BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Timo heitti just hyvin äsken. Että mikä pointti tuossa on että laulaminen on kielletty, mutta on ok heittää punasesta sukasta ja halosta läppää.
Tekijänoikeusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnHarrastaAnaaliseksiäN40 kirjoitti:
Eeva-Leena jo lehdessäkin: https://www.seiska.fi/Telkkari/Huhhuh-mita-seksipaljastuksia-BB-talossa…
Näyttää noissa kuvissakin ihan mielisairaalta.
Näyttää tuossa kuvassa ihan siltä kuin olisi wausumalla äwwää.
Eevis näyttää noissa kuvissa ihan Sanna Suutarilta....joka siis (avo)hoidossa m-sairaalassa, mutta tällä hetkellä taitaa olla todella sekaisin. Ehkä jokin terapia olisi Eeviksellekin hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AntiMensa kirjoitti:
Seiskan etusivulla kaksikin Eeva-Leena -juttua. Eivät kuitenkaan käsittele yliopiston ainejärjestötoimintaa tai Mensan jäsenyyttä...
"Eeva-Leena harrasti anaaliseksiä ja katsoi samalla piirrettyjä"
"Eeva-Leena hekumoi: Odotan innolla römpsän nuolemispuuhia"
Onnea loppuelämälle.
Olen yrittänyt ymmärtää ja suvaita, mutta ei tuo käytös kyllä ihan normaalin naisen/ihmisen käytöstä ole.
Mutta Krisun vastaavat puheetko taas on ihan normaalia? Hän vielä hokee niitä koko ajan. Eevis sentäs sanoi anaalijutun leikin yhteydessä ja römpsän nuolemisen ihan yksityisesti henkilölle joka oikeasti voi nuolla hänen römpsäänsä. Joo kamera kuvasi, mutta silti.
Krisu taas on saanut monet talon asukkaat ahdistumaan puheillaan.
Tuo on kyllä ihan totta.
Täytyy kyllä myös mainita, että ei kyllä jaksa kuunnella tuotakaan, kun parempi väki puhuu hampurilaispihvin valmistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tarina on aina niin vihaisen näköinen silloin kun se ei puhu kenellekään?
Ei koe saavansa riittävästi huomiota niin tympäisee.
Eikö tuo Krisu osaa sanoa mitään muuta kuin vit...joka toisen sanan.
Miten kukaan voi kiroilla noin paljon. Krisun pisteet putosivat lähelle nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi eevis !
Ei se naisten vapautuminen tätä tarkoittanut!
Käsitit väärin surkimus.
Paska-asiat pidetään omana tietona ja likapyykki pestään edelleen kotona.
Eeviksen jutut On samaa paskasarjaa kuin ne kaksi tyhmää toimittajanaista, jotka paskoista tahallaan bussissa alleen.
Eevis on hyvin huomionkipeä.
Ja kun ei syntynyt miksikään miss maailmaksi niin pitää surkimuksen kertoa mahdollisimman hävettävää settiä ja paskaista että saisi olla lööpeissä.Hyi !
Entäs Krisun punaiset sukat ja halolla päähän jutut?
Mitä niistä, Krisu ei esitä muuta mitä on. On terävä kuin partaveitsi, mutta ei tee siitä numeroa. Eevis vetää älykkö roolia, eikä edes tajua sivistyssanojen merkitystä, joita käyttää. Ja vastapainona yrittää leikkiä myös kovaa muijaa saadakseen huomiota. Niin läpinäkyvää ja teennäistä.
Eri kelle vastasit
.. Eevi on älykäs.
Parasta mitä tälle tuotantokaudelle voisi tapahtua olisi todella se, että sunnuntaina häätöäänestyksen jälkeen 5 muuta asukasta marssisi kylmän viileästi ulos talosta sanomatta sanaakaan.
Jukka ja Eevis on oksettavia 🤮 Mereen!
saispa nuo tehdä kiljua tuolla. Vaikka krisulla saattaa olla pönttö sängyn alla porisemassa.
Eeviksen ja Jukan kanssa tulee näköjään paljon niitä kummelimaisia hetkiä...😁
Vierailija kirjoitti:
Isoveljelle on huomenna tekemistä, että saa pidettyä asukkaat talossa.
