritelmää.
Vierailija kirjoitti:
Mira on ällöttävä. Kiljahtelee, röyhtäilee ja elämöi. Ei osaa muulla tavoin kommunikoida. Milla pyörittää vaan pers ettään ja sätkii joka paikkaan.
REPS, kiitti, meinas kahvit mennä' väärään kurkkuun. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on just sitä reteetä tyyppiä, että minä olen tällainen kun olen enkä muutu, tykätkää tai olkaa tykkäämättä.
Sitten kun ei tykätä, niin alkaa poru ja hirveä loukkaantuminen. Valitetaan kun hänestä ei tykätä ja spekuloidaan kuka kehtaa olla tykkäämättä ja klikkiydytään ja puhutaan paskaa selän takana. Hyvä ettei vedetä kiusaamiskorttia esiin.
Mira on vain tyypillinen satakuntalainen, töksähtelevää puhetyyliä myöten. Muutin itse muualta Raumalle ja oli tosi vaikea tottua työkavereiden töks töks ulosantiin. Kaiken tiedon sai lypsää, kun mitään ylimääräistä ei selitetty. Luulin pitkään, että ovat kiukkuisia jostain. Mutta ei, ne nyt vaan ovat sellaisia.
Sama kun muutin Turkuun pariksi vuodeksi Keski-Suomesta. Turkulaiset kuulosti niin kiukkuisilta tottumattomalle.
Muutin Pohjanmaalta Keski-Suomeen, ja oli mukava huomata, miten ystävällisiä ja kohteliaita keskisuomalaiset on, varsinkin verrattuna pohjanmaalaisiin. Mistähän päin Suomea nämä kilpailijat on? Osa Helsingistä ainakin, kuten Krisu ja Kevin.
Mukava kuulla. Parin kiekkovanhemman kanssa me keskisuomalaiset mietittiin että meillä ei ole identiteettiä oikein. No yksi sanoi että olemme joviaaleja. Ja rossn totta me kaikki olemme sellaisia kaikille juttelijoita mutta aika vaatimattomia. Tavallisia...vaikka tittelit on VT j toisella DI emme tuo niitä esille....tietenkään. no ei se koulutus hyvää sydämen sivistystä tietenkään tuo. No olen kai joviaali, juttelen paljon. Muut hallilla pitää vähän hönönä!😉.
Menis kyllä jännäksi jos Jukka vaihtais lennosta Millaan 🤣🤣
Eevis ei kyllä keltään muulta tuolla tule saamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun läsnäolo talossa täysin turhaa.. Ei tuota yhtään mitään. Himaan vaan lastensa luo!! Ei tee muuta kuin makoilee päivästä toiseen viltin alla tympeä ilme naamallaan ja hierotuttaa muilla itseään milloin päästä, milloin jaloista. Onko oikeasti kipeä? Luulosairas? Vai eikö psyyke kestä?
Ei johdu lapsista millään lailla, mun mielestä myös äidillä on oikeus olla BB talossa siinä kuin isälläkin, mutta Anu vaan on hyvin haalea persoona. Vaikka oon kuinka yrittäny päästä perille, en oo muuta ssanu selvää kun että tykkää liikkua ja jätti burn outin takia työnsä kun lapset oli pieniä. Enempää ei aaukee vaikka kuinka seuraan ja seuraan ja seuraan : I
Ei kyse ollut siitä, etteikö olisi oikeus olla talossa yhtälailla kuin isälläkin.. Sevästikään vaan Anu ei ole kotiutunut taloon, eikä näytä siellä viihtyvän. Taitaa tehdä burn out pikkuhiljaa tuloaan sielläkin. Selvästi on omissa ajatuksissaan ja maailmoissaan. Jotenkin on syntynyt vaikutelma, että nämä migreenit sun muut ovat vain syy vetäytyä omiin oloihin, kun ykskaks ollaan syömässä pirteänä ja sitten taas viltin alla naama nyrpeänä. Ei oireet tule ja mene ainakaan migreenissä edestakaisin...
Ville on idiootti, rannemurtuman jälkeen poistanut kipsin 2 viikon jälkeen kun 5 viikkoa olisi ¨pitänyt pitää, sitten rukoili ja kuntoutti. Tuuria jos säästyi komplikaatioilta.
Milla ja jukka pitää käsistään kiinni. Awwww.
Olisi kiva nähdä eeviksen ilme.
Vierailija kirjoitti:
Eevis on asperger ihan selvästi
Oletkohan vasta viideskymmenes, joka tämän toteaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen kun menivät nukkumaan muut makuuhuoneeseen Eevis ja Jukka olohuoneeseen, E ja J kävivät ensin pkhuoneessa, nukkumaan käydessä juttelivat pk käynnistään, isoveli kuulutti että pkhuoneen asioista puhuminen on kiellettyä, Eevis siinä ihmetteli että ai nytkin vaikka olemme tässä kaksistaan.
