Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
15261/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, Ville haluaa tarjota pihalla olleitta likaisten tölkkien kanssa olleita jääpaloja asukkaille 

Vierailija
15262/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on päällä ja paljut toiminnassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15263/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun läheiselle tapahtuisi jotain, niin kerrottaisiinko asukkaalle?

No ei tietenkään kerrottais. Saisi tietää vasta kun tulee ulos talosta tyyliin : sun äiti kuoli samana päivänä kun menit taloon ja on jo haudattukin. Sori tästä, mutta ei me saatu tätä valitettavaa kuolemantapausta sulle kertoa aikaisemmin.🥴

Semmoinen on BB talo.

Tuo ei yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa, mistä olet muka tiedon saanut?

Sä et voi olla tosissas?!

Vierailija
15264/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan se Ville halannut muutamasti Tarinaa eestä ja Anuakin takaa(ja lisäksi nosti). Kyllä kai semmone rupeaa panettamaan. Ihan ku sillois seisonu sillon ku krisu tyrskähti ja enneku nosti Anua ilmaan. Tosin se saattoi olla jokin oikeassa taskussa ollut möhkäleinen esinekin, joka venytti farkkua eteenpäin. Tutkikaa videota

Vierailija
15265/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun täällä jotkut jankuttaa monta sivua yksistä nuudeleista.

Vierailija
15266/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Helmeri touhuaa mutta haisuli lösähti sohvalle, on se kyllä laiska!

Vierailija
15267/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksu Eevis odottaa römpsännuolemispuuhia.

Mitähän sieltä mahtaa löytyä, varmaan vuoden raejuustot...

Minä en esimerkiksi kirjoittele tuollaisia viestejä mitä tuossa yllä on.

Puolestaloukkaantuja on kuitenkin päättänyt että on vain 1 henkilö joka tässä ketjussa kirjoittelee.

On epäreilua ja väärin jos toisten viestit laitetaan toisen ihmisen syyksi.

Voin jauhaa tästä koko päivän, mutta lopetan toki, jos yli-ihmiset myöntävät, etteivät millään tavalla voi tietää kuka on mitkäkin viestit kirjoittaneet, ja että on heiltä todella väärin syyttää viattomia ihmisiä sellaisesta mitä he eivät ole tehneet.

Itse pystyn myöntämään jos olen väärin tehnyt.

Tein siinä väärin kun kirjoitin L:n W:nä, ja sen tein vain siksi, koska joku tai jotkut aikaisemmin tuollaisen esimerkin minulle opettivat.

Itse olen kirjoittanut eeviksestä paljon hyvää ja positiivista myös.

Siksi odotan anteeksi pyyntöä ja toivon että noissa valkoritareissa nyt olisi miestä tai naista sanomaan sen heille niin vaikean sanan, jotta ei tarvitsisi tuhlata KAIKKIEN aikaa enempää tähän.

Vähän epäilen onnistuuko koskaan se anteeksi pyyntö, kun on vissiin vähän sellaista luonnevikaa siellä päässä.

Et olekaan kirjoittanut, se olin minä, mutta anteeksi nyt vaan, Eevis on itse sanonut odottavansa römpsännuolemispuuhia.

Vierailija
15268/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Haluatko että lopetan kirjoittamisen?

Se on helppoa.

Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.

Pahoittelet vain sitä ja myönnät että se oli epäreilua.

Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.

Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.

Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.

Tässä nähdään mikä ihminen oikeasti olet.

Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.

Mene pois!

Jos osaat lukea niin tiedät mitä sun pitää tehdä että menisin pois!

Olin oikeassa. Et pysty myöntämään että on väärin syyttää yhtä ihmistä 15 000 ketjun kaikista viesteistä.

Olet aika heikko ihminen.

Sinulla on vain egon nostatus mielessäsi, eikä sinua kiinnosta KENENKÄÄN tunteet. Haluat vain ylentää itseäsi toisia syyttelemällä.

Mitä jos toimisit kuten normaalit ihmiset. Poistattaisit inhottavat viesti ja pitäisit turpasi kiinni?

Ei onnistu koska sinun pitää saada syytellä ihmisiä sellaisestakin mitä he eivät ole tehneet.

Saat sitä huomiota sitten ja riitaa aikaiseksi.

Nolo olet.

Liian vaikea vain pyytää anteeksi.

Menkää molemmat pois tai olkaa edes hiljaa!!

Menen heti kun tuo yksi pyytää anteeksi. Pahoittelen kun joudun tässä sitä anteeksi pyyntöä lypsämään. Se on toisille niin vaikea sana, etenkin jos on vähän narsismia siinä taustalla.

Awnteeksi.

Vierailija
15269/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti, Ville haluaa tarjota pihalla olleitta likaisten tölkkien kanssa olleita jääpaloja asukkaille 

Ihan samaa kauhistelin!

Vierailija
15270/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksu Eevis odottaa römpsännuolemispuuhia.

Mitähän sieltä mahtaa löytyä, varmaan vuoden raejuustot...

Minä en esimerkiksi kirjoittele tuollaisia viestejä mitä tuossa yllä on.

