BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eilen Viking Line tarjosi asukkaille herkullisen, runsaan ja kauniisti katetun buffetpöydän. Varmasti suurella vaivalla ja ajalla toteutetun. Mutta miten asukkaat tätä kunnioittivat: kaikki ryntäsivät yhtä aikaa sorkkimaan lautasilleen syötävää, krisu istui pöydän päässä pipo päässä toistaen äänekkäästi vittusaatanaa joka toisella sanalla. Kaksi asukasta meni lautasineen omiin oloihinsa (jukka eevis) olohuoneeseen. Kukaan ei mitenkään pukeutunut...
Musta tuntuu et Hemmi on bi tai jopa homo. Onko se koskaan puhunut tyttöystävästä, mainitsi ainakin että oli kihloissa
Vierailija kirjoitti:
Kummalla nyt on keliakia ja kumpi oli itse huomannut ettei gluteeni sovi?
Milla vai Anu?
Anu on kertonut ainakin,ettei ole keliakiaa,mutta syö gluteenitonta ja laktoositonta vatsansa takia.
Varailee itselleen näitä,haluaa sitä jä tätä itselleen.
Eiköhän tuo pari pääse taas yöksi kutemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mira on just sitä reteetä tyyppiä, että minä olen tällainen kun olen enkä muutu, tykätkää tai olkaa tykkäämättä.
Sitten kun ei tykätä, niin alkaa poru ja hirveä loukkaantuminen. Valitetaan kun hänestä ei tykätä ja spekuloidaan kuka kehtaa olla tykkäämättä ja klikkiydytään ja puhutaan paskaa selän takana. Hyvä ettei vedetä kiusaamiskorttia esiin.
Mira on vain tyypillinen satakuntalainen, töksähtelevää puhetyyliä myöten. Muutin itse muualta Raumalle ja oli tosi vaikea tottua työkavereiden töks töks ulosantiin. Kaiken tiedon sai lypsää, kun mitään ylimääräistä ei selitetty. Luulin pitkään, että ovat kiukkuisia jostain. Mutta ei, ne nyt vaan ovat sellaisia.
Kevin totesi että nyt sitten saadaa kuulla v***usaa**nape*settä, kun joutui Krisun kanssa samaan ketjuun, Krisun viereen.
Jukka ja Eevis erilleen ja Eevis kunnolla hommiin tulevassa viikkotehtävässä. Kun lintsaa niin saa häätöpisteitä -> äänestykseen -> ulos talosta -> happy end.
Vierailija kirjoitti:
Kevin totesi että nyt sitten saadaa kuulla v***usaa**nape*settä, kun joutui Krisun kanssa samaan ketjuun, Krisun viereen.
Hyvä Kevin. Ärsyttää jo noi Krisun kiroilut.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et Hemmi on bi tai jopa homo. Onko se koskaan puhunut tyttöystävästä, mainitsi ainakin että oli kihloissa
Taisi olla avoliitossa naisen kanssa 7 vuotta, suunnittelivat lastakin. Erosivat keväällä. Hemmi joutui onnettomuuteen jalkapallopelissä ja oli vähällä menettää henkensä pääiskun vuoksi. Menetti puhekykynsäkin muutamaksi kuukaudeksi. Onnettomuus oli muistaakseni viime vuoden elokuussa. Heterolta vaikuttaa, mutta elämänkokemukset ovat muokanneet hänestä avoimen luonteen.
Jukka ja Eevis jo pari päivää nussineet ilman kortsua 🙈🙈🙈
Kimmolla ei oo kun yhet vaatteet talossa, kaks viikkoa mennyt jo samoilla.
"mikä on kuohkean määritelmä?" t.tarina, yliopisto-opiskelija
Katon vähän viiveellä rangaistuksen määräämistä, Kevin ei oikein tykkää kun joutuu olemaan Krisussa kiinni, on tympääntynyt Krisuun parin viime päivän aikana ja muut komppaa häntä.
Kevin pelkää, että alkaa paskapersejutut taas ketjussaan.
Kommentoivat myös että Jukka ja Eevis saa nyt pysä erossa toisistaan :D
Anun läsnäolo talossa täysin turhaa.. Ei tuota yhtään mitään. Himaan vaan lastensa luo!! Ei tee muuta kuin makoilee päivästä toiseen viltin alla tympeä ilme naamallaan ja hierotuttaa muilla itseään milloin päästä, milloin jaloista. Onko oikeasti kipeä? Luulosairas? Vai eikö psyyke kestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on just sitä reteetä tyyppiä, että minä olen tällainen kun olen enkä muutu, tykätkää tai olkaa tykkäämättä.
Sitten kun ei tykätä, niin alkaa poru ja hirveä loukkaantuminen. Valitetaan kun hänestä ei tykätä ja spekuloidaan kuka kehtaa olla tykkäämättä ja klikkiydytään ja puhutaan paskaa selän takana. Hyvä ettei vedetä kiusaamiskorttia esiin.