Äkkiä nuo kamerat unohtuu.Miten idiootti!
Ihanaa kun yliopistoihminen on tyhmempi kuin te jossain asiassa. Tulee mieleen alokastupa jossa amitsujonnet oli aivan onnessaan jos joku ylioppilas mokasi. Kuten minä. No sitten tuli aukit ja rukit ja perusjonnet jäi komppaniaan ja elämässäkin sille tielle. Se on vaan niin ihanaa kun joku Herra tai koulutettu ei osakaan vaihtaa männänrenkaan kakkosnelosta! Niin iditootti voi joku olla. Ja peruspekam itsetunto kohoaa kun hän tuntee autot! Mutta kun meitä koulutetumpia ihmisiä kiinnostaa maailma, kirjat , politiikka, naiset, maastaveto ja matkustelu! Kyllähän se tietenki herättää myös kateutta.💪🔥🤘
Sikäli hullu ja agressiivinen dissaus varmaan vapauttaa vihaa! 😘
Hahah! Mieti sitä perkele!
Jeejee. Maastaveto ja kakkosnelosen vaihto, aukit rukit eukot... Kyllä sä oot kova jätkä, oikein Leijona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis itse sanoi tänään, että menneet jo pari päivää paljaalla
Ne yrittää sitä BB-vauvaa.
Joo ei ne mitään käytä vaikka joku mulle aamulla vänkäs vastaa,Jukka toi panon jälkeen yöllä Eevikselle wcpaperia ja Eevis putsaa pahimmat ja jatkoi unia tai jotain🤮
Vierailija kirjoitti:
Menis kyllä jännäksi jos Jukka vaihtais lennosta Millaan 🤣🤣
Eevis ei kyllä keltään muulta tuolla tule saamaan
Jukka on kyllä koko ajan katsellut Millaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoi, että käyttää pillereitä ja ovat paljaalla pari päivää panneet. Ihme oletuksia, että heti bb-vauvaa yritetään, jos paljaalla. Muutakin ehkäisymenetelmiä on kuin kortsu.
Ehkäpä yrittävät luoda omaa pikku bb-sukupuolitautimutaatiota.
Jep. Bb-tippuri eli bbippuri.
Tuo rankku on kyllä liian kesy kiroiluun ja muuhun käyttäytymiseen nähden!!
Makoilu kielto vähintään vielä tuohon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielistelijä-Helmeri laskeskelee jo mitä ostelee voittorahoilla.
Helmeri on niin feikki. Osaa vedota vähän koulutettujen mammojen tunteisiin kertomalla nyyhkytarinan kuolleesta äidistään. Oikeasti on kylmä ja kova potkulautabisnespoika.
Kenen asukkaan puolesta sä oot huolissasi? Kenen voittoa Helmeri uhkaa? Vai ootko muuten vaan noin ilkeä?
No Helmerillehän täällä onkin oltu ilkeitä, voi voi.
No kyllä äidin kuoleman ivaaminen on ihan idioottimaista.
Kukas äidin kuolemaa on ivannut?! En ole huomannutkaan.
sen sijaan näin kommentteja joissa ihmeteltiin kun itkee niin usein samaa asiaa.
Yhden ainoan kerran on "itkenyt" siitä asiasta, äitinsä syntymäpäivänä. Risteilyllä tunteet nousi pintaan, kun kertoi Villelle isoäidistään.
Jos se olis kertonut noista ilman tunteen häivääkään, niin teilattu olis siitäkin.
Useammin on lipsahtanu.
Äidin syntymäpäivänäkin itki useamman kerran.
Mun mielestä jokainen käsittelee tunteensa kuten haluaa, ei itkujen määrää tarvitse hävetä.
Minusta se on hyvä, että mies itkee. Olen varhaiskasvatuksen opettaja ja paljon on puhuttu sukupuolirooleista ja poikien kovuudesta. Itkemättömyys ja tunteiden patoaminen aiheuttaa agressiivisuutta.
Eevishän nimenomaan on kertonut, että heillä ei ole määriteltyä suhdetta.
Haluaa pitää suhteen avoimena.
Haluaa olla vapaa.
On kertonut, että suhde on fyysinen.
Jukka haluaisi yksinoikeudella suhteen Eevikseen, mutta tyytyy nyt siihen fyysiseen, kun muuta ei ole tarjolla.
Seksi ja naiset tuntuvat Jukkaa kiinnostavan kovasti.