Jukka : mä Lahden, jos en saa viinaa aina kun haluan ja Eevistä aina kun panettaa, En tiennyt, että tämä olikin talo, jossa ei saa viinaa ollenkaan.
Timo: parasta olisi, näiden härskien juttujen jälkeen, että saisin häädön huomenna.
Krisu: mun pää räjähtää kun en saa viinaa. Ja p**llua. Heippa, mulle riitti.
Tupu: eihän tämä tämmöstä pitänyt olla. Mulla on ikävä miestä ja lapsia, taidanpa lähteä kotiin.
Ville: No niin, nyt näyttää hyvältä. Timorin jo ihan kypsänä tähän touhuun. Yksi jos toinenkin lähdössä kotiin ilman häätöä.
Anu: lähdenkö, jäänkö......jos lähtis, mutta jos sittenkin ei
Kimmo: ollaan varmaan Villen kanssa viimeset soffalla.
Helmeri: mun kaveri flippas, lähti kotiin
Eevis: nyt täällä ei ole enää miehiä ollenkaan jäljellä, vois kokeilla Keviniä kun se ei ole parisuhteessa niin en aiheuta mitää ongelmia
Mira, Milla ja Kevin ei huomaa mitään vaikka väki vähenee makkarissa dramaattisesti.
Kiitos🤗
Mä oon menettänyt uskoni tähän ketjuun, mut tää oli hyvä.
Ei saatana, nämä koosteet on pelkkää noiden lääppimistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ei saa laulaa? Onpa omituinen sääntö. Ymmärrän että viinaa ei, mutta mikä vika laulamisessa on?
Se maksaa.
Lisäksi tuotannolle hankalaa ja työlästä laulunpätkistä ja hyräilyistä jäljittää se oikea kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan ja Runon pitäis antaa lapsensa nimeks Pakina :D
Saaga, Loru, Taru, Satu, Sketsi, Vitsi, Essee, Kolumni, Haiku?
Esikoisesta tulee Pääkirjoitus :D
Viesti voisi olla Tarinan mieleen myös. Viesti Haiku Essay.
Minä sanoin viikko sitten, että oottakaa vielä hetki, niin sitten vasta tämä BB oikeesti alkaa.
Ja niinhän tässä nyt käykin. Vaikeeta tulee olemaan ja Isoveli lyö lisää löylyä kiukaaseen.
Vihjasi jo, että ensi viikon viikkotehtävä on ihan eri luokkaa kuin tämänviikkoinen lepsu tehtävä.
Ennen oli miehet rautaa, veneet puuta. Nyt ovat miehet puuta ja veneet rautaa.
Puhuiko Krisu omista kokemuksistaan tuon yhen jutun osalta?
Missä ovat Kevin, Tarina, Timo, Milla ???
Ou mai gaad - Mä nyt vihdoin tilasin ruutuplussan ja se muutti kaiken. Kristian on kamala. Hänellä on likainen puhetyyli. Se ei ole enää hauska. Tupu puhuu pitkään ja softisti. Jopa Villen jutut on ihan ok - hän ei saarna enää. Tarina on rasittava AINA!!!!!!! Vaihdan aina kameraa, kun hän tulee - hän puhuu liian pitkään. Ketäkiinnostaa. Ruutuplussa ei ollenkaan niin paha - äänet selkeät, ihan ok.
Älä viitsi. Katsoin varsin joitain pätkiä vanhoista BB-kausista ja kyllä siellä oli paljon sekopäisempää porukkaa ja niitä piti vielä juottaa humalaan, että saadaan vielä enemmän naureskella.
Ihan kamalannäköistä touhua. Nyt on järkevä meno ja järkeviä ihmisiä. Veikkaan, että jos kuka tahansa meistä laitettaisiin 24/7 televisioon, niin ei varmasti osattaisi olla jatkuvasti niin edustavia että miellytettäisiin kaikkia, jos se nyt on mahdollista muutenkaan. En minä ainakaan, luojan kiitos ei nytkään ole kamereita katsomassa kun loikoan sohvalla läskit hyllyen.