Puolestaloukkaantuja on kuitenkin päättänyt että on vain 1 henkilö joka tässä ketjussa kirjoittelee.

On epäreilua ja väärin jos toisten viestit laitetaan toisen ihmisen syyksi.

Voin jauhaa tästä koko päivän, mutta lopetan toki, jos yli-ihmiset myöntävät, etteivät millään tavalla voi tietää kuka on mitkäkin viestit kirjoittaneet, ja että on heiltä todella väärin syyttää viattomia ihmisiä sellaisesta mitä he eivät ole tehneet.

Itse pystyn myöntämään jos olen väärin tehnyt.

Tein siinä väärin kun kirjoitin L:n W:nä, ja sen tein vain siksi, koska joku tai jotkut aikaisemmin tuollaisen esimerkin minulle opettivat.

Itse olen kirjoittanut eeviksestä paljon hyvää ja positiivista myös.

Siksi odotan anteeksi pyyntöä ja toivon että noissa valkoritareissa nyt olisi miestä tai naista sanomaan sen heille niin vaikean sanan, jotta ei tarvitsisi tuhlata KAIKKIEN aikaa enempää tähän.

Vähän epäilen onnistuuko koskaan se anteeksi pyyntö, kun on vissiin vähän sellaista luonnevikaa siellä päässä.

Anteeksi

Vierailija
15271/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne sai taas sen jonku 2 kaljaa jokaiselle. Jeee, kai se on uskottava että ei bileitä tänävuonna.

Vierailija
15272/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä puhevika niin älkää turhaan kärsikö. Puheterapeutille.

Ymmärrän jokyvihminen särkee ärrää jne mutta ei tule mieleenkään pilkata . Jokaisella meillä on omat puutteemme.

Vierailija
15273/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Haluatko että lopetan kirjoittamisen?

Se on helppoa.

Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.

Pahoittelet vain sitä ja myönnät että se oli epäreilua.

Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.

Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.

Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.

Tässä nähdään mikä ihminen oikeasti olet.

Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.

Mene pois!

Älä huomioi.

Ette halua että menen pois? Ette pysty ja kykene anteeksi pyyntöön koska teillä on niin hauras ego.

Anteeksi!

Tämähän voi olla kuka tahansa tähän ketjuun kirjoittavista. Mistä tämä ärsyttävä jankkaaja tietää kuka tuon kirjoitti?

Vierailija
15274/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, eikö av-palstan kultapoju Helmeri osannutkaan kokata? Vaikka on jo kolmekymppinen. Miten se on pystynyt pitämään edes huolta siitä siskostaan kun mama kuoli?

Vierailija
15275/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää ylänuoli kaikki ketkä on kirjotellut noita ällän weenä juttuja?

Vierailija
15276/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä mulla on ollut lähes koko valveillaoloajan bb 24/7 päällä (olen pitkällä sairaslomalla vuodepotilaana). Joitakin kommentteja, kun täältä lukee, niin täytyy kyllä sanoa, että katsovatkohan jotkut ihan eri tv-ohjelmaa. Ihan suoranaista valehteluakin olen tunnistanut.

Jep, näin on. Monet lisäksi pulttaa, jos menee kyseenalaistamaan jotain väitettä. Palstaa seuratessa oppii kyseenalaistamaan, kun kaikista voi väittää mitä tahansa.

Vierailija
15277/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas tota Anun tyrkyttämistä. Jäi muka aluavaatteisillaan lukemaan kaljatölkin etikettiä Hemmin ja Villen eteen, tajus lähteä kun kumpikaan ei vilkaissutkaan

Vierailija
15278/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tänään tule viinabileitä. loppuu tilaus.

Vierailija
15279/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokki kirjoitti:

Hyi helvetti noiden hygieniaa, etenkin Eeviksen. Ihan uskomatonta, että eivät pese käsiään ja pitävät hiuksia auki ruokaa laittaessa. Kokkaustaidotkin surkeat ja ruokavalioita eivät osaa ottaa edes kunnolla huomioon. Onnea vaan iltaan, jos kaikille tulee ruokamyrkytys. Täytyy vaan toivoa, että ruoka on ollut tarpeeksi kuumaa niin, että pöpöt on kuolleet. En söis.

En oo nähnyt kun Villen kerran pesevän käsiä köökin puolella ja Timon. Pesrvätkö ennen ruoanlaittoa vessan puolella.

Vierailija
15280/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun läheiselle tapahtuisi jotain, niin kerrottaisiinko asukkaalle?

No ei tietenkään kerrottais. Saisi tietää vasta kun tulee ulos talosta tyyliin : sun äiti kuoli samana päivänä kun menit taloon ja on jo haudattukin. Sori tästä, mutta ei me saatu tätä valitettavaa kuolemantapausta sulle kertoa aikaisemmin.🥴

Semmoinen on BB talo.

Tuo ei yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa, mistä olet muka tiedon saanut?

Pitääkö kaikesta saada tieto? Miksi ei vaan yksinkertaisesti voi käyttää niitä omia aivojakin edes hieman?

Ketju on lukittu.