Mira on vain tyypillinen satakuntalainen, töksähtelevää puhetyyliä myöten. Muutin itse muualta Raumalle ja oli tosi vaikea tottua työkavereiden töks töks ulosantiin. Kaiken tiedon sai lypsää, kun mitään ylimääräistä ei selitetty. Luulin pitkään, että ovat kiukkuisia jostain. Mutta ei, ne nyt vaan ovat sellaisia.
Sama kun muutin Turkuun pariksi vuodeksi Keski-Suomesta. Turkulaiset kuulosti niin kiukkuisilta tottumattomalle.
Toi on niin saat...tyhmää sakkia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloon valitut naiset ovat kyllä harvinaisen sekalainen valikoima eri suuntauksia ja ideologisia ääripäitä. Naisilla ei myöskään tunnu olevan minkäänlaista me-henkeä keskenään. Pikemminkin päinvastoin, ovat hanakasti antaneet toisilleen nimeämispisteitä. En myöskään usko, että kukaan näistä naisista voisi voittaa BB:tä. Karisma ei mielestäni mitenkään riitä talon miesasukkeja vastaan.
Että mitä. Jäikö sulta huomaamatta miten esim Tupu, Mira ja Anu nauroi eilen tupakkapaikalla keskenään ihan katketakseen. Ja eilistä katsoessani mietin miten paljon paremmin naisilla pysyy pää kasassa tuolla. Krisu ja Jukka hajoamispisteessä ja miettimässä kotiinlähtöä. Timo miettii että lähtisi mieluimmin kotiin jos eilinen meno jatkuu. Helmerillä oli huono päivä. Villen ääni jo kohosi pihalla Krisun juttujen takia. Naiset ei ole moksiskaan. Miettivät sitä miten kovasti harmittaa jos joutuvat lähtemään, esim Mira. Juurikin tupakkapaikalla sanoi että kun vastassa on kaksi tyyppiä jotka haluaa lähteä kotiin tai on ihan sama, ja hän joka ei haluaa jäädä, niin on se nyt harmi jos hän joutuu lähtemään.
Onhan tuo melkoista ryhmähengenosoitusta naisilta jos kerran ovat nauraneet keskenään, mutta oletkos pannut merkille, kuinka usein Tupu ja Anu alkaa puhumaan pahaa selän takana niistä naisista jotka ei ole paikalla? Ja aina Tupu tai Anu. Seurassa vi olla muitakin, mutta aina se on Tupu tai Anu joka aloittaa.
Miksi naisten pitäisi jotenkin kimppaantua? Miksei saa mennä kimppaan sen mukaan kenen kanssa tuntee olonsa hyväksi, riippumatta sukupuolesta?
Niinpä. Hyvähän se vaan on että hengaa kaikkien kanssa eikä nyhjötä koko ajan saman parin tyypin kanssa. Ja paineensietokyvyssä naiset on pessy miehet 6-0. Tarina nyt hajoili sänkynsä kanssa mutta ei sekään ole sen jälkeen pahemmin sekoillut ja itkenyt kotiin pääsyä. Tuolla on tällä hetkellä lähes ukko kuin ukko haaveilemassa kotiin menemisestä ja luovuttamisesta. Muuten toivon ettei tästä tehtäis taas kerran rasittavaa mies-nais-länkytystä.
Naisista Tupulla ja Eeviksellä on hyvä paineensieto. Muut ovat hajoilleet - Mira ainakin nimeämisen ja Emman lähdön vuoksi, Emma itse hajoili häätöään, Tarinan kasetti leviää auktoriteetista, Anun saikutus, Milla itkee kun Villellä erilainen suhtautuminen pepun vatkaukseen ja sateenkaaritouhuun.
Tupulla hyvä paineensitokyky??
Useampaan otteeseen itkeskellyt, useampaan kertaan sanonut ettei halua tehdä jotain kun pelkää epäonnistuvansa. Onko se esim niitä sämpylöitä ikinä leiponut vaikka hiivoista eniten onkin vouhkannut. Jäi vaan mieleen edellinen sämpylöiden teko kerta kun sanoi ettei hän ainakaan halua ottaa niistä vastuuta jos eivät onnistukaan ja Mira sitten otti ja teki ne itsekseen Tupun katsellessa sivusta ja hyviä tuli. Kun kauppaanlähtijät paljastettiin, sanoi ettei olisi välttämättä halunnut lähteä, kun ei kuitenkaan muista kaikkea ja sitten joku on hänelle vihainen.
Ei vaikuta kovalta paineensietokyvyltä?
Elikkä tuossahan se kuultiin noille ei ole annettu mitään sääntöjä tuonne mennessä eikä nelonen vaivautunut tekemään lappuja säännöistä!!!!
Surkeeta toimintaa!
Huoh. wannabe-vegan, joka ei kestä kaikkia vegaaniuden rajoituksia. Miksi ei voi olla silloin ihan rehellisesti vaan ’kasvissyöjä’.